quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:05 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat is paar 5.... of 6 inmiddels?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]BwhehehehehehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't come closer, I might hurt you
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:09 schreef Lindytje het volgende:
Oh, DS'en zijn duur in de winkel...
Maar ik vond mezelf zielig, dus ik mocht m kopenJij mag datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Oei.. hopelijk niet door mijquote:
quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:09 schreef Lindytje het volgende:
Oh, DS'en zijn duur in de winkel...
Maar ik vond mezelf zielig, dus ik mocht m kopenooh, dan heb ik bijna net zoveel aan schoenen uitgegeven als jij aan nagellakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
aw wat ergquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:12 schreef Lindytje het volgende:
Oma is heel zielig... ze heeft de afgelopen weken 3 tia's gehad... en nu zit ze in een rolstoel... en ze snapt niks meer, en er komt weinig meer uit en ze praat onhandig... en ze wil niks meer...
Ze schijnt ook niet meer echt te eten...
Ik moest een beetje huilen net
LALALALAL CANT HEAR YOU NOPE NOPE NADDA LALALALALquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:12 schreef Stormqueen het volgende:
zijn van Invito, net vandaag binnen, Madden Girl
49,95 en ook in bruin, zwart en roodroze multicolor
Ah neee.... Das altijd zo sneu....quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:12 schreef Lindytje het volgende:
Oma is heel zielig... ze heeft de afgelopen weken 3 tia's gehad... en nu zit ze in een rolstoel... en ze snapt niks meer, en er komt weinig meer uit en ze praat onhandig... en ze wil niks meer...
Ze schijnt ook niet meer echt te eten...
Ik moest een beetje huilen net
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |