quote:Op woensdag 22 februari 2012 02:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Goed nieuws voor Justin als hij op tijd in orde is;
[..]
Was eigenlijk een woordgrapje.quote:
huh wut?quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:22 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
Was eigenlijk een woordgrapje.
Omdat er een bom melding was op het station van almelo.
En het treintje van almelo naar mariënberg word altijd bommelding genoemd
Boemeltjequote:Op woensdag 22 februari 2012 15:26 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
huh wut?
Boemeltje misschien?
Bedoel je Dommel?quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:45 schreef Under_Score het volgende:
boemel, zo heete toch ook die ene hond?
Boemel is een café in Winterswijkquote:Op woensdag 22 februari 2012 15:47 schreef Under_Score het volgende:
zou ook kunnen. waar was boemel dan van?
En in Apeldoorn.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:08 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Boemel is een café in Winterswijk
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nieuwe collega: "David, ben jij Brabander ofzo?"
Vinger in de keel. En weer wat anders eten.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedenavond
Ben misselijk van het eten.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:23 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Vinger in de keel. En weer wat anders eten.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:23 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Vinger in de keel. En weer wat anders eten.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nieuwe collega: "David, ben jij Brabander ofzo?"
Ha rooinquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:01 schreef Redbaron het volgende:
Hoi!
ff vretn en dan nest in... morgen nog 1klant lossen..
Wel mooi, mocht er 5dagen over doen omdat er normaal 4 voor staan. Ben ik met 3al bijna klaar
Wat, zo noem ik die lelijkerd altijd op msnquote:
quote:
Heb het wel eens gedaan. Beroerd van iets. Dan maar eruit werken en dan vezels naar binnen. Ja ik ben raar.quote:
Werkt wel!quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:17 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
[..]
Heb het wel eens gedaan. Beroerd van iets. Dan maar eruit werken en dan vezels naar binnen. Ja ik ben raar.
Fixedquote:
Met de punt naar beneden nog welquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zit ik ff zomaar wat rond te kiekn, kom ik erachter dat het wapen van Haaksbergen gewoon een pentagram is:
[ afbeelding ]
\m/
de ster van twentequote:Op woensdag 22 februari 2012 22:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zit ik ff zomaar wat rond te kiekn, kom ik erachter dat het wapen van Haaksbergen gewoon een pentagram is:
[ afbeelding ]
\m/
quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:46 schreef Daywalk3r het volgende:
Godsakker. Ik heb ontiegelijk zin om op een terrasje te zitten met een lekker zonnetje en een biertje erbij.
Toll!quote:
Godsakker dan moet je geen claustrofobie ofzo hebben! Helemaal "strapped" inquote:Op donderdag 23 februari 2012 14:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leuk, ik heb op 8 maart een kanteltafelproef... Ik word dus op bed gelegd en met riempjes vastgesnoerd, waarna ze het bed voorover kantelen om die vervelende reactie die ik op licht en drukte enzo heb uit te lokken:
[ afbeelding ]
Ik heb er nu al zin in
Erger, je zult maar jeuk hebben en er niet bij kunnenquote:Op donderdag 23 februari 2012 14:24 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Godsakker dan moet je geen claustrofobie ofzo hebben! Helemaal "strapped" in
Als je een leuke assistente hebt.quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Erger, je zult maar jeuk hebben en er niet bij kunnen
Die even met haar hard geworden tepel langs je neus strijkt... boh.quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:35 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Als je een leuke assistente hebt.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die even met haar hard geworden tepel langs je neus strijkt... boh.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die even met haar hard geworden tepel langs je neus strijkt... boh.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pfoe, d'r was iemand bezig met de verwarming en wilde ook ff checken of de verwarming op m'n kamer het ook goed deed. Deur gaat dus open, ik kijk om: LEKKER DING JOH!![]()
Vrouwtje van ergens in de 30, goed gevuld, leuk koppie, boh...
En je vroeg niet even of ze met haar hard geworden tepels lang je neus wou wrijven in het geval je straks een Olga als assistent hebt?quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pfoe, d'r was iemand bezig met de verwarming en wilde ook ff checken of de verwarming op m'n kamer het ook goed deed. Deur gaat dus open, ik kijk om: LEKKER DING JOH!![]()
Vrouwtje van ergens in de 30, goed gevuld, leuk koppie, boh...
Zat ze daar ff op d'r knieën onder het bureau om de verwarming te bekijken, ik keek zo:quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zat ze daar ff op d'r knieën onder het bureau om de verwarming te bekijken, ik keek zo:
[ afbeelding ]
Had je moeten vragen "Kun je mijn leidinkje ook even verwarmen?"quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zat ze daar ff op d'r knieën onder het bureau om de verwarming te bekijken, ik keek zo:
[ afbeelding ]
Ik moest me inhouden om die ronde kont niet vast te grijpenquote:
Waarom inhouden? Ga ervoorquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik moest me inhouden om die ronde kont niet vast te grijpen
Mwa, ik zag in de rappigheid een trouwring (al hoeft dat ook niet veel te zeggen natuurlijkquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waarom inhouden? Ga ervoor
Smoothquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:10 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Had je moeten vragen "Kun je mijn leidinkje ook even verwarmen?"
quote:
Hey laagstreepjequote:
Ah, vandaar!quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mwa, ik zag in de rappigheid een trouwring (al hoeft dat ook niet veel te zeggen natuurlijk) en heb geen zin in gezeur
Bohhhquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah, vandaar!
Je mag mij wel pakken
Rawrquote:
Da's ook een manier om er naar te kijken jaquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:46 schreef Daywalk3r het volgende:
Lijkt me trouwens wel kut Justin als je bij die kantelproef vooroverhamgt en dan langs je neus gekieteld wordt door die harde tepels en je dan een harde krijgt en je zo weer terug kantelt.
Maak een keer pics van zo'n monsterburger!quote:
Geen Twente voor jou vandaag?quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
ik zit nu de BBC docu "Journey to the edge of the universe" te kijken, interessant en ziet er prachtig uitDocu duurt iets langer dan anderhalf uur, en zodra die klaar is ga ik Voyage to the Planets kijken, ook van de BBC
Okeujquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Maak een keer pics van zo'n monsterburger!
Boaa klootzakquote:
Eens kijken of ik de primeur ervan nog kan vinden van Slooijer die er 1 had.quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Maak een keer pics van zo'n monsterburger!
Skoonheidquote:
quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
\m/
quote:
vetquote:
Ha rooinquote:
Ik kan oe nog steeds over de knie leggen hoor, interesseert me niks hoe stoer je bent of wat je vriendjes daar van vindenquote:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik kan oe nog steeds over de knie leggen hoor, interesseert me niks hoe stoer je bent of wat je vriendjes daar van vinden
En toch uitgeschakeld, wat geniet ik hier vanquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:49 schreef ReMcOrE het volgende:
Ajax, waddafack?!![]()
edit: scoren is 1 ding, maar winnen uit bij ManU
Ik haat t niet!quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zelf voetballen en het haten
Selmaquote:
quote:
Meur zequote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:02 schreef Redbaron het volgende:
En weer bedtijd.
Kusjes voor iedereen!
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hee
Not really actually![]()
Jij?
Ja, hier ook zoiets. Veel wakker geworden iigquote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:10 schreef Redbaron het volgende:
[..]![]()
Ook niet echt best, in 3 etappes..
Mooi ruk is dat ja.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, hier ook zoiets. Veel wakker geworden iig
Crap is datquote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:29 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Mooi ruk is dat ja.
Onderweg niets geen last van gehad en nu ben ik thuis slaap ik weer slecht
Oehquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Crap is dat![]()
Vanavond samen optijd naar bed?
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:33 schreef 100% Tukker het volgende:
Goed bezig, Bas.Iets waar ik al 2 jaar mee bezig ben regel jij gewoon in een uurtje.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:33 schreef 100% Tukker het volgende:
Goed bezig, Bas.Iets waar ik al 2 jaar mee bezig ben regel jij gewoon in een uurtje.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ein-de-lijk gaan ze testen waar ik allergisch voor ben. Ik wist in december al zeker dat het een allergie moest zijn, maar meneer de dermatoloog was al die tijd eigenwijs.
I was right
Gaan ze 26dingen testen en als je een gevoelige huid hebt zoals mij ben je gelijk overal allergisch voor..quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ein-de-lijk gaan ze testen waar ik allergisch voor ben. Ik wist in december al zeker dat het een allergie moest zijn, maar meneer de dermatoloog was al die tijd eigenwijs.
I was right
Bij mij is exzeem min of meer uitgesloten. De kans is nog wel aanwezig, maar dan in de vorm van 'exzeem als gevolg van een allergische reactie'.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:37 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Gaan ze 26dingen testen en als je een gevoelige huid hebt zoals mij ben je gelijk overal allergisch voor..
Terwijl het helemaal niet zo hoeft te zijn.
Het is dus nog maar ff uitzoeken wat het kan zijn.. in mijn geval gewoon exceem![]()
Ik ben nu sinds dat ik in het ziekenhuis lag eindelijk bij een dermatoloog die dat onderkent, en nu aan het proberen wat bij mijn huid werkt.
Ja ok, ik probeerde alleen maar te zeggen dat zo'n allergietest nog niets hoeft op te leveren en er een zoektocht achteraan komt wat het nu wel kan zijn.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bij mij is exzeem min of meer uitgesloten. De kans is nog wel aanwezig, maar dan in de vorm van 'exzeem als gevolg van een allergische reactie'.
Yeah, I know. Maar ik ben blij dat er ein-de-lijk actie ondernomen wordt, en ze ook ein-de-lijk weten dat het iig een allergische reactie moet zijn.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:48 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ja ok, ik probeerde alleen maar te zeggen dat zo'n allergietest nog niets hoeft op te leveren en er een zoektocht achteraan komt wat het nu wel kan zijn.
Ik had toendertijd ook gewoon een dermatoloog die niet behulpzaam was, dat is nu na bijna 10jr gelukkig beter
Idd fijn dat ze eens wat gaan doen, nu hopen dat ze wat vinden er iets tegen kunnen doen. Heeft bij mij bijna 10jr geduurdquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Yeah, I know. Maar ik ben blij dat er ein-de-lijk actie ondernomen wordt, en ze ook ein-de-lijk weten dat het iig een allergische reactie moet zijn.
Ben al sinds eind oktober in de weer met die klote huiduitslag..
Yeah, verwacht ook niet dat er uit de eerste test wat komt, eigenlijk. Eerste test testen ze alleen op de standaard dingen. Denk niet dat het daartussen zit.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:52 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Idd fijn dat ze eens wat gaan doen, nu hopen dat ze wat vinden er iets tegen kunnen doen. Heeft bij mij bijna 10jr geduurd
Eerste tests zijn volgens mij een pleister op de onderarm, 13 cijfers erop en dan prikken ze aan weerszijden iets in je huid met dus 26 verschillende dingen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Yeah, verwacht ook niet dat er uit de eerste test wat komt, eigenlijk. Eerste test testen ze alleen op de standaard dingen. Denk niet dat het daartussen zit.
Nee, krijg plakkers op mn rug.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:00 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Eerste tests zijn volgens mij een pleister op de onderarm, 13 cijfers erop en dan prikken ze aan weerszijden iets in je huid met dus 26 verschillende dingen.
Als je huid daar overgevoelig op reageert is de kans aanwezig dat je er allergisch voor bent. Dat kan dus gras, hooi, huisstofmijt, bomen ed zijn.
Moet je ook bloedprikken om te laten testen of daar iets inzit?
Komt wel goed schatjequote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, krijg plakkers op mn rug.
Als daar niets uitkomt weet ik nog niet hoe het verder gaat. Dat zie ik dan wel
Met slim ^quote:
Hoe bedoel je?quote:
Ja mooi dat ze uit winnen van Man.Utd maar jammer dat ze uitgeschakeld zijnquote:
Ah zo...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:50 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja mooi dat ze uit winnen van Man.Utd maar jammer dat ze uitgeschakeld zijn
T mot niet gekker worden!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:53 schreef rulerofdeath het volgende:
Jow, voort even uit eten op kosten van de baas
Voetbalquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:00 schreef Redbaron het volgende:
[..]
T mot niet gekker worden!
Straks weer naar hengelo.. Morgen weer naar Hengelo voor voetbal en dan de derde helft.
Bah, verplicht bier drinken
Klopt, ik doe ook meer aan bankzitten morgen. En de derde helft...DAAR doe ik t voorquote:
Jajaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:02 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Klopt, ik doe ook meer aan bankzitten morgen. En de derde helft...DAAR doe ik t voor
quote:
Speel het ook graagquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:05 schreef Redbaron het volgende:
[..]![]()
Het is wel gewoon leuk om te doen...
Deed jij ook nog aan voetbal of kijk je t liever?
Heuquote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:02 schreef ReMcOrE het volgende:
Justin
voortaan maar films download met ingebakken ondertitels, dan kan ik ze wireless op de TV afspelen (incl. geluid)![]()
TV zit in het netwerk (kabel), laptop ook (wifi); i-de-aalquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Handig ja, al heb je soms de pech dat de subs voor- of achterlopen
Nee toch? Of misschien ken ik m gewoon van Nick.quote:
HD?quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:26 schreef Daywalk3r het volgende:
Jonge! https://partyflock.nl/party/216884:Hardnight.html
Haha come in is echt 50m2 ofzoquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:32 schreef haakon het volgende:
[..]
Voor zo'n feestje entree vragen is al -1.
Maar ik ga 10 maart al naar Footworxx België, dus ik hou het geld een beetje voor dat feest achter.
Minimumleeftijd is tevens de maximumleeftijdquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:26 schreef Daywalk3r het volgende:
Jonge! https://partyflock.nl/party/216884:Hardnight.html
Haha idd. Jij kent t vast welquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Minimumleeftijd is tevens de maximumleeftijd
Selquote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
Net een bliksembezoekje naar cafe de Belg..was geen reet aan dus weer naar huis.
Naughtyquote:
quote:
Gewoon teveel gezopen jij ;iquote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pff, koppijn van de warmte, en de verwarming staat niet eens aan
7 pils, nooit last vanquote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gewoon teveel gezopen jij ;i
Jij zei dat het er 8 warenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
7 pils, nooit last van
edit: al ging die laatste er met moeite in
een typoquote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij zei dat het er 8 waren
Die 7 hierboven had een 8 moeten zijnquote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Smoesjes, je zei een keer of 20 dat het er 8 waren ;i
Touchéquote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die 7 hierboven had een 8 moeten zijn
Kusjekroelquote:
En, welke kleur is het geworden?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo, verf uitgezocht voor mn kamer.
Eén wandje paars, de rest gewoon witquote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En, welke kleur is het geworden?
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Eén wandje paars, de rest gewoon wit
Yeah. Mijn kamer van nu is zo wit-zwart. Wil nu, als ik dan toch ga verhuizen, juist veel kleur. Word ik waarschijnlijk ook wat vrolijker van als ik mn kamer binnenloop dan nu..quote:
Ik ken het, een ex van me zat op kamers in Tilburg. Het behang was donkerbruin en er mocht absoluut niks aan veranderd worden... je werd wel depressief als je daar zatquote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Yeah. Mijn kamer van nu is zo wit-zwart. Wil nu, als ik dan toch ga verhuizen, juist veel kleur. Word ik waarschijnlijk ook wat vrolijker van als ik mn kamer binnenloop dan nu..
Haha. Ja had op deze kamer wel bewust gekozen voor een overheersing van wit. Vanwege het gevoel dat je meer ruimte hebt, en zodat het allemaal niet zo verschrikkelijk donker wordt. Wilde met details kleuren gaan doen op deze kamer, maar dat is niet helemaal gelukt zoals ik het had willen hebben, haha.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ken het, een ex van me zat op kamers in Tilburg. Het behang was donkerbruin en er mocht absoluut niks aan veranderd worden... je werd wel depressief als je daar zat
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Yeah. Mijn kamer van nu is zo wit-zwart. Wil nu, als ik dan toch ga verhuizen, juist veel kleur. Word ik waarschijnlijk ook wat vrolijker van als ik mn kamer binnenloop dan nu..
Hele dag duf, en kreeg daarnet een aanval tijdens het etenquote:
Och jeequote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hele dag duf, en kreeg daarnet een aanval tijdens het etenPa zat te praten en dat leek van heel ver te komen, ik snapte het niet, voelde dat ik ging paniekeren en ben naar boven gevlucht
Uhu, maar die hebben niks geholpenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Och jee![]()
Maar je kreeg daar toch medicijnen voor?
Dat meen je niet! Ik las laatst in de gauwigheid iets over kantelen binnenkort? Hoop dat ze daar wel een resultaat mee boeken want jeetje hoe lang loop/zit/lig je al met deze klachten...quote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Uhu, maar die hebben niks geholpen
Sinds eind juni 2008 met vage klachten, en sinds oktober 2010 is het regelrecht kutquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat meen je niet! Ik las laatst in de gauwigheid iets over kantelen binnenkort? Hoop dat ze daar wel een resultaat mee boeken want jeetje hoe lang loop/zit/lig je al met deze klachten...
quote:
Nu is het 2012 en moet het maar eens afgelopen zijn!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Sinds eind juni 2008 met vage klachten, en sinds oktober 2010 is het regelrecht kut
Ja dat vindt je leuk hé, mij elke keer kunnen neuken omdat ik weerloos benquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:20 schreef Redbaron het volgende:
Nee, Justin moet duf blijven.. zo heb je er tenminste geen werk aan
Anders komt die losert ook niet van zn zaad af.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja dat vindt je leuk hé, mij elke keer kunnen neuken omdat ik weerloos ben
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:35 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Anders komt die losert ook niet van zn zaad af.
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:01 schreef Redbaron het volgende:
Wat n rare praat weer Jeffrey!
Vnaamd weer eens bier drinken!
Selmaquote:
Jaquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:25 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Selma![]()
iedereen goed te passe?
quote:
hoezo nog?quote:
Selma gaat wel meequote:
Ik wil wel, 't is altijd 10x beter dan Almelo maar ik heb geen auto en geen zin om te wachten op de eerste trein morgenvroeg.quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:09 schreef Redbaron het volgende:
ToF meet
zeg t maar waar en wanneer!
Als ik naar Hengelo zou gaan, gaat de eerste trein pas terug om half 10 ofzo. En om 12 uur krijg ik bezoek. Lijkt me geen handig plan.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:37 schreef Redbaron het volgende:
Zit nu in te drinken, straks naar de rits of dux
Waar woon je Lonaa?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:39 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Als ik naar Hengelo zou gaan, gaat de eerste trein pas terug om half 10 ofzo. En om 12 uur krijg ik bezoek. Lijkt me geen handig plan.
Enschede. Ergens in Stadsveld. Zoals het er nu uitziet, kleed ik me zo om, en ga ik in mijn eentje de kroeg in.quote:
zaaiquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:51 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Enschede. Ergens in Stadsveld. Zoals het er nu uitziet, kleed ik me zo om, en ga ik in mijn eentje de kroeg in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |