Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Haha, die kwam ik zonet ook tegen, ik dacht wtf is datquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hopen op Van den Brink IF..die stats![]()
27 pace
Gaan er vanzelf af, na een tijdje.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:29 schreef jepperdeprep het volgende:
Godsamme nog steeds dezelfde bug. Ik kan mijn verkochte spelers niet meer van de tradepile afkrijgen. Is hier al een oplossing voor?
Heb ik ookquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:29 schreef jepperdeprep het volgende:
Godsamme nog steeds dezelfde bug. Ik kan mijn verkochte spelers niet meer van de tradepile afkrijgen. Is hier al een oplossing voor?
Ja precies. Nu zit ik met een volle tradepile terwijl de helft is verkocht. Dit probleem is er al sinds gister, waarom is dat nog niet gefixedquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heb ik ookschijt irritant als ik dan op Y druk om die speler te verwijderen wordt ik uit FUT gekickt.
Ik heb dat nog geen enkele keer gehad, is het Xbox only ofzo?quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heb ik ookschijt irritant als ik dan op Y druk om die speler te verwijderen wordt ik uit FUT gekickt.
Nee, het is bij spelers die ooit eens een wedstrijd gewonnen hebben.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:34 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ik heb dat nog geen enkele keer gehad, is het Xbox only ofzo?
OH SNAP zeg het hem Lindquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee, het is bij spelers die ooit eens een wedstrijd gewonnen hebben.
Heb je linkie? En hoeveel heb je er voor betaald dan?quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:17 schreef Lindgren. het volgende:
Brasilvers.ik ben verliefd als doublepain.
Mijn fucking record is 183-8-46quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Oh SNAAAAHAAAAAAAAAAAAAAP!quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:36 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Mijn fucking record is 183-8-46
Moeten er nou weer krachtstermen gebruikt worden?quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:36 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Mijn fucking record is 183-8-46
Jawohl! Het is wel een grappige wedstrijd voor die Shaqiri, die speelt nu tegen zijn toekomstige werkgever hehequote:Op woensdag 22 februari 2012 20:40 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Zendt Sport 1 Bayern-Basel uit?
wel 500c winst misschien. Echt fantastisch knul.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:46 schreef stoereboii het volgende:
Kandji binnen voor 500, ga ik ff een winstje op pakken
Een echte Jood?quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:46 schreef Toefjes het volgende:
Er staat al een 24.75K Bin IF Medel op. Ik ga gierig als ik ben voor iets lager, maar voor de geinteresseerde
Ik zat net op de silver 59e minuut en ik zag een Oliech voor 600c. Dus ik ging hem kopen, en ineens bevriest de web app. Een minuut later was hij natuurlijk verkochtquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:36 schreef Joodnl het volgende:
Kijken of we weer eens iets kunnen vinden via de 59ste minuut
Haha, en jij je mooi beetgenomen voelen natuurlijkquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:47 schreef Thorb het volgende:
Gekke mensen
Iemand met o.a. Rooney, IF Lampard, IF Terry, IF Richards en Aguero. Speelt ie 5-2-1-2, ook nog eens op sneeuw. Maar goed komt ie 1-0 voor, ik daarna naar 4-1. Gaat ie allemaal berichten sturen dat ie dood aan het gaan is, daarna dat ie homo is, daarna of ik dat ook ben. Toen ging ie leaven en nu zegt ie 'haha gottu'
Gaat voor 3 tot 5k manquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wel 500c winst misschien. Echt fantastisch knul.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat dat betreft wel, haha. Heb ook een relatief grote neus
OH NO YOU DIDN'Tquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:51 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ga jij eens voor je vrouw en kinderen zorgen ipv te gamen pedobear
Ik heb geen kinderen. En sinds jij hier bent ben ik ook dubbel zo blij daarom.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:51 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ga jij eens voor je vrouw en kinderen zorgen ipv te gamen pedobear
quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb geen kinderen. En sinds jij hier bent ben ik ook dubbel zo blij daarom.
Ouch!quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tyf gewoon op, aidsjoch. Niemand mag je.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:55 schreef stoereboii het volgende:
En een vrouw kan je niet krijgen zeker? Mensen van in de 30 die zich bezig houden met gamen en dan nog de rich folks erop zijn ook________
Ben getrouwd geweest, daarna van de 1 naar de ander gehopt, maar het zijn allemaal kutwijven. Ik hoef ze even niet meerquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:55 schreef stoereboii het volgende:
En een vrouw kan je niet krijgen zeker? Mensen van in de 30 die zich bezig houden met gamen en dan nog de rich folks erop zijn ook________
Ik heb hem. Maar mn team is nog niet afquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:56 schreef pascal08 het volgende:
Lijkt godverredomme wel of er steeds meer bugs bijkomen in FUT. Eerst die verrekte TP glitch en nu die kaarten die niet weg willen...
Heeft iemand al Siem geprobeerd trouwens? Z'n stats zijn niet geweldig, maar dat zijn die van James Harper ook niet en daar scoor ik meer mee dan Vaz Tê.
Mij krijg je ook niet zomaar wegquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ben getrouwd geweest, daarna van de 1 naar de ander gehopt, maar het zijn allemaal kutwijven. Ik hoef ze even niet meer![]()
Mij raak je niet hoor knul
Ik hoor graag van je hoe je team en Siem bevallen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:57 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik heb hem. Maar mn team is nog niet af
Mijn oom is 37 gamed ook wel en heeft geen vrouw, simpelweg omdat de laatste een kankerhoer wasquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:55 schreef stoereboii het volgende:
Net als hele erge ziektes, sommige dingen zijn hardnekkig.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:57 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Mij krijg je ook niet zomaar weg
Alsjeblieft?quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:57 schreef stoereboii het volgende:
[..]
2-0quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Net als hele erge ziektes, sommige dingen zijn hardnekkig.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:55 schreef stoereboii het volgende:
quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Net als hele erge ziektes, sommige dingen zijn hardnekkig.
Ik snap het niet..eerst ben je irritant, dan krijg je spijt en je er alles aan om weer in genade aangenomen te worden en nu gedraag je je weer zo..Ben je manisch ofzo?quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:57 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Die ene is stoereboii natuurlijk zelf.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:56 schreef Rijst het volgende:
Poll: Moet stoereboii weg?
• JA!
• Nee.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Dubbele persoonlijkheid...quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik snap het niet..eerst ben je irritant, dan krijg je spijt en je er alles aan om weer in genade aangenomen te worden en nu gedraag je je weer zo..Ben je manisch ofzo?
Denk je dat het leuk is om na twee weken nog altijd zo behandeld te worden? Ik heb me 2 weken gedragen en 1 dagje ervoor niet, op de duur wordt het ook beu hoor dat ze boos blijvenquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik snap het niet..eerst ben je irritant, dan krijg je spijt en je er alles aan om weer in genade aangenomen te worden en nu gedraag je je weer zo..Ben je manisch ofzo?
Iemand anders die vrienden met hem wil worden voor doublicaten?quote:you can do mate or you can transter them to me which is easier
quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:01 schreef vandermar het volgende:
Ik kreeg dus een berichte van iemand die mijn spelers wilde doublicaten (lol?). Ik zei zo zal ik mijn email en password sturen.
Krijg ik dit terug en een vriendschaps verzoek.
[..]
Iemand anders die vrienden met hem wil worden voor doublicaten?
zijn GT: v PlaTooN Z
Binnenkort party met hem starten met een groepje?
Beter ga je bij jezelf ten rade dan, want het is echt je eigen schuld.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:01 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Denk je dat het leuk is om na twee weken nog altijd zo behandeld te worden? Ik heb me 2 weken gedragen en 1 dagje ervoor niet, op de duur wordt het ook beu hoor dat ze boos blijven
Ok mooi. En nu opgerot.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:01 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Denk je dat het leuk is om na twee weken nog altijd zo behandeld te worden? Ik heb me 2 weken gedragen en 1 dagje ervoor niet, op de duur wordt het ook beu hoor dat ze boos blijven
Dan koopt ie er nog één en dan laat ie zien dat ze geduplicate zijn. En dan gaat ie vragen om een dure speler, let maar op.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:01 schreef Lindgren. het volgende:
[..]stuur hem een bronze, kijken wat ie doet.
Er is al vanaf ip 173.236.27.154 gestemd in deze pollquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:56 schreef Rijst het volgende:
Poll: Moet stoereboii weg?
• JA!
• Nee.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
als mensen voor zulk soort scams vallen dan verdienen ze het ook gewoon om hun spelers kwijt te rakenquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:01 schreef vandermar het volgende:
Ik kreeg dus een berichte van iemand die mijn spelers wilde doublicaten (lol?). Ik zei zo zal ik mijn email en password sturen.
Krijg ik dit terug en een vriendschaps verzoek.
[..]
Iemand anders die vrienden met hem wil worden voor doublicaten?
zijn GT: v PlaTooN Z
Binnenkort party met hem starten met een groepje?
Maar ik wil hier gwn aanvaard worden!quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Beter ga je bij jezelf ten rade dan, want het is echt je eigen schuld.
Ga weg, maak een nieuw profiel aan, kom over een paar weken terug, en hoop dat we je vergeten zijn.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:04 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Maar ik wil hier gwn aanvaard worden!
Ik heb al het volgende gestuurdquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:01 schreef Lindgren. het volgende:
[..]stuur hem een bronze, kijken wat ie doet.
Had ik nou maar bronze gestuurdquote:My details are:
suckmydick@fuckingfaggot.com
password: ***************
It will only appear if you sent me your details, cunt.
People like you should get raped by a big nigger, people like you are disgusting!
Ga. Je. Gedragen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:04 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Als je ons allemaal nou ff een dure speler stuurt...valt erover na te denkenquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:04 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ik stem vanuit Oostenrijk.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:03 schreef zerokil het volgende:
[..]
Er is al vanaf ip 173.236.27.154 gestemd in deze poll
Wie heeft ook al met de proxy facebook on school gestemd
Vind ik niet. De realiteit is dat dit in het echt ook gebeurd en dan vragen de scammers bijvoorbeeld via de telefoon om bankgegevens. Zo worden vaak bij bejaarden eenvoudig pincodes e.d. afgetroggeld. Die scammers zouden gewoon een keer een baan moeten zoeken en op legale wijze geld moeten gaan verdienen, daar zou iedereen beter van worden.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:04 schreef wieisboos het volgende:
[..]
als mensen voor zulk soort scams vallen dan verdienen ze het ook gewoon om hun spelers kwijt te raken
Ga nou niet je leeftijdsgenoten helpen.quote:
Jij was nieuw toch?quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:07 schreef JasperZV het volgende:
Lindgren, kan jij uitleggen hoe je die truck deed?
Achter standbeen naar rechtsrollen en weer terug halen?
Ben al een tijdje opzoek naar die truck :p
maar ik heb het over het spel waarvan je zou moeten weten dat iedereen op pixels fapt en op elk mogelijke manier aan zo veel mogelijk wil komen. In het echt is het natuurlijk wat andersquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:07 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Vind ik niet. De realiteit is dat dit in het echt ook gebeurd en dan vragen de scammers bijvoorbeeld via de telefoon om bankgegevens. Zo worden vaak bij bejaarden eenvoudig pincodes e.d. afgetroggeld. Die scammers zouden gewoon een keer een baan moeten zoeken en op legale wijze geld moeten gaan verdienen, daar zou iedereen beter van worden.
Fake drag backquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:07 schreef JasperZV het volgende:
Daar niet van hoor, maar ik vind wel dat ie zich beter gedraagd de laatste tijd..quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:08 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ga nou niet je leeftijdsgenoten helpen.
Wat hij zegt ^quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:07 schreef JasperZV het volgende:
Prima trucje btw, ik deed het nooit snel genoeg maar af en toe gedaan vandaag en iedereen trapt erin lijkt het welquote:
Klopt, erg effectief! Ook leuk om 'm lopend te doen. Ja, is mogelijk.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Prima trucje btw, ik deed het nooit snel genoeg maar af en toe gedaan vandaag en iedereen trapt erin lijkt het wel
FUT is in feite te vergelijken met de werkelijkheid. Meer arbeid is meer welvaart. Des te meer mensen op legale wijze coins verdienen, des te beter de totale markt ervan wordt.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:08 schreef wieisboos het volgende:
[..]
maar ik heb het over het spel waarvan je zou moeten weten dat iedereen op pixels fapt en op elk mogelijke manier aan zo veel mogelijk wil komen. In het echt is het natuurlijk wat anders
quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Klopt, erg effectief! Ook leuk om 'm lopend te doen. Ja, is mogelijk.Op dezelfde manier als je de lopende waka waka doet.
Of je wordt in het Gooij geboren. (= Je haalt Ronaldo uit een pack)quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:11 schreef pascal08 het volgende:
[..]
FUT is in feite te vergelijken met de werkelijkheid. Meer arbeid is meer welvaart. Des te meer mensen op legale wijze coins verdienen, des te beter de totale markt ervan wordt.
Klopt, die fake werkt ziek bij de keeperquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:12 schreef vandermar het volgende:
[..]de fake shot met LT 5* skill players is ook wel fijn. Lopende waka waka kan ik niet
Haha genius.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Of je wordt in het Gooij geboren. (= Je haalt Ronaldo uit een pack)
Kan je mij ook meteen eens accepteren.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik moet m'n PS3 herstarten. Add Jesserdt maar.
haha add mij maar danquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:15 schreef pascal08 het volgende:
Ik wil eens een potje spelen toch iemand met een bronzen MLS team. Ben er vaak niet van overtuigd dat ik gelijkwaardige tegenstanders krijg.
Is dat je GT?quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:15 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
haha add mij maar danmmootje
wel na CL wordt het dan
Haha, er staan er nog 10 open ofzo. Zal je zo even zoekenquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:14 schreef Reemi het volgende:
[..]
Kan je mij ook meteen eens accepteren.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:15 schreef Toefjes het volgende:
IF Medel voor 15.5K kon ik niet laten lopen
Die wordt dus gewoon Discardwaarde. Maar ik geef je groot gelijk dat je hem nu al haalt. Je hebt toch al genoeg geld en anders moet je weer een week wachten.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:15 schreef Toefjes het volgende:
Volgens mij eindig ik als enige 14 jarige in dit topic, hij gaat het niet lang uithouden geloof ikquote:
yup (ps3 right?)quote:
Ik ben 11 hoor.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Volgens mij eindig ik als enige 14 jarige in dit topic, hij gaat het niet lang uithouden geloof ik
Zozo mi mang, gewilde spelerquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Haha, er staan er nog 10 open ofzo. Zal je zo even zoeken
Zat jij toevallig ok op Pokernews? Die GT komt mij namelijk vreselijk bekend voorquote:
Seedorfquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:17 schreef Rijst het volgende:
Nog 1 speler!!
[ afbeelding ]
Sneijder of SIF Marchisio
Neequote:
Sneijdertjequote:Op woensdag 22 februari 2012 21:17 schreef Rijst het volgende:
Nog 1 speler!!
[ afbeelding ]
haha ik wist het! met die feyenoord ava van jequote:Op woensdag 22 februari 2012 21:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zat jij toevallig ok op Pokernews? Die GT komt mij namelijk vreselijk bekend voor
Geen Taiwoquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:17 schreef Rijst het volgende:
Nog 1 speler!!
[ afbeelding ]
of Del Piero (L)quote:
Voordeel van 14 zijn is dat ik waarschijnlijk langer leef dan julliequote:
Deze jaquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:18 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
haha ik wist het! met die feyenoord ava van jeja idd, 8k posts oid daar.
Wat?quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Voordeel van 14 zijn is dat ik waarschijnlijk langer leef dan jullie
haha iddquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Deze ja
--met mijn grote maat Kachy
quote:
Trieste kut kneuzen zijn 't!quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:20 schreef jepperdeprep het volgende:
Net weer hetzelfde gehad als daarstraks. Aan het bieden op IF Johnson, zitten zo rond de 60.000 en opeens bied er iemand 170.000 in de hoop dat je ook nog bied. Die gast zijn teamnaam is teamstars, dan weten de PS3 gebruikers dat.
Is het nog steeds zo'n grote troep daar? Of zit er niet meer actief? Die brief ook toen van die baas naar Kachy over rechtszaakquote:
Dat hij zo goedkoop is, ongelooflijk.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:15 schreef Toefjes het volgende:
Die gast is een keer op tv geweest, hij is nu 14 ofzoquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Deze ja
[ afbeelding ]met mijn grote maat Kachy
Met z'n alle zijn inbox spammen tot ie ons spelers geeftquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:20 schreef jepperdeprep het volgende:
Net weer hetzelfde gehad als daarstraks. Aan het bieden op IF Johnson, zitten zo rond de 60.000 en opeens bied er iemand 170.000 in de hoop dat je ook nog bied. Die gast zijn teamnaam is teamstars, dan weten de PS3 gebruikers dat.
Inderdaad. Zo iemand zou je toch vol op z'n muil willen slaan he. Het was trouwens dezelfde gozer als de eerste keer.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:21 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Trieste kut kneuzen zijn 't!
Een 82 CDM met 78 pace die discard waarde wordt? Lijkt me toch sterk.. Ik heb IF Navas de deur gewezen, daar moet ik nog vervanging voor halen, al moet Navas nog eerst verkocht worden, en vervangen worden door IF Benzema. Als er nog coins over zijn dan wordt Pepe ook een zwart kaartje..quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:16 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Die wordt dus gewoon Discardwaarde. Maar ik geef je groot gelijk dat je hem nu al haalt. Je hebt toch al genoeg geld en anders moet je weer een week wachten.
Hoe ziet je team er nu uit?
Klopt, zijn zus zat een keer in Puberruil en weigerde om de Arena binnen te stappenquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:21 schreef zerokil het volgende:
[..]
Die gast is een keer op tv geweest, hij is nu 14 ofzo
teamnaam kun je niet opzoeken toch?quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Met z'n alle zijn inbox spammen tot ie ons spelers geeft
Telt het ook als je in het Gooi woont?... ben bang van niet,...want heb nog geen Ronaldo gezienquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Of je wordt in het Gooij geboren. (= Je haalt Ronaldo uit een pack)
haha het is nog wel actief maar wel veel minder dan vroeger ja. Nog steeds een grote troep idd. Brief was mooi ja, daar worden nog steeds grappen over gemaaktquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Is het nog steeds zo'n grote troep daar? Of zit er niet meer actief? Die brief ook toen van die baas naar Kachy over rechtszaakhilarisch
Gezien! Bazen familiequote:Op woensdag 22 februari 2012 21:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Klopt, zijn zus zat een keer in Puberruil en weigerde om de Arena binnen te stappen
Nee, helaas niet.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:22 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
teamnaam kun je niet opzoeken toch?
Zijn PSN werd genoemd hierboven, iets met teamstars ofzoquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:22 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
teamnaam kun je niet opzoeken toch?
Nog steeds zoveel scams of is dat BAP helemaal weg? Godverdomme, ik ben ook wel eens gescammed daarquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:23 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
haha het is nog wel actief maar wel veel minder dan vroeger ja. Nog steeds een grote troep idd. Brief was mooi ja, daar worden nog steeds grappen over gemaakt
het is er nog maar je kan het nu wegfilteren lol. Ik zie dus geen bap topics in mn laatste 100 of ik moet die troep echt openen via het bap onderdeel, maar daar gaan we zo min mogelijk heen natuurlijk. Zit daar nog wel vol met retards ja.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nog steeds zoveel scams of is dat BAP helemaal weg? Godverdomme, ik ben ook wel eens gescammed daargoed ziek van.
Wel een ziek team!quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Een 82 CDM met 78 pace die discard waarde wordt? Lijkt me toch sterk.. Ik heb IF Navas de deur gewezen, daar moet ik nog vervanging voor halen, al moet Navas nog eerst verkocht worden, en vervangen worden door IF Benzema. Als er nog coins over zijn dan wordt Pepe ook een zwart kaartje..
GK: IF Lopez
RB: IF Iraola
CB: IF Ramos
CB: wordt IF Pepe
LB: IF Ileseu
CDM: IF Valero
CDM: IF Medel
CAM: Ronaldo
CF: IF Benzema
CAM: Messi
ST: SIF Falcao
Als die af is potje doen?quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:25 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wel een ziek team!
Ik ga is kijken of ik Frankrijk Chili kan gaan maken. Lijkt me wel wat met IF Benzema, Sanchez, IF Medel enz.
Die vader was wel geniaalquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Klopt, zijn zus zat een keer in Puberruil en weigerde om de Arena binnen te stappen
Was dat die ene dat die pa zei dat er gif in een taart zat oid?quote:
Die clownskit van Toef?quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:27 schreef vandermar het volgende:
Wat zijn mooie kits? Verveel me en wil dus mooie kits kopen
Ajax thuis en uit.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:27 schreef vandermar het volgende:
Kaizer chiefs is nicequote:Op woensdag 22 februari 2012 21:27 schreef vandermar het volgende:
Ja, is goed. Zit nu nog in Oostenrijk. Dus zal nog wel even duren.quote:
ik heb een bazenkit voor m'n brazil team. gele shirts met blauwe broek. southampton uit als 't goed isquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:27 schreef vandermar het volgende:
quote:
Nu je het zegt herinner ik me die scene weer jaquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Was dat die ene dat die pa zei dat er gif in een taart zat oid?
Ik heb inter op de achtergrond staan maar gebeurd niet zo heel veel.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:28 schreef StijnDa het volgende:
Inter of Bayern, wat is een leuke wedstrijd?
Montepellier en die gele van Getafe.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:27 schreef vandermar het volgende:
Okéquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:29 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik heb inter op de achtergrond staan maar gebeurd niet zo heel veel.
Slechte timing, rustquote:
Hier in het Hotel in Oostenrijk zit een hele groep Zwitsers.quote:
Ah, komt voor de sfeer wel ten goede als Basel wint dusquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:30 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Hier in het Hotel in Oostenrijk zit een hele groep Zwitsers.
hoezo dat brazil shirt niet? ingame lijkt het net echtquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:30 schreef vandermar het volgende:
Fuck maar, ik houd de Bristol Rover kits welvind ze wel mooi.
Welke zender is Inter - Milan?quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:30 schreef Rijst het volgende:
Wat een verschil trouwens tussen AC Milan en Inter kwa niveau.
Ja, gouden if's zijn rond de 10K. Er is een formule voor, maar zal niet veel schelenquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:31 schreef pascal08 het volgende:
Is de discard-waarde van IF Medel rond de 10k?
Talpaquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Welke zender is Inter - Milan?
82*122 = 10004quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:31 schreef pascal08 het volgende:
Is de discard-waarde van IF Medel rond de 10k?
Welke club is dat dan?quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:31 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hoezo dat brazil shirt niet? ingame lijkt het net echt
southamptonquote:
quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, gouden if's zijn rond de 10K. Er is een formule voor, maar zal niet veel schelen
quote:
FC Basel - Bayern was de eerste helft erg leukquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:31 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ah, komt voor de sfeer wel ten goede als Basel wint dus
Eerste kwartier bij Bayern was geniaal..2 keer lat/paal, paar ballen van de lijn, paar keer alleen voor de keeper. Daarna was er geen fuck aan.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:28 schreef StijnDa het volgende:
Inter of Bayern, wat is een leuke wedstrijd?
Ha ha ..quote:
Er is een betere imo, ook zonder sponsor is die.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:32 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
southampton
kostte me wel 1k overigens
Zo duurquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:32 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
southampton
kostte me wel 1k overigens
welke?quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:33 schreef Reemi het volgende:
[..]
Er is een betere imo, ook zonder sponsor is die.
Ah oké, hopen dat het nog iets wordtquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Eerste kwartier bij Bayern was geniaal..2 keer lat/paal, paar ballen van de lijn, paar keer alleen voor de keeper. Daarna was er geen fuck aan.
Net te laat ge-editquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:34 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
welke?
zo ziet southampton eruit:
Heb ik net Modena gekocht en edit je het nu evenquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:34 schreef Reemi het volgende:
[..]
Net te laat ge-editModena.
Al ziet Southhampton er van veraf wel beter uit.
Hebben ze in Belgie niet omdat ze niet verder kunnen tellen dan 1 en alles dus 1 hoog isquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:36 schreef jepperdeprep het volgende:
Volgens mij is stoereboii van een flat gesprongen.
Ziet er prima uit hoorquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heb ik net Modena gekocht en edit je het nu even
Die is goedquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hebben ze in Belgie niet omdat ze niet verder kunnen tellen dan 1 en alles dus 1 hoog is
Jawel, via console kan je gewoon kopenquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:37 schreef zerokil het volgende:
Eigenlijk moet je is een keer Ronaldo of Messi voor 100 coins er opzetten niemand kan hem kopen dikke troll
Ja opeens zag ik het.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:34 schreef Tim86 het volgende:
Goed idee die Frankrijk/Chili hybrid Kent..zat al over een hybrid met Chili te denken
Even puzzelen
hmm lastig, het blauw van southampton lijkt er wel meer op imoquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:34 schreef Reemi het volgende:
[..]
Net te laat ge-editModena.
Al ziet Southhampton er van veraf wel beter uit.
hopelijk een hele hoge danquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:36 schreef jepperdeprep het volgende:
Volgens mij is stoereboii van een flat gesprongen.
Wordt niet echt mooi vrees ikquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:38 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja opeens zag ik het.Ben nu ook bezig in Futhead.
ah jammerquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jawel, via console kan je gewoon kopenlaatst allemaal bronzes voor 40 coins gekocht.
Haal gewoon de UPquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:41 schreef Toefjes het volgende:
Ongelukkige tijd om voor IF Benzema te gaan
Hoezo?quote:
Die schijnt toch wel andere stats te hebben als de IF toch? had ik hier over gelezen en op het EA forum ook.. Geen onomstotelijk bewijs daarover trouwens, dus lastige keuze. Denk dat het zwarte kaartje iets meer waarde vast isquote:
Neh, ik wil juist Fransen uit proberen. Misschien ff in andere formaties nog puzzelen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:43 schreef Rijst het volgende:
MIsschien kan je iets met Italianen doen? Sanchez, Rossi, Vidal.....
Nee, het is exact dezelfde. Al die IF's met een UP met dezelfde rating zijn dezelfde. EA noemt ze ook permanent IF's, niet UP's.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die schijnt toch wel andere stats te hebben als de IF toch? had ik hier over gelezen en op het EA forum ook.. Geen onomstotelijk bewijs daarover trouwens, dus lastige keuze. Denk dat het zwarte kaartje iets meer waarde vast is
Ik mag hem nu altwitter:Mzanka twitterde op woensdag 22-02-2012 om 15:59:027-8 maanden en dan schrijf ik het in het Nederlands .. reageer retweet
Dat zuigt wel hardquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:45 schreef wieisboos het volgende:
net getrolld door ea, stond er de jong toen ik een pack opende, krijg ik nigelniet dat siem veel waard is maar ik had 'm wel willen hebben
Wie is dat dan?quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:45 schreef zerokil het volgende:
Ik mag hem nu altwitter:Mzanka twitterde op woensdag 22-02-2012 om 15:59:027-8 maanden en dan schrijf ik het in het Nederlands .. reageer retweet
Zanka, nieuwe aankoop van PSVquote:
Zanka Jorgensen, de nieuwe aankoop van PSV.quote:
Ja maar wij hebben hem nu.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:47 schreef vandermar het volgende:
Mathias Jorgensen die van Kopenhagen in FM? DIe kocht ik altijd met Feyenoord in het eerste seizoen (Ja lol er was budget altijd)
jep!quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:47 schreef vandermar het volgende:
Mathias Jorgensen die van Kopenhagen in FM? DIe kocht ik altijd met Feyenoord in het eerste seizoen (Ja lol er was budget altijd)
In FM was hij echt een baas vooral in FM 11quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:47 schreef vandermar het volgende:
Volgende FIFA iig wel want dan speelt hij voor Bayernquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:50 schreef Lindgren. het volgende:
Shaqiri is in fifa ook een held. Jammer dat ie in geen enkel team past.
Dat kloptquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:49 schreef zerokil het volgende:
[..]
In FM was hij echt een baas vooral in FM 11
Daarom heb ik een Zwitserland teamquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:50 schreef Lindgren. het volgende:
Challenge acceptedquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:50 schreef Lindgren. het volgende:
quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:51 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Volgende FIFA iig wel want dan speelt hij voor Bayern
Tof! Linkje? Zat er ook aan te denken, een tijdje terug..quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daarom heb ik een Zwitserland team
En daar heb je 10x meegespeeld?quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daarom heb ik een Zwitserland team
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#gMCOxnZbbcWZLquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]![]()
[..]
Tof! Linkje? Zat er ook aan te denken, een tijdje terug..
Niet zo raar als je 100 teams hebtquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:58 schreef detennismaster het volgende:
[..]
En daar heb je 10x meegespeeld?
Een echte verzamelaarquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niet zo raar als je 100 teams hebt
Jij verkoopt ook bijna nooit wat.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niet zo raar als je 100 teams hebt
Die goedkope teams niet neequote:Op woensdag 22 februari 2012 21:59 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Jij verkoopt ook bijna nooit wat.
Leuk team! 4* ook maar.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#gMCOxnZbbcWZL
Jammer dat er geen echte 2e goede spits of CF is, al doet Inler het daar wel prima. Heb er maar weinig mee gespeeld nog though. Ben er wel ongeslagen mee, won meteen die gold cup
Wat heeft die Senderos dan een lage ratingquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jammer dat er geen echte 2e goede spits of CF is, al doet Inler het daar wel prima. Heb er maar weinig mee gespeeld nog though. Ben er wel ongeslagen mee, won meteen die gold cup
Moet je die reserve zien: Grichting.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:00 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Wat heeft die Senderos dan een lage rating
quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:00 schreef DutchSL het volgende:
Zwitserse spitsen, doet me denken.. wtf is er met PSV's voormalige "grote talent" Johann Vonlanthen gebeurd?
quote:De centrumspits staat sinds 2006/07 onder contract bij Red Bull Salzburg, dat hem per 2009/10 verhuurt aan FC Zürich.
Die rijd vast rond in een rolstoelquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Moet je die reserve zien: Grichting.
Tja, speelt nu in Oostenrijk volgens mij.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:00 schreef DutchSL het volgende:
Zwitserse spitsen, doet me denken.. wtf is er met PSV's voormalige "grote talent" Johann Vonlanthen gebeurd?
Nog een tijdje bij NAC gespeeld en daarna inderdaad via de achterdeur vertrokken.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:00 schreef DutchSL het volgende:
quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:02 schreef DutchSL het volgende:
Nee, dan had hij wel in FUT gezeten.
Hij speelt blijkbaar bij de Colombiaanse club Itagüí Ditaires tegenwoordig
Ik was net bezig en had al bijna dezelfde basis 11quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zijn ook weinig optiesquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik was net bezig en had al bijna dezelfde basis 11
Daar hebben ze ook bergenquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wel lekker warm voor een Zwitser.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/12/squad/66038
Zo zou ik hem maken
quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zo zou ik hem maken
Met uiteraard een vandermarretjequote:Op woensdag 22 februari 2012 22:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zo zou ik hem maken
Zitten er wel vaker naast met onze voorspellingen, maar dit had ik ook nooit verwacht.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:59 schreef DutchSL het volgende:
Wtf die prijs van Medel.. ik had half 8 ofzo op de eerste de beste die ik zag 25k geboden, dacht dat die veel meer waard zou zijn.
Tot mijn verbazing zie ik dan dat ik de bid gewonnen heb, helemaal blij dikke profit om door te verkopen dacht ik. Blijkt die gewoon veel minder waard te zijnslaat echt nergens op dit.
quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb wel aan een hybrid met Oostenrijk gedacht, maar eindconclusie van dat plan was 10 Zwitsers en Arnautovic in de spits
quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Met uiteraard een vandermarretje
In mijn geval was het omdat ik 4-4-1-1 een keer wilde uitproberen dit jaar en omdat die wingers niet kunnen finishenquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:08 schreef StijnDa het volgende:
Natuurlijk![]()
Waarom niet 4-3-2-1? Veel logischer eigenlijk met de spelers die je hebt. Kan Inler gewoon op CM en die andere 2 zijn ook echte CM's. Snelle buitenspelers en een sterke spits.
Was ook mijn eerste gedachte.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:08 schreef StijnDa het volgende:
Natuurlijk![]()
Waarom niet 4-3-2-1? Veel logischer eigenlijk met de spelers die je hebt. Kan Inler gewoon op CM en die andere 2 zijn ook echte CM's. Snelle buitenspelers en een sterke spits.
IF Chiellini achterin, hij is echt een tank!quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:09 schreef Fuszy het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/52313
ipv de rossi SIF Marchissio en ipv IF Jovetic dan IF Giovinco of is dat het niet waard?
quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:13 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Volgens mij net zoiets als een dirty sanchez
Als je een team hebt met een thema en dan 1 afwijkende speler ertussen zet omdat je de alternatieven niet goed genoeg vindt..meestal een compleet bronze/silver team met 1 gold, of bijv 1 nationaliteit en dan een Braziliaanse keeperquote:
Klopt, hij is mega duur daardoor.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:13 schreef vandermar het volgende:
Wat is deze, zit Ziegler niet meer in het spel?
quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je een team hebt met een thema en dan 1 afwijkende speler ertussen zet omdat je de alternatieven niet goed genoeg vind..meestal een compleet bronze/silver team met 1 gold, of bijv 1 nationaliteit en dan een Braziliaanse keeper
Ik ging wel eens naar een discotheek en daar hadden ze ook een snackbar en iedereen ging daar gratis kanen. RUTGER! Is mijn tosti nog niet klaar?! Gratis tosti dusquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, wilde nog een elftal FC Jos Brink noemen
quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:16 schreef Lindgren. het volgende:
Ik moet steeds lachen met die 4-4-1-1, als de tegenstander een uittrap/vrije trap neemt, liggen ze zo ongeveer elke keer met elkaar te spelen op de grond.
4-2-3-1 ook. Dan kun je het afdekken van de verdedigers mooi vergetenquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:16 schreef Lindgren. het volgende:
Ik moet steeds lachen met die 4-4-1-1, als de tegenstander een uittrap/vrije trap neemt, liggen ze zo ongeveer elke keer met elkaar te spelen op de grond.
Bij 4-2-3-1 is dat, niet 4-4-1-1quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:16 schreef Lindgren. het volgende:
Haha, briljant. Gay fish mag niet, dan maar FC Jos Brinkquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ging wel eens naar een discotheek en daar hadden ze ook een snackbar en iedereen ging daar gratis kanen. RUTGER! Is mijn tosti nog niet klaar?! Gratis tosti dusNatuurlijk zijn er ook enkele die schreeuwen RUTGER! Doe mij een Jos Brinkie
hilarisch als je dronken bent en even aan het bijkomen bent. Verscheidene keren mensen de bende zien onderkotsen van het lachen
![]()
Voor de onwetenden, een Jos Brinkie is een frinkandel met pindasaus (lul met poep)
En dan Ronaldo en Ola Toivonen erin jeuj!quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, briljant. Gay fish mag niet, dan maar FC Jos Brink
Heb het nog nooit gehadquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]ik heb het toch nu de hele tijd.
En heeft meer PACE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:18 schreef Rijst het volgende:
[..]
Abate die staat tenminste nog een beetje achterin.
Ik wilde een keer een team "Team Dildo" noemen omdat ik een grote kale neger had (Duberry) die een maat van me en ik op een dildo vonden lijken alleen dat mocht niet. "Kontseks" mag dan weer wel..quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, briljant. Gay fish mag niet, dan maar FC Jos Brink
idd, vooral omdat België ook genoeg goede RB's heeftquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:20 schreef Snorrenbaard het volgende:
Dit is dus echt een duidelijk vandermarretje;
http://www.futhead.com/12/squad/49968
Jep. Het is een beetje als het oud-Hollandsche spelletje "wie hoort er niet bij".quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:20 schreef Snorrenbaard het volgende:
quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:20 schreef Snorrenbaard het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/31927quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:20 schreef Snorrenbaard het volgende:
quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:22 schreef detennismaster het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/12/squad/31927
En dit ook.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:20 schreef Snorrenbaard het volgende:
Misschien is het een vorm van zelfreflectie. Hij uit zo hoe hij zich voelt met andere mensen in de omgeving!quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:21 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Jep. Het is een beetje als het oud-Hollandsche spelletje "wie hoort er niet bij".
quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:22 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Misschien is het een vorm van zelfreflectie. Hij uit zo hoe hij zich voelt met andere mensen in de omgeving!
quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:23 schreef Tim86 het volgende:
Als Vandermar ooit KKK-United maakt zet hij een neger in de spits
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |