quote:Carnaval (ook wel 'Vastelaovend') is een van oorsprong katholiek feest, dat ook heidense wortels heeft en gevierd wordt in de drie dagen voorafgaand aan Aswoensdag. Volgens de traditie duurt het feest van zondag tot dinsdagavond - de Vastenavond. Om middernacht vangt de vastentijd aan van 40 dagen, tot Pasen.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:57 schreef wise het volgende:
genoeg topics/aandacht hierover geweest. Volgend jaar weer verder
Tijd voor de panjapics van de FOK!ers dus.quote:
De mentale toestand is nog wel erger dan de fysieke bij mij. Het is weer voorbij.quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat haat ik de woensdag toch.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:05 schreef rolfson het volgende:
Spot ik toch nog even de laatste pvda stemmer van het land in dit topic.
Same here.quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:10 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
De mentale toestand is nog wel erger dan de fysieke bij mij. Het is weer voorbij.
Werkschuw carnavalstuigquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:16 schreef Michielos het volgende:
haha al die Hollanders met een overdreven gevoel voor schaamte
woeeeeei 4 dagen even niet werken, wat een doffe ellendequote:Op woensdag 22 februari 2012 17:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Werkschuw carnavalstuigJullie katholieke Zuiderlingen mochten willen dat jullie zoveel moraal hadden als de calvinistische hardwerkende en maatschappij onderhoudende Westerlingen.
Denk niet dat ze verkleed waren, ligt aan de inteelt daar.quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:18 schreef de_boswachter het volgende:
Ik liep net door Oeteldonk en daar was iedereen verkleed als mongool, zo aandoenlijk!
emi.. emimich??:Dquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Denk niet dat ze verkleed waren, ligt aan de inteelt daar.
Alleen gekken doen aan carnavalquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:18 schreef de_boswachter het volgende:
Ik liep net door Oeteldonk en daar was iedereen verkleed als mongool, zo aandoenlijk!
Jij slaat zeker ook je zomervakantie overquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Werkschuw carnavalstuigJullie katholieke Zuiderlingen mochten willen dat jullie zoveel moraal hadden als de calvinistische hardwerkende en maatschappij onderhoudende Westerlingen.
idd, wat een mongoolquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:20 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Jij slaat zeker ook je zomervakantie over
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |