abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108228412
Iemand houdt ermee op

'Het waren tijden’

Theo Verweij (iemand, red.) houdt het na dit jaar voor gezien. Dat maakte hij gisteren bekend op een persconferentie.

Al langer waren er geruchten over het vertrek van Verweij. De charismatische workaholic wilde zelf nooit speculeren over zijn toekomst, maar gisteren kondigde hij dan toch zijn afscheid aan: ‘Het is mooi geweest. Jarenlang heb ik me dag en nacht ingezet, maar er komt een moment dat je moet zeggen: “Het is mooi geweest. Jarenlang heb ik me dag en nacht..” etc. Dat moment is nu gekomen.’

Theo Verweij maakte in de jaren negentig furore en ging daar in 2003 mee door. De definitieve doorbraak bleef uit. ‘Er is in al die jaren natuurlijk ontzettend veel gebeurd, maar ik had het voor geen goud willen missen. Terugkijkend kun je zeggen: het waren tijden.’

Collegapersoon Han Boot is niet verrast door het besluit van Verweij: ‘Ik ken Theo als iemand en dat zal niet veranderen, maar ik weet dat dat lang niet voor iedereen geldt. Theo heeft zijn anonimiteit altijd buiten de media weten te houden, maar na zijn vertrek zal hij eindelijk gemist zal worden.’

De speculaties over een mogelijke opvolger zijn inmiddels losgebarsten. De mensen Jan Venema en Thijn Smulders worden genoemd, Wilco Vlaar niet. Verweij zelf wil er niets over kwijt: ‘We gaan eerst nog een keer het land in.’

Wat Verweij na zijn vertrek gaat doen, weet hij nog niet. Zelfs een terugkeer sluit hij niet uit: ‘In onze wereld kan het raar lopen, dus zeg nooit nooit.’
pi_108228725
Wie :? :o
pi_108228753
:D
  dinsdag 21 februari 2012 @ 16:27:43 #4
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_108228780
Wat jammer, terwijl ik al die tijd geen last van hem had. ;(
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  dinsdag 21 februari 2012 @ 16:43:08 #5
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_108229271
Ja, fijn. Koop een kaartje voor hem.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')