Volgens mij is dat nu al bezig. Tien jaar geleden stopten er tig lijnen bij Centraal en nu nog 9 of 10 lijnen die in Centraal stoppen. De rest is allemaal verplaatst naar de metrostations Zuidplein, Capelsebrug, Westpolder, Schiedam Centrum, De Akkers etc.quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:34 schreef Ofyles2 het volgende:
Nu RET het busvervoer in handen krijgt, verwacht ik ideeën als een visgraatmodel.
Uiteraard alleen bij lijnen die als eindpunt een metro-, tram of treinstation hebben.
Ik hoop hetzelfde, heb louter goede ervaringen met Qbuzz in Rotterdam en Groningen.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:01 schreef Ou-Tannu het volgende:
hopelijk krijgt Qbuzz de rest van Fryslan ook in handen...
Ik sta op een 'shortlist', whatever that meansquote:Op dinsdag 20 maart 2012 01:12 schreef GlenSpey het volgende:
@sollicitanten hoe staat het traject er bij jullie voor?
Voor mij is het inmiddels een maand geleden sinds het tweede gesprek en heb in afwachting van de psychologische keuring niets meer vernomen. Ik geef het nog tot volgende week voor ik er zelf maar eens achteraan ga.
stond op Twitter, maar die tweet is weer verwijderd. Zegt genoegquote:
Maar het bericht klopt wel.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
stond op Twitter, maar die tweet is weer verwijderd. Zegt genoeg
Het ziet er inderdaad uit als een MB230/SB220 met B88 opbouw.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:52 schreef marcel.nl het volgende:
Is toch een Den Oudsten, geen Berkhof ?
Beter ook denk ik, want Arrvia wilde sowieso minder investeren in de Noordelijke Nevenlijnen toen zij de Groningse consessie verloor aan Qbuzz. Ik neem aan dat Qbuzz en CXX de verliezers zijn?quote:
Waar rijdt Cxx nu nog? Streekvervoer Den Haag / Rotterdam verloorden ze aan Veolia en Qbuzz, Waterland hebben ze niet meer, Utrecht raken ze kwijt.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:58 schreef NoBody122 het volgende:
Interessant.. Had eigenlijk gehoopt dat Connexxion het zou houden (verwacht ook wel een beetje, aangezien Cxx behoorlijk wat kwijt is geraakt de laatste tijd).
Benieuwd wat dit voor uitzendkrachten, zoals mij, zal betekenen..
je moet het net even anders gaan bekijken. XX en Veolia is namelijk één bedrijf. Ze rijden in een groot deel van het land. Hermes en Novio zijn dochterbedrijven van XX.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:02 schreef o.us het volgende:
[..]
Waar rijdt Cxx nu nog? Streekvervoer Den Haag / Rotterdam verloorden ze aan Veolia en Qbuzz, Waterland hebben ze niet meer, Utrecht raken ze kwijt.
Wat ik zo op kan noemen zijn Voorne-Putten/Rozenburg, Zuid-Holland, Zeeland, Noord-Holland-Noord en de Valleilijn.. is toch ook veel?
Ben die fusie helemaal vergeten, evenals dat Hermes en Breng/Novio dochterbedrijven zijnquote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
je moet het net even anders gaan bekijken. XX en Veolia is namelijk één bedrijf. Ze rijden in een groot deel van het land. Hermes en Novio zijn dochterbedrijven van XX.
Dus ook Flevoland, Zaanstreek, Gooi en Vechtstreek, rond Den Haag, Brabant west en rond Eindhoven, Limburg, Stadsregio Arnhem-Nijmegen
Utrecht is ook nog enkele jaren XX, want de aanbesteding moet helemaal overnieuw
Goed, binnenkort gesprek bij de vervoerder dus de idiot-test heb ik alweer overleefdquote:Op dinsdag 20 maart 2012 01:12 schreef GlenSpey het volgende:
@sollicitanten hoe staat het traject er bij jullie voor?
Voor mij is het inmiddels een maand geleden sinds het tweede gesprek en heb in afwachting van de psychologische keuring niets meer vernomen. Ik geef het nog tot volgende week voor ik er zelf maar eens achteraan ga.
nadeel is dat je minder binding met de regio hebtquote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:44 schreef o.us het volgende:
[..]
Ben die fusie helemaal vergeten, evenals dat Hermes en Breng/Novio dochterbedrijven zijn.
Dan hebben ze de overgrote deel van de busmarkt in handen. Ik snap dan trouwens niet waarom ze niet allemaal laten fuseren tot één bedrijf. Dan maak je jezelf meer kenbaar in de busmarkt.
Ik heb liever de aanpak van vervoersgroepen als Go-Ahead Group. Die heeft regionale dochterbedrijven die over een behoorlijk zelfbestuur beschikken.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:44 schreef o.us het volgende:
[..]
Ben die fusie helemaal vergeten, evenals dat Hermes en Breng/Novio dochterbedrijven zijn.
Dan hebben ze de overgrote deel van de busmarkt in handen. Ik snap dan trouwens niet waarom ze niet allemaal laten fuseren tot één bedrijf. Dan maak je jezelf meer kenbaar in de busmarkt.
Fryskersquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Merk en type: VDL Berkhof Pro City
Eigenaar: Connexxion
Land van herkomst: Nederland
Locatie: Jelsum
Datum: 22 maart 2012
Busnummer: 3731
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |