quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:05 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat is paar 5.... of 6 inmiddels?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]BwhehehehehehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't come closer, I might hurt you
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:09 schreef Lindytje het volgende:
Oh, DS'en zijn duur in de winkel...
Maar ik vond mezelf zielig, dus ik mocht m kopenJij mag datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Oei.. hopelijk niet door mijquote:
quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:09 schreef Lindytje het volgende:
Oh, DS'en zijn duur in de winkel...
Maar ik vond mezelf zielig, dus ik mocht m kopenooh, dan heb ik bijna net zoveel aan schoenen uitgegeven als jij aan nagellakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
aw wat ergquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:12 schreef Lindytje het volgende:
Oma is heel zielig... ze heeft de afgelopen weken 3 tia's gehad... en nu zit ze in een rolstoel... en ze snapt niks meer, en er komt weinig meer uit en ze praat onhandig... en ze wil niks meer...
Ze schijnt ook niet meer echt te eten...
Ik moest een beetje huilen net
LALALALAL CANT HEAR YOU NOPE NOPE NADDA LALALALALquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:12 schreef Stormqueen het volgende:
zijn van Invito, net vandaag binnen, Madden Girl
49,95 en ook in bruin, zwart en roodroze multicolor
Ah neee.... Das altijd zo sneu....quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:12 schreef Lindytje het volgende:
Oma is heel zielig... ze heeft de afgelopen weken 3 tia's gehad... en nu zit ze in een rolstoel... en ze snapt niks meer, en er komt weinig meer uit en ze praat onhandig... en ze wil niks meer...
ohnee, wat super klotequote:Op woensdag 22 februari 2012 17:12 schreef Lindytje het volgende:
Ah getver wat naar zeg ...quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:12 schreef Lindytje het volgende:
http://www.invito.com/pro(...)/?size=&actie=&mood=quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
LALALALAL CANT HEAR YOU NOPE NOPE NADDA LALALALAL
Nog goeikoop ook![]()
[..]
Ah neee.... Das altijd zo sneu....Sterkte
![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ooh, dan heb ik bijna net zoveel aan schoenen uitgegeven als jij aan nagellak
Ooooohquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:12 schreef Lindytje het volgende:
Dat geloof ikquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:12 schreef Lindytje het volgende:
Ik wist niet dat Invito schoenen van Steve Madden had?quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:12 schreef Stormqueen het volgende:
zijn van Invito, net vandaag binnen, Madden Girl
49,95 en ook in bruin, zwart en roodroze multicolor
dan heb je er nog 1 gekocht!!!!quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
ik moest 74 ekkies afrekenen
(wel met die 2 suedes er bij, maar toch)
Ik welquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:15 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Invito schoenen van Steve Madden had?
Oh, ze is daarbij ook hartstikke dement, dus echt snappen doet ze het al een tijdje niet meer...quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:15 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat geloof ikDenk er wel aan dat mensen door een tia zelf ook heel emotioneel kunnen reageren
Ze zal wel meekrijgen dat ze niet veel meer snapt, en daarom is ze misschien zelf ook een beetje sip.
Ja, ze zit in een verzorgingstehuis idd, was voor haar dementie ook, maar ze takelt nu heel snel af...quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
aw wat erg
Zit ze in een verzorgingshuis?
ik snap het wel hoor... ik had de laatste jaren van mijn opa's leven ook weinig contact, maar toen ik hem zag met die terminale longkanker, geen stem meer niks, heb ik toch ook behoorlijk zitten grienen. Het blijft toch je oma/opa en die ken je al heel je levenquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:15 schreef Lindytje het volgende:
Ja, is echt een beetje sneu. Ze is er wel klaar mee eigenlijk...
En ik voel me een beetje hypocriet omdat ik nooit echt iets met mijn oma heb gehad enzo, en ik zag haar echt 5x per jaar ofzo... Maar toch.
Ik vind het vooral heel zielig voor papa, het is zijn moeder...
Ohja!!! Wait!quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan heb je er nog 1 gekocht!!!!
Ja, precies...quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik snap het wel hoor... ik had de laatste jaren van mijn opa's leven ook weinig contact, maar toen ik hem zag met die terminale longkanker, geen stem meer niks, heb ik toch ook behoorlijk zitten grienen. Het blijft toch je oma/opa en die ken je al heel je leven
In een verzorgingstehuis gaat het vaak snel. Te weinig prikkels denk ikquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, ze zit in een verzorgingstehuis idd, was voor haar dementie ook, maar ze takelt nu heel snel af...
ja, zo ongeveer wel. Ik ben trots op jequote:Op woensdag 22 februari 2012 17:19 schreef Lindytje het volgende:
Ik gaf net zo veel geld uit aan 3 nagellakjes als skjoe aan een paar schoenen ongeveer![]()
![]()
Ja, dat zou goed kunnen...quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:20 schreef megamandy het volgende:
[..]
In een verzorgingstehuis gaat het vaak snel. Te weinig prikkels denk ik
Dankjequote:Op woensdag 22 februari 2012 17:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, zo ongeveer wel. Ik ben trots op je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |