quote:
Op dinsdag 21 februari 2012 21:54 schreef Roeland80 het volgende:ja okee maar die kunnen mij wel vertellen wat ze wel en wat ze niet vergoeden als het de afvoer is zullen ze toch wel het breek werk vergoeden en het weer in oude staat herstellen en het herstellen van het stuc werk.... de douche bak zit onder de tegels zeg maar dus zal er gebroken moeten worden.. tegels heb ik het dan over... maar heb nog wat tegels dus dat zou dan goed moeten komen.
Ik denk dat je een ietsjepietsje teveel verwacht van 'de verzekering', als ik het eerlijk mag zeggen.
Zoals ik al eerder vroeg, welke verzekering eigenlijk? De inboedelverzekering vergoedt alleen GEVOLGSCHADE, niet het (laten) doen van de klus zelf.
quote:
iemand tips zelfde douche bak opnieuw plaatsen of doucheba weg laten en laten tegelen?
Een aannemer/loodgieter bellen. En dan afhankelijk van je budget, een goede...
Dit hoort allemaal bij het hebben van een 'eigen' huis, TS.
Je draait zelf op voor het onderhoud en de voorkomende 'rampen'. Iets wat maar moeilijk kan worden uitgelegd aan huurders die voor dit soort zaken gewoon de woningbouwvereniging kunnen bellen.
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"