Nee, je quote mij. Haal anders even de stront uit je ogen.quote:Op zondag 11 maart 2012 13:25 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
zeg sukkel, ik had het niet over jou maar over ts.
zou kunnen , geen idee. boeit ook niet. het ging over ts. wat jij voor rotzooi in je muiltje stopt zal me worst wezen. maar serieus, spek in water, man ga je schamen.quote:Op zondag 11 maart 2012 13:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, je quote mij. Haal anders even de stront uit je ogen.
En zoals gewoonlijk ben je weer niet serieus te nemen. Modje, opruimen?quote:Op zondag 11 maart 2012 13:29 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
zou kunnen , geen idee. boeit ook niet. het ging over ts. wat jij voor rotzooi in je muiltje stopt zal me worst wezen. maar serieus, spek in water, man ga je schamen.
ga terug onder je steen liggen jong.quote:Op zondag 11 maart 2012 13:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En zoals gewoonlijk ben je weer niet serieus te nemen. Modje, opruimen?
Wat een onzin.quote:Op zondag 11 maart 2012 12:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
als je normaal eet heb je vaak nauwelijks extra vocht nodig, zoveel vocht krijg je al binnen via je voeding.
nee hoor. een litertje per dag is meestal echt meer dan genoeg. ligt er ook aan wat je doet natuurlijk, als je veel vocht verliest door zweet oid dan heb je wat meer nodig.quote:
Hallo. Noem jij een liter "nauwelijks extra vocht"? Ik vind het behoorlijk wat.quote:Op zondag 11 maart 2012 13:55 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nee hoor. een litertje per dag is meestal echt meer dan genoeg. ligt er ook aan wat je doet natuurlijk, als je veel vocht verliest door zweet oid dan heb je wat meer nodig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |