Van mij mag iedereen met kinderen lekker in het hoogseizoen op vakantie, ik ga er wel voor of na, vind ik geen probleem. En t lijkt me met 4 collega's van de 15 met kinderen in schoolgaande leeftijden dat dat best te regelen moet zijn. Ik denk wel dat als de kinderen nog voor schoolleeftijd zitten, je toch ook wel buiten het hoogseizoen kunt gaan. (in dit geval, ja die collega heeft idd 4 weken gepland in hoogseizoen, kids van 1.5 en eentje van 3.5)quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou, dat doet er wél toe.want als ze vervolgens óók nog in de vakantie de favoriete plekken gaat zitten bezetten omdat haar dagen nog niet op zijn is het helemaal scheef natuurlijk.
het is absoluut waar dat je bij je kind wilt zijn, maar goed, het zijn ook zíjn kinderen en je hebt gewoon verplichtingen naar je baas. Als je collega's daar last van gaan krijgen ben je verkeerd beter.
Al moet ik zeggen dat (kinderloze) collega's soms ook wel heel inflexibel zijn en kinderhatend.
sinds begin dit jaar bijna iedere week 1/1,5 dagen en ze werkt er maar 4 op een weekquote:Op woensdag 22 februari 2012 11:35 schreef debuurvrouw het volgende:
nou, hier veel ondernemers die dus zélf een briefje schrijven over onmisbaar zijn in de vakantie en dan buiten het seizoen op vakantie gaan.tja, dát zou ik ook wel willen. Scheelt een 'heleboel geld hoor. Maar daar ben ik dan weer te braaf voor.
en Buum is ook nog eens bouwvakgebonden met zíjn vakantie. Wij vallen echt in de prijzen dus.
maar hoe vaak zijn haar kinderen ziek dan Ynske? Een keer per week? een keer per maand? per kwartaal? wat ervaren jullie als vaak?
Ja ik ook wel, maar dan zonder kinderen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:38 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou, ik wilde wel 10 dagen naar Vuerta Ventura hoor, voor buiten seizoenprijs.
wat?quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:38 schreef RockabeIIa het volgende:
Ah gelukkig, iemand heeft het gelezen
oh nee, die mogen van mij wel mee. Héérlijk, het hele spul met diploma en zelfstandig enzo.quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:39 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja ik ook wel, maar dan zonder kinderen.
Het is nog geen middag!quote:
Die van mij hebben geen diploma's moet ik dus continu achteraan hobbelen. Opzich niet erg natuurlijk, ik doe dat graag.quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh nee, die mogen van mij wel mee. Héérlijk, het hele spul met diploma en zelfstandig enzo.
ze werkt er máár 4?!?! ze werkt 32 uur!! ( of 24) dat vind ik veel hoor. dat zou ik niet rond krijgen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
Van mij mag iedereen met kinderen lekker in het hoogseizoen op vakantie, ik ga er wel voor of na, vind ik geen probleem. En t lijkt me met 4 collega's van de 15 met kinderen in schoolgaande leeftijden dat dat best te regelen moet zijn. Ik denk wel dat als de kinderen nog voor schoolleeftijd zitten, je toch ook wel buiten het hoogseizoen kunt gaan. (in dit geval, ja die collega heeft idd 4 weken gepland in hoogseizoen, kids van 1.5 en eentje van 3.5)
Maar ik snap wel dat tussen kerst en nieuwjaar of bv met carnaval er meer mensen zijn die vrij willen hebben. en dat daar gewoon een tussenweg ingezocht moet worden.
[..]
sinds begin dit jaar bijna iedere week 1/1,5 dagen en ze werkt er maar 4 op een week
dat vind ik best veel, en ja ze wisselen elkaar af, dat is natuurlijk lastig
34 uur op 4 dagen werken wequote:Op woensdag 22 februari 2012 11:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ze werkt er máár 4?!?! ze werkt 32 uur!! ( of 24) dat vind ik veel hoor. dat zou ik niet rond krijgen.
Tja, wij konden dus niet buiten de vakantie zoals gezegd, omdat mijn man vrij heeft in de bouwvak, en verplicht vrij tussen kers en oud en nieuw.
Ik werk volgens mn contract 32 uur.. Vaak zit ik toch wel rond de 40...quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ze werkt er máár 4?!?! ze werkt 32 uur!! ( of 24) dat vind ik veel hoor. dat zou ik niet rond krijgen.
Tja, wij konden dus niet buiten de vakantie zoals gezegd, omdat mijn man vrij heeft in de bouwvak, en verplicht vrij tussen kers en oud en nieuw.
Dat is het ook... Maar ik moet het zo in mn eentje rondbreien straks... En dat kan ik!quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:42 schreef debuurvrouw het volgende:
kolere, da's bijna een fulltime baan.
ja ok, maar dat is eigen keus geweest, minder konquote:Op woensdag 22 februari 2012 11:42 schreef debuurvrouw het volgende:
kolere, da's bijna een fulltime baan.
Ik vind dat niet 'maar' eigenlijk, maar goed dat is de discussie niet.quote:
ik doe t ook liever op 4,5 dag hoorquote:Op woensdag 22 februari 2012 11:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vind dat niet 'maar' eigenlijk, maar goed dat is de discussie niet.
1-1,5 dag per week afwezig wegens ziekte van een kind is wel veel. Is er een kind chronisch ziek ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |