Ik zie je al zitten!!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Deed mijn vriend daarnet ook toen ik met mijn tong probeerde bij mijn tepels te komen
zou mn haar daar niet eens durven knippen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:18 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
http://www.angelslook.nl/
De meest lelijk site ooit
quote:
Ik had m'n volume nog hard staanquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
zou mn haar daar niet eens durven knippen.
Ja dat dusquote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Hij keek zo:
En ging toen verder met laptoppen
En hij dacht "o god, die is weer aan het fokken"quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Hij keek zo:
Bwhehehehehequote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Hij keek zo:
Sorryquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:21 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ik had m'n volume nog hard staan
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:22 schreef PriemGirl het volgende:
En wellicht weird; maar ik ga even iets doen
(Whut? Priem die fok verlaat tijdens boobie-praat?? Ja echt !![]()
)
Je moet wel al heel onderuitgezakt zitten, dat helpt.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:22 schreef zoeperzazke het volgende:
Ok, hm, ik eindig er een cm of 3 boven
Oke ik stop al.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
De boobs worden mij ook een beetje teveel
Fixed for youquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:22 schreef PriemGirl het volgende:
En wellicht weird; maar ik ga even iets mijn vriend doen
(Whut? Priem die fok verlaat tijdens boobie-praat?? Ja echt !![]()
)
Oh ga gerust door hoor, vast zat meisjes die daar wel blij van wordenquote:
quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:28 schreef Stormqueen het volgende:
Sorry dat het zo veel over trouwen ging.... Het houdt me gewoon even bezig. Als er tentamenperiodes zijn gaat het ook heel veel over school etc.
Maar ik zal m'n gehyper zoveel mogelijk naar andere plekken verplaatsen
Ik ga zo kijkenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
Lin, je moet hier eens kijken vanaf 2:40 ongeveer. Ik moest aan dat blog van vanmorgen denken![]()
![]()
![]()
Bwheheheheh!!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
Lin, je moet hier eens kijken vanaf 2:40 ongeveer. Ik moest aan dat blog van vanmorgen denken![]()
![]()
![]()
Ik vind het heel leuk om mee te lezen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:28 schreef Stormqueen het volgende:
Sorry dat het zo veel over trouwen ging.... Het houdt me gewoon even bezig. Als er tentamenperiodes zijn gaat het ook heel veel over school etc.
Een open look!quote:
Het gehyper wisselt elkaar af hierquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:28 schreef Stormqueen het volgende:
Let's start a Skjoe en BB trouwtopicquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:30 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, maar als ik er anderen mee wegjaag haal ik er zelf ook geen lol uit
TETTEN!!!!
Hey, er kan niet altijd met iedereen maar rekening gehouden worden toch?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:30 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, maar als ik er anderen mee wegjaag haal ik er zelf ook geen lol uit
TETTEN!!!!
Een priem en skjoe bruiloft scquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:28 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
![]()
![]()
Afvallen, beautyblogs, tieten, seksquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:30 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Het gehyper wisselt elkaar af hier
Relaties, tentamens, werk, stress, bruiloft.
En ik wil het ook volgen hoor
Had je nou antwoord gekregen over de wenkbrauwen?quote:
Ook nog iddquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Afvallen, beautyblogs, tieten, seks
Ja, is ook zo, ik geef ook toe dat ik een beetje lichtgeraakt ben na het gedoe van gisteren in dat andere topic. Sorreh!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:31 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Hey, er kan niet altijd met iedereen maar rekening gehouden worden toch?
Volgens mij was de mentaliteit hier dat iedereen lekker z'n ei kwijt kan, maar kan ik ook verkeerd begrepen hebben
Anyone?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
Wat was die blog van vanmorgen?Ik kon niet kijken want werk
Kusjekroelquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, is ook zo, ik geef ook toe dat ik een beetje lichtgeraakt ben na het gedoe van gisteren in dat andere topic. Sorreh!
Gmtaquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:35 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Kusjekroel![]()
Nog gewandeld vanavond?
En allemaal in sneltreinvaart. Soms onder begeleiding van enkele (topics) vol met plaatjesquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
Autisme, bier, werk, sneeuw, verjaardagen, mannen, potten...
Wat hebben wij veul onderwerpen jonge
Dus nu maar 5 gedaan?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:35 schreef Stormqueen het volgende:
We konden heul geen tien kilometer lopen trouwens want bb was gister door zijn enkel gegaan![]()
Oh, ik ga even kijkenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:33 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Had je nou antwoord gekregen over de wenkbrauwen?
Ai... Hoe heeft ie dat dan gedaan?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:35 schreef Stormqueen het volgende:
We konden heul geen tien kilometer lopen trouwens want bb was gister door zijn enkel gegaan![]()
Zo geconcentreerd op je mobiel kijken dat je niet ziet waar je je peauten neer plemptquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:36 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Ai... Hoe heeft ie dat dan gedaan?
Ander topic, wait, whut? Waar? Wat heb ik gemist?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, is ook zo, ik geef ook toe dat ik een beetje lichtgeraakt ben na het gedoe van gisteren in dat andere topic. Sorreh!
Pehehe, niks bijzonders... Ik PM het je welquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ander topic, wait, whut? Waar? Wat heb ik gemist?
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Pehehe, niks bijzonders... Ik PM het je wel
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:37 schreef Lindytje het volgende:
http://beautykoning.com/
Dat was mGing vooral over de wenkbrauwen!
ik moest lachen want zo typisch mannenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zo geconcentreerd op je mobiel kijken dat je niet ziet waar je je peauten neer plemptmannen
emigratiequote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:38 schreef Stormqueen het volgende:
En een kusje voor puckzzz... Heb je al enig idee hoe je eea gaat aanpakken voor je emigratie?
Wat jij doet met jouw wenkbrauwen?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:38 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en ze heeft een reactie op mijn blog achtergelaten, dat ook nog!
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zo geconcentreerd op je mobiel kijken dat je niet ziet waar je je peauten neer plemptmannen
Welke blog?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:38 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en ze heeft een reactie op mijn blog achtergelaten, dat ook nog!
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wat jij doet met jouw wenkbrauwen?
In't noorden is alles beterquote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:41 schreef milka82 het volgende:
Waaarom heb ik mijn Hollands van TD nog niet binnen? Laat het me niet merken he dat die stervende hoerige tyfus douane der achter zit... Zo!
Ik vond je al zo rustigquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
Uit
Zaterdagavond begonnen met boek 1
Hoezo vind het 100% meevallen vind het hier ergerquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:41 schreef princess-a het volgende:
[..]
In't noorden is alles beterBehalve autorijden, is hier niet cool
Ik heb een pakketje dat 2 februari verzonden is en er nog niet is, dusquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:41 schreef milka82 het volgende:
Waaarom heb ik mijn Hollands van TD nog niet binnen? Laat het me niet merken he dat die stervende hoerige tyfus douane der achter zit... Zo!
Linkje?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
O ik heb het al gevonden.
Ze heeft een halve blogpost als reactie achtergelaten
Over een lipstick, of ik geen vette basis er onder gebruikte zoals labello ofzo....quote:
Jonge, ik was toch aan het typenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
Liinnn, moet ik nou elke fucking blogpost van je checken om te zien waar ze gepost heeft?
Ik heb beide niet gelezen, maar ik denk dat Otherland van Tad Williams wel wat voor je zou kunnen zijnquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
I need moaarrr boeken
Iemand iets wat op the hunger games/twilight lijkt?
In Groningen stad gereden?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:41 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Hoezo vind het 100% meevallen vind het hier erger
Ja kiek dan hoe langzaam jonge, ik had er al 3 keer tussendoor gepostquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jonge, ik was toch aan het typen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Untriedquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
Overigens heb ik mijn halve boekenkast 'untried' maar trilogieen en engelse boeken lezen lekkerdor
Ik voel me altijd fakking uitgeput als ik in een paar dagen zo'n trilogie er doorheen blaasquote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja kiek dan hoe langzaam jonge, ik had er al 3 keer tussendoor gepost![]()
![]()
Ook nog op mijn blog als antwoord jongeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Don't come closer, I might hurt you
quote:
They no haz boxsetquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb beide niet gelezen, maar ik denk dat Otherland van Tad Williams wel wat voor je zou kunnen zijn
Rotterdam met de autoquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:44 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]ook nog de enige stad die ik echt niet te rijden vind is Rotterdam maar dat zal wel aan mij liggen
Nee, ik voel me dan net alsof ik het allemaal zelf moet gaan doen vol energie enzo, faalquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik voel me altijd fakking uitgeput als ik in een paar dagen zo'n trilogie er doorheen blaas
Wait wut?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:44 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ook nog op mijn blog als antwoord jonge![]()
Wazigequote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee, ik voel me dan net alsof ik het allemaal zelf moet gaan doen vol energie enzo, faal
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:46 schreef Lindytje het volgende:
Ik lollerde, dikkie schrok van zijn eigen ruft![]()
Faalhontquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:46 schreef Lindytje het volgende:
JA FUCK!!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:28 schreef Stormqueen het volgende:
Lees je ook even wat ik verder nog zeg?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:48 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
JA FUCK!!
NET OOK AL PG OP MIJN DM....
IK BEN BLIJ VOOR JULLIE!!! ECHT!!!
Ik werd alleen een beetje wedding moe na 4 dagen........
Ligt wrs aan mijn gebrek aan rijervaringquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:44 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]ook nog de enige stad die ik echt niet te rijden vind is Rotterdam maar dat zal wel aan mij liggen
Je was toch net begonnen met lessen?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:49 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ligt wrs aan mijn gebrek aan rijervaring
Met je persoonlijke MUA.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga vechten met mensen jongeee, schiet ze allemaal neer met mijn pijl en boog lijken wassen
Wel vilmen graag.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga vechten met mensen jongeee, schiet ze allemaal neer met mijn pijl en boog lijken wassen
Precies! En dan is spits in een studenten-op-de-fiets-stad niet heel handigquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:49 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Je was toch net begonnen met lessen?
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Went vanzelf.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:51 schreef princess-a het volgende:
[..]
Precies! En dan is spits in een studenten-op-de-fiets-stad niet heel handig
Went vanzelf en he als je dat kan lukt alles!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:51 schreef princess-a het volgende:
[..]
Precies! En dan is spits in een studenten-op-de-fiets-stad niet heel handig
Of we gaan nog even dertig trouwjurken posten einzzz!!!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:51 schreef PriemGirl het volgende:
Mja teentje getrapt. Dan zeg ik er ook wat vanMaar goed. Laten we het maar gewoon vergeten dan.
quote:
Wat wat wat?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:51 schreef Lindytje het volgende:
Doe dat voor volgende week donderdag spees
Kthxbai
Honderd miljoen miljard jurkenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Of we gaan nog even dertig trouwjurken posten einzzz!!!
Kill ALL the peoplequote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
Na een film ben ik ook zo ja
Daarom kijk ik geen superenge freaky shit, dan denk ik dat ik daar ook in zit
Mijnquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mijndenkt ook altijd dat hij Kung-fu kent als hij kung-fu panda heeft gekeken. En na een ninja film is hij een ninja
+1quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb een brain overload geloof ik, ik snap 70% van de berichten hier niet meer
Tettenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb een brain overload geloof ik, ik snap 70% van de berichten hier niet meer
Een sprankje duidelijkheid in alle wanorde!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Tetten
Even samenvatting voor je gemaakt![]()
Mooie samenvatting.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Tetten
Even samenvatting voor je gemaakt![]()
Bwhehe. Wall-e konden wij echt niet afkijken.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:52 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Mijnheeft na het zien van de film Wall-e mij echt een heule tijd EVE genoemd omdat ie dat zo lief vond
Oh ik denk wtf is er een deadline dat ik moet doen voor donderdag?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:53 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, ninja-kongfu-speer-vechten
Ik blijf graag heel
Vel rosen jurk!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:52 schreef PriemGirl het volgende:
Truste zoep
[..]
Honderd miljoen miljard jurken![]()
Ja dat ook!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bwhehe. Wall-e konden wij echt niet afkijken.
Na dspicable me riepen we wel de hele tijd SO FLUFFEH I COULD DIE!
Truequote:
Moet ijs even doen, ik zit op aaipetquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:54 schreef Loqi het volgende:
mag ik een dm over wat er nu raar was in die hunger games boeken? ik ben te nieuwsgierig
Ik ook!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:54 schreef Loqi het volgende:
mag ik een dm over wat er nu raar was in die hunger games boeken? ik ben te nieuwsgierig
Moet je ook niet willenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mooiquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vel rosen jurk!
[ afbeelding ]
Nee man, geen dealine!!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh ik denk wtf is er een deadline dat ik moet doen voor donderdag?
Ik zal jou niet vermoorden, ik bescherm je wel
Hij gaat niet meer naar school?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:54 schreef Jacqie1986 het volgende:
Waar moet een achternaam bij een wijziging nog meer gewijzigd worden?
Heb nu:
-ID
-Rijbewijs
-Bank
-Verzekering
-Telefoon
-Werkgever
(is voor m'n thuiswonende broertje, dus vaste lasten dingen hoeft niet)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:55 schreef PriemGirl het volgende:
Ik vind wall-e echt zooooo ongelooflijk schattig en kjoeeeetHeb weken waallllll-e tegen alle electronische apparaten gezegd
Ben even nieuwsgierig: waarom wil hij dat? Als ik dat mag vragen natuurlijkquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:54 schreef Jacqie1986 het volgende:
Heb nu:
-ID
-Rijbewijs
-Bank
-Verzekering
-Telefoon
-Werkgever
eeeevaaaaquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:55 schreef PriemGirl het volgende:
Ik vind wall-e echt zooooo ongelooflijk schattig en kjoeeeetHeb weken waallllll-e tegen alle electronische apparaten gezegd
Nopequote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hij gaat niet meer naar school?
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
JE MOT ZEGGEN WAAR JE SPOILER OVER GAAT JONGUH!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Naambordje bij de deur!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:54 schreef Jacqie1986 het volgende:
Heb nu:
-ID
-Rijbewijs
-Bank
-Verzekering
-Telefoon
-Werkgever
Cute!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:55 schreef PriemGirl het volgende:
Dan zou ik het verder niet wetenquote:
Abo van de videotheekquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:54 schreef Jacqie1986 het volgende:
Heb nu:
-ID
-Rijbewijs
-Bank
-Verzekering
-Telefoon
-Werkgever
Kamperbarbiequote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mooi![]()
(Niet voor te trouwen doh!)
Omdat ie de naam van z'n biologische vader niet meer wil dragen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:56 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ben even nieuwsgierig: waarom wil hij dat? Als ik dat mag vragen natuurlijk
Whehehe die hebben ze bij mams thuis niet, want is de ingewikkeld met al die verschillende achternamenquote:
Wheheheh dat ook ja. Weet niet eens of dat wel mogelijk is?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ohja Facebook natuurlijk Jacqie
Als je dat doet krijg je een brief met de melding dat de koningin toestemming geeft voor je naamveranderingquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:57 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Omdat ie de naam van z'n biologische vader niet meer wil dragen.
En mijn vriend en ik zijn tot de conclusie gekomen dat we dat heel graag voor hem willen realiseren, dus ben nu een overzicht van alle kosten aan het maken.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
thnxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Knoei
Tuulk! Als je gaat trouwen mot dat toch ookquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:57 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Wheheheh dat ook ja. Weet niet eens of dat wel mogelijk is?
Mja over nagedacht maar het is een lastige kwestie...quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:38 schreef Stormqueen het volgende:
En een kusje voor puckzzz... Heb je al enig idee hoe je eea gaat aanpakken voor je emigratie?
Hij wil het al heel lang. Heeft 2 jaar geleden bij de gemeente informatiefolder gehaald, maar kan het zelf niet betalen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als je dat doet krijg je een brief met de melding dat de koningin toestemming geeft voor je naamverandering![]()
(Mijn ex heeft het ook gedaan toen hij 18 was)
Waar ga je heen?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mja over nagedacht maar het is een lastige kwestie...
ik wil vanuit een baan solliciteren, en als ik iets gevonden heb op zoek naar woonruimte.
ik heb dus een goed pva nodig
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:58 schreef Stormqueen het volgende:
Maareh, huisarts, tandarts, apotheek, donorregister
Ah of course!!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:58 schreef Stormqueen het volgende:
Maareh, huisarts, tandarts, apotheek, donorregister
Je hebt toch nog bergen vakantiedagen? Proberen om zoveel mogelijk gesprekken in een periode van drie dagen te plannen misschien?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mja over nagedacht maar het is een lastige kwestie...
ik wil vanuit een baan solliciteren, en als ik iets gevonden heb op zoek naar woonruimte.
ik heb dus een goed pva nodig
Jah inderdaad. Maar ik wil die kosten dus ook op me nemen. Anders heeft ie er nog niks aanquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
Bankpas en ID zijn wel het belangrijkste voor naamsverandering trouwens. Bij het meeste kan je gewoon zeggen "o ja hai, ik heb mijn naam 2 maanden geleden veranderd, doe eens fixen"
Kost dat geld? Dat hoorde ik dan weer niet van m'n exquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:59 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Hij wil het al heel lang. Heeft 2 jaar geleden bij de gemeente informatiefolder gehaald, maar kan het zelf niet betalen.
Zo buitenland is dat toch niet?quote:
Is volgens mij best duur nogquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kost dat geld? Dat hoorde ik dan weer niet van m'n ex.
Bij hem zelfde verhaal trouwens, hij wilde naam van z'n moeder ipv naam van z'n vader.
Trusten Skjoequote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:01 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ga naast mijn verloofde kruipen ()
Truste maisjes!
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:01 schreef Stormqueen het volgende:
Truste maisjes!
slaap lekkerquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:01 schreef Stormqueen het volgende:
Truste maisjes!
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:01 schreef Stormqueen het volgende:
Truste maisjes!
Yes... En niet zo'n beetje ook...quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kost dat geld? Dat hoorde ik dan weer niet van m'n ex.
Bij hem zelfde verhaal trouwens, hij wilde naam van z'n moeder ipv naam van z'n vader.
Trusten chick!!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:01 schreef Stormqueen het volgende:
Truste maisjes!
Paar jaar terug was het ¤240 geloof ik.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Is volgens mij best duur nog
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:01 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Yes... En niet zo'n beetje ook...
De aanvraag zelf ¤ 226,89 en dat is dus zonder de uittreksels en nog voor het goedgekeurd is.
Ikke! Serieus, wie?quote:Mijn co-host zal niemand minder zijn dan Josh Veldhuizen! Wie kent haar niet?
Ha, zat ik er niet heel ver naast.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:01 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
De aanvraag zelf ¤ 226,89 en dat is dus zonder de uittreksels en nog voor het goedgekeurd is.
Wheheh dat klinkt coolquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:01 schreef Stormqueen het volgende:
Truste maisjes!
Jemigquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Paar jaar terug was het ¤240 geloof ik.
(Ooit uitgezocht omdat ik de oude spelling van m'n achternaam terug wil.)
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:01 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Ik moest eerst even googlenquote:
Met strick en kroonquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:02 schreef Stormqueen het volgende:
En als slaapmutsje:
[ afbeelding ]
Inderdaad.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ha, zat ik er niet heel ver naast.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Gooogleeee, die doos ken je toch wel?
Neuh.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Gaaf!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:02 schreef Stormqueen het volgende:
En als slaapmutsje:
[ afbeelding ]
Oei da's nasty..quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Bij mijn ex heeft zijn moeder het betaald geloof ik.
Enige probleem wat we destijds hadden is dat op een gegeven moment z'n ID wel was overgezet en z'n bankpas niet. En dat is heul lastig als je een telefoonabo wil afsluiten
(toen abo op mijn naam gezet met alle ellende van dien toen we later uit elkaar gingen)
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Neuh.
Oh en, 15 OPI's, 2 CG en een grote CND Stickey + INM Out The Door zijn onderweg naar mij.
Shipping costs? $30,44.
Goeden deal!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Neuh.
Oh en, 15 OPI's, 2 CG en een grote CND Stickey + INM Out The Door zijn onderweg naar mij.
Shipping costs? $30,44.
Zegt me niks.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mja, ooit een keer een foutje gemaakt bij de burgerlijke stand.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:03 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Inderdaad.
Maar hebben ze de spelling van jouw achternaam verbasterd?!
hmm... Zo'n y/ij achternaam heeft m'n broertje ook. Geen idee of het nou een y of ij moet zijn. Maar maakt allemaal niet meer uit als ie het wijzigtquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zegt me niks.
[..]
Mja, ooit een keer een foutje gemaakt bij de burgerlijke stand.Vroegâh was het met y ipv ij, maar ergens bij m'n grootvader is het fout gegaan. (Zijn broer heeft wel een tijdlang y gehad, al heeft zíjn zoon maf genoeg ook een ij. Ik snap het niet meer.
)
Wel lollig an sich, want op m'n CC staat 'ie wel met y. Technisch gezien bestaat dat persoon dus niet.
True.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:06 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
hmm... Zo'n y/ij achternaam heeft m'n broertje ook. Geen idee of het nou een y of ij moet zijn. Maar maakt allemaal niet meer uit als ie het wijzigt
Wheheheh handigquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
True.Maar bij mij is het nu overal ij. Behalve cc dus.
Zorgverzekering was er vorig jaar pas achter.
Slaapzequote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:08 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Goed ik gong vroeg op bed vandaag trusten allemaal
Jij hebt ook masterboobiesquote:
Hoezo? omdat je import bentquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:09 schreef PriemGirl het volgende:
Truste skjoen en swartsen![]()
Ik mag straks naar den haag karren als mijn naam is veranderd![]()
Kan je bij Trix op de koffiequote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:09 schreef PriemGirl het volgende:
Truste skjoen en swartsen![]()
Ik mag straks naar den haag karren als mijn naam is veranderd![]()
Nieuwe bankpas kost sowieso iets van 7,50 geloof ik.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:11 schreef Jacqie1986 het volgende:
Kost naam wijzigen op je bankpas + nieuwe bankpas geld?? Zo ja, iemand enig idee hoeveel ongeveer?
Jup. En ik een half jaar te vroeg trouw; dus ik kan ook nog niet meteen nederlands worden. Dus alles met via belgische ambassade in den haag. En sinds een half jaar heb je voor ieder ding een vingerafdruk nodig; dus ik moet langs gaanquote:
Hoe bedoel je at random boos worden?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:12 schreef BGTes het volgende:
Ben ik weer
Het gesprek ging prima. We zijn naar een restaurant gegaan om de boel zo ondramatisch mogelijk te houdenSowieso, fooood
Maar anyway. Ik heb hem dus verteld dat ik mijn best wil doen om hem te vergeven, zolang hij zijn best gaat doen om mijn vertrouwen terug te gaan winnen, en heb hem gewaarschuwd dat dat heel moeilijk gaat zijn en dat ik nog wel regelmatig at random boos ga worden.
Ook heb ik hem gezegd dat samenwonen voorlopig weer van de baan is, we gaan hier eerst eens goed aan werken, zorgen dat de boel weer goed zit en mijn studie weer op de rails is, en dan kijken we wel weer.
*rust*
Oja en ik heb Naked 2 pellet
En wat zei hij?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:12 schreef BGTes het volgende:
Ben ik weer
Het gesprek ging prima. We zijn naar een restaurant gegaan om de boel zo ondramatisch mogelijk te houdenSowieso, fooood
Maar anyway. Ik heb hem dus verteld dat ik mijn best wil doen om hem te vergeven, zolang hij zijn best gaat doen om mijn vertrouwen terug te gaan winnen, en heb hem gewaarschuwd dat dat heel moeilijk gaat zijn en dat ik nog wel regelmatig at random boos ga worden.
Ook heb ik hem gezegd dat samenwonen voorlopig weer van de baan is, we gaan hier eerst eens goed aan werken, zorgen dat de boel weer goed zit en mijn studie weer op de rails is, en dan kijken we wel weer.
*rust*
Oja en ik heb Naked 2 pellet
Wat een rompslomp zeg...quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jup. En ik een half jaar te vroeg trouw; dus ik kan ook nog niet meteen nederlands worden. Dus alles met via belgische ambassade in den haag. En sinds een half jaar heb je voor ieder ding een vingerafdruk nodig; dus ik moet langs gaan
Weet je wat het grappige is: In juni gaat mijn pa in de vut; en moet ik dat ook meteen aangeven![]()
Ik ga dus in 3 maanden tijd iets van 3x naar den haag moeten
Oh en ditquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:13 schreef PriemGirl het volgende:
Hoe reageerde hij er op? Snapte hij je standpunt?
Spees, de Nederlandse versie die ik heb heeft ook geen heel brok deel 1.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mama lollerde om kermit van jenna marbles, Kermieeeeee
Bij mij is echt zo'n 260 pagina's deel 1. Bij bgtes ookquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Spees, de Nederlandse versie die ik heb heeft ook geen heel brok deel 1.
Nja soms kan ik me nogal kwaad maken spontaan om dingen die vroeger gebeurd zijnquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hoe bedoel je at random boos worden?
Kermieworm is a make-up artistquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mama lollerde om kermit van jenna marbles, Kermieeeeee
Ik heb het echt niet.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Bij mij is echt zo'n 260 pagina's deel 1. Bij bgtes ook
Ik hoop dat ie het waar maaktquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:18 schreef BGTes het volgende:
[..]
Nja soms kan ik me nogal kwaad maken spontaan om dingen die vroeger gebeurd zijnToen hij me een jaar geleden voor de grap dikzakje noemde bijvoorbeeld, kan ik nog steeds boos om zijn omdat ik dramatisch ben
Hij snapte mijn punt helemaal en zei dat hij er alles voor zou doen om mij weer voor zich te winnen. "Ik ben de komende maanden jouw bitch."![]()
Maar het ging allemaal behoorlijk serieus en diep, hij heeft haar ook verwijderd van fb en uit zijn telefoon gedelete, dus hij meent het denk ik welIk geloof hem iig. Heb ook gezegd dat als hij me ooit nog zoiets flikt, het dagdag is
Thanx bro, that looks fantasticquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kermit would you do my makeup for meeeeee
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:20 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie het waar maaktEn anders is ie het gewoon niet waard.
Hmm... valt mee toch?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:21 schreef BGTes het volgende:
[..]Ik hoop het ook
Maar nou lijkt het net zo'n klootzak die naar allerlei meisjes kijkt enzo, maar dat is hij echt nietHij is doorgaans heel erg lief en heeft alleen maar oog voor mij. Doorgaans.
Ik ben gaan zoeken, er schijnt een misprint te zitten in deel 3 van de boxset.quote:
Ja dat klopt wel. Maar niet iedereen kijkt daar doorheenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:23 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Hmm... valt mee toch?
Al die dingen die wel goed gaan/als vanzelfsprekend doorgaan worden niet verteld. Dus dan krijg je al gauw een vertekend beeld.
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben gaan zoeken, er schijnt een misprint te zitten in deel 3 van de boxset.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:25 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel. Maar niet iedereen kijkt daar doorheen
Bijvoorbeeld die keer dat hij op mijn verjaardag in totaal 5 uur reisde om mij een roos te geven en te feliciteren
Wat echt? Zal ik bol.com mailen?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ook een keer een misdruk gehad in een boek... Kon ik m'n boek niet uitlezenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, nee, kak, ga ik zo even doenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Lololol
Heb je snookie's confessions gezien?
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat echt? Zal ik www.bol.com mailen?
Kak, net apparaatwissel. Maar Google op mockingjay en misprint en je komt hetzelfde tegen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ijs, kun je me mailen waar je het gevonden hebt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-02-2012 22:34:49 ]
Wat dan??quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hihi, ik heb net even gekeken wat ik allemaal moet doen voor een nieuw paspoort... Ik denk dat ik de rest van m'n leven Europa maar niet meer verlaat
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
zo goed?Ik zou er ergens EINZ tussen zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
en tettenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik zou er ergens EINZ tussen zetten
Ik moet een document sturen naar de Engelse ambassade in Parijs. En dan moet ik ze heul veul geld geven. En pasfoto's die correct zijn volgens Engelse maatstaven. En er moet iemand die mij twee jaar kent bevestigen dat ik het ben op die foto. En die moet British citizen zijn, of een belangrijken functie hebben op universitair niveauquote:
en Y U NO GIVE ME THE RIGHT BOOK???quote:
Ja de hungry games wel jaquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:37 schreef PriemGirl het volgende:
Maar die hungry games zijn wel de moeite waard dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |