quote:Op woensdag 22 februari 2012 02:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Goed nieuws voor Justin als hij op tijd in orde is;
[..]
Was eigenlijk een woordgrapje.quote:
huh wut?quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:22 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
Was eigenlijk een woordgrapje.
Omdat er een bom melding was op het station van almelo.
En het treintje van almelo naar mariënberg word altijd bommelding genoemd
Boemeltjequote:Op woensdag 22 februari 2012 15:26 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
huh wut?
Boemeltje misschien?
Bedoel je Dommel?quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:45 schreef Under_Score het volgende:
boemel, zo heete toch ook die ene hond?
Boemel is een café in Winterswijkquote:Op woensdag 22 februari 2012 15:47 schreef Under_Score het volgende:
zou ook kunnen. waar was boemel dan van?
En in Apeldoorn.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:08 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Boemel is een café in Winterswijk
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nieuwe collega: "David, ben jij Brabander ofzo?"
Vinger in de keel. En weer wat anders eten.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedenavond
Ben misselijk van het eten.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:23 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Vinger in de keel. En weer wat anders eten.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:23 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Vinger in de keel. En weer wat anders eten.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nieuwe collega: "David, ben jij Brabander ofzo?"
Ha rooinquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:01 schreef Redbaron het volgende:
Hoi!
ff vretn en dan nest in... morgen nog 1klant lossen..
Wel mooi, mocht er 5dagen over doen omdat er normaal 4 voor staan. Ben ik met 3al bijna klaar
Wat, zo noem ik die lelijkerd altijd op msnquote:
quote:
Heb het wel eens gedaan. Beroerd van iets. Dan maar eruit werken en dan vezels naar binnen. Ja ik ben raar.quote:
Werkt wel!quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:17 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
[..]
Heb het wel eens gedaan. Beroerd van iets. Dan maar eruit werken en dan vezels naar binnen. Ja ik ben raar.
Fixedquote:
Met de punt naar beneden nog welquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zit ik ff zomaar wat rond te kiekn, kom ik erachter dat het wapen van Haaksbergen gewoon een pentagram is:
[ afbeelding ]
\m/
de ster van twentequote:Op woensdag 22 februari 2012 22:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zit ik ff zomaar wat rond te kiekn, kom ik erachter dat het wapen van Haaksbergen gewoon een pentagram is:
[ afbeelding ]
\m/
quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:46 schreef Daywalk3r het volgende:
Godsakker. Ik heb ontiegelijk zin om op een terrasje te zitten met een lekker zonnetje en een biertje erbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |