"Ik wil je er IRL even over spreken."quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Docenten die zodanig gefocust zijn op social media en internationalisering, dat ze aan het einde van hun mail "vragen mag altijd, live of per email" neerzetten. Prima gozer verder overigens, maar
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:04 schreef JackieBrown het volgende:
C'mon son.![]()
Trouwens dWc, zag deze en moest aan je denken![]()
[ afbeelding ]
Na het ontvangen van de hotwings in de plaatselijke KFC pop ik altijd een Harlem shake gevolgd door een dougiequote:Op woensdag 22 februari 2012 15:04 schreef JackieBrown het volgende:
C'mon son.![]()
Trouwens dWc, zag deze en moest aan je denken![]()
[ afbeelding ]
"Meneer, ik vind de beoordelingscriteria erg onduidelijk."quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:04 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
"Ik wil je er IRL even over spreken."
Ben blij dat jij een commercieel talent bent. Een échte out-of-the-box denker.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Na het ontvangen van de hotwings in de plaatselijke KFC pop ik altijd een Harlem shake gevolgd door een dougie
[..]
"Meneer, ik vind de beoordelingscriteria erg onduidelijk."
- Terechte klacht.
I'm a hustler, I can sell salt to a slug / water to a well / pork to a muslimquote:Op woensdag 22 februari 2012 15:36 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ben blij dat jij een commercieel talent bent. Een échte out-of-the-box denker.
Nog nooit gegeten, ik vind die champignons van AH, buiten de normale witte in blauwe bak, er zo eng uitzienquote:
quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nog nooit gegeten, ik vind die champignons van AH, buiten de normale witte in blauwe bak, er zo eng uitzien.
Sowieso, the sky is the limit.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
I'm a hustler, I can sell salt to a slug / water to a well / pork to a muslim.
Die zijn lekker juist.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nog nooit gegeten, ik vind die champignons van AH, buiten de normale witte in blauwe bak, er zo eng uitzien.
Je gaat dus leuke foto's van jezelf plaatsen?quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:51 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Die zijn lekker juist.
Yay, ik heb eindelijk toegang tot KPD
Nee.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:52 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Je gaat dus leuke foto's van jezelf plaatsen?
wat ga je er doen dan¿quote:
Jammer.quote:
Betekend dat nu dat we pics van je te zien gaan krijgen?quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:51 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Die zijn lekker juist.
Yay, ik heb eindelijk toegang tot KPD
weinig gemist dus¿quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mensen die niet tot de uitverkorenen behoren die Jumi hebben mogen aanschouwen.
quote:
Tuurlijkquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:05 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Als je die ene maar tussen ons houdt.
Ohquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
You crazy? Blijf daarvoor maar uit KPD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |