But who is he??quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:43 schreef IJsdraakje het volgende:
En die vent is niet de eckten van summerjam, die knakker ziet er heul anders uit.
Random aandachtshoer?quote:
Bwehehehe.quote:
quote:
Ik ook, helpquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:57 schreef megamandy het volgende:
Hebben meer mensen hier Beautylab bij Bloglovin? Ik zie opeens allemaal blogs bij haar staan die van een andere blog komen
Naja ik wilde haar mailen maar er staat alleen maar hoe je haar moet contacteren om te adverterenquote:
Ja!!quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:00 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Yaay! Alles goed op de wintersport?
Ik heb haar een tweet gestuurdquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:00 schreef megamandy het volgende:
[..]
Naja ik wilde haar mailen maar er staat alleen maar hoe je haar moet contacteren om te adverterenHeb maar een reactie achtergelaten bij haar laatste bericht.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja!!
En ze voelt zich weer veel beter dan gisteren gelukkig
Goed zo!quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bietje gaar zo, maar ze had al fijn mee geskied vandaag
Ik heb geen twitterquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:01 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ik heb haar een tweet gestuurdbeautyill heeft het probleem ook, maar dan met een Finse blog
quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:02 schreef PriemGirl het volgende:
Ahhh gelukkig voeltzich al een stuk beter Lin
Oeh fijnquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bietje gaar zo, maar ze had al fijn mee geskied vandaag
Hahaha, ja!!quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:03 schreef megamandy het volgende:
[..]
Oeh fijnDus ze voelde zich goed genoeg om helemaal naar beneden te skiën zonder wc of wat dan ook in de buurt
Ja ik ookquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:05 schreef Lindytje het volgende:
Uft, sorry, ik geef het op... ik weet niet wie het is![]()
(MAAR TOCH KEN IK ZIJN HOOFD!!!!![]()
![]()
)
Ook een goeden oplossingquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:05 schreef PriemGirl het volgende:
En anders gewoon in de sneeuw en verse sneeuw er overheen doen![]()
![]()
Laat het me dan asap wetenquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja ik ookbut it will come to me
in a dream
Je zal er maar onderuit gaan.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:05 schreef PriemGirl het volgende:
En anders gewoon in de sneeuw en verse sneeuw er overheen doen![]()
![]()
Stuur ik hem meteen ff door naar jouw droomquote:
Graag, dankjequote:Op woensdag 22 februari 2012 20:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Stuur ik hem meteen ff door naar jouw droom
Dan ben ik zeker dat het briefje die ik hier heb liggen dus van mijn suedes zijnquote:
De summerjamzingende knakkert uit dat HHB filmpjen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:07 schreef megamandy het volgende:
Over wie hebben jullie het eigenlijk de hele tijd
Die jongen uit het filmpje dat lin postte netquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:07 schreef megamandy het volgende:
Over wie hebben jullie het eigenlijk de hele tijd
quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Supergoed ingepakt en seller heeft maar$20 op douaneding gezet
Lekkor met gratiesch douche!quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:09 schreef Lindytje het volgende:
http://www.flabber.nl/web(...)e-huishoudbeurs-1135
Op 1:09 Lekkere stukjes vlees... moet je even opletten....
Ik lachte heul hard!quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Lekkor met gratiesch douche!
Ik ben een keer geweest!! Omdat ik inderdaad echt een keer MOEST!!quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
Wat een mensen lopen daar rond op die huishoudbeursIk wilde er eigenlijk ooit nog wel eens heen.
Ik hoorde wel dat ze golden rose 2 voor 2,50 verkopen
quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ben een keer geweest!! Omdat ik inderdaad echt een keer MOEST!!
En die ene keer was genoeg
Dit.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ben een keer geweest!! Omdat ik inderdaad echt een keer MOEST!!
En die ene keer was genoeg
Geduld priem, even proberen na 9 uhr!quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:15 schreef PriemGirl het volgende:
Waarom doet die stomme code het nou niet
Bij mijn Kruidvat stond trouwens wel een groene.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
I haz super happy
Sold out forever is trouwens fucked, nieuwe versie
Jep.quote:
Ik kan maar tot 22u !! En om 18u gaf ie aan "probeer het na 20u weer". Mijn autistenkop wil dan ook dat ie het doet als het na 20u isquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Geduld priem, even proberen na 9 uhr!
Whaaa zo kjoeeetquote:
Hij is niet heul erg boos omdat je weer gekocht heb en je ze daardoor moet wegdoen en aan priem geven??quote:
Oh my lord... arme jijquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep.
Eentje op FB was zaterdag heen, dus nu overstelpt met foto's van Gerard Joling.
Mooi zoquote:
Maat 39 babequote:Op woensdag 22 februari 2012 20:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hij is niet heul erg boos omdat je weer gekocht heb en je ze daardoor moet wegdoen en aan priem geven??![]()
En Thomas Berge en 3Js.quote:
Ik moet ook zo'nquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Mooi zo
Ik heb mijnen 47 ekkies nagellak-faal ook al opgebiecht...
Reactie: Goedzo schat
quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Mooi zo
Ik prop er wel tig zolen in. Dragen zal ik zequote:
Ze kent jequote:Op woensdag 22 februari 2012 20:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Mooi zo
Had ik ook, toen heb ik met Adina gemaild en bleek wel alles te kloppen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:20 schreef wolvendagen het volgende:
Wheeeeeeeee wat is dit. Ik betaal net met paypal op a england en ik krijg payment error van a england en van paypal krijg ik een betalingsbevestiging.
Naaisquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja cheapo maddens, madden girl. Wel hetzelfde model
Je kunt het gaan sparenquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:22 schreef Incantrix het volgende:
Dus toen kreeg ik bericht dat ik komende week weer ¤ 20,= in m'n van gat voorziene klauwtjes krijg..![]()
Wat zal ik eens gaan kopen?
20 maar?quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:22 schreef Incantrix het volgende:
Dus toen kreeg ik bericht dat ik komende week weer ¤ 20,= in m'n van gat voorziene klauwtjes krijg..![]()
Ja, klopt, dat staat in het paypal mailtje, dat uitgestelde betaling.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:22 schreef megamandy het volgende:
[..]
Had ik ook, toen heb ik met Adina gemaild en bleek wel alles te kloppen.
Waarschijnlijk omdat het een "uitgestelde betaling" is.
Ik moest je zin echt 3 keer lezen om er wat van te makenquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:22 schreef Incantrix het volgende:
Om uit te geven aan iets duurders?quote:
20 ? Dan zou ik er 30 bij leggen en die maddens kopenquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:22 schreef Incantrix het volgende:
Je hebt me doorquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Om uit te geven aan iets duurders?
Ik kan al die hoofdenquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:24 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Je hebt me door
In de categorie flauwe plaatjes nog eentje:
[ afbeelding ]
20 euro? Nee man, meteen op!quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
20 ? Dan zou ik er 30 bij leggen en die maddens kopen
Je hoofd faalt in spellen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
SUEDES
SUEDES
SUDES
WHIMISCAL
SUEDES
SUEDES
MOCKINGJAY OPNIUEW BESTELD
GRATIS VERZENDKOSTEN OOK AARDIG VAJN BOL
BOOK JOURNAL
WC
POEPEN
SUEDES
SUDES
zo gaat mijn hoofd nu
SUEDESquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:25 schreef Lindytje het volgende:
Ik had zo 150 overgemaakt voor de OPI's naar de lopende rekening.. maar nu is er nog 75 over, + nog 14 die ik terug krijg van Mss... Wat ga ik kopen??![]()
![]()
Neerlandici mogen zeuren over spelling.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ik typte het in supersonisch tempo met shift ingedrukt, niet zeuren
Sorryquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik moest je zin echt 3 keer lezen om er wat van te maken![]()
Schoenen!quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:25 schreef Lindytje het volgende:
Ik had zo 150 overgemaakt voor de OPI's naar de lopende rekening.. maar nu is er nog 75 over, + nog 14 die ik terug krijg van Mss... Wat ga ik kopen??![]()
![]()
hey zulke had ik ook bijna gekoopt!! Alleen meer aquablauw....maar wrong sizequote:
Mjah, die vind ik echt mooi wel ookquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
20 ? Dan zou ik er 30 bij leggen en die maddens kopen
Heb ik genoeg... en op hakken kan ik toch niet lopen met mijn mongolenenkelsquote:
MACquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Heb ik genoeg... en op hakken kan ik toch niet lopen met mijn mongolenenkels
Hmm..... Ohja, ik wilde ook nog langs MAC![]()
![]()
Wel alleen voor cleanse off oil... maar toch
Hey, puckziequote:Op woensdag 22 februari 2012 20:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
hey zulke had ik ook bijna gekoopt!! Alleen meer aquablauw....maar wrong size
model was exact hetzelfde
Doe mij een paar van die pillen plzquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
MAC
Mac er na: ik heb tegenwoordig niet zo'n honger
Het werkt echt te aanstekelijkquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik wil shoppen, maar ik heb écht niks nodig.
Wát zeg je nou!!!quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
HOOOOIIIIIIIIIII
[ afbeelding ]
Ik ga nog even niet teruglezen, I haz a gaar
Ik zal er een paar voor je meenemenquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Doe mij een paar van die pillen plz
Graphitequote:Op woensdag 22 februari 2012 20:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik zit in een dilemma, A Englands of Chanel Graphite....
Englands!quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik zit in een dilemma, A Englands of Chanel Graphite....
Meh, er hijgt ook nog een dreiging van ¤3000 extra in m'n nek.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het werkt echt te aanstekelijk
Whut?quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meh, er hijgt ook nog een dreiging van ¤3000 extra in m'n nek.
Langstudeerboete.quote:
Ja maar ik ben moequote:
Neig ik ook naarquote:
True.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Neig ik ook naarMaar ik hoorde dat Graphite LE is. Englands zijn er nog wel ff dacht ik.
Jep. Al is de mogelijkheid er dat ik er net aan onderuit kom, maar ik heb dat geld dan liever gewoon staan ipv van een heel groot probleem hebben in september.quote:
Vooruit, het is je vergeven!!quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja maar ik ben moe![]()
En waarschijnlijk ga ik het straks toch doen![]()
En dan weer die teleurstelling omdat het heul niet nodig was omdat het 2 topics vol LOL EINZ TIETEN zijn![]()
(en dan geen tieten posten maar tieten zeggen)
Maar voor 21 euro heb je twee Englands en maar één Chanel.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Neig ik ook naarMaar ik hoorde dat Graphite LE is. Englands zijn er nog wel ff dacht ik.
Ik ga toch maar voor graphite dan. Anders sla ik mezelf over een paar maandenquote:
Ja maar over een half jaar nog steeds 2 A englands en 0 graphitesquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar voor 21 euro heb je twee Englands en maar één Chanel.
Die heeft een hele leuke dag met mijn vader gehadquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Vooruit, het is je vergeven!!
Hoe is het met Wim?
In totaal ja. Dus als je al eens een studie gedaan hebt, heb je dus geen uitloop meer.quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die heeft een hele leuke dag met mijn vader gehad![]()
Mijn ouders zijn dol op hem![]()
En mijn vader heeft hem lekker moe gemaakt, dus hij is net zo gaar als ik
quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die heeft een hele leuke dag met mijn vader gehad![]()
Mijn ouders zijn dol op hem![]()
En mijn vader heeft hem lekker moe gemaakt, dus hij is net zo gaar als ik
Ik kromp even in elkaar toen ik dat bedrag zagquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In totaal ja. Dus als je al eens een studie gedaan hebt, heb je dus geen uitloop meer.
In mijn geval dus: studie staat 3 jaar voor, 2 jaar hiervoor Fins gedaan. Gevolg: 5 jaar studie, dus ook al zou deze nominaal gelukt zijn *plop* ¤3000 erboven op. Dus ¤4700 totaal.
Niet???quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In totaal ja. Dus als je al eens een studie gedaan hebt, heb je dus geen uitloop meer.
In mijn geval dus: studie staat 3 jaar voor, 2 jaar hiervoor Fins gedaan. Gevolg: 5 jaar studie, dus ook al zou deze nominaal gelukt zijn *plop* ¤3000 erboven op. Dus ¤4700 totaal.
Mjoah. Ik vond hem niet zo speciaal op mn nagels, daarom liever twee lakjes die wel prrrrrrprrr zijn.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja maar over een half jaar nog steeds 2 A englands en 0 graphites
Jep. Goeden matigen regeling.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:36 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Niet???![]()
En voorgaande studies tellen nu met terugwerkende kracht ook even fijn mee??????
Ah vandaarquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mjoah. Ik vond hem niet zo speciaal op mn nagels, daarom liever twee lakjes die wel prrrrrrprrr zijn.
Dan ben ik echt zwaar de lul.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep. Goeden matigen regeling.
Ik nu dus ook.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dan ben ik echt zwaar de lul.
Ik zit nu al in mijn 7e jaar studeren
Hoeveel moet je nog?quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dan ben ik echt zwaar de lul.
Ik zit nu al in mijn 7e jaar studeren
Als je er te lang over doet 3000+collegegeldquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:38 schreef Stormqueen het volgende:
Ik snap het niet, die boete, je betaalt toch collegegeld?
In dat geval moet je het wel doen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ah vandaarNaja ik stond ermee in mn handen en toen toch maar niet. En nu best wel spijt. Dus zal ik anders eeuwig hebben
![]()
Ik loop 1 jaar uit met mijn bachelor, dus nog 3 jaarquote:
Suedes???quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:38 schreef PriemGirl het volgende:
De buurvrouw belde net aan !!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
SUEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEDESsssssssSSSsSSSs !1!!1!!11quote:
Per jaar? Of gewoon eenmalig?quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als je er te lang over doet 3000+collegegeld
Naja, die naam heeft het nu, maar het idee is dat er minder subsidie gegeven wordt over het collegegeld, dus hogere prijs.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:38 schreef Stormqueen het volgende:
Ik snap het niet, die boete, je betaalt toch collegegeld?
Per jaar.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Per jaar? Of gewoon eenmalig?
Nog 8 weken!!!quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
SUEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEDESsssssssSSSsSSSs !1!!1!!11
*HYPERT ALS SPEES*![]()
X-factor!!! Dankje!!!quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:38 schreef megamandy het volgende:
Ooh die gast is volgens mij wel van summerjam
http://www.google.nl/sear(...)RFT9X_Fqmf0QX3zrGNBA
FACKquote:
YAYAYAYA FEEL THE BRAIN CHAOSquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
SUEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEDESsssssssSSSsSSSs !1!!1!!11
*HYPERT ALS SPEES*![]()
Elk jaar dus, skjoequote:Op woensdag 22 februari 2012 20:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik loop 1 jaar uit met mijn bachelor, dus nog 3 jaar
Dat is fucking 15.000 ekkies aan collegegeld![]()
Wat een gay overlordquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:38 schreef megamandy het volgende:
Bwhehe ja daaromquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
In dat geval moet je het wel doen.Dat is het kutste gevoel ooit.
Dat is een jaar extra stufi op zijn hoogst ben ik bangquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:38 schreef Lindytje het volgende:
Ik ga eens snel naar den decaan en kijken of ik kwijtschelding van die eerste jaren kan krijgen op basis van mijn spygische verleden...
Doen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:42 schreef Lindytje het volgende:
Ja, ik ga mijn stoornissen aanroepen![]()
Heb ik er nog érgens profijt van...![]()
Fuuuuuuuu.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik loop 1 jaar uit met mijn bachelor, dus nog 3 jaar
Dat is fucking 15.000 ekkies aan collegegeld![]()
Maar dat vind ik dus irritant he. Ik heb op papier twee jaar een hbo opleiding gevolgd. Nu dacht ik dat als ik mijn studie via de Open Universiteit binnen die 10 jaar zou halen ik toch geen schuld zou krijgen wat ik moest afbetalen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:38 schreef IJsdraakje het volgende:
En masters hebben ze sowieso stufi voor afgeschaft, dus ook als je alles nominaal haalt, wordt je gestraft.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:38 schreef megamandy het volgende:
Bij mij telt een bachelor wel gewoon, geen idee hoe dat met OU zit.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:42 schreef megamandy het volgende:
[..]
Maar dat vind ik dus irritant he. Ik heb op papier twee jaar een hbo opleiding gevolgd. Nu dacht ik dat als ik mijn studie via de Open Universiteit binnen die 10 jaar zou halen ik toch geen schuld zou krijgen wat ik moest afbetalen.
Kreeg ik opeens te horen dat ze bij de uni een bachelor daar niet voor meetellen? Maar dat je ook een master moet halen en dat dan pas je schuld kwijt wordt gescholden. Waar slaat dat op als je die master nu helemaal zelf moet betalen, is toch helemaal geen stimulans?
Daarnaast ben ik ook bang dat ik dat allemaal niet haal binnen die 10 jaar.
Ja ik wist dat ik hem kende van een of andere talentenshow en dat hij dan altijd vertelde over die bandquote:
Dat gaat sneller dan je denktquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:43 schreef Incantrix het volgende:
recieve ALL the suedes
ohja, ik heb een datum voor mijn ingreep.. 12 maartik had een soort van toch wel op komende week gerekend eigenlijk
Ah well, het klinkt ver weg, maar is eigenlijk nog maar 2,5 week
Ik las het al, een jaar extra uitloop... daar heb ik niks aan, nu ik al op 7 jaar zitquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:42 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dat is een jaar extra stufi op zijn hoogst ben ik bang
Naja dat staat gelijkwaardig qua diploma. Maar een vriendin zei dat bij haar zus de schuld gewoon open bleef staan toen ze haar bachelor had afgeslotenquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bij mij telt een bachelor wel gewoon, geen idee hoe dat met OU zit.
Ze gooien met terugwerkende kracht het collegegeld van langstudeerders omhoog. Dus wanneer je te lang uitloopt komt er ¤3000 bovenop het reguliere collegegeld.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:46 schreef PriemGirl het volgende:
Wait.. Niet helemaal meegekregen... Iets veranderd in regering waardoor je meer moet gaan betalen lin??![]()
![]()
Ik hoop hetquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:46 schreef Stormqueen het volgende:
als ze dan ka komen... Trix, het gaat snel om!
Maar je kunt niet 4500 euro lenen in 1x bijna. Dan moet ik nu onderhand beginnen met lenen voor als ik ooit een keer die 3000 euro nodig hebquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:47 schreef Stormqueen het volgende:
lindy, een hele dikke baan vinden na je studie!
Dan is de vraag hoe hoog haar schuld was, bij mij blijft er ook een deel staan, het deel wat ik extra bijgeleend heb.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:46 schreef megamandy het volgende:
[..]
Naja dat staat gelijkwaardig qua diploma. Maar een vriendin zei dat bij haar zus de schuld gewoon open bleef staan toen ze haar bachelor had afgeslotenEn dat was volgens mij gewoon bij de uni in Maastricht.
Een hele hele hele dikkequote:Op woensdag 22 februari 2012 20:47 schreef Stormqueen het volgende:
lindy, een hele dikke baan vinden na je studie!
En jullie leven al van het geld van lies lijkt me, geezquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:49 schreef Lindytje het volgende:
Ja, en je kunt na je prestatiebeurs maar 3 jaar lenen bij IB, dus die drie jaar zijn na dit jaar ook op.
Ik heb echt even geen idee waar ik dat geld vandaan ga toveren...
Moet je toch manager hartigen etenswaren voor onderweg wordenquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:49 schreef Lindytje het volgende:
Ja, en je kunt na je prestatiebeurs maar 3 jaar lenen bij IB, dus die drie jaar zijn na dit jaar ook op.
Ik heb echt even geen idee waar ik dat geld vandaan ga toveren...
quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze gooien met terugwerkende kracht het collegegeld van langstudeerders omhoog. Dus wanneer je te lang uitloopt komt er ¤3000 bovenop het reguliere collegegeld.
Mmm ik denk eigenlijk niet dat ze heeft bijgeleend, ze is gewoon thuis blijven wonen en ze hebben geld zat daar.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan is de vraag hoe hoog haar schuld was, bij mij blijft er ook een deel staan, het deel wat ik extra bijgeleend heb.
Mmm, hoeft niks te zeggen hoor. Maar in principe is bachelor écht genoeg voor die tien jaar.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:51 schreef megamandy het volgende:
[..]
Mmm ik denk eigenlijk niet dat ze heeft bijgeleend, ze is gewoon thuis blijven wonen en ze hebben geld zat daar.
Ik vond het ook heel raar, maar ik zie welOver die twee jaar zou ik al in de ¤8000,- moeten betalen volgens mij
Jep, want van mijn baantje kan ik net mijn zorgverzekering en collegegeld en telefoonrekening betalen...quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En jullie leven al van het geld van lies lijkt me, geez
Jaquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Moet je toch manager hartigen etenswaren voor onderweg worden
Daahquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:52 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jep, want van mijn baantje kan ik net mijn zorgverzekering en collegegeld en telefoonrekening betalen...
Jep.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
En als je klaar bent met je universiteit kan je lekker in een hbo-baan stappen, want voor de universitaire banen staan de mensen met 100 jaar ervaring al in de rij![]()
(zo werkt het op hbo-niveau tenminste)
quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:58 schreef PriemGirl het volgende:
Vriendje zei alleen maar "ah ok" toen ik zei dat ik nagellak had besteld![]()
![]()
Ik ga gewoon opperpostbode worden.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:58 schreef Stormqueen het volgende:
Je kan snel groeien hoor, qua baan. Haast niemand stapt in op vol hbo of uni niveau
Goed streefdoelquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga gewoon opperpostbode worden.
Heel begrijpelijk, die had ik ook toen ik het ontdekte.quote:
quote:
Belgenmoppen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
![]()
Moet ik nog een belgenmop verzinnen?? Ik doe het zo he.. voor jou.. om je iets op te vrolijken![]()
quote:Waarom zijn de scholen in België onder de grond gebouwd?
Dan kunnen ze dieper nadenken.
Welkom bij de club.quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Zo wtf zeg....
![]()
Trix; ik hoop voor jou dat de tijd ook snel gaat zodat je er gauw vanaf bent ! Laat je dinsdag meteen iets wetenIk zit wel wat met je in hoor meis
![]()
Er lopen een Duitser, een Nederlander en een Belg door de jungle. De Duitser en de Nederlander doen stoer, omdat ze nergens bang voor zijn.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:02 schreef Stormqueen het volgende:
Een belg, een duitser en een nederlander...
quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Er lopen een Duitser, een Nederlander en een Belg door de jungle. De Duitser en de Nederlander doen stoer, omdat ze nergens bang voor zijn.
Dan zien ze ineens een tijger voor zich staan. De Nederlander en de Duitser beginnen overal mee te gooien wat ze maar kunnen vinden tot dat de tijger het op een lopen zet.
De Nederlander en de Duitser kruipen gauw in een boom, voordat de tijger terugkomt. Zegt de
Duitser ineens tegen de Belg: "Zou jij ook niet in de boom klimmen? Zo direct komt hij terug!".
Zegt de Belg: "Ik heb toch niet gegooid."
PAHAHAHHAHAHHAHHAHAHHHHAHHAHAHA![]()
Dat zie ik alleen op bloglovin trouwens, d'r blog is verder normaal.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
Waarom is oohhh shinies overgegaan op CBS-nieuws? Die is toch van iemand hier?
Als ik er op klik krijg ik de CBSnews-site en heul m'n bloglovin is van de wap
[..]
Er lopen een Duitser, een Nederlander en een Belg door de jungle. De Duitser en de Nederlander doen stoer, omdat ze nergens bang voor zijn.
Dan zien ze ineens een tijger voor zich staan. De Nederlander en de Duitser beginnen overal mee te gooien wat ze maar kunnen vinden tot dat de tijger het op een lopen zet.
De Nederlander en de Duitser kruipen gauw in een boom, voordat de tijger terugkomt. Zegt de
Duitser ineens tegen de Belg: "Zou jij ook niet in de boom klimmen? Zo direct komt hij terug!".
[..]
Ik ga verhuizen naar de OU denk ikquote:Het tarief op de Open Universiteit blijft ongewijzigd, maar zal op termijn ook aangepast worden.
Wel, vanaf september moet er betaald worden.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:06 schreef Lindytje het volgende:
Oh, maar is die wet nu al wel of nog niet ingegaan?
Datquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:06 schreef Stormqueen het volgende:
Naja, ik snap echt wel ergens waarom die regels er zijn. Het is alleen wel uitermate zuur als je er zelf last van hebt.
Ja, dat.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:06 schreef Stormqueen het volgende:
Naja, ik snap echt wel ergens waarom die regels er zijn. Het is alleen wel uitermate zuur als je er zelf last van hebt.
Ik heb ook nog eens 50% korting omdat ik minder dan het minimumloon verdien per jaarquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:06 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ga verhuizen naar de OU denk ik
quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel, vanaf september moet er betaald worden.
Ik snap wel waarom ze er zijn, maar ik vind het niet kunnen dat ze het met terugwerkende kracht invoeren. Als ik dit 7 jaar geleden geweten had, had ik die eerste wel afgemaakt.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:06 schreef Stormqueen het volgende:
Damnquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:07 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik heb ook nog eens 50% korting omdat ik minder dan het minimumloon verdien per jaar
Dat, dan had ik de PABO wel afgemaakt...quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik snap wel waarom ze er zijn, maar ik vind het niet kunnen dat ze het met terugwerkende kracht invoeren. Als ik dit 7 jaar geleden geweten had, had ik die eerste wel afgemaakt.
Ja maar al betaal je collegegeld, de overheid betaalt nog steeds het gros van je studie. En je draagt niks bij qua belasting enzo. Dus technisch gezien kost het zeker wel geld. Maar vind het wel kut voor jequote:Op woensdag 22 februari 2012 21:07 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat.
Al vind ik het ergens wel belachelijk dat als je zelf je collegegeld betaalt en verder niks krijgt van den overheid, je gewoon 3000 ekkies extra moet betalen...
Dit vooral!quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik snap wel waarom ze er zijn, maar ik vind het niet kunnen dat ze het met terugwerkende kracht invoeren. Als ik dit 7 jaar geleden geweten had, had ik die eerste wel afgemaakt.
Die 1800 euro collegegeld (?) die je normaal betaald is maar een fractie van wat het daadwerkelijk kost. Daarom is het ook niet meer te doen om nu een tweede studie te doen, omdat je de daadwerkelijke kosten moet betalen. Dat ligt rond de 8000 euro per jaar geloof ikquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:07 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat.
Al vind ik het ergens wel belachelijk dat als je zelf je collegegeld betaalt en verder niks krijgt van den overheid, je gewoon 3000 ekkies extra moet betalen...
Klopt. En dat varieert per studie, sommige zijn twee keer zo duur.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die 1800 euro collegegeld (?) die je normaal betaald is maar een fractie van wat het daadwerkelijk kost. Daarom is het ook niet meer te doen om nu een tweede studie te doen, omdat je de daadwerkelijke kosten moet betalen. Dat ligt rond de 8000 euro per jaar geloof ik
Ja, dat is ook wel zo.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja maar al betaal je collegegeld, de overheid betaalt nog steeds het gros van je studie. En je draagt niks bij qua belasting enzo. Dus technisch gezien kost het zeker wel geld. Maar vind het wel kut voor je
Goeden sleckte mop.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:11 schreef Stormqueen het volgende:
Komt een Belg in een kroeg en bestelt 18 pilsjes. Drinkt ze op en bestelt er weer 18.
De barkeeper vraagt "Waarom steeds 18 biertjes?"
Zegt de Belg: "Daar hangt toch een bordje: Onder de 18 wordt niet getapt."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |