abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 februari 2012 @ 17:36:06 #26
343786 Isis20
RFK is watching my shitty post
pi_108269812
Niet kunnen is gewoon niet willen.
geen.
pi_108270326
Lange afstandsrelaties kunnen even leuk zijn, maar tot nu toe heeft geen enkele gewerkt. De meiden waar ik het langer dan 1 jaar mee had, woonden in dezelfde stad. :)

Ik denk als iemand binnen half uur reizen woont het nog wel te doen is, daarbuiten wordt het heel wat plannen, en als er maar even dingen tegen zitten (ziekte, verhuizingen, auto kapot) heeft dat veel meer impact op zo'n relatie dan een korte afstandsrelatie.

Daarbij kan opeens samenwonen ook betekenen dat opeens op elkaars lip zitten toch wel anders is, dan zo'n weekendrelatie en is soms de relatie binnen enkele weken over (beruchte verhalen hierover gehoord :') ).
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_108270437
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 17:36 schreef Isis20 het volgende:
Niet kunnen is gewoon niet willen.
Dit. Waar een wil is, is een weg. Het kan prima werken, als je allebei bereid bent je er voor in te zetten. Als je gek op elkaar bent, dan gaat dit vanzelf.
pi_108279728
No problemo! De tijd die je samen bent, benut je optimaal! En je weet meteen wat je voor elkaar over hebt als je elke week weer een paar uur aan het reizen bent om hem/haar te zien.
pi_108279833
De vriendin van mijn broertje woonde in Athene en is nu naar Budapest verhuisd. Daar houdt hij het al 4 jaar lang mee vol. Ze zien elkaar eigenlijk alleen in de zomer, met kerst en tussendoor nog een keer.

Ik zou het zelf niet kunnen eigenlijk, je wil toch een beetje dat spontane houden in plaats van dat het elke zaterdag gepland is elkaar te zien. Maarja aan de andere kant, 2 uur reizen is niet enorm ver, dan kun je nog steeds op een avond langsrijden.
  woensdag 22 februari 2012 @ 21:25:39 #31
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_108279904
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 21:21 schreef xliefs. het volgende:
No problemo! De tijd die je samen bent, benut je optimaal! En je weet meteen wat je voor elkaar over hebt als je elke week weer een paar uur aan het reizen bent om hem/haar te zien.
Wel simplistisch gesteld om reistijd als graadmeter voor "elkaar overhebben" te nemen. Op een gegeven moment wordt het gewoon vanzelfsprekend om naar elkaar toe te gaan, hoe groot de afstand ook is. Het is gewoon zo dat als de liefde groot genoeg is, ben je bij wijze van bereid om een dag in een veecontainer te reizen om elkaar te zien. Dergelijke grote afstanden van 2 uur of meer zijn voor mij in het begin van een relatie gelijk al de doodsteek. Als je al 3 jaar hebt en de ander verhuist een pleuriseind, ok dat kan gebeuren.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_108280009
2 uur reizen stelt geen reet voor inderdaad. Je kan elkaar dan prima in het weekend zien en soms nog eens doordeweeks 's avonds. Meer hoef je elkaar toch ook niet in het begin te zien?
Als we nu praten over een afstand waardoor je elkaar niet meer iedere week kan zien, maar hoogstens 1x in de maand lijkt me dat een stuk moeilijker.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_108281698
Ik zou het ook geen probleem vinden. Paar uur reizen 1 keer in de week heb ik er best voor over. Zal soms best moeilijk zijn maar als je echt om iemand geeft is dat het zeker waard.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_108281926
Mij lukt het wel met ongeveer drieënhalf uur reistijd.
Maar alleen omdat ik zo ontzettend dol op hem ben, anders had ik het allang opgegeven waarschijnlijk.
  woensdag 22 februari 2012 @ 22:14:16 #35
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_108282602
quote:
3s.gif Op woensdag 22 februari 2012 22:03 schreef Lokasenna het volgende:
Mij lukt het wel met ongeveer drieënhalf uur reistijd.
Maar alleen omdat ik zo ontzettend dol op hem ben, anders had ik het allang opgegeven waarschijnlijk.
Wow dat is best veel. Dat moet wel wat betekenen. Ik zou voor mijn vriendin ook een eind gaan op dit moment, ze woont nu op 10 minuten rijden met de auto :') dus ik heb makkelijk praten. Maar als ik 3,1/2 uur moest reizen dan deed ik dat ook wel om bij haar te zijn 'S weekends.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_108284106
Al 2 jaar en 2 maanden met mijn franse mon amour. Het kan ... maar je hebt veel geduld en vertrouwen nodig. ;)

(450 km afstand)
  woensdag 22 februari 2012 @ 23:17:03 #37
356451 Heinlein
Realiteit, I has it
pi_108285951
Het hangt een beetje er van af hoe je in elkaar steekt, denk ik. Als je niet zo'n planner bent, dan is het lastig om de lol er in te houden. Je legt voor jezelf een onhaalbaar hoge lat als je, tegen je natuur in, het blijft proberen.

Als je van rust en regelmaat houdt, en spontane verrassingen niet per sé noodzakelijk vindt, prima.
De waarheid is hard, maar dat maakt het niet minder waar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')