Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door stoereboii op 21-02-2012 21:42:00 ]
Oja natuurlijkquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk zouden we nu met zn allen in het stadion moeten zitten.
Leuk tochquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:36 schreef n0ir het volgende:
Godverdomme als Fifa 13 uitkomt heeft die fucking belg de meeste topics geopend in de hele reeks
Ik en jood in een rolstoel svpquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Misschien kunnen de 16 of 18+ FOK!kers een voetbaldag organiseren, beetje naar een wedstrijd en wat zuipen
Donequote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:40 schreef laucas het volgende:
[..]
Zet mij eens bij de 360 sectie:
bnoankaas (laucas)
Jij was Batman toch, kan je aan de stadionverlichting hangenquote:
Rij ik perongeluk vervelende users de gracht in. (noem geen namen)quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:43 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Regel ik wel een zo'n rolstoeltaxi voor jullie. En een ballon voor aan de rolstoel.
de belgen komen toch niet, is vast weer te verquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Rij ik perongeluk vervelende users de gracht in. (noem geen namen)
Ben geen 16+, ik dacht ik zeg het ffquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ha! Ik ben er toch niet bijquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Waarom zou je een idee voor een topic-meet verzinnen om er gelijk een regel bij te schrijven waarin je jezelf uitsluit?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ha! Ik ben er toch niet bij
Volgens mij zitten jullie niet te wachten op iemand van 14quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:46 schreef n0ir het volgende:
[..]
Waarom zou je een idee voor een topic-meet verzinnen om er gelijk een regel bij te schrijven waarin je jezelf uitsluit?
Ik denk dat hij een meeting gaat organiseren voor 15 en jonger. Ranja en koekjes enzo. En natuurlijk de moeders die mee gaan, want het is best een spannende onderneming allemaal.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:46 schreef n0ir het volgende:
[..]
Waarom zou je een idee voor een topic-meet verzinnen om er gelijk een regel bij te schrijven waarin je jezelf uitsluit?
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik denk dat hij een meeting gaat organiseren voor 15 en jonger. Ranja en koekjes enzo. En natuurlijk de moeders die mee gaan, want het is best een spannende onderneming allemaal.
[..]
Ik denk dat hij een meeting gaat organiseren voor 15 en jonger. Ranja en koekjes enzo. En natuurlijk de moeders die mee gaan, want het is best een spannende onderneming allemaal.
denk eerder dat zijn ouders het gaan organiseren dan.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Waarom niet?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Volgens mij zitten jullie niet te wachten op iemand van 14
Een meet met GJE z'n moeder? Ik kom!!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jij en stoereboii zijn 14? Wtfquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Volgens mij zitten jullie niet te wachten op iemand van 14
Geen "dat verklaart een hoop" gevoel?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:51 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Jij en stoereboii zijn 14? Wtf
Ik wel..quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:51 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ik zit met gemengde gevoelensquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:51 schreef n0ir het volgende:
[..]
Geen "dat verklaart een hoop" gevoel?
Naar mijn idee gedraag ik me ouder dan m'n leeftijdquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:51 schreef n0ir het volgende:
[..]
Geen "dat verklaart een hoop" gevoel?
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Naar mijn idee gedraag ik me ouder dan m'n leeftijd
Dat hoor ik anders steedsquote:
Ja als je je al als 15 gedroeg was je bij je eerste standpunt gebleven.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Laat maar, ik ben 14 en gedraag me als 14
Vind ik wel meevallen hoorquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Laat maar, ik ben 14 en gedraag me als 14
[..]
Maak eens een screenshot van je squadquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:01 schreef paul1501 het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen hoor
Heb nu ook een MLS Bronze team gebouwd, speelt goed! (ik voel me wel een ernstige pacewhore, maar ach)
haha nicequote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:01 schreef paul1501 het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen hoor
Heb nu ook een MLS Bronze team gebouwd, speelt goed! (ik voel me wel een ernstige pacewhore, maar ach)
Ik heb nu ook Pato en hij speelt heerlijkquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:56 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ja als je je al als 15 gedroeg was je bij je eerste standpunt gebleven.
Ja, Kandji (vind hem wel wat traag hoor!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:02 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
haha niceKandji in de spits? dan kan je het pacewhoren nog een beetje tegen praten
Doe eens een screenshot als je wil, geen flashplayer op iPhonequote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:05 schreef paul1501 het volgende:
[..]
Ja, Kandji (vind hem wel wat traag hoor!)
Het is in principe het team dat jij eerder postte (http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#jc8JTdkDbcWle) Ben alleen niet zo tevreden over Zusi, maar daar kijk ik nog wel even naar.
Vorige wedstrijd kreeg ik een leuk bericht met iets als:
"fuck u and ur stupid nigger team" etc., hilarisch
14 ja, 15 in meiquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:51 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
lool. Kandji schiet bij mij ook ziek goed van afstand en je kan er tricks mee doen hequote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:05 schreef paul1501 het volgende:
[..]
Ja, Kandji (vind hem wel wat traag hoor!)
Het is in principe het team dat jij eerder postte (http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#jc8JTdkDbcWle) Ben alleen niet zo tevreden over Zusi, maar daar kijk ik nog wel even naar.
Vorige wedstrijd kreeg ik een leuk bericht met iets als:
"fuck u and ur stupid nigger team" etc., hilarisch
Moet je ook een Samsung of HTC kopenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Doe eens een screenshot als je wil, geen flashplayer op iPhone
Hij heeft de draaicirkel van een touringcar.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:07 schreef laucas het volgende:
Zusi is een baas man, beste schot van de Bronzes samen met Milsom.
Beestenteam, alleen preferreer ik Oduro in de spitsquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:09 schreef paul1501 het volgende:
[..]
Moet je ook een Samsung of HTC kopen![]()
[ afbeelding ]
Met Kandji in de spits
Kutbelgquote:
Oduro koop ik ook nog wel even ja. Ach, een team dat Torres koopt verdient het ook niet om door te gaanquote:
al vergeten hoe hard mijn Kandji je ownde en je Oduro niks kon?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Beestenteam, alleen preferreer ik Oduro in de spits
Kandji heeft ook maar 3 star skills, toch? Oduro dus maar 2?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:11 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
al vergeten hoe hard mijn Kandji je ownde en je Oduro niks kon?![]()
Komt omdat ik gewoon kut ben tegenover jouquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:11 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Kandji 4 Oduro 3quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:12 schreef paul1501 het volgende:
[..]
Kandji heeft ook maar 3 star skills, toch? Oduro dus maar 2?
Kandji 4, ronaldo chop en die ene draai met de bal geen idee hoe het heet. allemaal erg effectieve trucs tegen bronze teamsquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:12 schreef paul1501 het volgende:
[..]
Kandji heeft ook maar 3 star skills, toch? Oduro dus maar 2?
Heb hem gisteren ook gekocht (4-4-2) voor 128k, maar wel om zelf te gebruikenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:10 schreef jepperdeprep het volgende:
IF Boateng gekocht voor 122k. Doorverkopen voor 145k
Regarde 2bequote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:13 schreef DutchSL het volgende:
Waarom zendt de NOS geen CL wedstrijd uit?![]()
3-1Serie A > Premier League dit jaar
![]()
Je moet ook niks anders doen dan keihard van afstand poffen met Zusiquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:10 schreef paul1501 het volgende:
[..]
Hij heeft de draaicirkel van een touringcar.
Nice. Ik heb hem wel in 4-1-2-1-2. Hij heeft flink goede stats ja.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:13 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Heb hem gisteren ook gekocht (4-4-2) voor 128k, maar wel om zelf te gebruiken
Bartley en Balchan en Okugo zijn longshotbazenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:15 schreef laucas het volgende:
[..]
Je moet ook niks anders doen dan keihard van afstand poffen met Zusi
Haha, mijn Kandji scoorde er 4 tegen GJE laatstquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:11 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Hij was ook gepricefixt op de PS3, denk ik. Waren allemaal 6k, kon er nog eentje voor 2,5k oppikken gelukkig.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, mijn Kandji scoorde er 4 tegen GJE laatst
Hoe durf je tegen een minderjarigequote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
nicequote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Flikkahquote:
Torres wel één van z'n betere wedstrijden gespeeld.quote:
Is ook niet zo heel moeilijkquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:23 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Torres wel één van z'n betere wedstrijden gespeeld.
Gewoon slecht ingeschoten. Prachtige aanval weer.quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Doe eens een screenshot als je wil, geen flashplayer op iPhone
Heb nu ook aantal potjes met kandji gespeeld maar ik vind westcarr beter..quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:23 schreef Toefjes het volgende:
Mijn Kandji kostte 250 coinsMaar al zou hij 25K kosten, hij is het waard
Laten we niet zoals het vorige topic er een fanboy battle van makenquote:
Is geen kwestie van fanboy of niet, flashplayer is gewoon heel nuttigquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Laten we niet zoals het vorige topic er een fanboy battle van maken
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:28 schreef zerokil het volgende:
[..]
Heb nu ook aantal potjes met kandji gespeeld maar ik vind westcarr beter..
186 wedstrijden met Kandji, 372 goalsquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:28 schreef zerokil het volgende:
[..]
Heb nu ook aantal potjes met kandji gespeeld maar ik vind westcarr beter..
Hier 120 - 200 ofzo.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
186 wedstrijden met Kandji, 372 goalsPrecies 2 op 1
Ik heb ook een app voor flashplayer maar dat duurt zo lang met ladenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:29 schreef paul1501 het volgende:
[..]
Is geen kwestie van fanboy of niet, flashplayer is gewoon heel nuttig
Ga je Avatar veranderen, glorie hunter.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ga je mond spoelen.
Lindgrenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hier 120 - 200 ofzo.En net zoveel assists gok ik.
Nee.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
LindgrenDie LW-->LM kaartjes nog kunnen verkopen met profit?
Dat is een bevel? Zo ja, dan nee. Ik had 'm trouwens al voor de wedstrijd van vanavond.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:33 schreef zerokil het volgende:
[..]
Ga je Avatar veranderen, glorie hunter.
Glory toch?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:33 schreef zerokil het volgende:
[..]
Ga je Avatar veranderen, glorie hunter.
quote:
heb ik ook gehad maar die link werkt niet en als ik via ea.com probeer te kijken zie ik ook geen bericht, en ik ben ook nog niet gehackt, dus ik vind het maar raar.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:42 schreef Toefjes het volgende:
trusten bedgangers.
Ik kreeg vanmiddag voor de 2e keer al een mail dat ik een prive bericht had in het EA forum. Maar als ik kijk zie ik helemaal niks. Poging tot het achterhalen van mijn username en wachtwoord?
Ik heb het inderdaad ook gehad en ik heb de link gevolgd en die werkte wel bij mij. Maar ik had inderdaad geen messages. Heb toch voor de zekerheid mijn wachtwoord nog maar eens veranderdquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:42 schreef Toefjes het volgende:
trusten bedgangers.
Ik kreeg vanmiddag voor de 2e keer al een mail dat ik een prive bericht had in het EA forum. Maar als ik kijk zie ik helemaal niks. Poging tot het achterhalen van mijn username en wachtwoord?
Gek dat meerdere mensen dat hebben. misschien een foutje van EA ofzo. Of we worden geziekt door gebruikers van een ander forumquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:45 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ik heb het inderdaad ook gehad en ik heb de link gevolgd en die werkte wel bij mij. Maar ik had inderdaad geen messages. Heb toch voor de zekerheid mijn wachtwoord nog maar eens veranderd
Ja, klopt....quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:34 schreef Toefjes het volgende:
Maar ouwe jood, je doet het wel goed met je elftal aan de goal gemiddeldes te zienMis je de pace op de flanken niet?
Als je na het Franse toernooi een MLS bronzen team in elkaar zet.. Dan kun je je hele bank verkopen. Dan kunnen je teams om en om rusten. Heb een goud team met bronzen bankzitters en een brons team met gouden bankzitters. Werkt perfect, en het bronzen team is een echte melkkoe, je wint er zo maklelijk mee, en een beetje overwinning levert snel 900-1000 coins opquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:46 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Ja, klopt....
Daar moet ik nog ff voor gaan sparen
Nummertje 3, en dan Lucas (CDM van Liverpool) ipv Ramires. Heb je 2 Lucassenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:49 schreef Fuszy het volgende:
http://futhead.com/12/squad/61777
http://futhead.com/12/squad/57253
of
http://futhead.com/12/squad/52313
Shaarawy zal ik wel vervangen, want die heb ik dus net verkocht
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:52 schreef Lindgren. het volgende:
Vanavond 3-1 voor Napoli. 1x Cavani, 2x Lavezzi.
Thanxs voor de tip...quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je na het Franse toernooi een MLS bronzen team in elkaar zet.. Dan kun je je hele bank verkopen. Dan kunnen je teams om en om rusten. Heb een goud team met bronzen bankzitters en een brons team met gouden bankzitters. Werkt perfect, en het bronzen team is een echte melkkoe, je wint er zo maklelijk mee, en een beetje overwinning levert snel 900-1000 coins op
Dat zou dan IF Lucas moeten zijn, want de NIF zuigtquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nummertje 3, en dan Lucas (CDM van Liverpool) ipv Ramires. Heb je 2 LucassenWedden dat je tegenstander dan he-le-maal de weg kwijt raakt?
![]()
wow, je kan een quote bewerken. Superknap.quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
wow, je kan een quote bewerken. Superknap.
quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Maximaal?dat haal ik ingeveer elk brons potje..
Speel alleen singles met mn bronzes en de advanced cup met de gouden. Die 11 league toernooien enzo bak ik helemaal niks van. Denk dat dat komt omdat de beste spelers daaraan meedoen ofzoquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:52 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Thanxs voor de tip...
Dat zal ik na het tournooi gaan doen...
En welke tournooien speel je dan?
Advanced goud kom ik ook niet verder dan de 2e ronde vaak.... Vrijdag 1x de finale gehaald. (van de 30x dat ik die speeldequote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Speel alleen singles met mn bronzes en de advanced cup met de gouden. Die 11 league toernooien enzo bak ik helemaal niks van. Denk dat dat komt omdat de beste spelers daaraan meedoen ofzo
Ik haal vaak de finale, en kom dan 1-0 of 2-0 voor. En dan verlies ik uiteindelijk nog. Als een vloekquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:57 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Advanced goud kom ik ook niet verder dan de 2e ronde vaak.... Vrijdag 1x de finale gehaald. (van de 30x dat ik die speelde)
Das wel balen ja...quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik haal vaak de finale, en kom dan 1-0 of 2-0 voor. En dan verlies ik uiteindelijk nog. Als een vloek
Wilde al reageren met:quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:59 schreef Vijf_voor het volgende:
Mijn 442 gaat de deur uit. Ik bakte er niks van. Nu dit maar eens proberen:
http://futhead.com/12/squad/61557
O, 2x danilinho
Renan als keeper, is beter dan Cavalieriquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:59 schreef Vijf_voor het volgende:
Mijn 442 gaat de deur uit. Ik bakte er niks van. Nu dit maar eens proberen:
http://futhead.com/12/squad/61557
O, 2x danilinho
Met die lucratieve toernooien kan het de moeite zeker lonen, dat Messi toernooi heb ik ook veel offline gespeeld. Maar vind de leukste wedstrijden toch die tegen iemand anders. Het gaat wel ten koste van je aantal cups, maar tegen de CPU, dat draaien, kappen, de bal net niet kunnen veroveren, het maakt me driftig.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:01 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Das wel balen ja...
Daarom speel ik nu lekker die Franse offline en pak zo me muntjes 9 van de 10... Dan is het uurtje spelen, redelijk productief
ik heb al 1 overleden controller op mn naam staan. Dure grapquote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:08 schreef kilozout het volgende:
Ik heb soms echt de neiging om de controller tegen mijn muur aan te gooien.![]()
Herkenbaarquote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Met die lucratieve toernooien kan het de moeite zeker lonen, dat Messi toernooi heb ik ook veel offline gespeeld. Maar vind de leukste wedstrijden toch die tegen iemand anders. Het gaat wel ten koste van je aantal cups, maar tegen de CPU, dat draaien, kappen, de bal net niet kunnen veroveren, het maakt me driftig.
Ja, das waar... Dat is soms/vaak wel irriquote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Met die lucratieve toernooien kan het de moeite zeker lonen, dat Messi toernooi heb ik ook veel offline gespeeld. Maar vind de leukste wedstrijden toch die tegen iemand anders. Het gaat wel ten koste van je aantal cups, maar tegen de CPU, dat draaien, kappen, de bal net niet kunnen veroveren, het maakt me driftig.
Heb er een met een paar knoppen die vast zitten. Via het bed tegen de muur, daar kan zo'n ding niet zo goed tegen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ik heb al 1 overleden controller op mn naam staan. Dure grap
Een vriend van mij heeft dat tot in de perfectie in beheer, is niet van te winnen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:09 schreef Reemi het volgende:
[..]
HerkenbaarValt niet tegen te spelen.
Ik dacht alquote:
Mijn rechter trigger van mijn controller deed laatst raar dus ik had de controller uit elkaar geschroeft. Ik kijken wat er mis is, zit er zo'n veertje bij de rechtertrigger dus die haalde ik eruit en die brak meteen afquote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ik heb al 1 overleden controller op mn naam staan. Dure grap
Laatst ook een wedstrijd tegen zon mongool met kappen draaien, kappen draaien, pasje. kappen, draaien, etc etc. Heb de controller weggelegd, want heb m van een vriend geleend omdat mn oude kapot was. Anders had ie ook gevlogenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:11 schreef kilozout het volgende:
[..]
Een vriend van mij heeft dat tot in de perfectie in beheer, is niet van te winnen.
Ik bied 35 euroquote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:14 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Mijn rechter trigger van mijn controller deed laatst raar dus ik had de controller uit elkaar geschroeft. Ik kijken wat er mis is, zit er zo'n veertje bij de rechtertrigger dus die haalde ik eruit en die brak meteen afDus ik dacht fuck, nu moet ik een nieuwe controller kopen. Dus ik meteen een nieuwe controller besteld, lees ik later dat je het veertje van een floppy disk kan gebruiken als je 'm iets inknipt. Nu werkt mijn oude controller weer als nieuw en zit ik met een nieuwe controller in de verpakking
Ik kijk wel op marktplaatsquote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:23 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ik heb 'm voor 42 euro gekocht
No deal!
Ik heb nog nooit offline gespeelt met FUTquote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wacht nog een paar dagen. Zijn prijs is flink aan het dalen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:31 schreef Jay_Snake het volgende:
Speelt er hier iemand met SIF Adebayor? Is ie aan te raden en is ie de ong 80k waard?
Ik zit er aan te denken om voor de grap een Torres en een SIF Adebayor te halen,voor mn bazen team, gewoon, omdat zon kopsterke spits cool isquote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:31 schreef Jay_Snake het volgende:
Speelt er hier iemand met SIF Adebayor? Is ie aan te raden en is ie de ong 80k waard?
Dit gaat nog 7 maanden door.. 800 is mijn prognose, zeker gezien de nieuwe aanwas. Wat het niveau niet altijd ten goede komt trouwensquote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:40 schreef Dudeweiser het volgende:
Topicje 250 alweer guys, waar gaat dit eindigenik gok op 500 topics bij de release van fifa 13.
Echt een held is hetquote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:31 schreef Jay_Snake het volgende:
het niveau is zeer sterk gedaald ten opzichte van de FIFA11 reeks. Jammer.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit gaat nog 7 maanden door.. 800 is mijn prognose, zeker gezien de nieuwe aanwas. Wat het niveau niet altijd ten goede komt trouwens
Dudequote:
zeker het beste ja. vond die als klein kind zijnde al vetquote:Op woensdag 22 februari 2012 00:44 schreef jepperdeprep het volgende:
Ik zat even te kijken naar FIFA intro's.
Dit was toch wel de beste hoor:
Woohoo!![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2012 01:38 schreef Lindgren. het volgende:
Genoeg getrade. Wekker gaat weer over 5 uur.kusjes.
Hèhè geen Suk, rijst gaat huilenquote:Op woensdag 22 februari 2012 06:12 schreef Tim86 het volgende:
If Siem, if zwaanswijk
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#c4ZANbPJbcWub
quote:Op woensdag 22 februari 2012 06:12 schreef Tim86 het volgende:
If Siem, if zwaanswijk
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#c4ZANbPJbcWub
Siem (quote:Op woensdag 22 februari 2012 07:46 schreef Toefjes het volgende:
Beperkt internet.. wat zijn de (interessante) namen?
Medelquote:Op woensdag 22 februari 2012 08:11 schreef Reemi het volgende:
[..]
Siem (), Pirlo, Messi, Medel, Alex, Zwaanswijk, Utaka
Ter informatie zijn stats:quote:Op woensdag 22 februari 2012 08:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
MedelHij zat al tegen een basis plek aan, die krijgt op zeker een kans waar SIF Valero nu speelt
Goal en twee assistsquote:Op woensdag 22 februari 2012 08:23 schreef Lindgren. het volgende:
Zwaanswijk IF.Dafuq moet je nou met hem. Had wel iets liever Suk gezien.. En Siem IF? Zo indrukwekkend was 'ie niet.
Mijn vannacht verkochte Hernandez chillt 'm nu samen met Gomis.quote:Op woensdag 22 februari 2012 08:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
Helaas zit hij nu wel vast in mijn trade pile.
Kan niet anders dan duur worden, 1 van de weinige snellere goede CDMs van Liga BBVA.quote:Op woensdag 22 februari 2012 08:23 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ter informatie zijn stats:
82 rated
78 pace
75 shot
72 passing
64 dribbling
86 defending
78 heading
Jammer indd dat Utaka geen gold is. Was die Tocgeuro niet ziek chill?quote:Op woensdag 22 februari 2012 09:12 schreef DutchSL het volgende:
Di Vaio-Messi
Kiessling-De Jong-Pirlo-Medel-Lima
Pander-Astori-Alex
Wiese
Hooper
Utaka (helaas geen silver)
Juan Pablo
Tocquero
Barreto
Zwaanswijk
Holebas
Hooper/Utaka gold, andere reserves silver
Als targetman is het een held tegen zilveren verdedigertjes..quote:Op woensdag 22 februari 2012 09:18 schreef DutchSL het volgende:
Toquero heeft vooral een betere passing gekregen (van 61 naar 70), heading gelijk gebleven en een klein beetje pace/shot/dribbel erbij maar schot en dribbel zijn best matig voor een 74 IF spits.
Vooral geschikt als targetman dus.
Chocolade & karamel ?quote:Op woensdag 22 februari 2012 09:44 schreef stoereboii het volgende:
Kandji is binnen, eens kijken wat ie in z'n mars heeft
Pinto zou ik vervangen hij laat echt alles door.quote:Op woensdag 22 februari 2012 09:57 schreef J-Q het volgende:
Gisteravond een nieuw team gemaakt, vanmiddag even testen:
Vela--Fetfatzidis
Wellington Silva--Juarez--Orbaiz--Quincy
Canella--Miguel Flano--Marcano--Maniatis
Pinto
Ben benieuwd hoe dit speelt, vooral fetfatzidis was heerlijk op CM
Welke zou je aanraden?quote:Op woensdag 22 februari 2012 09:58 schreef Rijst het volgende:
[..]
Pinto zou ik vervangen hij laat echt alles door.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee.quote:
ghehe okee, als het niet loopt probeer ik almunia ofzo welquote:Op woensdag 22 februari 2012 10:01 schreef Rijst het volgende:
[..]
Geen idee.Het is opzich geen ramp om Pinto in je team te hebben zolang je Vela erin hebt staan blij je toch wel winnen. Dat was bij mij het geval.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 09:57 schreef J-Q het volgende:
Vela--Fetfatzidis
Pinto
Kim dong suk uit Korea? Wat is die waard? Heb nog eenquote:Op woensdag 22 februari 2012 10:07 schreef Rijst het volgende:
Dan maar een team bouwen met NIF Suk...
Vela op linksquote:Op woensdag 22 februari 2012 09:57 schreef J-Q het volgende:
Vela--Fetfatzidis
Pinto
quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:09 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Kim dong suk uit Korea? Wat is die waard? Heb nog een
Korte hoek is underrated!quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:09 schreef Reemi het volgende:
[..]
Vela op linksHij is een linkspoot he, niet zo handig.
Bro...quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:09 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Alsjeblieft. Klik alsje- alsje- alsjeblieft hierop: klikquote:Op woensdag 22 februari 2012 10:09 schreef stoereboii het volgende:
[..]
35k?quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:10 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Korte hoek is underrated!
Weet iemand voor hoeveel een CM Modric gaat?
DOMME BELG, WRIJF HET ER NOG LEKKER IN JA!!quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:09 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Rond de 38kquote:Op woensdag 22 februari 2012 10:10 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Korte hoek is underrated!
Weet iemand voor hoeveel een CM Modric gaat?
ten points to Lindgren voor originaliteitquote:Op woensdag 22 februari 2012 10:12 schreef Lindgren. het volgende:
Mijn plannetje werkt nog niet echt, vond 't wel leuk bedacht: Lavezzi voor 9k oppikken in kutformatie. Een 4-4-1-1 kaartje van 300 coins erover en dan verkopen voor 14,5.
PS3 neem ik aan dan?quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ten points to Lindgren voor originaliteit
Sinds wanneer kost een 4-4-1-1 300 coins?quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:12 schreef Lindgren. het volgende:
Mijn plannetje werkt nog niet echt, vond 't wel leuk bedacht: Lavezzi voor 9k oppikken in kutformatie. Een 4-4-1-1 kaartje van 300 coins erover en dan verkopen voor 14,5.
Ja PS3, kon hem voor 38k kopen en 44k ofzo BN verkopen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:15 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
PS3 neem ik aan dan?
Heb er net een voor 25k opgepikt op de Xbox. Eigenlijk om te gebruiken maar miss toch maar ff wat winst pakken dan..
Op PS3 of Xbox? Ik heb gister 2 koopjes opgepikt, 1 voor 90K en 1 voor 72Kquote:Op woensdag 22 februari 2012 10:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Sinds wanneer kost een 4-4-1-1 300 coins?
Het is weer zover: El Shaarawy wordt weer gepricefixed. Hij kost nu 160k of nog meer.
Had er gisteren 3 voor max 350 coins.. Auction hè, daar glipt heel wat goedkoops doorheen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Sinds wanneer kost een 4-4-1-1 300 coins?
Het is weer zover: El Shaarawy wordt weer gepricefixed. Hij kost nu 160k of nog meer.
Op de Xbox is hij al 160k, dus op de PS3 is hij vast nog duurder. Ik had er vorige week 1 voor 105k die ik voor 119k had verkocht.quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:21 schreef MaartenFM het volgende:
[..]
Op PS3 of Xbox? Ik heb gister 2 koopjes opgepikt, 1 voor 90K en 1 voor 72KOp de PS3 btw
Op PS3 is hij nu rond de 130K BIN dus op de Xbox is ie duurder, maar dat kan zo weer stijgen idd.. Een paar maanden terug was ie nog dik onder de 100Kquote:Op woensdag 22 februari 2012 10:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Op de Xbox is hij al 160k, dus op de PS3 is hij vast nog duurder. Ik had er vorige week 1 voor 105k die ik voor 119k had verkocht.
Lindgren. ook, onder een andere naam.quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:27 schreef Snorrenbaard het volgende:
rubenunited jij hebt toch ook op managers united gezeten?
Ja klopt! Ik speelde eerst FM maar ben ik mee gestopt.quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:27 schreef Snorrenbaard het volgende:
rubenunited jij hebt toch ook op managers united gezeten?
formatie?quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Lindgren. ook, onder een andere naam.
Iemand een leuk idee voor een team? Heb 80k.Weinig voorkeur, het liefst wat skillers erin. Niet de standaard Brazilianen, want die heb ik al.
Goud of silver?quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Maakt me niet zoveel uit, liefst wel 4 atb.
ah, ik ben banned daarquote:Op woensdag 22 februari 2012 10:36 schreef Rubenunited het volgende:
[..]
Ja klopt! Ik speelde eerst FM maar ben ik mee gestopt.
Hehe ja ik had 1 voor 80 en uit paniek doorverkocht voor 88 omdat ik dacht dat z'n prijs zou dalen in de silver crisisquote:Op woensdag 22 februari 2012 10:38 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb El Shaarawy voor 34.250 gekocht als ik me niet vergis, en nog eentje voor rond die prijs maar die had ik gelijk doorverkocht voor zo'n 45k en daar was ik toen nog heel blij mee.
Serie A lijkt me inderdaad wel tof. Al mogen ze ook best 4* hebben hoor, als ik er maar 1 of 2 met 5 in kan passen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:42 schreef DutchSL het volgende:
Als je skillers wilt en geen Brazilianen dan moet je voor Serie A (Ibra, Giovinco, Jovetic, Lavezzi, Cassano, El Shaarawy) of Frankrijk (Ribery/Menez/Gourcuff/Ben Arfa) gaan.
Portugezen kan ook.. maar ze hebben er drie op dezelfde plaats rondlopen (Varela, Nani, Ronaldo allemaal LW) en verder alleen Danny geloof ik.
Wat jij wiltquote:Op woensdag 22 februari 2012 10:44 schreef Reemi het volgende:
[..]
Mogen er wel 2 Brazilianen inzitten?
Ren. Schiet. Stel geen kutvragen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:48 schreef stoereboii het volgende:
Hee jongens kunnen jullie me ff helpen, hoe moet ik kandji en oduro gebruiken? Vroeger won ik altijd 10 à 11-0 en nu maar 4 à 5-0, help
teveel geklootquote:Op woensdag 22 februari 2012 10:41 schreef Rubenunited het volgende:
[..]
haha, wat heb je uitgespookt dan?
wat een debiel is het toch, ga lekker zelf uitzoeken hoe je moet spelenquote:Op woensdag 22 februari 2012 10:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ren. Schiet. Stel geen kutvragen.
Haha, daar maak je zo 5K coins meequote:Op woensdag 22 februari 2012 10:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Had er gisteren 3 voor max 350 coins.. Auction hè, daar glipt heel wat goedkoops doorheen.
Te weinig aandacht thuis??quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:48 schreef stoereboii het volgende:
Hee jongens kunnen jullie me ff helpen, hoe moet ik kandji en oduro gebruiken? Vroeger won ik altijd 10 à 11-0 en nu maar 4 à 5-0, help
http://futhead.com/12/squad/63172 Vier 5* skillersquote:Op woensdag 22 februari 2012 10:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Serie A lijkt me inderdaad wel tof. Al mogen ze ook best 4* hebben hoor, als ik er maar 1 of 2 met 5 in kan passen.
[..]
Wat jij wilt.
Leuk! Zal er eens naar kijken.quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:54 schreef Reemi het volgende:
[..]
http://futhead.com/12/squad/63172 Vier 5* skillers
Bedankt Reemi! Die ga ik dus mooi halen, ergens in het weekend of maandag denk ik. Neem ik alweer afscheid van Valeroquote:Op woensdag 22 februari 2012 08:23 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ter informatie zijn stats:
82 rated
78 pace
75 shot
72 passing
64 dribbling
86 defending
78 heading
UP Van Aanholt >>> Tiendalliquote:Op woensdag 22 februari 2012 10:59 schreef Rijst het volgende:
Dit dan maar...http://www.futhead.com/12/squad/63206
Wederom een hele domme, onnodige vraag. Zou een pestchaos worden als iedereen bij elke nieuwe speler moet vragen: hoe moet ik met hem spelen. Is er echt geen leuk Belgisch forum op Belgisch niveau?quote:
En dan ook nog eens omdat hij telkens alleen "maar" met 5-0 weet te winnen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wederom een hele domme, onnodige vraag. Zou een pestchaos worden als iedereen bij elke nieuwe speler moet vragen: hoe moet ik met hem spelen. Is er echt geen leuk Belgisch forum op Belgisch niveau?
Srr maar jullie vinden hem allemaal zo beast, kunnen jullie me niet vergeven voor het begin aub? Ik doe toch normaal nuquote:Op woensdag 22 februari 2012 11:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wederom een hele domme, onnodige vraag. Zou een pestchaos worden als iedereen bij elke nieuwe speler moet vragen: hoe moet ik met hem spelen. Is er echt geen leuk Belgisch forum op Belgisch niveau?
Ah, vandaarquote:Op woensdag 22 februari 2012 11:02 schreef Rijst het volgende:
[..]
Maar die heeft attack workrate high staan. Verthongen ook
Ik zou wel een uniek wachtwoord gebruiken (niet je FUT wachtwoord), maar verder is het gewoon te vertrouwen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:03 schreef Rubenunited het volgende:
Kun je op futhead gewoon je echte e-mail adres gebruiken of is dit niet vertrouwd?
Het is allemaal zo overbodig.quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:03 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Srr maar jullie vinden hem allemaal zo beast, kunnen jullie me niet vergeven voor het begin aub? Ik doe toch normaal nu
Toch gek dat iedereen zo reageert als je je zelf zo normaal vindt. Maar goed, misschien dat ze je op een Belgisch forum beter snappen, vandaar mijn vraag. Allemaal in jouw belang.quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:03 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Srr maar jullie vinden hem allemaal zo beast, kunnen jullie me niet vergeven voor het begin aub? Ik doe toch normaal nu
Idd, Door dat soort dingen mis je gelijk 16 topics als je er twee dagen niet bent, ook geen zin om alles terug te lezen door die onzin.quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het is allemaal zo overbodig.Hoe moet ik Oduro gebruiken? Kijk naar zijn pace, dat is ongeveer 80 miljard.
Komt allemaal door mijn misdragen in het beginquote:Op woensdag 22 februari 2012 11:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Toch gek dat iedereen zo reageert als je je zelf zo normaal vindt. Maar goed, misschien dat ze je op een Belgisch forum beter snappen, vandaar mijn vraag. Allemaal in jouw belang.
uh neequote:Op woensdag 22 februari 2012 11:10 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Komt allemaal door mijn misdragen in het begin
Een zilver skillteam voor 30k?quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:13 schreef Rubenunited het volgende:
Iemand een leuk idee voor een SILVER team? Graag aardig wat spelers met 4*/5* skills budget 30k
haha ja, is dat mogelijk? Futhead en ultimatedb doen het niet dus geen idee wat het gaat kostenquote:Op woensdag 22 februari 2012 11:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Een zilver skillteam voor 30k?
Volgens mij ook. Hij wordt echt de beste CDM die er rondloopt daar. Leuke speler!quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:14 schreef Toefjes het volgende:
Een negeerknop zou uitkomst bieden. Maar goed, druk bij deze maar de denkbeeldige negeerknop in.
Ik wil IF Medel82 kaart waarde houdt volgens mij in dat er relatief veel kaarten gaan verschijnen, dus verwacht ook niet zo'n torenhoge prijs.
ultimatedb ligt er hier ook uit, maar dat red je nooit met 30k.quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:15 schreef Rubenunited het volgende:
[..]
haha ja, is dat mogelijk? Futhead en ultimatedb doen het niet dus geen idee wat het gaat kosten
Ja, ben erg benieuwd hoe duur hij wordt, hij maakt een lichtgroene link met IF Navas, mooier kun je het niet hebben. Heb vanochtend Messi trouwens op de TP gedaan, denk dat ik IF Benzema daar neer ga zetten en van de opbrengst zwarte plaatjes ga kopen voor de rest van het elftal.quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Volgens mij ook. Hij wordt echt de beste CDM die er rondloopt daar. Leuke speler!
Beviel 'ie niet?quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:18 schreef Toefjes het volgende:
Heb vanochtend Messi trouwens op de TP gedaan
Ik ben een josti met die vent. Ik mis kansen met Messi en dat kan ik niet handelen omdat ik zoveel coins aan hem uitgegeven heb. Benzema zal ik het sneller kunnen vergeven. En Messi en Falcao zijn ongeveer even groot, hebben wat langer haar, ik kan ze niet uit elkaar houden, vervelend als je een voorzet wilt geven en je hebt 1 type dribbelaar en 1 echte kopper.quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:20 schreef Rijst het volgende:
Je kan een Koreaanse Braziliaanse hybrid bouwen. Je hebt een paar Brazilianen in de K-leauge met 4* skills
quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:22 schreef Toefjes het volgende:
En Messi en Falcao zijn ongeveer even groot, hebben wat langer haar,
IF Keita is wel beter, maar prima duo die twee.quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Volgens mij ook. Hij wordt echt de beste CDM die er rondloopt daar. Leuke speler!
Nee, en dan moet je bij dribbelen kijken links onder wie de bal eigenlijk heeft, gaat ten koste van je focus. En met voorzetten is het 50% kans dat ie bij de goede uitkomt.quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]Eninho kost ook niets.
[..]![]()
Dat doet me denken aan Fifa 11. Vriend van mij wisselde Özil altijd in de wedstrijd omdat ie dezelfde kleur schoenen had als Ronaldo, hij kon 't verschil niet zien op z'n tvtje.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, en dan moet je bij dribbelen kijken links onder wie de bal eigenlijk heeft, gaat ten koste van je focus. En met voorzetten is het 50% kans dat ie bij de goede uitkomt.
Als Messi niet verkoopt, dan verkoop ik SIF Falcao en haal ik UP Aguero terug, dan weet ik gewoon dat ik geen voorzetten hoef te geven. Het 1 of het ander dus
Aguero scoort ook enorm makkelijk met het hoofd als ik hem tegen kom, hij weet zich altijd vrij te lopen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, en dan moet je bij dribbelen kijken links onder wie de bal eigenlijk heeft, gaat ten koste van je focus. En met voorzetten is het 50% kans dat ie bij de goede uitkomt.
Als Messi niet verkoopt, dan verkoop ik SIF Falcao en haal ik UP Aguero terug, dan weet ik gewoon dat ik geen voorzetten hoef te geven. Het 1 of het ander dus
Eens. Net als Messi, die wint zelfs z'n kopduels omdat ie Messi is.quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:27 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Aguero scoort ook enorm makkelijk met het hoofd als ik hem tegen kom, hij weet zich altijd vrij te lopen.
Lastiger te verdedigen dan een statische pure kopper.
Moet met minder populaire spelers wel te doen zijn.quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:26 schreef Lindgren. het volgende:
Misschien wil ik wel een Braskilver team.. Zou dat te doen zijn voor 70k? Een zilver team met skills. Hoeven niet per sé brazilianen te zijn trouwens.
Als je een paar 4* skillers en maar twee of drie 5* skillers voldoende vindt, wel.quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:26 schreef Lindgren. het volgende:
Misschien wil ik wel een Braskilver team.. Zou dat te doen zijn voor 70k? Een zilver team met skills. Hoeven niet per sé brazilianen te zijn trouwens.
Tsja, prima. Kan later altijd nog uitbouwen. Ik heb Marcio Azevedo al.quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:40 schreef Reemi het volgende:
[..]
Als je een paar 4* skillers en maar twee of drie 5* skillers voldoende vindt, wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |