Daar sluit ik me volledig bij aan. Heb nu ook een vriendin die met het OV 2 uur verderop woont, heb alleen eigen vervoer en als je zelf soepel bent in je tijden kan je best wel wat voor elkaar krijgenquote:Op woensdag 22 februari 2012 10:38 schreef motorbloempje het volgende:
2 uur reizen is geen 'lange afstandsrelatie' als je het mij vraagt. Zeker als je beide werkt (en dus prima kunt reizen mbt geld/auto/etc.) is het een kwestie van je prioriteiten bijstellen op het moment dat je besluit voor elkaar te gaan en elkaar meer wilt zien. Wil je dan allebei blijven sporten en niet meer tijd maken om elkaar vaker dan 1 keer in het weekend te zien dan moet je beslissen of je zo'n 'part-time' relatie ziet zitten voor langere tijd. Als je dat niet ziet zitten maar ook niet meer tijd vrij wilt maken, dan zou ik er een einde aan maken omdat het alleen maar tot frustraties gaat leiden.
^^ Dat.quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:40 schreef rene90 het volgende:
[..]
Daar sluit ik me volledig bij aan. Heb nu ook een vriendin die met het OV 2 uur verderop woont, heb alleen eigen vervoer en als je zelf soepel bent in je tijden kan je best wel wat voor elkaar krijgen. Allebei wat tijd inleveren en gewoon goed je agenda's erbij pakken.
Waarom noem je het dan een 'lange afstandsrelatie'? Klinkt vooral alsof je 't moeilijker wilt maken dan dat 't is.quote:
Ik had er misschien "relatie op afstand" van kunnen maken ja..quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Waarom noem je het dan een 'lange afstandsrelatie'? Klinkt vooral alsof je 't moeilijker wilt maken dan dat 't is.
Hahaquote:Op woensdag 22 februari 2012 11:21 schreef Crazy-G90 het volgende:
Zou het niet kunnen! kan het geld wel voor de leukere dingen verzinnen! en haat files! ze zijn altijd toevallig op de zelfde weg waar ik rij!)
Of juist te verliefd, dat je de afstand en je eigen wegcijfert uit "liefde" ... Zo'n relatie kan je wel onderhouden, als je een celibate monnik bent.quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:59 schreef deesje92 het volgende:
[..]
HahaMaar als je nou heel erg verliefd bent?
Denken jullie dat het afhankelijk is van de mate waarin je verliefd bent, of je een relatie op afstand kunt hebben? Dus als ik er erg over twijfel en niet zo veel zin meer in heb, dat ik eigenlijk niet verliefd genoeg ben?
Als je het niet kan zien als een uitdaging, een overkoombaar, tijdelijks iets of een goeie kans om interessant te blijven voor elkaar, zit het waarschijnlijk niet diep genoeg of wil je het niet graag genoeg.quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:59 schreef deesje92 het volgende:
[..]
HahaMaar als je nou heel erg verliefd bent?
Denken jullie dat het afhankelijk is van de mate waarin je verliefd bent, of je een relatie op afstand kunt hebben? Dus als ik er erg over twijfel en niet zo veel zin meer in heb, dat ik eigenlijk niet verliefd genoeg ben?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |