abonnement Unibet Coolblue
  Public Relations / Redactie Film donderdag 21 november 2013 @ 12:48:03 #276
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_133480442
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 09:43 schreef DohanJerksen het volgende:

[..]

OAD/Veronica actie :)

Trouwens... Weet iemand hoe het zit met die backstage rondleiding? Of die er nog is en of er verschillende varianten op zijn? En of dit alleen voor bepaalde hotels is? Heb er ooit eens iets over gelezen maar vind niet meer precies hoe en wat...
Geen backstage rondleiding, maar wel een tour met gids door het park. Erg leuk en informatief. Je komt wel backstage bij Star Tours!
  zaterdag 23 november 2013 @ 12:56:44 #277
128268 RobbieBoy
just your average nice gay guy
pi_133543200
Weet iemand waarom het forum van DLRPfsns.be gesloten is?
Welke periode van het jaar kan je het beste naar Disneyland Paris gaan?
Ben al 8 jaar niet meer geweest, maar sinds ik een paar dagen geleden aan dit topic begonnen ben, is het vuur weer aangewakkerd.
pi_133549434
Samen gegaan met een internationale site.

Je kunt hier terecht http://www.mousears.info/forum/index.php
pi_133611727
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 12:18 schreef Jor_Dii het volgende:
Onze reis werd geannuleerd een tijdje terug vanwege het failissement van OAD. Wij willen nu graag boeken via Disney zelf voor de periode 28 April - 2 Mei bij Davy Crockett. Iemand die weet wanneer deze data beschikbaar komen?
Toen ik vorige week de zomervakantie wilde regelen hadden ze het bij internationale booking over 2/3 dec.
pi_133621729
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 16:01 schreef Tha_T het volgende:

[..]

Toen ik vorige week de zomervakantie wilde regelen hadden ze het bij internationale booking over 2/3 dec.
Dank. :)
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_135065591
Volgende maand naar disney.
Belangrijkste vraag: hebben ze in de hotels en in het park (gratis) wifi?
pi_135065697
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 15:15 schreef Max-Westerman het volgende:
Volgende maand naar disney.
Belangrijkste vraag: hebben ze in de hotels en in het park (gratis) wifi?
quote:
Draadloos internet was al langer beschikbaar in de duurdere Disney hotels, maar alleen tegen betaling. Daar zal het komend jaar dus verandering in gaan komen. Het Disneyland Hotel, Disney’s Hotel New York en Disney’s Newport Bay Club zijn al voorzien van gratis Wi-Fi. Disney heeft verder op 13 november bekend gemaakt dat gratis Wi-Fi vanaf december tevens beschikbaar komt in Disney’s Sequoia Lodge, Disney’s Hotel Santa Fe en Disney’s Hotel Cheyenne. Vanaf januari 2014 zal deze service ook bij Disney’s Davy Crockett Ranch worden aangeboden. Bij Sata Fe, Cheyenne en Davy Crockett Ranch voorlopig alleen in de publieke gebieden (receptie, restaurants, etc.) en nog niet in de kamers/blokhutten. Verdere uitrol volgt later.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_135066122
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 15:19 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]


[..]

Bedankt [14,gif]
En hoe kan ik me in de avond vermaken als het park gesloten is? (het gaat mijn 1e keer worden :@)
pi_135074771
Shoppen in disney village.

Maar meestal ben je bekaf na n dag!

Ik had ooit mn dvdspeler en films meegenomen.
  Public Relations / Redactie Film zaterdag 4 januari 2014 @ 18:52:47 #285
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_135075074
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 15:30 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Bedankt [14,gif]
En hoe kan ik me in de avond vermaken als het park gesloten is? (het gaat mijn 1e keer worden :@)
Ik heb me nog nooit een moment verveeld daar. Ga je in het weekend of door de week?
In het weekend is het park sowieso tot 22.00 uur open.

Tips voor de avond mocht het park om 19.00 uur sluiten

- Rustig dineren in Disney village. Planet Hollywood is de blikvanger, maar je kan ook simpel eten bij Annette's. Voor een iets sjieker diner kan je eten in de hotels.
- Buffalo Bill's Wild West Show, een dinnershow. Je moet er ongeveer een half uur van tevoren zijn en de show duurt 1,5 uur.
- Shoppen in Disney Village
- De wachtrijen sluiten bij sluitingstijd, het park zelf nog niet ;)

En het belangrijkste: op sluitingstijd start Disney Dreams en die mag je niet missen!
pi_135075379
Die wild west show vond ik zelf erg tegenvallen!

Moet je voor de grap eens uitrekenen hoeveel geld ze binnen halen per avond, als t 2x vol zit!
  zaterdag 4 januari 2014 @ 19:29:51 #287
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_135076693
Rainforestcafe in Disney Village is een aanrader wat mij betreft.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_135094795
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 15:30 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Bedankt [14,gif]
En hoe kan ik me in de avond vermaken als het park gesloten is? (het gaat mijn 1e keer worden :@)
Disney village, cinema, winkel centrum val d europe of naar Parijs voor een avondje
pi_135096800
Zijn de films nou frans gesproken?
pi_135096998
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 19:00 schreef JohnB52 het volgende:
Die wild west show vond ik zelf erg tegenvallen!

Moet je voor de grap eens uitrekenen hoeveel geld ze binnen halen per avond, als t 2x vol zit!
Je moet dit soort dingen ook niet in Parijs gaan zien. Wat zeg ik: Je moet eigenlijk helemaal niet naar Disneyland Parijs gaan als je ook Disneyworld USA ( Florida) kan bezoeken.

Dat laatste is veel leuker,echter en heb je tijd en geld over,vlieg dan ook naar Disneyland CA.
Wil je het helemaal te bont maken,bezoek dan ook eens Disney Japan!
pi_135097255
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 11:52 schreef JohnB52 het volgende:
Zijn de films nou frans gesproken?
Ja in Disney village alleen films in t Frans. 1x in de zoveel tijd originele versie in t Engels met Franse ondertiteling
In Parijs zijn er genoeg bioscopen met de originele versies.
pi_135100156
quote:
2s.gif Op zondag 5 januari 2014 12:03 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Je moet dit soort dingen ook niet in Parijs gaan zien. Wat zeg ik: Je moet eigenlijk helemaal niet naar Disneyland Parijs gaan als je ook Disneyworld USA ( Florida) kan bezoeken.

Dat laatste is veel leuker,echter en heb je tijd en geld over,vlieg dan ook naar Disneyland CA.
Wil je het helemaal te bont maken,bezoek dan ook eens Disney Japan!
Daar heb ik geen geld voor, en de rest die toen mee was ook niet.

Plus dat ik er dan een hele vakantie van zou moeten maken. Nu was ik voor 350 klaar. En nog wel in New Port Bay Club.

(Waar een maat van mij het verkeerd verstond, hij dacht New Port Gay Club)
  zondag 5 januari 2014 @ 14:12:35 #293
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_135100949
quote:
2s.gif Op zondag 5 januari 2014 12:03 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Je moet dit soort dingen ook niet in Parijs gaan zien. Wat zeg ik: Je moet eigenlijk helemaal niet naar Disneyland Parijs gaan als je ook Disneyworld USA ( Florida) kan bezoeken.

Dat laatste is veel leuker,echter en heb je tijd en geld over,vlieg dan ook naar Disneyland CA.
Wil je het helemaal te bont maken,bezoek dan ook eens Disney Japan!
Ben zelf alleen in Magic KingDom park geweest in DisneyWorld. Om nou te zeggen dat het zoveel beter was, dat zeker niet, Parijs is echt een exacte kopie met het er der een verbetering zelfs (als park algemeen, geen shows bezocht).
pi_135102852
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 18:52 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]

Ik heb me nog nooit een moment verveeld daar. Ga je in het weekend of door de week?
In het weekend is het park sowieso tot 22.00 uur open.

Tips voor de avond mocht het park om 19.00 uur sluiten

- Rustig dineren in Disney village. Planet Hollywood is de blikvanger, maar je kan ook simpel eten bij Annette's. Voor een iets sjieker diner kan je eten in de hotels.
- Buffalo Bill's Wild West Show, een dinnershow. Je moet er ongeveer een half uur van tevoren zijn en de show duurt 1,5 uur.
- Shoppen in Disney Village
- De wachtrijen sluiten bij sluitingstijd, het park zelf nog niet ;)

En het belangrijkste: op sluitingstijd start Disney Dreams en die mag je niet missen!
Oké bedankt voor de tips.
Volgens mij onderschat ik het allemaal een beetje :')

Ik ga trouwens door de week

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2014 15:02:12 ]
pi_135460364
Ja dagen lijken me een goede deal weer. Maar weet iemand nog zo;n perfecte route die je kan volgen, zodat je minimaal tijd verliest. Kan de website niet meer vinden.
.
pi_135460663
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 18:52 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]

Ik heb me nog nooit een moment verveeld daar. Ga je in het weekend of door de week?
In het weekend is het park sowieso tot 22.00 uur open.

Tips voor de avond mocht het park om 19.00 uur sluiten

- Rustig dineren in Disney village. Planet Hollywood is de blikvanger, maar je kan ook simpel eten bij Annette's. Voor een iets sjieker diner kan je eten in de hotels.
- Buffalo Bill's Wild West Show, een dinnershow. Je moet er ongeveer een half uur van tevoren zijn en de show duurt 1,5 uur.
- Shoppen in Disney Village
- De wachtrijen sluiten bij sluitingstijd, het park zelf nog niet ;)

En het belangrijkste: op sluitingstijd start Disney Dreams en die mag je niet missen!
Annette's was, de keren dat ik er ben geweest (stuk of 6x, meerdere dagen over 2 jaar (I.,v.m. abo)) altijd stervens druk ;(

ik heb wel een keer gereserveerd bij het steakhouse volgens mij in Disney village, heb er zowiezo een aantal keer gegeten en dat was prima te eten en vond het zelf redelijk betaalbaar.

ook 1x in het park tegenover de riverboat en dat was qua eten goed, maar qua bediening slecht bevallen
pi_135461635
In Cheyenne hebben ze ook een grote schuur waar je kan eten, en t is nog betaalbaar ook.

In buffetvorm, met 1 gratis drankje.

Of de McDonalds kan ook.

Hebben wel een x ontbeten in het Disneyland Hotel, kan je gewoon boeken.

Eerste keer dat we naar Disney gingen, dachten we gaan even wat drinken in Hotel New York...

Dat was dus de ontbijtzaal, en we konden niet eens betalen daar :-)
  Public Relations / Redactie Film dinsdag 14 januari 2014 @ 08:02:46 #298
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_135468703
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 22:47 schreef mschol het volgende:

[..]

Annette's was, de keren dat ik er ben geweest (stuk of 6x, meerdere dagen over 2 jaar (I.,v.m. abo)) altijd stervens druk ;(

ik heb wel een keer gereserveerd bij het steakhouse volgens mij in Disney village, heb er zowiezo een aantal keer gegeten en dat was prima te eten en vond het zelf redelijk betaalbaar.

ook 1x in het park tegenover de riverboat en dat was qua eten goed, maar qua bediening slecht bevallen
Voordeel van het steakhouse is inderdaad dat je kan reserveren. Annette's is altijd even wachten.
Of Tex-Mex buffet bij Billy Bob's boven!
pi_135468807
Tex-Mex heb ik ook gedaan (en serveerster gooide dienblad met drinken over een vriend van me heen dus goede herinneringen!) Maar eten vond ik minder lekker dan bij buffet van Cheyenne. Restaurant voelt ook stuk massaler aan dan Cheyenne

Edit: duurt lang, dit topic, al bijna 2 jaar!
pi_135496865
Vanaf welke leeftijd is Disneyland eigenlijk leuk voor kinderen? Ik ben er zelf nog nooit geweest maar wil er wel graag met mijn dochter naar toe. Maar in Nederland is de efteling vanaf een jongere leeftijd leuker dan bijvoorbeeld walibi. Hoe zit dat met Disneyland?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')