twitter:MrsEkdom twitterde op dinsdag 21-02-2012 om 20:41:50They're to sexy for me... #rightsaidfred
reageer retweet
Nogal, ja. Rustig 2 afleveringen van een serie kunnen kijken en haast niks bij hoeven lezenquote:
Nu ook nog steeds? Marco B. op de radio.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:44 schreef CindieY het volgende:
Minthy, rustig, je hebt nog gewoon 3FM aan!
Nog steedsquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nu ook nog steeds? Marco B. op de radio.
Wat??quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:44 schreef CindieY het volgende:
Minthy, rustig, je hebt nog gewoon 3FM aan!
Oh, Michiel deed even zo'n piratenecho en draaide dus Marco Borsatoquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Wat??![]()
Ik lig nog bij te puffen, moet de boel nog aanzetten
Whehe, gemistquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oh, Michiel deed even zo'n piratenecho en draaide dus Marco Borsato
Kan ik al jaren niet meer vinden, niet bij m'n ouders en niet hier in Zwolle. Gewoon zo'n keiharde piep hier (en nog is 't niet genoeg om me uit bed te krijgenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Whehe, gemist![]()
Ik word elke ochtend wakker met zo'n galm, kan 3fm niet meer vinden op m'n wekkerradio
twitter:sodimitriop twitterde op dinsdag 21-02-2012 om 22:06:11"ik LIG in LECH in de sneeuw en ik denk dat ik BEFRISO"(SoDimitriOp) reageer retweet
Grapje uit het jaar nul.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:08 schreef hole1988 het volgende:
twitter:sodimitriop twitterde op dinsdag 21-02-2012 om 22:06:11"ik LIG in LECH in de sneeuw en ik denk dat ik BEFRISO"(SoDimitriOp) reageer retweet
Ik hoor of "bestemensenhierffweereenmooiploatievoorAnniedieveulvanDirkholdt" of "kkkgkgggggggkgkkgkgkgkgkggg"quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Kan ik al jaren niet meer vinden, niet bij m'n ouders en niet hier in Zwolle. Gewoon zo'n keiharde piep hier (en nog is 't niet genoeg om me uit bed te krijgen).
"Luisteraars amateurs!"quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik hoor of "bestemensenhierffweereenmooiploatievoorAnniedieveulvanDirkholdt" of "kkkgkgggggggkgkkgkgkgkgkggg"
Ben met geen van beide erg blij, maar ren wel hard m'n nest uit om de wekker uit te zetten
*start willekeurig nummer van Mario Mathy in, voor op de achtergrond*quote:
Beter!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:15 schreef themauster het volgende:
Foo Fighters is net gekozen tot beste rockband bij de Brit Awards 2012
Jaquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:50 schreef minthy het volgende:
Gaan ze echt naar een festival in Amerika??
Voor SWSX begrijp ik 't wel, MITS er op 3FM véél aandacht aan besteed wordt. En dat laatste is altijd het probleem...quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:50 schreef minthy het volgende:
Gaan ze echt naar een festival in Amerika??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |