Lijkt me leukquote:
Na het zien van de titel heb ik besloten niet te klikken.quote:
Maar...quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:17 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Lijkt me leuk [ afbeelding ]
[..]
Na het zien van de titel heb ik besloten niet te klikken.
Kan je dan niet gewoon een plaatje van een kubus posten? Dat is denk ik het beste voor iedereen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:19 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Maar...
Vooral die kubussen zijn leuk
Ik.. Ik heb.. Ik heb een..quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:16 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb een Mona toetje. Nu jij weer
Jij zou hele goede vriendjes met Beach kunnen worden.quote:
Ik wil wel delen als we elkaar dan gaan voeren..quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik.. Ik heb.. Ik heb een..
Oké, ik geef op, jij wint.
ik heb nog bierquote:Op woensdag 22 februari 2012 00:22 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik wil wel delen als we elkaar dan gaan voeren..
Oei, dat klinkt wel spannend.quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:22 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik wil wel delen als we elkaar dan gaan voeren..
quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:20 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Kan je dan niet gewoon een plaatje van een kubus posten? Dat is denk ik het beste voor iedereen.
We kunnen er ook voor kiezen om ons eerst helemaal in te smeren met het toetje en vervolgens op erotische wijze elkaar schoon likken. (no homo)quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:25 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oei, dat klinkt wel spannend.
no homoquote:Op woensdag 22 februari 2012 00:26 schreef HappyBob het volgende:
[..]
We kunnen er ook voor kiezen om ons eerst helemaal in te smeren met het toetje en vervolgens op erotische wijze elkaar schoon likken. (no homo)
Dat klinkt als een puik plan, ik heb ook wel slagroom voor de gevoelige plekjes, voor extra genot. (no homo)quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:26 schreef HappyBob het volgende:
[..]
We kunnen er ook voor kiezen om ons eerst helemaal in te smeren met het toetje en vervolgens op erotische wijze elkaar schoon likken. (no homo)
Leuke liedjes jaquote:
I came...quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat klinkt als een puik plan, ik heb ook wel slagroom voor de gevoelige plekjes, voor extra genot. (no homo)
Daar word ik dik vanquote:Op woensdag 22 februari 2012 00:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat klinkt als een puik plan, ik heb ook wel slagroom voor de gevoelige plekjes, voor extra genot. (no homo)
Volgende keer neem ik ganzenbord mee.quote:
faalquote:Op woensdag 22 februari 2012 00:30 schreef wietparkiet het volgende:
[youtube]http://www.youtube.com/user/thelonelyisland#p/u/6/TcK0MYgnHjo[/youtube] Godverdomme
Zo'n 7 dagen per week. Op een gegeven moment went het wel..quote:
jaquote:Op woensdag 22 februari 2012 00:35 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zo'n 7 dagen per week. Op een gegeven moment went het wel..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |