Oh echt superquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:31 schreef Twinkle20 het volgende:
Lang leve mobiel internet wat amper werkt midden in de bossen haha.
Bedankt voor jullie ontzettend lieve woorden en felicitaties! We kunnen het eigenlijk zelf nog niet geloven.. Dik elf jaar aan de pil geweest en in de tweede ronde al raak. Dar wens ik echt iedere vrouw die graag zwanger wil worden toe!
De komende dagen laat ik het allemaal maar wat op zijn beloop. En als we thuis zijn zien we dan wel weer.
Ja echt een grappig verhaal.. midden in de burgers zoo. Mannie wist dat ik die test vandaagging doen. Ik was al een heel stuk voorop gelpen met schoonzus zodat ik op mijn gemak die test kon doen. alleen die uitslag verscheen ineens... was eigenlijk totaal overrompeld... had het niet verwacht. maar toen kon ik mannie dus bellen want had geen idee waar die ergens uit hing in het park. want die was druk aan het fotograferen en slles. hij vroeg: wat is er!? En ik kon alleen maar 'ja' zeggen. hij: wat ja? Ik zeg JAAAA!
En toen wisten we niet hoe snel we naar elkaar toe moesten rennen haha.
lig nu lekker in bed.. papa in spee is ook onderweg en san gaan we er even over fluisteren. huis is hier zo gehorig als de pest. maar we hebben nog nauwelijks een moment voor ons samen gehad vandaag. dus dat gaan we nu maar even jnhalen :-)
Meiden... echtv ik duim zo ontzettend voor jullie! Wens jullie dit magische gevoel ook toe!
en wat al gezrgd is door een ander... geef de moed NOOIT op.. blijf erin geloven!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:48 schreef Barretje80 het volgende:
even een ego postAwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja het is ook kut als de hele wereld zwanger lijkt terwijl je zelf óók zo graag wil, juist dan valt het overal extra op..
Ja daar heb je gelijk in hoor, maar vergeet niet dat mensen soms eigenlijk al jaren geduld hebben tot het moment dat ze echt 'mogen' gaan proberen. Ook al ben je nog niet zo lang bezig kun je toch wel het gevoel hebben dat je al heel lang aan het wachten bent.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:53 schreef Cocotrimonium het volgende:
Barretje, ik kan het me ergens wel voorstellen, maar je bent pas net begonnen. Probeer dat ook even voor ogen te houden.
Ik gun het jullie allemaal van harte, maar ik word soms wel wat iebelig van mensen die net begonnen zijn en nu al stressen en weet ik wat allemaal. Nu snap ik wel dat dit juist het topic is om het daarover te hebben, maar ik denk dat het daardoor eerder lastiger wordt voor jezelf. En niet dat ik vind dat je het niet mag zeggen als je je down voelt ofzo, maar ik mis het relativeringsvermogen hier en daar. Wellicht lijkt dat alleen maar zo omdat het internet is.
Twinkle, ik had je nog niet gefeliciteerd: bij dezen!![]()
Dat ja,quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:55 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Aww![]()
Ja het is ook kut als de hele wereld zwanger lijkt terwijl je zelf óók zo graag wil, juist dan valt het overal extra op..
Fijn dat je je nu in ieder geval beter voeltquote:Op donderdag 23 februari 2012 07:08 schreef Barretje80 het volgende:
hihi.. de rest van de "maand" heb ik er over het algemeen geen last van hoor
gister alleen even een nervous break-down
maar chinees en ben en jerries en een nacht slapen maakte toch wel veel goed
Ik heb toen een DA huismerk test gebruikt. Werkte ook primaquote:Op donderdag 23 februari 2012 08:27 schreef Susie het volgende:
Die van Kruidvat werken prima en zijn ook niet zo achterlijk duur als die van Clear blue. Die zou ik alleen maar doen als ik al positief getest had met die van de Kruidvat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |