Zelfde met Google en MS.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:27 schreef dawg het volgende:
ik begrijp trouwens niet dat mensen zo afgeven op facebook maar tegelijkertijd wel google gebruiken.
Ik ben echt stom ja.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:28 schreef dawg het volgende:
[..]
en msn, en mail, en nummer, en ik hoor nooit wat.![]()
...Want?quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:28 schreef dawg het volgende:
[..]
ik vind ms de minste van de drie kwaden.
Ik ben meer bang dat vreemde mensen me kunnen opzoeken dan dat de bedrijven zelf profielen over me hebben. Dat kan ik eigenlijk toch niet tegenhouden.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:28 schreef dawg het volgende:
[..]
ik vind ms de minste van de drie kwaden.
I like the way you think!quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:31 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Neuken helpt.
[ afbeelding ]?
weet niet, gevoel. helemaal veilig ben je toch niet, of je moet je internetabonnement opzeggen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:29 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
...Want?
Voorlopig zijn die nog een heel stuk groter en invloedrijker dan google op de PC bij mensen thuis hoor.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:31 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Neuken helpt.
[ afbeelding ]?
Mooi, kunnen jullie neukenquote:
Ik heb niets te verbergen, dat wat ik niet aan de wereld kwijt wil (uit angst voor weet ik veel wat) zet ik gewoon niet op internet.quote:
dat laatste heb ik liever ook niet.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:30 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ben meer bang dat vreemde mensen me kunnen opzoeken dan dat de bedrijven zelf profielen over me hebben. Dat kan ik eigenlijk toch niet tegenhouden.
Ja dan zal je moeten gaan Torren, en dat gaat me te ver.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:33 schreef dawg het volgende:
[..]
dat laatste heb ik liever ook niet.
ik ook niet, maar dat neemt niet weg dat wat ik wanneer op internet doe wat mij betreft een privé-zaak is.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb niets te verbergen, dat wat ik niet aan de wereld kwijt wil (uit angst voor weet ik veel wat) zet ik gewoon niet op internet.
tor zou ik ook nooit op mijn eigen pc gebruiken. ik ben nogal paranoide geworden sinds ik jaren geleden weleens wat inbrak hier en daar.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja dan zal je moeten gaan Torren, en dat gaat me te ver.
Whut. Waarom geen Tor?quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:35 schreef dawg het volgende:
[..]
tor zou ik ook nooit op mijn eigen pc gebruiken. ik ben nogal paranoide geworden sinds ik jaren geleden weleens wat inbrak hier en daar.
Da's juist een reden om Tor te gebruiken toch?quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:35 schreef dawg het volgende:
[..]
tor zou ik ook nooit op mijn eigen pc gebruiken. ik ben nogal paranoide geworden sinds ik jaren geleden weleens wat inbrak hier en daar.
quote:
gewoon. als ik tor zou gebruiken zou ik daar een goede reden voor hebben. en dan zou ik nooit het risico nemen dat er in de (nabije) toekomst wellicht wel tor-gebruikers getraceerd kunnnen worden.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:35 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Da's juist een reden om Tor te gebruiken toch?
Met een honkbalknuppel?quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:36 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik kan jou ook wel even wat hoofdpijn bezorgen hoor, als je daarvan in de mood komt
Sinds Alberto zijn er vast een hoop klojoos mee aan de slag gegaan.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:38 schreef Tegan het volgende:
Tor is echt niet zo ineens te traceren!
Om het te kraken?quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:39 schreef Burdie het volgende:
[..]
Sinds Alberto zijn er vast een hoop klojoos mee aan de slag gegaan.
dat denk ik ook niet. maar ik heb van heel dichtbij gezien hoe hackers die ik heel erg hoog had zitten destijds toch getraceerd werden. nu is tor wel anders natuurlijk, maar ik heb wel geleerd dat je inlichtingendiensten absoluut niet en nooit moet onderschatten.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:38 schreef Tegan het volgende:
Tor is echt niet zo ineens te traceren!
Jij kent hackers persoonlijk.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:41 schreef dawg het volgende:
[..]
dat denk ik ook niet. maar ik heb van heel dichtbij gezien hoe hackers die ik heel erg hoog had zitten destijds toch getraceerd werden. nu is tor wel anders natuurlijk, maar ik heb wel geleerd dat je inlichtingendiensten absoluut niet en nooit moet onderschatten.
als ik dus met iets bezig zou zijn wat geheim moet blijven, zou ik dus op geen enkel terrein risico nemen.
nu niet meer, toen wel. volgens mij 'ken' ik zelfs de hacker die geenstijl begonnen is, weliswaar jaren later. als ik me niet vergis, that is.quote:
dat is mij bijna nog overkomen. maar nvmd. vertel ik wel als we in een hypothetische situatie eens samen in bed liggen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:43 schreef Tegan het volgende:
Zoiets als Anonymous ofzo. Dat vind ik het echt niet waard om voor in de bak te komen evt.
Dominique Weesie?quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:44 schreef dawg het volgende:
[..]
nu niet meer, toen wel. volgens mij 'ken' ik zelfs de hacker die geenstijl begonnen is, weliswaar jaren later. als ik me niet vergis, that is.
Ik leer een compleet nieuwe kant van je dawgje.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:44 schreef dawg het volgende:
[..]
dat is mij bijna nog overkomen. maar nvmd. vertel ik wel als we in een hypothetische situatie eens samen in bed liggen.
ik ken alleen zijn nickname die hij destijds gebruikte. maar ik weet niet zeker of hij het is, dus.quote:
I know. Had het gewoon niet achter dawg gezochtquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:46 schreef Burdie het volgende:
[..]
Boehoe, ik ken er zoveel. Het zijn net mensen.
ik zie de link niet.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik leer een compleet nieuwe kant van je dawgje.
Zie je wel dat online mensen niet te vertrouwen zijn.
Ik houd niet van mensen die na jaren pas met zulke verhalen komenquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:47 schreef dawg het volgende:
[..]
ik zie de link niet.
mijn nieuwe kant is wel een spannende heh.
ik vroeg vrijwel meteen of je wat met me wilde drinken. dus nonargument.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik houd niet van mensen die na jaren pas met zulke verhalen komen.
zelf sploits schrijven, zelf rootkits schrijven. bakken lang houden dmv backdoors zonder ontdekt te worden. etc.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:49 schreef KomtTijd... het volgende:
Sowieso, defineer "hacker".
Ik heb ook weleens via p2p-programma's bestanden gedownload van die idioten die hun hele harde schijf shareden. Ben ik nu ook een hacker dan?
Whut. Daar heb ik het niet over?!quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:52 schreef dawg het volgende:
[..]
ik vroeg vrijwel meteen of je wat met me wilde drinken. dus nonargument.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |