quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:06 schreef Blester het volgende:
Geen idee of er hierover gepraat mag worden op FOK! maar hoe kan ik tegenwoordig het best mijn Ipod 2G 4.2.1 jailbreaken?
quote:Verder nog voor de volledigheid en duidelijkheid de regels met betrekking tot rooten/jailbreaken van gsm's:
• Jailbreaken of rooten bespreken is toegestaan. Elkaar er mee helpen ook.
• Wat niet is toegestaan is het aan de praat krijgen van illegaal gedownloade apps, of daarnaar linken. Zowel van Apple als van Android.
• Links naar Jailbreaktools zijn toegestaan.
• Links naar custom ROM's met warez daarin geïntegreerd zijn niet toegestaan.
Er staat maar één vraagteken in die quote hè.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:19 schreef LompeHork het volgende:
Dimens gaf het antwoord al:
[..]Ja, dat mag.
Dat is waar, dan heb ik niets gezegdquote:Op woensdag 22 februari 2012 15:26 schreef NJ het volgende:
[..]
Er staat maar één vraagteken in die quote hè.
Sowieso.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:31 schreef TwyLight het volgende:
NJ staat boven de wet anyway hier op fok
In Maart voor de iPad 3 en Mountain Lion voor Mac.quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:34 schreef RvLaak het volgende:
Is er al iets bekend over wanneer er nieuwe aankondigingen plaats gaan vinden (ongeacht welk product)?
Ik ben best wel bang om te Ipod te verpesten, hebben meer mensen succesvol hun Ipod hiermee gejailbreakt? Ik hoorde ook dat het met Redsn0w kan, iemand met ervaring hiermee?quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:47 schreef Splackavellie02 het volgende:
Voor 4.2.1 kun je gewoon in mobile safari naar www.jailbreakme.com gaan en slide to jailbreak doen.
Ik heb nog nooit gehoord dat iemand via Jealbreakme.com z'n iPod verpest heeft.quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:59 schreef Blester het volgende:
[..]
Ik ben best wel bang om te Ipod te verpesten, hebben meer mensen succesvol hun Ipod hiermee gejailbreakt? Ik hoorde ook dat het met Redsn0w kan, iemand met ervaring hiermee?
Dankquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:59 schreef Dimens het volgende:
[..]
In Maart voor de iPad 3 en Mountain Lion voor Mac.
Yup, dat volstaat. HDMI is een kabel voor beeld en geluid.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:58 schreef AryaMehr het volgende:
Heb ff een vraagje: wil mijn Macbook Air aansluiten op de tv. Heb een Thunderbolt port en de vraag is of een Mini DisplayPort naar HDMI voldoet om beeld en geluid over te brengen?
Ik wacht wel op de mac store in Rotterdamquote:Op donderdag 23 februari 2012 08:22 schreef Jarno het volgende:
Ik ben toch benieuwd naar die Apple store. Ga er niet voor op pad 3 maart, maar wil 'm toch wel snel bezoeken eigenlijk.
Whehe, ach, zo eens in de paar jaar probeer ik dat dorp wel een keer te bezoeken. En ik geloof dat het nu al weer ff geleden is. Jij bent natuurlijk pas nog geweestquote:Op donderdag 23 februari 2012 08:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik wacht wel op de mac store in Rotterdam
Laten we alvast filosoferen over waar die zou kunnen komen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 08:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik wacht wel op de mac store in Rotterdam
Ik denk dat 'ie er precies zo uitziet als al die andere Apple Stores in de hele wereld.quote:Op donderdag 23 februari 2012 08:22 schreef Jarno het volgende:
Ik ben toch benieuwd naar die Apple store. Ga er niet voor op pad 3 maart, maar wil 'm toch wel snel bezoeken eigenlijk.
Zou Apple het tof vinden als ik m win als Developer en die 10.000 dollar eens ff omzet in 7000 keiharde pegeltjesquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:08 schreef Pino112 het volgende:
http://www.apple.com/nl/itunes/25-billion-app-countdown/
Gaat aardig hard.
En wat een feest was het weer J....quote:Op donderdag 23 februari 2012 08:27 schreef Jarno het volgende:
[..]
Whehe, ach, zo eens in de paar jaar probeer ik dat dorp wel een keer te bezoeken. En ik geloof dat het nu al weer ff geleden is. Jij bent natuurlijk pas nog geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |