1. Big Brother
2. Loveletters
3. Westenwind
Nou, makkie hè?
Er kan en mag absoluut maar 1 winnen en dat is Big Brother. No fucking way in hell dat Loveletters of Westenwind daar recht op zouden hebben. Big Brother is veruit het meest populaire, meest besproken en meest succesvolle TV-programma van de afgelopen 12 maanden.
Het korte promofilmpje dat ze lieten zien deed me nog maar weer eens realiseren hoe zeer ik er van genoten heb.
Big Brother RULES!
Hoop dat Ruud/Willem er in ieder geval erbij zijn .
quote:Ik krijg idd een soort heimwee naar die goeie ouwe tijd als ik die djingle hoor, niet 'Leef' maar dat tunetje tussendoor. Brrr...
Op 05 september 2000 21:20 schreef kwanten het volgende:
Ik heb het ook gezien, het kippenvel kruipt me nu weer in de nek als ik eraan denk, dit programma is zo briljant, de mensen waren zo vet. bb is eigenlijk te mooi om waar te zijn, het is een paradijs op aarde.
Mijn keuze is dus wel duidelijk...
quote:Maar de bedenkers van Big Brother nog veel meer. Het gaat natuurlijk niet alleen om de deelnemers, maar om het hele project en alle mensen die er aan meewerkten. Bovenal gaat het om het concept, welke ik uitermate origineel en interessant vond. En dat mag beloond worden.
Op 06 september 2000 15:28 schreef Machiel het volgende:
daar zetten acteurs echt een prestatie neer.
Begrijp me niet verkeerd. Ook ik weinig uitzendingen gemist en veel op internet gekeken. Maar een programma waar zomaar regels tussendoor worden gewijzigd en de redactie er alles voor overheeft om maar aan de kijkcijfers te komen verdiend geen Televisierring.
* Helga had dat ook wel bij BB willen zien!
[Dit bericht is gewijzigd door Helga op 08-09-2000 09:23]
Hoe onterecht
Blèèèèèh!
Hmmm Westenwind?..Dat zaakje stinkt
Ik geloof er geen reet van dat het Nederlandse publiek voor Westenwind kiest.
quote:Het gaat natuurlijk niet alleen om de deelnemers, maar om het hele project en alle mensen die er aan meewerkten. Bovenal gaat het om het concept, welke ik uitermate origineel, inventief en interessant vond. En dat had beloond moeten worden.
Op 16 september 2000 16:58 schreef Machiel het volgende:
Vind ik terrecht het neerzetten van zo'n acteerprestatie als bij westenwind vind ik knapper als 3 maanden in een huis wonen en dat filmen.
Hmm.... ik krijg een beetje een déja-vu gevoel, Machiel, jij ook?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |