Zielig vond ik em niet, maar wel goed en ik had het allemaal niet helemaal door...quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:49 schreef wyccie het volgende:
Moon gekeken. Mooie film, en zo zielig. Dat was helemaal niet wat ik had verwacht.
...good afternoon, good evening and good night!quote:
Hoe is het dan langs je heen gegaan als je de uitslag weet, of zijn hier fanatiekelingen die de uitreiking steevast elk jaar op de bank met een bak popcorn beleven, mag het toch hopen van niet?quote:Op maandag 27 februari 2012 17:28 schreef Gillingham het volgende:
De oscaruitreiking is volledig langs me heen gegaan. Niet onterecht, als ik de uitslag zo eens even doorkijk.
Oscars kunnen mij geen flikker schelen. Ik vond Hugo Oscar onwaardig als je het mij vraagt. En een stomme film dat 5 Oscars wint? Tja...quote:Op maandag 27 februari 2012 18:52 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Hoe is het dan langs je heen gegaan als je de uitslag weet, of zijn hier fanatiekelingen die de uitreiking steevast elk jaar op de bank met een bak popcorn beleven, mag het toch hopen van niet?
Is dat omdat je het niet eens bent met de uitslag of is dat omdat je de genomineerden al niet waardig vindt?quote:Op maandag 27 februari 2012 17:28 schreef Gillingham het volgende:
De oscaruitreiking is volledig langs me heen gegaan. Niet onterecht, als ik de uitslag zo eens even doorkijk.
Jij bent wel eens met de winnaars?quote:Op maandag 27 februari 2012 18:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
Is dat omdat je het niet eens bent met de uitslag of is dat omdat je de genomineerden al niet waardig vindt?
Het was ook niet voor script of acteerprestaties he? Gewoon wat technische categorieën.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Oscars kunnen mij geen flikker schelen. Ik vond Hugo Oscar onwaardig als je het mij vraagt. En een stomme film dat 5 Oscars wint? Tja...
Heb me er niet mee bezig gehouden, heb ook geen enkele van die films gezien. Toevallig alleen vanmorgen een kort een lijstje van de belangrijskte categorieën gezien.quote:
Netjes, feliquote:Op maandag 27 februari 2012 19:03 schreef Mike het volgende:
Ik had overigens veel winnaars goed en had aan een wedstrijd meegedaan. Deze speler gewonnen: http://www.ep.nl/webshop/(...)00_3d_blu_ray_speler
Andere jaren ben ik me meer bewust van het oscarweekend dan dit jaar. Vandaag stuitte ik toevallig op de uitkomst, ik ben er niet bewust naar op zoek gegaan.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:52 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Hoe is het dan langs je heen gegaan als je de uitslag weet, of zijn hier fanatiekelingen die de uitreiking steevast elk jaar op de bank met een bak popcorn beleven, mag het toch hopen van niet?
Dat geldt (in ieder geval dit jaar) voor allebei eigenlijk wel.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
Is dat omdat je het niet eens bent met de uitslag of is dat omdat je de genomineerden al niet waardig vindt?
Daar vond ik ze evenmin terecht. Maar dat heeft eventueel iets te maken met de 3D-effecten die ik bij Hugo niet heel erg geslaagd vond. Scorsese films zijn normaal gesproken dik in orde wat betreft montage, cinematografie e.d., maar die vond ik bij Hugo echt niet bijzonder.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:03 schreef Mike het volgende:
[..]
Het was ook niet voor script of acteerprestaties he? Gewoon wat technische categorieën.
Was The Artist eigenlijk de enige die enigszins Oscarwaardig is? Of is zelfs dat gehypet, puur omdat het een stomme film is?quote:Op maandag 27 februari 2012 19:17 schreef Gillingham het volgende:
Dat geldt (in ieder geval dit jaar) voor allebei eigenlijk wel.
Van de genomineerde films? Of van de winnende films?quote:Op maandag 27 februari 2012 19:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Was The Artist eigenlijk de enige die enigszins Oscarwaardig is? Of is zelfs dat gehypet, puur omdat het een stomme film is?
Ik vond The Artist (en Moneyball en Tree of Life) beter dan The King's Speech, The Hurt Locker en Slumdog Millionaire, The Departed, Crash en Million Dollar Baby, om het bij de laatste jaren te houden.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Was The Artist eigenlijk de enige die enigszins Oscarwaardig is? Of is zelfs dat gehypet, puur omdat het een stomme film is?
Changeling zelf is dan weer een draak van een film.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:26 schreef wyccie het volgende:
Gisteren Changeling gezien. Daarin kwam de Oscaruitreiking van 1935 (?) ter sprake. Angelina Jolie (in haar rol) vond Cleopatra overgewaardeerd en was ervan overtuigd dat It happened one Night zou winnen. Klopte.
Grappige is dat ik It happened one Night hier heb liggen en nog twijfelde of ik die zou kijken.
Die heeft dan ook mooi gewonnen!quote:Op maandag 27 februari 2012 19:26 schreef Gillingham het volgende:
A Separation is beter dan welke andere genomineerde film dan ook.![]()
Die twee vielen me op in het lijstje. Niet gezien, maar leken me bij voorbaat al niet iets voor de Oscars.quote:Ook The Descendants en The Girl with the Dragon Tattoo zijn niet direct oscaronwaardig.
Ik vind dat FF de film gewoon moet gaan kijken.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vond The Artist (en Moneyball en Tree of Life) beter dan The King's Speech, The Hurt Locker en Slumdog Millionaire, The Departed, Crash en Million Dollar Baby, om het bij de laatste jaren te houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |