op 31ecember weten we hetquote:Op zondag 26 februari 2012 10:38 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nope, samen met de zon verdwenen![]()
Zal het dan toch waar zijn dat 2012 gebeuren?
Uitzendinggemist doet het weerquote:Op zondag 26 februari 2012 10:58 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hallooo, de fucking zon is verdwenen! En uitzendinggemist!
Gaaf!quote:
Die strik zat er alquote:
Als jij de OV-chipkaart kan laten zien die je niet in bezit hebt dan wel.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik was mijn OV-chipkaart kwijt, nieuwe besteld (oude laten blokkeren), en die is nog niet binnen. Ik moet morgen met de trein, kan ik nog met korting reizen (stond een weekendreisproduct op)?
De hele kaart is geblokkeerd denk ik, dus weet niet of nog gelezen kan worden wat er eerst op stondquote:Op zondag 26 februari 2012 14:39 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Als jij de OV-chipkaart kan laten zien die je niet in bezit hebt dan wel.
dit. daarom autoquote:Op zondag 26 februari 2012 18:34 schreef daNpy het volgende:
Met het openbaar vervoer kun je van een plek waar je nu niet bent naar een plek waar je niet moet zijn.
Goed bezig geweest dus; een beetje solderen moet kunnen in je goeie kloffiequote:Op zondag 26 februari 2012 22:13 schreef Barcaconia het volgende:
Vanmiddag wilde ik even met een kameraad een rustig rondje met een oldtimer gaan rijden die al een jaar stilstond. Weer eens losrijden zeg maar. Start ik het ding, rijd 20 meter verderop en zie dat ik een spoor van pakweg 40cm breed benzine achter me laat over de gehele 20 meter.
Na een korte diagnose bleek de vlotter lek te zijn en vol benzine dus, hierdoor sloot de vlotternaald niet meer af en liep de volledige brandstofdruk van de pomp zo door de overloop van de carburateur naar de grond.
Heb ik heel de middag een vlotter staan solderen in mijn zondagse kleren.
Dat was ook mijn idee. Ik wist dat het ding toch al wat rijk stond maar bij het starten was de benzinelucht wel heel sterk aanwezig.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:16 schreef daNpy het volgende:
Voor ¤ 1,70 de liter wel werk wat verlies vemrindert
Klopt wel. Enige vervelende is dat je met die hoerige Engelse auto's nergens bij kunt, en op een of andere manier moeten de carburateurs dan onder het spruitstuk onder/tegen de accu aan zittenquote:Op zondag 26 februari 2012 22:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Goed bezig geweest dus; een beetje solderen moet kunnen in je goeie kloffie
Mucho's plezierosquote:Op maandag 27 februari 2012 07:55 schreef daNpy het volgende:
Daar is over nagedacht!
Anyway, ik ben voor de derde week op rij een weekje naar Duitsland bivakeren
Ik rijd lekker weer op de brommer, dat scheelt ongeveer de helft in het verbruikquote:Op maandag 27 februari 2012 11:23 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Nou ik ga maar weer sollicitaties de deur uit doen. Gister zowaar boven de 1 op 10 uitgekomen met de daily.
Ja en terecht, dat is makkelijk bezuinigen!quote:Op maandag 27 februari 2012 13:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik rijd lekker weer op de brommer, dat scheelt ongeveer de helft in het verbruik
SD: waar in Brabant is het precies?quote:Wij zijn op zoek naar ervaren riggers / hijsbegeleiders voor een van haar opdrachtgevers in de regio Noord-Brabant.
Een 750cc brommer that izzquote:Op maandag 27 februari 2012 13:35 schreef .Neovo. het volgende:
Een brommer die 1:20 rijdt? Dat vind ik eigenlijk best onzuinig
Da's geen auto, dat is een gemotoriseerd kippenhokquote:
Die in 10 seconden op de 100 zitquote:Op maandag 27 februari 2012 13:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's geen auto, dat is een gemotoriseerd kippenhok
Nahnah, heb je wel een vliegbrevet?quote:
Nee, wel een spoilerquote:Op maandag 27 februari 2012 13:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nahnah, heb je wel een vliegbrevet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |