Die hella's waar je op doelt zijn standaard 77watt (die kleine vierkante bedoel ik en mogen alleen als werklamp geïnstalleerd worden. Als ze bij achteruit rijden mee gaan branden zal er voor de APK wel ergens een schakelaar of verbreekcontact zitten zodat ze niet meer meewerken.quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:49 schreef robber57 het volgende:
Ik dacht dat het mistlicht ook 21 watt en achteruitrij licht kent dacht ik geen eis maar gangbaar is ook 21 watt, maar dat weet ik niet cker...
Ik weet dat op nogal wat vrachtwagels er vaak een Hella halogeen mistlamp als achteruitrij verlichting word gemonteerd en dat is toegestaan, of anders gezegd: het is toegestaan een WITTE mistlamp achterop de auto te monteren op de voorwaarde dat deze uitsluitend bedient kan worden door de auto in zijn achteruit te zetten.
Maar de oplossing voor je vraag die uitsluitsel bied is simpel; koop de nieuwe armaturen, ik weet bijna 100% zeker dat in je nieuwe armaturen onder ieder lampvoetje de wattages staan...
Ik heb nieuwe unitsquote:Op woensdag 22 februari 2012 00:49 schreef robber57 het volgende:
Ik dacht dat het mistlicht ook 21 watt en achteruitrij licht kent dacht ik geen eis maar gangbaar is ook 21 watt, maar dat weet ik niet cker...
Ik weet dat op nogal wat vrachtwagels er vaak een Hella halogeen mistlamp als achteruitrij verlichting word gemonteerd en dat is toegestaan, of anders gezegd: het is toegestaan een WITTE mistlamp achterop de auto te monteren op de voorwaarde dat deze uitsluitend bedient kan worden door de auto in zijn achteruit te zetten.
Maar de oplossing voor je vraag die uitsluitsel bied is simpel; koop de nieuwe armaturen, ik weet bijna 100% zeker dat in je nieuwe armaturen onder ieder lampvoetje de wattages staan...
Nope. Maar die site lijkt mij ook niet verder te helpen ...quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:55 schreef robber57 het volgende:
Overigens, ken je deze ?: http://webshop.busscher.nl/snelkeuze.html?category=12
Mijn idee is dus welk standaard lampje waar moetquote:Op woensdag 22 februari 2012 11:37 schreef T42 het volgende:
dat zijn toch allemaal standaard lampjes???
zijn er 3 dat ik weet...
klein enkel draad lampje voor de verlichting inc achteruit (maar dat hebben oude aanhangers niet)
grote enkeldraad voor knippelricht en mistlamp (eventueel remlicht)
en de duo draad lampen voor gewoon licht en remlicht (en in mijn geval knipperlicht)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |