Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:52 schreef Lindgren. het volgende:
Ik gun hem je. Pak hem dan, jongen. Doe het. Vingertje op de reageerknop en wachten maar!
quote:
Ook gewoon precies dezelfde zinquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Gaat je niet teleurstellen. Alleskunnertje!
Ik zou Kolo en Luiz trouwens omdraaien, Luiz heeft een betere weak foot.
Ik klikte gewoon op Invoeren terwijl er nog 2 moestenquote:
Volgens mij staat de rode kaart dan al geregistreerd, kansloos.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:55 schreef vandermar het volgende:
Lol, wat is dit dan. Mijn neefje speelt een potje en de tegenstander dreigt rood te krijgen en rage quit ineens
Ja, echt heel toevallig.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
Beter als CM of CAM denk ik. Mist wat pace en z'n passing is sterker dan Crossing.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:57 schreef Reemi het volgende:
Is Modric wat als winger in 4-2-2-2, of is hij daar niet geschikt voor?
Ik gebruik hem ook in 4222.. speelt wel fijnquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:57 schreef Reemi het volgende:
Is Modric wat als winger in 4-2-2-2, of is hij daar niet geschikt voor?
Nouja, het is of Modric in 4-2-2-2, of geen Modric.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Beter als CM of CAM denk ik. Mist wat pace en z'n passing is sterker dan Crossing.
Mooi zo, thanks.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:59 schreef forzafct het volgende:
[..]
Ik gebruik hem ook in 4222.. speelt wel fijn
Gebruikt hij Cilissenen , heb een shit load aan Velthuizens in m'n trade pilequote:Op woensdag 22 februari 2012 16:58 schreef Reemi het volgende:
Nepenthez ook al met een Eredivisilvers video, die gaan stijgen in waarde
Haha die combinatie heb ik ook.quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:00 schreef Reemi het volgende:
[..]
Mooi zo, thanks.Dan waag ik de gok gewoon, anders kan ik SIF Adebayor niet in m'n team gebruiken.
quote:
Bedankt voor de tv tip. Gewoon bij RTL 7 toch?quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:09 schreef Reemi het volgende:
City - Porto zometeen, lijkt me een interessante wedstrijd.
Word het op Sport1 uitgezonden?quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:09 schreef Reemi het volgende:
Hoop op een lekkere pot ja.. en natuurlijk onze Janko zien scorenquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:09 schreef Reemi het volgende:
Die vrije trap van Duarte.... zeeeeer geloofwaardigquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:58 schreef Reemi het volgende:
Ja, dat is echt mogelijk.quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:12 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Die vrije trap van Duarte.... zeeeeer geloofwaardig
Eredivisie Live.quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:11 schreef Rijst het volgende:
[..]
Bedankt voor de tv tip. Gewoon bij RTL 7 toch?
Dan voorkom ik dat mensen denken dat ik ze negeerquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:10 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Elke dag binnenkomen met hallon en zeggen wanneer je naar bed gaat
Echt, dat zal m leren.quote:
Je CAM's zijn veel te traag, vooral die op links.quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:16 schreef JasperZV het volgende:
Dit is mijn brasil silver team:
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#ecm08QKIbcWOe
Iemand nog tips!?
Ik doe gewoon de computer uit als ik ga slapenquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dan voorkom ik dat mensen denken dat ik ze negeer
Ik denk dat ik te oud wordt om al die skill dingen te leren... Als ik bijvoorbeeld dat filmpje net zag van Eredivisie......pffffffffffffffff....quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:21 schreef Toefjes het volgende:
Maar IF Eliseu is geslaagd voor het examenMaar wat kunnen sommige lui toch goed fifa'en
Sport ééhéén!quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:22 schreef poker4lifee het volgende:
grr porto city niet eens op rtl7 of iets anders buiten EL om dus?:(
Wij zijn opgegroeid met: schieten, rennen, tackelen, korte pass en voorzet. Games waar je geel en rood kon krijgen, en echte namen, dat was heel wat.quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:24 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Ik denk dat ik te oud wordt om al die skill dingen te leren... Als ik bijvoorbeeld dat filmpje net zag van Eredivisie......pffffffffffffffff....
Alleen Bayern, NOS doet ook niks uitzenden.quote:
Sopcastquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:22 schreef poker4lifee het volgende:
grr porto city niet eens op rtl7 of iets anders buiten EL om dus?:(
Het hoeft niet om een goede fifaspeler te zijn. Ik skill zelf sinds 11 en doe het omdat ik t leuk vind.. met sweaty spel ben ik beter, maar speel liever zó.quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:24 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Ik denk dat ik te oud wordt om al die skill dingen te leren... Als ik bijvoorbeeld dat filmpje net zag van Eredivisie......pffffffffffffffff....
Op ziggo 701 of 704quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:28 schreef Toefjes het volgende:
Ik denk dat ik het zo ga doen:
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#5uD9XHVFbcWOC
Messi op rechts, IF Benzema als CF, die zorgt voor de dubbele link met Ronaldo.
Daardoor kan ik IF Medel kwijt ipv Diarra, en als er budget over is kan ik Pepe vervangen door IF Pepe
9 Zwarte plaatjes + de grote 2
Ik dacht in eerste instantie al dat je Messi als CAM zou gebruiken, prima oplossing zo.quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:28 schreef Toefjes het volgende:
Ik denk dat ik het zo ga doen:
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#5uD9XHVFbcWOC
Messi op rechts, IF Benzema als CF, die zorgt voor de dubbele link met Ronaldo.
Daardoor kan ik IF Medel kwijt ipv Diarra, en als er budget over is kan ik Pepe vervangen door IF Pepe
9 Zwarte plaatjes + de grote 2
Daar ben ik ook bang voor....quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wij zijn opgegroeid met: schieten, rennen, tackelen, korte pass en voorzet. Games waar je geel en rood kon krijgen, en echte namen, dat was heel wat.
De jongere gasten hebben die skills echt van jongs af aan gedaan, dat verschil lopen we niet in helaas.
Het is respect.quote:
Ik doe meestal met mn CDM de gaten dichtlopen, en het knopje "druk zetten" gebruiken als ik wil dat de speler het dichtste bij de bal richting de aanvaller gaat. Werkt primaquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:32 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor....
Mijn tegenstander zie ik vaak nooit slidings maken... (ik probeer ze ook minder te doen...maar toch)
Misschien moet ik het maar eens gaan proberen te oefenen via die filmpjes.... (mij kennende... GEEN geduld daarvoor)
Gaat wel krap worden hoor, en misschien een weekje duren, want Medel zal over 2 uur vreselijk duur zijn nog. Maar komt goedquote:
Skillmoves heb je helemaal niet nodig, slidings eigenlijk ook niet. Gewoon de ruimte klein houden en niet te veel je spelers van positie laten wisselen. Met die tactiek sta ik nu op een record van 158-0-22. Vaak win ik wedstrijd maar met 1-0 of 2-1, maar ik verlies eigenlijk niet met grote cijfers, alhoewel ik gisteren voor het eerst met 5-0 verloor, omdat ik echt als een brakke koe speelde.quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:32 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor....
Mijn tegenstander zie ik vaak nooit slidings maken... (ik probeer ze ook minder te doen...maar toch)
Misschien moet ik het maar eens gaan proberen te oefenen via die filmpjes.... (mij kennende... GEEN geduld daarvoor)
Ja, dat ben ik ook steeds meer gaan leren...quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik doe meestal met mn CDM de gaten dichtlopen, en het knopje "druk zetten" gebruiken als ik wil dat de speler het dichtste bij de bal richting de aanvaller gaat. Werkt primaDe AI doet heel veel verdedigend werk al voor je op zich
Bij mij scheelt het ook alles of ik een dagje vrij ben, en gewoon lekker relax kan fifa'en, of dat ik een vroege dienst gehad heb, al 11 uur in de weer ben en dan de PS3 opstartquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:39 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Skillmoves heb je helemaal niet nodig, slidings eigenlijk ook niet. Gewoon de ruimte klein houden en niet te veel je spelers van positie laten wisselen. Met die tactiek sta ik nu op een record van 158-0-22. Vaak win ik wedstrijd maar met 1-0 of 2-1, maar ik verlies eigenlijk niet met grote cijfers, alhoewel ik gisteren voor het eerst met 5-0 verloor, omdat ik echt als een brakke koe speelde.
Die heb ik onder het kruisje gezet. Misschien wat aanpassen van je buttons?quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:39 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik ook steeds meer gaan leren...
Alleen soms pak ik nog teveel me rondje...waardoor hij zeg maar "hapt" en dan ben ik weg...
Marcelo en een paar anderen al hard gepricefixedquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:58 schreef Reemi het volgende:
IF Valbuena is een prima speler, heerlijke vrije trap ookquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:39 schreef Tim86 het volgende:
Pff, wat zijn IF Cabaye en IF Ben Arfa toch bagger zeg voor mij..ik kan echt niets met die gasten. Ben Arfa is toch echt niet traag, maar wordt er echt door iedere back uitgelopen ondanks een ruime voorsprong..snap er niets van. Zijn curled shot is ook fucking brak, gaan allemaal naast bij mij terwijl dat normaal 9 op de 10 keer kassa is. Cabaye was gewoon onzichtbaar en dan kan ik er beter een speler van 1K neer zetten. Toen ik die 2 had gedumpt ging het ook direct lopen en won ik de cup. Heb nu een middenveld met Menez - UP M'Bia - Sissoko en dat werkt erg goed. Fanni komt er ook lekker vaak overheen op rechts en dan kan Sissoko met zijn loopvermogen de gaten dichtlopen. Op rechts nu Valbuena..heb net de IF ook maar eens gehaald, die is toch niet duur.
Nee, want soms stap ik juist wel goed in...Moet het alleen niet in strafschopgebied doen...want 1xmis...en hij struikelt over je veter en je heb een pingel tegenquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die heb ik onder het kruisje gezet. Misschien wat aanpassen van je buttons?
Precies wat jij zegt inderdaad. Het maakt het voor mij ook veel interessanter als een FIFA potje realistisch blijft. Alleen maar Fake Rabona's en Roulette's zie je in een echte wedstrijd toch ook misschien maar 1 keer?quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik doe meestal met mn CDM de gaten dichtlopen, en het knopje "druk zetten" gebruiken als ik wil dat de speler het dichtste bij de bal richting de aanvaller gaat. Werkt primaDe AI doet heel veel verdedigend werk al voor je op zich
Goed moment om mn Eredivisie leftovers weg te doenquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Marcelo en een paar anderen al hard gepricefixed
Ja, die moeten maar holiday on ice gaan spelen als dat ooit in game vorm uitkomt, slaat inderdaad totaal nergens op.quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:43 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Precies wat jij zegt inderdaad. Het maakt het voor mij ook veel interessanter als een FIFA potje realistisch blijft. Alleen maar Fake Rabona's en Roulette's zie je in een echte wedstrijd toch ook misschien maar 1 keer?
Mja, binnenkort gaan al die jonkies toch op FIFA STREET over...
3-5-2quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:43 schreef koenie95 het volgende:
Bij welke formaties heeft een spits een donkergroend formatie plaatje in een 4-1-2-1-2 formatie?
Haha inderdaad. Ik heb een bloedhekel aan mensen die bij iedere balaanname een truukje moeten doen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, die moeten maar holiday on ice gaan spelen als dat ooit in game vorm uitkomt, slaat inderdaad totaal nergens op.
Ja, ik speel ook niet graag tegen skillers. Gebruik zelf alleen realistische skills eigenlijk (ook omdat ik er gewoon slecht in ben), maar ik speel liever realistisch voetbal dan dat rare gedoe.quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, die moeten maar holiday on ice gaan spelen als dat ooit in game vorm uitkomt, slaat inderdaad totaal nergens op.
Alleen bij Ronaldo doe ik af en toe de "ik doe maar wat"skill. Gewoon L2+ wat aan die rechterpook draaien en tikken. Dan komen de mooiste dingen eruit, en lijkt het of ik heel goed benquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, ik speel ook niet graag tegen skillers. Gebruik zelf alleen realistische skills eigenlijk (ook omdat ik er gewoon slecht in ben), maar ik speel liever realistisch voetbal dan dat rare gedoe.
Alleen roulettes spammen, dat werkt zeer effectiefquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Alleen bij Ronaldo doe ik af en toe de "ik doe maar wat"skill. Gewoon L2+ wat aan die rechterpook draaien en tikken. Dan komen de mooiste dingen eruit, en lijkt het of ik heel goed benMaar ben meer van het effectief spelen, beetje als Ajax in de grote tijd, zijkantje opzoeken, voorzetten, snel combinatie voetbal
quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Alleen roulettes spammen, dat werkt zeer effectief
Gehacked of per ongeluk je club gedelete?quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:59 schreef Heskeysucks het volgende:
Ik ben nu echt helemaal opnieuw begonnen omdat alles gewist is.
Even EA mailenquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:59 schreef Heskeysucks het volgende:
Ik ben nu echt helemaal opnieuw begonnen omdat alles gewist is.
Nou ik logde uit op console, toen ging ik inloggen op WebApp.quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gehacked of per ongeluk je club gedelete?
Heb je op rare links geklikt ofzo? Want dan zal je wel gehacked zijn en heeft de hacker daarna de boel gedelete.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:01 schreef Heskeysucks het volgende:
[..]
Nou ik logde uit op console, toen ging ik inloggen op WebApp.
Toen zeidie; Leuk dat je weer FUT gaat spelen, en het enige waar ik op kon klikken was Kies een nieuw starterspack.
Dus alles was gewoon weg, en ik ben nu met maar met m'n Bronzen-team begonnen.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:02 schreef Joodnl het volgende:
[..]
vanaf een plek waar je internet heb![]()
Nee dat niet, maarja het boeit me niet zoveel.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb je op rare links geklikt ofzo? Want dan zal je wel gehacked zijn en heeft de hacker daarna de boel gedelete.
Bazenvaderquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:08 schreef Joodnl het volgende:
ff met me zoon naar voetbaltraining.... Tot laters all!
Aguero na 20secquote:
MIJNquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:08 schreef Joodnl het volgende:
ff met me zoon naar voetbaltraining.... Tot laters all!
Beetje Lindgren. zijn werk jatten hierquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
MIJN
Anders gaat je zoon het ook nooit goed leren en gaat de verloedering van onze taal nog verder door
Van ME hoeft ie de taal niet te leren..... Als IE maar leert om profvoetballer te worden.... De meeste spreken in de eredivisie ook amper Nederlandsquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
MIJN
Anders gaat je zoon het ook nooit goed leren en gaat de verloedering van onze taal nog verder door
quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
MIJN
Gegooid of geschroefd?quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:15 schreef zerokil het volgende:
Zo ps3 controller ligt helemaal uit elkaar en is schoongemaakt nu hopen dat ik hem weer goed in elkaar krijg en dat hij weer werkt.
Het is zo'n kolere karwei om dat ding weer in elkaar te krijgen op de juiste manierquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:15 schreef zerokil het volgende:
Zo ps3 controller ligt helemaal uit elkaar en is schoongemaakt nu hopen dat ik hem weer goed in elkaar krijg en dat hij weer werkt.
Daddy of the yearquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:11 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Van ME hoeft ie de taal niet te leren..... Als IE maar leert om profvoetballer te worden.... De meeste spreken in de eredivisie ook amper Nederlands
Dat heet pricebumpen, is een scamquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:23 schreef jepperdeprep het volgende:
Wtf! Ik ben net aan het bieden op IF Vermaelen vanaf 50.000 steeds wat hoger. Zaten we rond de 75.000, bied iemand opeens 177.000. Die heeft zeker verkeerd gedrukt ofzo
Nee, dat doet de verkoper expres via een 2e account. Hij hoopt dan dat iemand per ongeluk mee biedt omdat hij het niet ziet.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:23 schreef jepperdeprep het volgende:
Wtf! Ik ben net aan het bieden op IF Vermaelen vanaf 50.000 steeds wat hoger. Zaten we rond de 75.000, bied iemand opeens 177.000. Die heeft zeker verkeerd gedrukt ofzo
quote:
Ik had per ongeluk een cola fles om laten vallen en er viel wat cola op de ps3 controller, dus heb ik hem maar open geschroefd en een beetje schoon gemaakt. (ps3 controller werkte wel nog gewoon maar de knopjes waren stroef)quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:18 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Het is zo'n kolere karwei om dat ding weer in elkaar te krijgen op de juiste manier
Ahzo, dat is inderdaad een flinke naaistreek. Trieste mensenquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, dat doet de verkoper expres via een 2e account. Hij hoopt dan dat iemand per ongeluk mee biedt omdat hij het niet ziet.
Gebeurt heel veel nowadays, teringlijers.
Ja, jammer maar helaas, maar de betere spelers met startprijs 150 laat ik maar schieten. Is ook goed te zien in ultimatedb (als deze werkt), zie je heel veel uitschieters bij de duurdere spelers, allemaal pricebumpen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:26 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ahzo, dat is inderdaad een flinke naaistreek. Trieste mensen
Dat kleeft zo lekkerquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:25 schreef zerokil het volgende:
[..]
[..]
Ik had per ongeluk een cola fles om laten vallen en er viel wat cola op de ps3 controller, dus heb ik hem maar open geschroefd en een beetje schoon gemaakt. (ps3 controller werkte wel nog gewoon maar de knopjes waren stroef)
Dat is toch dom. Hij verliest zo'n 8k.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:23 schreef jepperdeprep het volgende:
Hij maakt gewoon een Trade offer met zijn andere account als niemand meer bied.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:31 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat is toch dom. Hij verliest zo'n 8k.
Heeft ook een trade offer klaar staan die hij dan op het laatst paktquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:31 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat is toch dom. Hij verliest zo'n 8k.
Trade offer van 1 consumable ofzo gewoon..en dan weer opnieuw op de tradequote:
De contracten markt vind ik sowieso raar, soms zijn ze heel goedkoop en de andere keer zijn ze juist heel duur...quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:32 schreef Toefjes het volgende:
wtf, geen gouden shiney contract te vinden voor 500c BIN, niet eens een manager kaart
ik wacht eventjes nog, om 7 uur komen de nieuwe if's in pakjes, dus kans dat mensen dan massaal pakjes gaan kopen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:33 schreef zerokil het volgende:
[..]
De contracten markt vind ik sowieso raar, soms zijn ze heel goedkoop en de andere keer zijn ze juist heel duur...
Kom je nu pas achter? Je was toch allang begonnen zei je?quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:34 schreef Heskeysucks het volgende:
Hahaha, OMG in m'n Bronze starterspack zit AKINFENWA!!!!11!!!!1
Ja, maar ik kijk nooit naar m'n wissels, chemistry met zo'n starterspack.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kom je nu pas achter? Je was toch allang begonnen zei je?
Ik ken die beste man niet, maar wat is hij waard?quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:35 schreef Heskeysucks het volgende:
[..]
Ja, maar ik kijk nooit naar m'n wissels, chemistry met zo'n starterspack.
In kutformatie 1k ongeveer.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ken die beste man niet, maar wat is hij waard?
Sterkste man in het spel (97 strength), maar liefst 300 coins waard.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ken die beste man niet, maar wat is hij waard?
quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:34 schreef jepperdeprep het volgende:
Oh trouwens, http://www.ustream.tv/easportslive
FIFA Street livestream. Best aardig om te zien.
Ja man, wij hebben het allemaal gespeeld en het is het geld echt niet waard. Hooguit 16,45¤!!!1!quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik denk dat FIFA street veel te simplistisch is voor 60 euro, of heb ik dit fout?
Nee wel iets meerquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:39 schreef Reemi het volgende:
[..]
Sterkste man in het spel (97 strength), maar liefst 300 coins waard.
Idd, skillen is veel te makkelijk, ik wacht lekker tot ie platinum isquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik denk dat FIFA street veel te simplistisch is voor 60 euro, of heb ik dit fout?
Iets met voorgaande delenquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:44 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja man, wij hebben het allemaal gespeeld en het is het geld echt niet waard. Hooguit 16,45¤!!!1!
Normaal niet, zitten enkel topspelers als Messi, cr7 etc in dus zou allemaal niet gaan, veel te weinig spelers ookquote:
Is net vertelt in de stream, misschien in de toekomst maar nu niet.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:50 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Normaal niet, zitten enkel topspelers als Messi, cr7 etc in dus zou allemaal niet gaan, veel te weinig spelers ook
Oh sorry ik kijk em nietquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:51 schreef S0nic het volgende:
[..]
Is net vertelt in de stream, misschien in de toekomst maar nu niet.
Ik hoorde al van meer mensen dat IF Ben Arfa niet chill was. IF Cabaye vond ik persoonlijk wel chill.quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:39 schreef Tim86 het volgende:
Pff, wat zijn IF Cabaye en IF Ben Arfa toch bagger zeg voor mij..ik kan echt niets met die gasten. Ben Arfa is toch echt niet traag, maar wordt er echt door iedere back uitgelopen ondanks een ruime voorsprong..snap er niets van. Zijn curled shot is ook fucking brak, gaan allemaal naast bij mij terwijl dat normaal 9 op de 10 keer kassa is. Cabaye was gewoon onzichtbaar en dan kan ik er beter een speler van 1K neer zetten. Toen ik die 2 had gedumpt ging het ook direct lopen en won ik de cup. Heb nu een middenveld met Menez - UP M'Bia - Sissoko en dat werkt erg goed. Fanni komt er ook lekker vaak overheen op rechts en dan kan Sissoko met zijn loopvermogen de gaten dichtlopen. Op rechts nu Valbuena..heb net de IF ook maar eens gehaald, die is toch niet duur.
oja dat bedoelde ik iddquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:52 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik hoorde al van meer mensen dat IF Ben Arfa niet chill was. IF Cabaye vond ik persoonlijk wel chill.
Als dat toernooi is afgelopen ga ik ook maar is een Frans team maken. Maar dan net als jij zonder de dure IF's. En dan eigenlijk alleen Benzema en Ribéry als dure spelers.
De enige twee goldteams waar ik alle IF's van wil zijn België en Senegal. Ik heb trouwens IF Vermaelen geprobeerd maar ik vond IF Verthongen veel chiller door zijn pace. Wie gebruik jij? Ik vond Vermaelen in ieder geval de coins niet waard.
Bedoel je trouwens niet UP M'Vila?
Ik denk dat ik het spel ga halen jaquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:55 schreef S0nic het volgende:
Mensen hier die Fifa Street gaan kopen?
Als ik doekoes heb en het als het fun isquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:55 schreef S0nic het volgende:
Mensen hier die Fifa Street gaan kopen?
succesquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:55 schreef zerokil het volgende:
Ik ga maar is mijn controller in elkaar zetten.. wens me succes
Die heb ik in de pre-orderquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:00 schreef Rijst het volgende:
Ik denk niet dat ik geld heb. Week daarvoor komt ME3 uit
omdat je een Belg bent.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:04 schreef stoereboii het volgende:
En in de 2de Carlos Eduardo, waarom blijf ik toch coins in die packs steken
Ik ook 15k, wat had jij? Ik ivanovic, abidal en Carlos Eduardo.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:05 schreef GekkeGerrit- het volgende:
ook weer even 15k weggegooid aan pakjes!
Geen 1 shiny spelerquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:06 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ik ook 15k, wat had jij? Ik ivanovic, abidal en Carlos Eduardo.nu sta ik weer op 65k
volgens mij 6k ofzoquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:07 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Geen 1 shiny speler![]()
Wel een CAM>CM kaartje, die is misschien nog wel wat waard.
Gisteren nog wat contracten erop gezet (silver non shiny) en die verkochten binnen 5 minuten voor 350 binquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik vind het niet leuk dat contracten zo snel goedkoper worden
Als je contracten voor 300 of 350 snel kan verkopen verlies ik niet veel als ik een silver pack koop, nu wel.
Nu verkoop ik ze al niet eens meer voor 250 binnen 10 minutenquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:13 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Gisteren nog wat contracten erop gezet (silver non shiny) en die verkochten binnen 5 minuten voor 350 bin
En wat kost dat?quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:34 schreef vandermar het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#fmeW9yjHbcWTI
Mijn ultieme bazen teamben er wel content mee!
Mooi spitsenduoquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:34 schreef Rijst het volgende:
Ik bouw weleen team met gebroeders de Jong
Haha die akka was eigenlijk nutteloos om die speler voorbij te komen maar het ziet er wel leuk uitquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:33 schreef Toefjes het volgende:
De Ronaldo-ik-doe-maar-wat-skillmove![]()
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/114947119
Hiervoor was ik met rare bewegingen 2 andere spelers voorbij gegaan, wat een spelerWas de bedoeling dat een doelpunt van sigthorsson overschreven zou worden, dus vandaar de titel.
die heb ik ook gehad ja, clownspakkenquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:37 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Haha die akka was eigenlijk nutteloos om die speler voorbij te komen maar het ziet er wel leuk uit
Welke kits gebruik jij trouwens? Die zijn wel cool.
ik heb geen idee wat ik doe, dat is mijn kracht. De kids zijn uit polen, J. Bialystok heet de clubquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:37 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Haha die akka was eigenlijk nutteloos om die speler voorbij te komen maar het ziet er wel leuk uit
Welke kits gebruik jij trouwens? Die zijn wel cool.
Dat deed ik ook vaak, gewoon random de rechterstick rond wiebelen en kijken wat er gebeurt. Kom je er nog best vaak langs ookquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ik heb geen idee wat ik doe, dat is mijn kracht. De kids zijn uit polen, J. Bialystok heet de club
Hèhè ik gebruik die ookquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ik heb geen idee wat ik doe, dat is mijn kracht. De kids zijn uit polen, J. Bialystok heet de club
Ik zou even zijn in-game stats opzoeken/afwachten.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:46 schreef jepperdeprep het volgende:
Hmm IF de Jong
70 Pace
75 Shooting
75 Passing
80 Dribbling
66 Defending
77 Heading
Normale de Jong
67 Pace
75 Shooting
68 Passing
69 Dribbling
66 Defending
73 Heading
Zou ik Janssen moeten vervangen voor IF de Jong? CM van maken en in het midden van 4-3-3?
Hopelijk daalt hij alleen maar dan, waarschijnlijk wel.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:47 schreef Toefjes het volgende:
Prijs Medel lijkt reuze mee te vallen. 50K BIN in 4-1-2-1-2, 45K BIN in 3-5-2
20K/25K max over een paar dagenquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:47 schreef Toefjes het volgende:
Prijs Medel lijkt reuze mee te vallen. 50K BIN in 4-1-2-1-2, 45K BIN in 3-5-2
Die 4-1-2-1-2 staat er al ruim 20 minuten op, dus het is geen prijs waar je m gelijk voor weg hoeft te kapen blijkbaarquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:47 schreef Reemi het volgende:
[..]
Hopelijk daalt hij alleen maar dan, waarschijnlijk wel.
Goed idee.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:47 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik zou even zijn in-game stats opzoeken/afwachten.
is pas uit, dus dat weten we niet. Kijk zelf eventjes, wilt ook helpenquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:50 schreef wieisboos het volgende:
IF alex uit een pack![]()
hoeveel gaat hij voor op ps3??
Zal wel redelijk wat worden, hoge shooting en defending. Niet zo'n 10/20k IF iig.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:50 schreef wieisboos het volgende:
Ik zou 'm er meteen voor een hoge prijs opzetten. Op PS3 zie ik er nu pas 2 op staan. Wie weet is er een gek die 'm kooptquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:50 schreef wieisboos het volgende:
Ja, dat zegt niks.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:52 schreef stoereboii het volgende:
IF medel voor 20k open bid gespot, nog 20 min
shit ik zie er 1 met 200k al geboden er opquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:52 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ik zou 'm er meteen voor een hoge prijs opzetten. Op PS3 zie ik er nu pas 2 op staan. Wie weet is er een gek die 'm koopt
En dan 20 minuten in de gaten houden, en dan schiet ie 10 secondes voor het eind opeens naar 200Kquote:
Voor 50k SP erop met een BIN van 500k ofzo. Laat ze maar opbiedenquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:50 schreef wieisboos het volgende:
Misschien heel even nog vanavond, in die eerste 'craze'. Maar over een paar dagen gaat hij wel onder de 100k denk ik.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:54 schreef jepperdeprep het volgende:
Inderdaad 200k geboden op die IF Alex. Zou ik daar ook op moeten bieden? wat denken jullie. Zal hij veel meer waard worden dan 200k?
Is min of meer een ongeschreven regel: nooit een IF speler op de eerste dag kopen, en zeker niet in het eerste uur..quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:54 schreef jepperdeprep het volgende:
Inderdaad 200k geboden op die IF Alex. Zou ik daar ook op moeten bieden? Wat denken jullie. Zal hij veel meer waard worden dan 200k? Ik weet niet of ik zo'n risico moet nemen
Dan zou hij waarschijnlijk ook nooit IF geworden zijn.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is min of meer een ongeschreven regel: nooit een IF speler op de eerste dag kopen, en zeker niet in het eerste uur..
Als hij bij Chelsea zou spelen zou hij zoveel meer waard zijn..
Je kunt het wel doen, alleen moet je zeker weten dat er een gek is die je er binnen een uur of 2 300k voor geeftquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is min of meer een ongeschreven regel: nooit een IF speler op de eerste dag kopen, en zeker niet in het eerste uur..
Nicequote:Op woensdag 22 februari 2012 19:33 schreef Toefjes het volgende:
De Ronaldo-ik-doe-maar-wat-skillmove![]()
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/114947119
Hiervoor was ik met rare bewegingen 2 andere spelers voorbij gegaan, wat een spelerWas de bedoeling dat een doelpunt van sigthorsson overschreven zou worden, dus vandaar de titel.
Oke bij nader inzien doe ik het toch maar niet dan hehe.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij is alleen interessant voor mensen met een Brazil team of een League 1 team. BPL teams zijn veel populairderquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:58 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Oke bij nader inzien doe ik het toch maar niet dan hehe.
Hooper is meer waard als 20k, als je SIF hebt dan.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:01 schreef Snorrenbaard het volgende:
HOPPAAAAA IF HOOPER uit een 15k pakje toch z'n 5k winst
Busquetsquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:00 schreef stoereboii het volgende:
Is IF medel beter dan busquets? En hoeveel zal hij deze week waard worden?
o opa toefjes zegt dat Busquets beter is, dan maar Busquets. Doe anders ook maar IF Busquets die is nog beter.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:05 schreef Toefjes het volgende:
Ik zou op zeker voor Busquets gaan. Hogere rating, en Barca.
Die bedoel ikquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
o opa toefjes zegt dat Busquets beter is, dan maar Busquets. Doe anders ook maar IF Busquets die is nog beter.
Wat wil je nou horen. Kun je zelf niet naar stats kijken en conclusies trekken? En gewoon proberen?quote:
Als we Medel zeggen zeg jij: 'die is minder overall' en als we Busquets zeggen zeg jij: 'die is zo traag'. Wat wil je nou, behalve domme vragen stellen.quote:
verkoop hem aan mij voor een vriendenprijs, ik heb 'm nodigquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:07 schreef Reemi het volgende:
Felipe Santana voor 44k BINHeb hem eigenlijk nodig voor mijn team, maar kan er dikke winst op pakken.
hou op.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:09 schreef stoereboii het volgende:
18k voor medel? Of gaat ie zwaar zakken?
Als ik em probeer kan ik1"k verliezenquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat wil je nou horen. Kun je zelf niet naar stats kijken en conclusies trekken? En gewoon proberen?
1k!!!! Wow!!! Dat verdienen de meesten hier per wedstrijd.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:10 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Als ik em probeer kan ik1"k verliezen
Dan doe je het toch lekker niet en ga je de hele dag naar die '1"k' op de bank kijken.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:10 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Als ik em probeer kan ik1"k verliezen
quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:57 schreef stoereboii het volgende:
Is IF medel trouwens beter dan NIF busquets of niet? Anders is het eig onnodig
quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:00 schreef stoereboii het volgende:
Is IF medel beter dan busquets? En hoeveel zal hij deze week waard worden?
quote:
quote:
quote:
Haha, ik had er laatst een die bij elk tegendoelpunt (het waren er een stuk of 12) keihard ging gillen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:12 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Altijd leuk spelen tegen een 11 jarig jongetje dat door zijn microfoontje blèrt! (niets tegen 11 jarige jongetjes hoor, GJE & Stoereboiiii)
dacht er ook 1 goedkoop te kunnen krijgen maar mensen hadden weer zin in een bidwar die opliep tot 55kquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:09 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
verkoop hem aan mij voor een vriendenprijs, ik heb 'm nodig
quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:11 schreef Tim86 het volgende:
stoereboii, je gedraagt je weer als een irritante mongool.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
lol!quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:11 schreef Tim86 het volgende:
stoereboii, je gedraagt je weer als een irritante mongool.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik klink niet als een 11 jarige over de headset iig. Behalve toen ik die zieke pass op Lindgren gafquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:12 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Altijd leuk spelen tegen een 11 jarig jongetje dat door zijn microfoontje blèrt! (niets tegen 11 jarige jongetjes hoor, GJE & Stoereboiiii)
Wat is daar cheat aan, vaak is dat moeilijker dan in je eentje spelenquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:15 schreef S0nic het volgende:
Wtf, speelde net tegen iemand die met z'n tweeën speelde. Gadverdamme vuile cheaters
Kan een nadeel zijn, maar ook een voordeel hoor. Ik speel ook wel eens samen met een maat tegen iemand online, maar dat is veel lastiger dan alleen. We doen het ook alleen maar met het MLS team, anders krijgen we klop. Op vrijdag en zaterdag avond hebben ze vaak alcohol of andere troep opquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:15 schreef S0nic het volgende:
Wtf, speelde net tegen iemand die met z'n tweeën speelde. Gadverdamme vuile cheaters
Zeker ook nog 'synchroon' juichen?quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:15 schreef S0nic het volgende:
Deden ze niet eens de moeite voorquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:16 schreef Reemi het volgende:
[..]
Zeker ook nog 'synchroon' juichen?
Steeds eentje naar de cornervlag rennen en de ander positie kiezen en maar crossen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kan een nadeel zijn, maar ook een voordeel hoor. Ik speel ook wel eens samen met een maat tegen iemand online, maar dat is veel lastiger dan alleen. We doen het ook alleen maar met het MLS team, anders krijgen we klop. Op vrijdag en zaterdag avond hebben ze vaak alcohol of andere troep op
Ja, daardoor verloor ik afgelopen vrijdag ook een finalequote:Op woensdag 22 februari 2012 20:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kan een nadeel zijn, maar ook een voordeel hoor. Ik speel ook wel eens samen met een maat tegen iemand online, maar dat is veel lastiger dan alleen. We doen het ook alleen maar met het MLS team, anders krijgen we klop. Op vrijdag en zaterdag avond hebben ze vaak alcohol of andere troep op
Oh, vaak heb ik dat ze vlak naast elkaar, precies tegelijk een salto doen. Is ook iets om je behoorlijk aan te ergeren.quote:
haha, doordat je dronken aan de fifa was? Heb het al in vele staten gespeeld, dan is waus zijn nog de beste staat, ben je echt erg scherp.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:18 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Ja, daardoor verloor ik afgelopen vrijdag ook een finale
Waus zijn in de zin van een lijntje?quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha, doordat je dronken aan de fifa was? Heb het al in vele staten gespeeld, dan is waus zijn nog de beste staat, ben je echt erg scherp.
Enige stimulerende middelen, zal er niet over uitwijdenquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waus zijn in de zin van een lijntje?
Yup, Dit keer was het dronken...quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha, doordat je dronken aan de fifa was? Heb het al in vele staten gespeeld, dan is waus zijn nog de beste staat, ben je echt erg scherp.
Gevulde koeken.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waus zijn in de zin van een lijntje?
Wat een baasquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Enige stimulerende middelen, zal er niet over uitwijden
Gefulde koecen sijn soo fiesquote:
Ik was bij een maat, en was waus en toen was er een meid bij die praatte echt kk hard en veel. Moest vluchten in iets, toen daar fifa aangegooidquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:21 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Yup, Dit keer was het dronken...
Als ik waus ben, dan gaat MW3 ook ineens beter.....
Fifa nog niet heel vaak waus gespeeld
Whahaha.... Ik herken zoiets....quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik was bij een maat, en was waus en toen was er een meid bij die praatte echt kk hard en veel. Moest vluchten in iets, toen daar fifa aangegooid
En ook niet snel ofzo, dus moet nog leuk droppen. Ga hem wel halenquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:23 schreef vandermar het volgende:
IF Zwaanswijk 55kLOL hij speelt in Australië wtf moet iemand daar mee
Je krijgt antwoord maar trekt die in twijfelquote:
Same, leuk voor mijn hybridquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En ook niet snel ofzo, dus moet nog leuk droppen. Ga hem wel halen
Dus dan ga je als een mongool maar 10 keer dezelfde vraag stellen? Heb gewoon een beetje geduld man..als iemand je antwoord kan/wil geven doen ze het wel en anders niet.quote:
bij Sport1 wordt je gedwongen Bayern te kijken.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:24 schreef Rijst het volgende:
Naar welke wedstrijd gaan jullie zo kijken? Bayern of Inter?
Hopen op Van den Brink IF..die statsquote:
Niet als je abonnee bentquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
bij Sport1 wordt je gedwongen Bayern te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |