ik heb zelf al 2x in residhome gezeten in val 'd europe, tikje duurder maar wel een, naar mijn idee, goed en ruime studio; dichtbij een groot winkelcentrum en dicht bij disneyquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:05 schreef DjimmyR het volgende:
[..]
Wat zijn jouw tips voor goedkopere hotels of juist appartementen / bungalow waar je zelf kan koken?
Tikkie? Die is 340 euro voor twee nachten tegenover 94 euro voor twee nachten bij het hotel op de eerste pagina.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:20 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb zelf al 2x in residhome gezeten in val 'd europe, tikje duurder maar wel een, naar mijn idee, goed en ruime studio; dichtbij een groot winkelcentrum en dicht bij disney
ik heb daar telkens voor ¤180 betaald voor 3 nachten slapen..quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:25 schreef DjimmyR het volgende:
[..]
Tikkie? Die is 340 euro voor twee nachten tegenover 94 euro voor twee nachten bij het hotel op de eerste pagina.
Maar toch bedankt voor je info.
Het is deze toch neem ik aan http://www.residhome.com/(...)tel-europe-139.html? Wel veel duurder dan geworden, ik heb gewoon twee dagen ergens in april gekozen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:26 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb daar telkens voor ¤180 betaald voor 3 nachten slapen..
die is het inderdaad, en ja de prijzen kunnen erg verschillen inderdaad, maar goed in de gaten houden, hou ook booking.com in de gaten, die hebben meestal de goedkopere optie (voor mij dan) terwijl de site zelf die niet aanbiedquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:28 schreef DjimmyR het volgende:
[..]
Het is deze toch neem ik aan http://www.residhome.com/(...)tel-europe-139.html? Wel veel duurder dan geworden, ik heb gewoon twee dagen ergens in april gekozen.
Edit; raar, als ik eind april ga bestaal je 340 euro, ga je wat later en ik mei dan is het afgeprijst naar 150. Ik ga het in de gaten houden.
premiere classe / formule 1 / etap / ibisquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:05 schreef DjimmyR het volgende:
[..]
Wat zijn jouw tips voor goedkopere hotels of juist appartementen / bungalow waar je zelf kan koken?
Super bedankt voor de hulp allemaal, ik ga eens even kijken wat een leuke accommodatie is. Die camping ziet er ook wel leuk uit.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:04 schreef psv-gomes het volgende:
[..]
premiere classe / formule 1 / etap / ibis
voor bungalows ga je maar naar een camping in de buurt
le chene gris
http://www.allecampingsin(...)ne-et-Marne&bounds=1
appartement geen idee, citea / adagio misschien?
Ik ben er weleens geweest, maar het is echt een show. Er lopen geen personages rond waarmee je op de foto kan.quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heeft iemand ervaring met Disney on ice ? Er komen unieke personages daar vroeg mij af of je er mee op de foto kunt.
En voor de mensen die (binnenkort) jarig zijn. Een gratis kaartje van Disney voor gebruik tijdens je verjaardag: http://www.gratuitpourvotreanniversaire.frquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:16 schreef nattermann het volgende:
Voor de ANWB-leden: in de Kampioen van April zit een waardebon voor een gratis entreekaart voor 1 persoon!
het is meivakantie en weekend.. verwacht maar dat het druk isquote:Op donderdag 3 mei 2012 08:30 schreef BlackRhino het volgende:
Hallo Disney expertsWij gaan morgen rijden naar DLPR, en dan zaterdag de twee parken aan doen (gratis entreetickets via ANWB). Nu is mijn vraag, denken jullie dat het zaterdag druk zal zijn?
Komt mij even niet zo bekend voor. Het zal vast wel op een cd'tje te krijgen zijn in het park.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:05 schreef BlackRhino het volgende:
Disney Experts! Ff een vraagje. Het liedje wat je hoort vanaf 1:58, waar is dit van of welke film?
Alvast duizendmaal dank!
deze?quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:16 schreef motorviek het volgende:
Al eventjes het topic (en voorgaande topics) gelezen, maar ik kon niets vinden over een camping die ik zoek...
Ik ben 5/6 jaar geleden op een camping in de buurt van Parijs geweest welke een klein treintje (auto met karretjes) had die tussen het metrostation nabij Disneyland en de camping pendelde. Dit was een gratis pendeldienst. Weten jullie toevallig welke camping ik bedoel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |