quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:12 schreef kikoooooo het volgende:
Het zijn weckflessen. Zoek daar eens op.
Denk dat TS toch wekflessen nodig heeft hoor, TS gaat er nl. oleifolie in doen (en dat bestaat ook niet).quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:12 schreef kikoooooo het volgende:
Google geeft zelfs aan "bedoelt u weckflessen" wanneer je op wekflessen zoekt.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:12 schreef kikoooooo het volgende:
vrees dat TS nog steeds Ilse gebruikt, of Startpaginaquote:Op woensdag 22 februari 2012 15:33 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
Google geeft zelfs aan "bedoelt u weckflessen" wanneer je op wekflessen zoekt.
In dezelfde tijd die jij genomen hebt om dit topic te openen en die paar posts van je te zetten had je zelf veel makkelijker het antwoord kunnen vinden als je het met de juiste schrijfwijze had gegoogled.quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:50 schreef djamoro het volgende:
Leuk hoor reacties waar je niks aan hebt,zitten zeker de hele dag op fok om mensen in de zeik te zetten.Ga werken.
De mensen die wel serieus hebben gereageerd,BEDANKT.
Het 2e linkje wanneer ik op google naar weckfles zoek is een winkel die flessen verkoopt.quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:29 schreef djamoro het volgende:
Ik had allang op weckflessen(weck is een merknaam) gekeken en ook op marktplaats,maar daar kom je niet tegen wat ik zoek.
Ik ben op zoek naar flessen en niet naar potten,potten heb ik al genoeg.
Dus ik denk ik probeer het hier.
Maar als een paar mensen op alles moeten reageren en dan ook nog eens struikelen over een paar woorden die verkeerd zijn getyped,vind ik dat gewoon zielig.
Maar dat is mijn mening
Of je zuipt een krat beugels leeg, helemaal een win-win situatie!quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:53 schreef Pietverdriet het volgende:
Als je naar flessen zoekt, neem gewoon flessen met een schroefdop
Giet wat olijfolie uit de fles waar je het in kocht en doe er kruiden bij denk ik danquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:55 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
Of je zuipt een krat beugels leeg, helemaal een win-win situatie!
Er zijn ook olijfolies oleivolies in wit glasquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:58 schreef djamoro het volgende:
had ik ook aan lopen denken,maar die zijn groen en dan zie je niet wat erin zit.
Ik wil zien wat erin zit ,vind ik gewoon leuk staan
Natuurlijk wel. Folie van de Olei.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:27 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Denk dat TS toch wekflessen nodig heeft hoor, TS gaat er nl. oleifolie in doen (en dat bestaat ook niet).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |