Wie heeft deze pizza wel eens gegetenquote:"Ik geef ze als straf aan mijn kinderen"
quote:Voor slechts 1,49 euro kan je deze op het eerste zicht gewoon ogende pizza bemachtigen bij winkelketen Lidl. Imponerende duivelse vlammen sieren de doos en waarschuwen je voor een pizza van een andere orde. Op de niveauschaal onderaan de doos zie ook je drie categorieën: scharf, serh scharf, inferno. Deze pizza is duidelijk inferno.
Bij het eten onderga je iets merkwaardig. Het is lekker, maar het heeft eigenlijk zo goed als niets met eten te maken. Het is eerder een krachtige vuistslag krijgen van de duivel himself. In dit geval, Alfredo, die je aan een ware marteling onderwerpt en genadeloos toekijkt vanuit de krochten van de hel.
Symptomen tijdens en na het eten van 'Pizza inferno': gevoel van onwel worden, branderig gevoel in de keel, dreunende hoofdpijn, smaak- en spraakvermogen kan wegvallen, plotse zweetbuien, abdominale krampen, psychische verwarring en intense onrust, spasmen, oorsuizen, verliezen van bewustzijn....
Citaten van enkele personen die van de pizza aten:
"Doe mij naar Gasthuisberg!"
"Ik ga in shock!"
"Das echt ne hele zieke pizza!"
"Das kussen met den duivel en niks anders."
...
Hij is echt mega hehquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:10 schreef sinepedraap het volgende:
Ik heb hem ook gehad
[ afbeelding ]
ik heb vanmiddag al een pizza opquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:15 schreef So_Surreal het volgende:
Ik heb zo mega honger op het moment, dat ik zelfs de Inferno gewoon zou kanen
Dat denk ik ook dan, want ik vond hem best extreemquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:21 schreef Skv het volgende:
Nu moet ik zeggen dat ik scherp eten sowieso goed kan hebben.
Ik kreeg er wel een rooie kop van!quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:21 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Dat denk ik ook dan, want ik vond hem best extreem![]()
zit er sperma op die pizza ofso?quote:
Dat noemen ze 'kaas'.quote:
wat is het goedje wat jij 'kaas' noemt?quote:
Kaas.quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:27 schreef haan33 het volgende:
[..]
wat is het goedje wat jij 'kaas' noemt?
kaasachtige substantie hihiquote:
Denk het niet, want dan kun je hem zo vinden XDquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
hehe, nu moet ik hem ook proberen! Heb een verstopte neus, kijken of ie hier van gaat lopen.
Kan je uit eigen ervaring vertellen dat het wel loskomt. Heb niet vaak zo goed kunnen ademen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
hehe, nu moet ik hem ook proberen! Heb een verstopte neus, kijken of ie hier van gaat lopen.
zou wel grappig zijn, kijk je in de spiegel, opeens bloedneus allesquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:36 schreef Compoantje het volgende:
Ik vind die beschrijving wel heel vet
Ik ga hem denk ik ook maar eens kopen. Ook even kijken of ik een "vuistslag van de duivel himself" krijg
okequote:Op woensdag 22 februari 2012 17:43 schreef Elitaire_Kakker het volgende:
Het effect van de pizza Inferno.
[ afbeelding ]
haha succes.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:01 schreef Falco het volgende:
Tvp, ik zal hem eens scoren bij de lokale Lidl en mijn bevindingen hier posten
mag nietquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:01 schreef Falco het volgende:
Tvp, ik zal hem eens scoren bij de lokale Lidl en mijn bevindingen hier posten
Wat een hommo! Zo erg is het nou ook weer niet!quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:12 schreef SonicVolcano het volgende:
Als je geen beeld hebt, is het net pr0n
Hij is wel goed te kanen, het is alleen jammer dat hij zó pittig is en dat het zo gigantisch lang blijft hangenquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:51 schreef Gummiebeer het volgende:
Desbetreffende pizza ligt nu een 2tal maand in de vriezer.
Verontrustende berichten op FOK! zijn hier mede oorzaak van. De andere oorzaak is dat ik er nog niet aan toe ben gekomen.
Issie echt zo pittig of is het weer zo'n plastic geval met een smaakje?
Ruimte in de vriezer kan ik wel gebruiken dus ik zal er binnenkort aan moeten geloven.
Dit. De derde pizza ligt nu al een paar maanden in de vriezer te wachten....quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:21 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Hij is wel goed te kanen, het is alleen jammer dat hij zó pittig is en dat het zo gigantisch lang blijft hangenvind hem voor de rest niet verkeerd, maar hij is dus gewoon té heet
Kon ik me ook wel bedenken, maar kan niet omdat geld.quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
moet je een nieuwe kopen of hem (laten) maken
Je raakt er niet aan gewend, maar je smaakpapillen worden verdooft.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:35 schreef TimKuik het volgende:
Heb deze pizza nu 2x op, moet eerlijk toegeven dat de eerste paar happen wel even doorbijten is maar zodra je er aan gewend bent word ie steeds lekkerder
Dit inderdaad...quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:21 schreef RichardHammond het volgende:
Straks weer van die mensen die beweren dat hij allesbehalve pittig is en dat ze er nog een potje sambal overheen hebben gesmeerd.
Dat zou ik ook niet doen als je anus je lief is.quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:35 schreef BroodjeKipcorn het volgende:
Ik zou mn reet er nog niet mee willen afvegen
Pizza schijnt naast de brandblussers te liggen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:18 schreef Compoantje het volgende:
Is ie dan zo heet?
Ik kan over het algemeen ook wel tegen pittig eten, maar als ik dit zo hoor is deze pizza veel te.
Ik zou bijna niet meer naar winkel durven om die pizza te kopen.
Mwah die nootjes zijn niet heet, gewoon erg smerigquote:Op donderdag 23 februari 2012 09:28 schreef DeTolk het volgende:
y
[..]
Pizza schijnt naast de brandblussers te liggen.
Damn, volgens mij is dit net zoiets als die "Russian Roulette" van de Duyvis, met die Extreem Hete nootjes ertussen
Het is dat ik gehecht ben aan mijn privacy, anders had ik het gedaan.quote:Op donderdag 23 februari 2012 09:28 schreef sinepedraap het volgende:
Mensen die denken deze pizza daadwerkelijk helemaal op te kunnen![]()
Vids or it didn't happen.
Ik ga er ook niet van uit dat die lekker is, al die reacties maken je gewoon benieuwd of hij echt zo heet is.quote:Op donderdag 23 februari 2012 09:58 schreef Axia het volgende:
Alweer? Die pizza is niet pittig en het is ook niet eens lekker
Die duivis nootjes.. Dat ze dat pittig durven noemenquote:Op donderdag 23 februari 2012 09:28 schreef DeTolk het volgende:
y
[..]
Pizza schijnt naast de brandblussers te liggen.
Damn, volgens mij is dit net zoiets als die "Russian Roulette" van de Duyvis, met die Extreem Hete nootjes ertussen
Ja vreet dan gewoon meteen accuzuurquote:Op donderdag 23 februari 2012 10:54 schreef HAL9000S het volgende:
Als mensen echt heet willen ervaren raad ik je aan deze saus te kopen via ebay.
[ afbeelding ]
max 750.000 scoville, gemaakt van o.a. een 2.000.000 scoville extract. Een druppel hiervan en je gebruikt die pizza om je mond weer af te koelen.
Want accuzuur scoort nog hoger op de Scoville-schaal?quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:38 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ja vreet dan gewoon meteen accuzuur__
Zo ongeloofwaardig is het niet om die pizza op te eten, of je bent gewoon geen vent. Ik heb hem ook gehad. Hij is ziekelijk pittig ja, maar opeten was niet echt een probleem. Het duurde op het eind alleen wel eventjes langer.quote:Op donderdag 23 februari 2012 09:28 schreef sinepedraap het volgende:
Mensen die denken deze pizza daadwerkelijk helemaal op te kunnen![]()
Vids or it didn't happen.
Nee, maar het brand ook in je strot.quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:27 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Want accuzuur scoort nog hoger op de Scoville-schaal?
quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:21 schreef Adfundum het volgende:
Heerlijk, stuk beter dan die american hawaii pizza die ze hebben.Als je die met je ogen dicht eet weet je niet zeker of je daarbij op de doos of op de pizza zelf zit te kauwen
Om de grenzen van heet voedsel te verkennen. Om jezelf te verbazen over de potentie van zo'n klein druppeltje substantie en om aan mensen te geven die dronken en overmoedig zijn.quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:58 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Nee, maar het brand ook in je strot.
Waarom zou je het jezelf aandoen ?
Nee sorry, ik hou totaal niet van pittig eten en kan d'r ook totaal niet tegen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:18 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Om de grenzen van heet voedsel te verkennen. Om jezelf te verbazen over de potentie van zo'n klein druppeltje substantie en om aan mensen te geven die dronken en overmoedig zijn.
Ben benieuwd wat je er van vindtquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:51 schreef Longcat. het volgende:
Inferno gehaald, Vanavond is eten.
Nee klopt maar je bent alleen wel best gay als je er niet tegen kan.quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:43 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Nee sorry, ik hou totaal niet van pittig eten en kan d'r ook totaal niet tegen.
Je bent ook niet extra mannelijk als je goed tegen pittig eten kan, uitslovers...
Dat je denkt dat pittig eten heeft te maken met je geaardheid maakt jou zelf een flikkertjequote:Op donderdag 23 februari 2012 16:51 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Nee klopt maar je bent wel best gay als je er niet tegen kan.
U mad bro? U jelly?quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:52 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Dat je denkt dat pittig eten heeft te maken met je geaardheid maakt jou zelf een flikkertje
Hoe voorspelbaar.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:24 schreef HAL9000S het volgende:
Komop mensen, zo heet is het nietIk zou zou die pepers er in een keer af kunnen eten als het zou moeten.
Bluf.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:24 schreef HAL9000S het volgende:
Komop mensen, zo heet is het nietIk zou zou die pepers er in een keer af kunnen eten als het zou moeten.
Is goed, ik haal morgen zo'n pizza en dan maak ik een filmpje hoe ik die pepers er in een keer af eet. Stelletje mietjes hierquote:
Deal, tijd?quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:27 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Is goed, ik haal morgen zo'n pizza en dan maak ik een filmpje hoe ik die pepers er in een keer af eet. Stelletje mietjes hier
Morgen van 11:00-12:00 trainen, uurtje of 14:00 moet wel te doen zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |