Dit kan ik er niet uit opmaken omdat de efficiente prijs van een aandeel pas wordt vastgesteld na een x aantal tijdsmomenten. Achteraf wordt er dan geconcludeerd dat aandelen op het uitkomen van het nieuws heftig bewegen maar je weet dus vooraf nog niet hoe heftig die beweging gaat zijn en op welke prijs dat stabiliseert. Wel vind ik paragraaf 5.2 interessant:quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:22 schreef Kabouter_Plofkop het volgende:
Er wordt empirisch onderzoek gedaan en een model met instapmomenten onderzocht om te profiteren van negatieve overreacties van de markt. Rendementen van >50% op één dag zijn niet zeldzaam volgens de onderzoekers..
Grotere bedrijven reageren kansmatig gezien het heftigst op slecht nieuws terwijl dat voor positieve berichten minder voorkomt. Apart.quote:The downside volatility ratio FN;min indicates signicant overreaction to bad news at the 5% level for 26 (86:7%) of the shares (25 shares (83:3%) at 1%). Thus, for the large-size DJIA companies, overreaction both to good and bad news is even more pronounced than for the smaller rms of the S&P500.
Nee volgens mij kan gewoon iedereen meedoen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:49 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
deelname tot 12/3
ik kon zo snel niet zien of je daarvoor bank bij Binck moet zijn, of niet.
Je kunt meedoen, maar wint nietsquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:31 schreef fedsingularity het volgende:
[..]
Nee volgens mij kan gewoon iedereen meedoen.
quote:Iedereen kan meedoen, maar alleen als klant van Binck maakt u kans op de prijzen. Belegt u nog niet bij Binck? Open dan snel en eenvoudig uw gratis rekening.
Lol. scherp opgemerkt.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:37 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Je kunt meedoen, maar wint niets
[..]
Eerst maar eens kijken hoe de beurs er dan voor staat. Ik neig juist naar bearish.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:21 schreef Sokz het volgende:
100% bullish en 20 contracten op de meest volatiele (en cisco obv.) aandelen en dan maar duimen.
Ik denk ook dat 't nog maar een paar maanden max. goed gaat gaan...quote:Op zondag 26 februari 2012 13:44 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Eerst maar eens kijken hoe de beurs er dan voor staat. Ik neig juist naar bearish.
quote:Ahold neemt Bol.com over
` Supermarktconcern Ahold neemt de
internetwinkel Bol.com over van de
investeringsmaatschappijen Cyrte
Investments en NPM Capital.Via de site
worden onder meer boeken,elektronica,
films,cd's en speelgoed verkocht.
Aldus Dick Boer: http://www.belegger.nl/ni(...)-band-met-klant.htmlquote:Op maandag 27 februari 2012 11:48 schreef JimmyJames het volgende:
imho heeft www.bol.com totaal geen competitief voordeel. Als je eenmaal een kredietkaart hebt en amazon hebt ontdekt, koop je daar nooit meer wat.
Ik vermoed dit ook. Al sinds jaar en dag wordt over deze methode gesproken maar is het nooit echt van de grond gekomen. Volautomatisch aangestuurde magazijnen kunnen met het grootste gemak 24/7 openblijven en met minimale mankracht operationeel zijn. De klant zou in principe zijn boodschappen online (bijv. via een app) kunnen doorvoeren en binnen 5 minuten zijn bestelling voorverpakt kunnen afhalen. De kostenbesparing zou behoorlijk zijn. Niet alleen heb je enorm weinig personeel nodig, de magazijnrobots kunnen verticale ruimte beter benutten zodat het pandoppervlak zonder overdrijven tot 10% teruggebracht kan worden. Imo kan /bol.com de organisatie van de aankoop het best faciliteren. Mocht dit op de een of andere manier passen binnen de visie van Ahold dan vind ik de overname van bol zeker geslaagd.quote:Op maandag 27 februari 2012 09:20 schreef the85mc het volgende:
Misschien ervaring met online shopping binnenhalen. Je zou ook boodschappen online kunnen bestellen en dan even later laten bezorgen of zelf ophalen. Dat is er al, maar nog niet zo succesvol
Dan hadden ze beter een goed aanbod aan wat personeel van bol.com kunnen doen, lijkt me. En de rest van de centen op zak houdenquote:Op maandag 27 februari 2012 12:31 schreef Arkai het volgende:
[..]
Ik vermoed dit ook. Al sinds jaar en dag wordt over deze methode gesproken maar is het nooit echt van de grond gekomen. Volautomatisch aangestuurde magazijnen kunnen met het grootste gemak 24/7 openblijven en met minimale mankracht operationeel zijn. De klant zou in principe zijn boodschappen online (bijv. via een app) kunnen doorvoeren en binnen 5 minuten zijn bestelling voorverpakt kunnen afhalen. De kostenbesparing zou behoorlijk zijn. Niet alleen heb je enorm weinig personeel nodig, de magazijnrobots kunnen verticale ruimte beter benutten zodat het pandoppervlak zonder overdrijven tot 10% teruggebracht kan worden. Imo kan /bol.com de organisatie van de aankoop het best faciliteren. Mocht dit op de een of andere manier passen binnen de visie van Ahold dan vind ik de overname van bol zeker geslaagd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |