Die bij mij wel, alleen in flesvorm echter. Blikjes daarvan heb ik jarenlang nergens meer gespotquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:14 schreef IvanTower het volgende:
Uiteraard! Waarom verkoopt de AH trouwens geen ginger fernandes?
Knew it.quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik geef het toe, Ivantower is een kloon van mij.
Geen blikjes, geen flessenquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die bij mij wel, alleen in flesvorm echter. Blikjes daarvan heb ik jarenlang nergens meer gespot.
importeren die hapquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Nu heb ik zin in een ijskoude Fernandes die ze in Suriname nog in glazen flessen verkopen![]()
.
Ik wacht nog steeds tot ze fucking red grape in fles gaan verkopen in de supermarkt. In blikje in de supermarkt zou al een hele vooruitgang zijn..quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Nu heb ik zin in een ijskoude Fernandes die ze in Suriname nog in glazen flessen verkopen![]()
.
of navelquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:17 schreef Ethanolic het volgende:
Fernandes is lekkerder van iemands lippen
Ik ga nu serieus Fernandes van een pussy likken ooitquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:17 schreef Ethanolic het volgende:
Fernandes is lekkerder van iemands lippen
Like you've ever done that.quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:20 schreef Vaseline_ het volgende:
Fernandes van iemands lul is ook lekker
Guys...
quote:
2 minds think alike. Dubieus....quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:20 schreef Vaseline_ het volgende:
Guys...
Alsof ik Fernandes drinkquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:21 schreef wise het volgende:
[..]
[..]
2 minds think alike. Dubieus....
dus andersom moet het dus in de plasbuis van de manquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:22 schreef Sala-adin het volgende:
Fernandes geel in een kut leeggieten met behulp van een trechter en deze vervolgens gemixt met n
bodyjuice eruit zuigen
Of iemands anus.quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:20 schreef Vaseline_ het volgende:
Guys...
quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:22 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Alsof ik Fernandes drinkBen toch geen neger.
tube girlquote:
Jou fantasie word met de dag erger.quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:22 schreef Sala-adin het volgende:
Fernandes geel in een kut leeggieten met behulp van een trechter en deze vervolgens gemixt met n
bodyjuice eruit zuigen
Eerst gebeurd ipv gebeurt, nu jou ipv jouwquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jou fantasie word met de dag erger.
Alhoewel ik het met coco cola vanille geen probleem zou vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |