abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108480681
Op het moment dat ze nog niet goed zelf kunnen zitten is die swimtrainer erg fijn :Y

Daarna is de bekende gele babyfloat juist fijn vind ik.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_108480753
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 21:18 schreef bitterend het volgende:
_O-
Gelukkig verkleind borstvoeding de kans op obesitas O-) :D

Hier is mijn baby van 3 maanden en bijna 7 kilo's O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze is gewoon een plaatje en niets te dik hoor :) Sarah was ook met 3 maanden 7 kilo :)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_108480806
Bitterend, valt reuze mee met die spekjes: goed verdeeld O+
pi_108480857
Lekker ding Bitterend!
Chris was ook zo'n 7 kilo bij 3 maand. Vanaf dat hij ging lopen, kwam het gewicht echt veel minder snel aan. Die zit nu middenin de curve, terwijl hij destijds op de +2 zat..

Ik had Chris lekker in het begin op mijn arm bij het zwemmen. Pakken ze nog wat van je warmte mee. Maar Chris was ook kopzwaar in een gewone baby-zwemband. :P
pi_108481004
Ik hou ervan die lekkere spekbeentjes O+ O+ O+
Dank dames! kan niet wachten om te gaan zwemmen! ben benieuwd wat ze ervan vindt!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_108481005
Hier gaan trouwens al de maat 68 truitjes aan (van noppies), die passen nml al! De 70 cm slaapzakken beginnen te klein te worden (nagenoeg geen trappruimte...), dus de volgende die we kopen worden maar zomerslaapzakken..
pi_108481234
Leuk Nirak!!

Franse kleding vallen klein hier...in de lengte zijn ze goed (6mois 67cm) maar ze zijn wat strak op haar...en ze krijgt hekel aan het aan en uit kleden zo...
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  maandag 27 februari 2012 @ 21:36:30 #258
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_108481744
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 21:18 schreef bitterend het volgende:
_O-
Gelukkig verkleind borstvoeding de kans op obesitas O-) :D

Hier is mijn baby van 3 maanden en bijna 7 kilo's O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
omg, dat woog ventje bij 5 maanden en ik vind hem al zo'n bonk. Maar ze ziet er prachtig uit!
pi_108482963
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 21:28 schreef bitterend het volgende:
Leuk Nirak!!

Franse kleding vallen klein hier...in de lengte zijn ze goed (6mois 67cm) maar ze zijn wat strak op haar...en ze krijgt hekel aan het aan en uit kleden zo...
Probeer er dan eens een spelletje van te maken :) Luier verschonen, omkleden, dikke pret hier. Want we eten voeten en handen op, blazen op zn buik, spelen kiekeboe etc.. Altijd gezellig, behalve als hij moe is, dan is niks leuk :')
pi_108483153
Oh hier is het altijd feest aan en uit kleden, het is DE manier om haar op te vrolijken...lekker bloot :D net als dr mama hahaha
Alleen met de Franse kleding heeft ze moeite omdat ze klein vallen vermoed ik...of ze heeft hekel aan fransen :P

Aventura dankje O+
  maandag 27 februari 2012 @ 22:10:51 #261
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_108483785
Net berichtje van lief gehad dat Anouk de hele avond niet geslapen heeft, maar dat ze wel gezellig was O+ Half uur geleden is ze gaan slapen!
Hoop dat ik ook lekker een nacht kan slapen, bed is in ieder geval groot genoeg! Hoop niet dat ik evengoed om 4 uur wakker word! :D
Internet is traag op mijn mobiel, kan helaas je bollo niet zien Bitterend! Komt van de week nog wel even!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_108484604
Ik kom even trots doen hoor, maar ik ben toch zo aan het genieten van mijn meisje. Ze is nu 9,5 maand en ik verwonder me er soms echt over wat ze al kan.
Vandaag heel de dag gewerkt en dan heb ik daarna nog zo'n 1,5 uur met haar voordat ze gaat slapen. Zitten we te spelen op het kleed met zo'n stok met stapelringen. Al een tijdje vindt ze het super om ze eraf te halen en mij er weer op laten doen. Maar nu heeft ze de eerste 2 ringen er zelf opgedaan :o Natuurlijk heb ik ze aangegeven, ze ziet echt nog niet welke eerst moet, maar het idee dat ze ze zelf al om die stok krijgt en dus ook de link legt dat dat daar moet O+

Ook het rechter- en linker deel van haar gesp van de kinderstoel pakt ze zelf en brengt ze dan naar elkaar toe, zo van 'hé dat moet dicht hoor, das veiliger :D '. Dus open/dicht, op/af is hier echt de bom op het moment.
Blokken laten stapelen door mama en dan zelf weer ombulldozeren, echt de bóm O+

Heb ik al gezegd dat ik van haar geniet en trots ben O-)
  dinsdag 28 februari 2012 @ 07:41:08 #263
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_108492528
Wat heerlijk Danic! O+

Ik was echt om 4 uur ff wakker :D Maar ben snel weer in slaap gevallen, tot om half 8 de wekker ging! :D Lief heeft laten weten dat hij om 2 en om 4 de speen even heeft gegeven en dat Anouk daarna tot half 6 heeft geslapen.... Zal het omslaan nu?
Fijne dag allemaal! :X
pi_108493221
Lekker spekkie, Bitterend! :)
Fijn dat Anouk zo lekker geslapen heeft :z Mannen horen baby's geloof ik minder snel, die van mij slaapt overal doorheen i.i.g. Misschien dat ze daarom weer lekker in slaap gekomen is? Merk dat ik zelf ook langer moet wachten met heenlopen :@
Danic, wat een schat van een meid heb je toch! O+
:* voor MP voor Sarah haar nacht.

Hier een prima nacht gehad. Cas lekker gewassen en ingesmeerd met goede nacht spul. Pyjama aan en een flesje gegeven. 3 keer voor zijn speen geweest en een vroeg flesje gegeven, daarna nog geslapen.
pi_108493291
Die nacht had ik hier nog niet gemeld hoor Cynthiaa :P
Maar hij was wel heftig weer, ik wil zo graag dat ze gewoon doorslaapt van 23.30 tot een uur of 7, maar ze word gewoon zo vaak nog 1 of 2 keer tussendoor gillend en ontroostbaar wakker. Nu zouden het tanden kunnen zijn, het kan met die koemelk te maken hebben,, een sprongetje, zenuwachtig voor haar verjaardag... Ik weet het niet ;(
pi_108493295

O+ O+ O+ O+
Heel verkouden en ziekjes maar zo vrolijk O+
En hij is zo leuk, hij rolt de hele kamer door. Gisteren lag ie op de grond te spelen. Ik ging Leander naar bed brengen maar dat duurde iets langer dan normaal. Kom ik weer beneden is ie bijna in de keuken. en dat is best nog wel een stuk. En maar lachen omdat ik hem "kwijt" was!!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_108493313
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 08:59 schreef MamaPurk het volgende:
Die nacht had ik hier nog niet gemeld hoor Cynthiaa :P
Maar hij was wel heftig weer, ik wil zo graag dat ze gewoon doorslaapt van 23.30 tot een uur of 7, maar ze word gewoon zo vaak nog 1 of 2 keer tussendoor gillend en ontroostbaar wakker. Nu zouden het tanden kunnen zijn, het kan met die koemelk te maken hebben,, een sprongetje, zenuwachtig voor haar verjaardag... Ik weet het niet ;(
Dat had ik gelezen :+ Ben ik je eens voor, _O-
Maar balen van je nacht hoor.. Cas wordt ook huilend wakker, speen er in en dan is het goed. Tot een uur of 4:30. Dus toen maar een fles gegeven.
pi_108493326
Sarah is nog steeds een speenweigeraar, ik wilde dat het zo simpel was..

Wat een lekker ventje MeNicole!! O+
  dinsdag 28 februari 2012 @ 09:12:51 #269
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_108493473
Oh, eindelijk de bollo van Bitterend kunnen zien! Wat een lieffie O+
En MeNicole O+
pi_108493474
Dan blijven er inderdaad niet veel opties over, MP -O-
pi_108493571
Nee.. Gelukkig volgende week een belafspraak met de KA.
pi_108494250
Hier een :o nacht gehad. Marieke ging om 19.30 zonder enig gemopper op bed en werd om 4 uur kabbelende wakker. Ik was echter zo moe dat ik niet echt zin had om uit bed te gaan om haar een core te geven en ben dus even blijven liggen. Binnen 5 min wqs mevrouw stil en zagen we op de babyfoon dat ze al weer lag te slapen. Om 7 uur moesten we haar wakkermaken voor haar fles en een knuffel van pappa voordat die naar zijn werk ging. Zo wil ik alle nachten wel! *O*
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 28 februari 2012 @ 10:18:12 #273
147316 crew  DJMO
#trut
pi_108494626
iedereen die 't nodig heeft een dikke :*

op de valreep voor z'n verjaardag gaat Geert vanuit het op handen en knieen zitten, los staan :o steeds al ik 'n foto wil maken laat ie zich snel zakken :')
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_108494712
SB dat zijn de nachten zoals ze horen te zijn!!

En Geert, laat je even fotograferen dan kunnen wij er ook even van genieten :D
pi_108495220
:@ mijn jongens vinden zo'n zwemband dus helemaal niets aan. Bij babyzwemmen mogen ze het ding ook niet gebruiken. Die van ons dragen in het zwembad van de vleugels, de kleinste maat. Als je ze daar vroeg aan went is het geen drama dat ze om moeten zodra ze lopen (het is in veel zwembaden dan namelijk verplicht) en ze leren er goed mee drijven. Oudste 'zwom' zo met 9 maanden los met kurkje en rond het jaar zwom ie ook zonder kurk en met dus alleen vleugels om.

Wij moeten ons bedje omlaag gaan zetten, meneer zat vanochtend op zijn knietjes met de handen over de reling te kijken. En nog even een ego *O* de helm doet zo goed zijn werk dat hij nu niet meer in aanmerking zou komen voor een helm!

Beterschap voor diegenen die het nodig hebben!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')