Wie heeft deze pizza wel eens gegetenquote:"Ik geef ze als straf aan mijn kinderen"
quote:Voor slechts 1,49 euro kan je deze op het eerste zicht gewoon ogende pizza bemachtigen bij winkelketen Lidl. Imponerende duivelse vlammen sieren de doos en waarschuwen je voor een pizza van een andere orde. Op de niveauschaal onderaan de doos zie ook je drie categorieėn: scharf, serh scharf, inferno. Deze pizza is duidelijk inferno.
Bij het eten onderga je iets merkwaardig. Het is lekker, maar het heeft eigenlijk zo goed als niets met eten te maken. Het is eerder een krachtige vuistslag krijgen van de duivel himself. In dit geval, Alfredo, die je aan een ware marteling onderwerpt en genadeloos toekijkt vanuit de krochten van de hel.
Symptomen tijdens en na het eten van 'Pizza inferno': gevoel van onwel worden, branderig gevoel in de keel, dreunende hoofdpijn, smaak- en spraakvermogen kan wegvallen, plotse zweetbuien, abdominale krampen, psychische verwarring en intense onrust, spasmen, oorsuizen, verliezen van bewustzijn....
Citaten van enkele personen die van de pizza aten:
"Doe mij naar Gasthuisberg!"
"Ik ga in shock!"
"Das echt ne hele zieke pizza!"
"Das kussen met den duivel en niks anders."
...
Hij is echt mega hehquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:10 schreef sinepedraap het volgende:
Ik heb hem ook gehad
[ afbeelding ]
ik heb vanmiddag al een pizza opquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:15 schreef So_Surreal het volgende:
Ik heb zo mega honger op het moment, dat ik zelfs de Inferno gewoon zou kanen
Dat denk ik ook dan, want ik vond hem best extreemquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:21 schreef Skv het volgende:
Nu moet ik zeggen dat ik scherp eten sowieso goed kan hebben.
Ik kreeg er wel een rooie kop van!quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:21 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Dat denk ik ook dan, want ik vond hem best extreem![]()
zit er sperma op die pizza ofso?quote:
Dat noemen ze 'kaas'.quote:
wat is het goedje wat jij 'kaas' noemt?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |