Iemand had wat statistieken en zei dat de meesten die beginnen met Ironman lvl 20 niet halen.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:51 schreef Metonae het volgende:
Ik krijg het al voor elkaar om dood te gaan onder level 15
Ja, lijkt me ook wel leukquote:Op zondag 26 februari 2012 16:45 schreef wickedweirdo het volgende:
iemand zin om wat oude raids te doen?
ik ben alliance btw, pm/dm voor real id :p
Had je net zo goed mee kunnen doen met de Ironmansquote:Op zondag 26 februari 2012 23:20 schreef Knut het volgende:
Weekendje spelen : http://eu.battle.net/wow/(...)ng/Vaalipanay/simple
Helemaal nieuw begonnen op een andere server, geen heirlooms, geen gold van anderen niks van dat al.
Ik was op level 13 al twee keer doodquote:Op maandag 27 februari 2012 09:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Had je net zo goed mee kunnen doen met de IronmansReuze gezellig namelijk
Wàt een leuk guild.
Ik ben nu level 19quote:
quote:Flame Wreath is an ability used by Shade of Aran during his encounter in the abandoned tower of Karazhan, and is one of the most common reasons for a raid's wipe during this attack. The spell creates a circle of fire around three characters in the raid. Should anyone outside these circles cross, the entire raid group will be wiped. A common protection against this is for every raid member to remain still until the spell has expired.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |