Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
Allebei wel nice, ik wil gewoon zoveel mogelijk pacequote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:04 schreef Lindgren. het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/59322
Deze is dus ook tof. + het is een Hybrid.
Iraola RB en Medel CDM.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:04 schreef Lindgren. het volgende:
Probeerde Medel al in te passen, maar dan verliest Callejon zijn 9.quote:
Deze ga ik bouwen! Snel ff pato en lavezzi verkopen en dan heb ik 120k, dan houd ik 105k over ong om te sparen! Lekker sweatyquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:04 schreef Lindgren. het volgende:
Ronaldo LM lost dat opquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Probeerde Medel al in te passen, maar dan verliest Callejon zijn 9.
Om het even, 19 om 22kquote:
Die van mijn heeft meer pace en meer kwaliteit, plus het is nog te verbeteren wanneer het budget groeit met Eto'o.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Welk team is meer pacey? Die van DutchSL of Lindgren
http://futhead.com/12/squad/59363 Oh, Lindgren had die van hem al aangepastquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/35770quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Niet in zijn budget.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:08 schreef laucas het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/12/squad/35770
Idd. Alleen Iraola voor Arbeloa.. Waarom?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:08 schreef Reemi het volgende:
[..]
http://futhead.com/12/squad/59363 Oh, Lindgren had die van hem al aangepast
Omdat Iraola beter en sneller is..quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Idd. Alleen Iraola voor Arbeloa.. Waarom?
Pace!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Idd. Alleen Iraola voor Arbeloa.. Waarom?
Nice.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:11 schreef laucas het volgende:
[..]
Moet ie maar handelen, deze ga ik zelf een keer maken.
Lamequote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Iedereen bedankt voor de hulp
Denk dat ik die van DutchSL neem.
Alsnog bedankt iedereen
Waarom?quote:
Ik wil je echt niet teniet doen oid...quote:
Jij hebt volledig BBVA met 2x Rusland.quote:
Carequote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:13 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Jij hebt volledig BBVA met 2x Rusland.
Ik heb volledig Rusland met 2x Serie A.
Evenveel hybrid hoor
Doe je niet. Neem dat team maar.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik wil je echt niet teniet doen oid...
McGeady i.p.v. Bystrov kan ook.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:14 schreef Reemi het volgende:
[..]
CareIk vind de Russische spelers gewoon niks
Dit zet me wel weer aan het denken danquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Doe je niet. Neem dat team maar.Ik vind 'm alleen niet zo origineel, maar er zit wel meer pace in.
Edit: En hij is wel degelijk duurder, met Buffon, Chiellini..
Buffon is zo'n 8k, Chiellini 20.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dit zet me wel weer aan het denken dan
in welk parallel universum leef jij dat Buffon 8k isquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Buffon is zo'n 8k, Chiellini 20.Maar er zijn wel goedkopere alternatieven.
Buffon is 3k en Chiellini 11k, en dan hoef je niet eens op koopjes te jagen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Buffon is zo'n 8k, Chiellini 20.Maar er zijn wel goedkopere alternatieven.
Het universum PS3quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
in welk parallel universum leef jij dat Buffon 8k is
Klopt. Hij is duurder. Zo'n 9 á 10.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
in welk parallel universum leef jij dat Buffon 8k is
Buffon is 800x beter, vind ik. Enorm betrouwbaar. Stekelenburg is een clown, fabelachtige reddingen en enorme blunders.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:20 schreef stoereboii het volgende:
Dutchsl zijn steek en buffon evenwaardig of is buffon beter?
PS3. In 4-1-2-1-2 he. Minstens 9k. Er staat er 1 op van 8,3, maar da's echt de laagste.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:21 schreef DutchSL het volgende:
Buffon was in september nog niet eens 9 a 10k.nu is hij 3k en dan heb je nog niet eens een koopje, hij is voor minder op te pikken.
Minstens 9k.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
PS3. In 4-1-2-1-2 he. Minstens 9k. Er staat er 1 op van 8,3, maar da's echt de laagste.
Tyfus.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:24 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Minstens 9k.
Maar er staat er 1 op van 8.3k.je moet de betekenis van het woord minstens eens opzoeken dan.
Nu 8.3k, vanavond weer wat anders.. momentopnames.
Maar je kunt ook een andere Italiaanse Serie A keeper nemen.
Welliton staat erop als spits, die moet je eventueel ombouwen. Alternatief is Carlos Eduardo. 86 pace en 5* skills.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Al de 2e speler die ik niet kan vinden
Misschien neem ik jouw team wel, dat ombouwen van 4 spelers wordt duurquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Welliton staat erop als spits, die moet je eventueel ombouwen. Alternatief is Carlos Eduardo. 86 pace en 5* skills.
4 spelers? Die van hem is trouwens een 4-1-2-1-2 hè, in 4-3-1-2 kom je niet uit.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Misschien neem ik jouw team wel, dat ombouwen van 4 spelers wordt duur
De Sanctis is ook goed inderdaad. Die gebruik ik in m'n 2e team. Die zie ik bijna nooit rare dingen doen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:25 schreef DannyDeko het volgende:
Hoe vaak moet ik nou nog zeggen dat De Sanctis de beste Serie A keeper is..!
Godverdomme, ik koop alles is 4-3-1-2 dikke teringzooiquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
4 spelers? Die van hem is trouwens een 4-1-2-1-2 hè, in 4-3-1-2 kom je niet uit.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Godverdomme, ik koop alles is 4-3-1-2 dikke teringzooi
Toenet ook al met minstens, gaat de verkeerde kant op mi mangquote:
Welliton kost ook minstens 9k, zie ik. Als spits. Dus als je daar een AMC van moet maken.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Toenet ook al met minstens, gaat de verkeerde kant op mi mang
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:32 schreef DutchSL het volgende:
Je kunt Buffon trouwens in alle 4 at the back systemen kopen, dankzij de triple link met Chiellini pakt hij dan toch 9 chemistry.
Je had zo'n 40k toch?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik denk dat het team van DutchSL een beetje boven m'n budget valt
Kheb hier eentje op mijn watch list staan van 800c ST formatie 4312quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Welliton kost ook minstens 9k, zie ik. Als spits. Dus als je daar een AMC van moet maken.
Ja, maar red ik dat incl ombouwen Welliton? Doumbia al 5k, Welliton 9k..quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]Dat scheelt veel geld.
[..]
Je had zo'n 40k toch?
Dan koop je Carlos Eduardo of Danny of Honda.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, maar red ik dat incl ombouwen Welliton? Doumbia al 5k, Welliton 9k..
Fijn, ik kon de discussie al niet volgen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Tyfus.Anders geformuleerd:
"Hij is op PS3 gemiddeld zo'n 9,5k waard, momentopnames kunnen verschillen. Met wat geluk kun je hem oppikken voor 8k, maar gossiemijne, dan moet je geluk hebben!"
Zolang ik het red wil ik Welliton hebben, maar ik ga even kijken voor de rest van de spelersquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:37 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dan koop je Carlos Eduardo of Danny of Honda.
Of je wacht gewoon rustig af, er komt heus nog wel een goedkopere vandaag.
Ik zou Carlos Eduardo AMC zetten. Fucking held voor minder dan 2k.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zolang ik het red wil ik Welliton hebben, maar ik ga even kijken voor de rest van de spelers
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:38 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Fijn, ik kon de discussie al niet volgen.
Suggesties mogen altijd, kan zo verkocht wordenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:44 schreef Reemi het volgende:
Ben ik nog een team aan het bouwen, is GJE al aan het kopen
Thanks voor de tips, ben eerst bezig al m'n 4312 spelers weg te krijgenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:48 schreef DutchSL het volgende:
Als je geen goedkope 41212 Tosic kunt vinden is Mark Gonzalez ook nog een alternatief op LM, beiden hebben 91 pace.
En Roberto Carlos alternatief op CDM voor Denisov, maar die zal normaal gesproken juist duurder zijn (en hij heeft iets minder pace.)
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:59 schreef StijnDa het volgende:
UP Anderson binnen. Ben benieuwd hoe dat gaat werken met 95 shot power en 44 long shots.
Mooi team, Danny IF lijkt me echt een heldquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:00 schreef DutchSL het volgende:
Dit is trouwens mijn Serie A / Rusland hybrid
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#k2prNdrUbcWcD
Ja ik vrees het ookquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]Een bal die kéihard tegen de stadionverlichting klapt.
Ja, dat hebben zo'n 5 mensen hier vandaag al gemeld.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:08 schreef Pietjuuhh het volgende:
heeft iemand dit al meegemaakt?
Ik heb een speler verkocht wil ik hem weg doen met driehoekje disconnect ik uit FUT..
Wat voor spel dan?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:09 schreef Rijst het volgende:
ThorB je bent echt een lastige tegenstander![]()
Is hij ook, ik heb hem ook een keer gehad in een 4-5-1 maar dat liep niet goed, toen verkocht en laatst een keer terug gekocht toen ik deze 4-2-2-2 maakte.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:04 schreef MaartenFM het volgende:
[..]
Mooi team, Danny IF lijkt me echt een held
raar ik heb het maar met 1 spelers, excuses danquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:09 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ja, dat hebben zo'n 5 mensen hier vandaag al gemeld.
Klopt, ik heb het ook met één speler en de rest gaat wel weg. Erg irritantquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:10 schreef Pietjuuhh het volgende:
[..]
raar ik heb het maar met 1 spelers, excuses dan
Fifa verzint wel meer stats die nergens op slaanquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:09 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja ik vrees het ook![]()
Maar hij heeft ook 51 finishing, best wel apart. Ik zie hem nooit spelen, maar moet je nagaan wat voor schoten op doel die man produceert als fifa deze stats er bij verzint
Ja! Hij is wegquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:11 schreef Reemi het volgende:
[..]
Klopt, ik heb het ook met één speler en de rest gaat wel weg. Erg irritant
Ja haha ben nu al 4keer gedisconnect haha, kga het er bij laten denk ikquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:11 schreef Reemi het volgende:
[..]
Klopt, ik heb het ook met één speler en de rest gaat wel weg. Erg irritant
Countervoetbalquote:
Ga je hem houden of met winst door verkopen?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:10 schreef MaartenFM het volgende:
YessEl Shaarawi voor 90,5K gestrikt (PS3), een koopje in deze tijden
Op een gegeven moment lukt het wel, probeer het morgen gewoon nog eens.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:11 schreef Pietjuuhh het volgende:
[..]
Ja haha ben nu al 4keer gedisconnect haha, kga het er bij laten denk ik
Zal ik doen, thnx btwquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:12 schreef Reemi het volgende:
[..]
Op een gegeven moment lukt het wel, probeer het morgen gewoon nog eens.
Pas op met 1 ST deed een tegenstander van mij ook eens speelde ik 45 min met mijn DEFquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:12 schreef Thorb het volgende:
Als ik 4-2-3-1 speel staat het altijd lekker dicht achterin idd.
Ik ga hem denk ik houden, als zijn prijs begint te dalen zal ik hem misschien wel verkopen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:12 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ga je hem houden of met winst door verkopen?
Krijg je veel tegendoelpunten of maak je er zelf te weinig?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:15 schreef DutchSL het volgende:
Hmm, zal mijn slecht lopende BBVA team hier iets mee te maken hebben?
IF Marcelo: high att, low def work rates
IF Pepe: high att, high def work rates
IF Ramos: high att, med def work rates
IF Iraola: high att, low def work rates
Alle verdedigers op high att, en de CDM's ook trouwens.
Speel je mw3? heb er vorige week een platina op gehaaldquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:15 schreef MaartenFM het volgende:
[..]
Ik ga hem denk ik houden, als zijn prijs begint te dalen zal ik hem misschien wel verkopen.
Beiden. Sinds ik Pique en IF Xabi Alonso er uit heb gehaald (TOTY week) loopt het een stuk stroever, zelfs aanvallend gek genoeg.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:15 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Krijg je veel tegendoelpunten of maak je er zelf te weinig?
Alleen de eerste week helaasquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:16 schreef Pietjuuhh het volgende:
[..]
Speel je mw3? heb er vorige week een platina op gehaald
IF Lopezquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:17 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon het hele team weg flikkeren
Hoezo, is toch een aangenaam spel?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:17 schreef MaartenFM het volgende:
[..]
Alleen de eerste week helaas50 euro weggegooid. Misschien dat ik het ooit weer op pak.
Oh dat is wel raar jaquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:19 schreef DutchSL het volgende:
[..]
IF Lopez
IF Iraola-IF Ramos-IF Pepe-IF Marcelo
IF Fabregas-IF Keita
IF Navas-SIF Higuain-Rossi
IF Soldado
en ik presteer er véél slechter mee dan wat ik eerst had
Casillas
Ramos-Pique-IF Pepe-IF Marcelo
IF Xabi Alonso-Mascherano
Navas-SIF Higuain-Rossi
Soldado
Logisch
Ja maar door FIFA speel ik het nooit, daarom is het weggegooid geld. Maar zo heb ik helaas wel meer spellen...quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:20 schreef Pietjuuhh het volgende:
[..]
Hoezo, is toch een aangenaam spel?
mw3 is echt een poep spelquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:20 schreef Pietjuuhh het volgende:
[..]
Hoezo, is toch een aangenaam spel?
Bruce Springsteen ja? Denk dat iedereen hier echt op deze info zat te wachten.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Even fucking hard The Boss aan het draaien hier_O_
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:15 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Heeft iemand hier al eens met UP Ba gespeeld? Hij heeft best wel bazige stats imo
Y u no stop trollingquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:21 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Bruce Springsteen ja? Denk dat iedereen hier echt op deze info zat te wachten.
Like i said, Springsteen is een fag.quote:
Vat dat ook niet helemaal, hoe weet je in godsnaam z'n schotkracht als je zo belabberd schiet? Ramt ie alles keihard over ofzo? Je zou 't bijna denken.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:09 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja ik vrees het ook![]()
Maar hij heeft ook 51 finishing, best wel apart. Ik zie hem nooit spelen, maar moet je nagaan wat voor schoten op doel die man produceert als fifa deze stats er bij verzint
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:21 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Bruce Springsteen ja? Denk dat iedereen hier echt op deze info zat te wachten.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Like i said, Springsteen is een fag.
Rick Ross is the boss
Ik dacht dat je Harde Baas bedoelde...quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Like i said, Springsteen is een fag.
Rick Ross is the boss
Beter Ross dan die Springsteenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Vat dat ook niet helemaal, hoe weet je in godsnaam z'n schotkracht als je zo belabberd schiet? Ramt ie alles keihard over ofzo? Je zou 't bijna denken.
[..]
[..]Rick Ross.
jij vindt ACDC zeker ook slechtquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Beter Ross dan die Springsteen
Wat is er mis met de jeugd van tegenwoordig, geen respect voor goede muziek.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Beter Ross dan die Springsteen
Niet verkeerd. Thunderstruckquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jij vindt ACDC zeker ook slecht
''niet verkeerd''quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Niet verkeerd. Thunderstruck
Springsteen is toch ook niet jouw generatie?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:27 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Wat is er mis met de jeugd van tegenwoordig, geen respect voor goede muziek.
Ik dacht ik doe even aardig. Laat maarquote:
je doet even aardig, dus je vindt ACDC helemaal niet goed? De jeugd van tegenwoordig, waar gaat het heenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik dacht ik doe even aardig. Laat maar
Niet goed en niet slechtquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je doet even aardig, dus je vindt ACDC helemaal niet goed? De jeugd van tegenwoordig, waar gaat het heen
Nope, maar daarom kun je oudere muziek nog wel waarderen. Dudeweiser die snapt het tenminste, ACDCquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Springsteen is toch ook niet jouw generatie?
Daar gaat je DNFquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:30 schreef Rijst het volgende:
Wat een frustrerend k****** pot speel ik nu weer. Tegen een Amerikaan met een Russische pacehoeren team. Hij komt 1-0 voor. Wel een cutback maar vind ik niet erg. Daarna schoot ik met Suarez tegen zijn keeper die hij een beetje liet uit komen en kaatste de bal voor de voeten van Adebayor. Die schoot hem binnen maar scheids vond het buiten spel terwijl hij helemaal niet buitenspel stondKwam door die keeper. De tegenstander pauzeert en lacht me uit. Daarna kreeg ik enorme buttonlag. Alles wat ik schoot ging meters naast of kwam te laat. Na de 3-0 heb ik mijn xbox uitgezet.
Ik vind oude hiphop of 80's muziek ook nice, maar rock en Springsteen zijn baggerquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:31 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Nope, maar daarom kun je oudere muziek nog wel waarderen. Dudeweiser die snapt het tenminste, ACDC
de muziek van de huidige generatie is vervuild met synthesizers en computersquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:31 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Nope, maar daarom kun je oudere muziek nog wel waarderen. Dudeweiser die snapt het tenminste, ACDC
Vroegah..quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
de muziek van de huidige generatie is vervuild met synthesizers en computersvroeger, toen de muziek nog van instrumenten kwam en de zang niet was veranderd door de computer...
Als hij via de keeper gaat sta je nog steeds buitenspel...quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:30 schreef Rijst het volgende:
Wat een frustrerend k****** pot speel ik nu weer. Tegen een Amerikaan met een Russische pacehoeren team. Hij komt 1-0 voor. Wel een cutback maar vind ik niet erg. Daarna schoot ik met Suarez tegen zijn keeper die hij een beetje liet uit komen en kaatste de bal voor de voeten van Adebayor. Die schoot hem binnen maar scheids vond het buiten spel terwijl hij helemaal niet buitenspel stondKwam door die keeper. De tegenstander pauzeert en lacht me uit. Daarna kreeg ik enorme buttonlag. Alles wat ik schoot ging meters naast of kwam te laat. Na de 3-0 heb ik mijn xbox uitgezet.
Nee hij stond achter 2 verdedigers. Dus zoquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:35 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Als hij via de keeper gaat sta je nog steeds buitenspel...
Wat raar dat hij dan buitenspel rekent.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:36 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee hij stond achter 2 verdedigers. Dus zo
Doel
Verdediger . Verdediger
Adebayor
Keeper
Suarez
Doordat de keeper uitkwam telde het spel hem als laatste man. Dat is ook een keer gebeurd bij clubs.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:37 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wat raar dat hij dan buitenspel rekent.
Ah oké, gewoon fout geprogrammeerd.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:39 schreef Rijst het volgende:
[..]
Doordat de keeper uitkwam telde het spel hem als laatste man. Dat is ook een keer gebeurd bij clubs.
In het echt is dat ook zoquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:40 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ah oké, gewoon fout geprogrammeerd.
Prima statement.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:30 schreef Rijst het volgende:
Als iemand zijn controller neer legt heb ik ook altijd meer moeite met scorenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:41 schreef laucas het volgende:
Altijd grappig als mensen de controller neerleggen, zien dat jij dat ook doet en denken: Oh mooi, nu kan ik er wat maken maar dan alsnog falen
[lindgrenmode] Au mijn ogen!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:44 schreef Rijst het volgende:
whaha lindgren hebbe we vn jouw geleert xD
Lindgren.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
[lindgrenmode] Au mijn ogen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Lindgren.
Rijstje doet het ekxspres volgens mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij ben inmiddels zo getraind dat je in elke post een gramamticale fout ziet
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
Misschien lees ik het verkeerd, maar als de keeper uitkomt (voorbij 1 verdediger) dan telt de verdediger als keeper en de keeper als laatste man.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:47 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dan heb jij nog nooit een voetbalwedstrijd gekeken.
Bent. Grammaticale.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jij ben inmiddels zo getraind dat je in elke post een gramamticale fout ziet
Snelheidsfouten en ik zit mobielquote:
In Rijsts situatie stonden er nog 2 verdedigers achter Adebayorquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:49 schreef MaartenFM het volgende:
[..]
Misschien lees ik het verkeerd, maar als de keeper uitkomt (voorbij 1 verdediger) dan telt de verdediger als keeper en de keeper als laatste man.
Ben ondertussen met school bezig (lees: boek voor me en half naar het scherm kijken en eigenlijk niks doen). Excusesquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:51 schreef StijnDa het volgende:
[..]
In Rijsts situatie stonden er nog 2 verdedigers achter Adebayor![]()
Opletten Maarten
Dat wist ik niet eens.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:49 schreef MaartenFM het volgende:
[..]
Misschien lees ik het verkeerd, maar als de keeper uitkomt (voorbij 1 verdediger) dan telt de verdediger als keeper en de keeper als laatste man.
Dan heb jij nog nooit een wedstrijd gezien.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:52 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat wist ik niet eens.![]()
Maar het waren er idd 2. ja
whaha egt domme rijstballetje xdquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dan heb jij nog nooit een wedstrijd gezien. [ afbeelding ]
Hoge pace he.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:57 schreef Hoogstaande het volgende:
Waarom zijn er sommige bronzen spelers zo waanzinnig duur als je kijk op ultimatedb?
Of pakt udb een gemiddelde van wat er op het moment op de veiling staat?
Goede bronzes kosten veel coins, lijkt me logisch.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:57 schreef Hoogstaande het volgende:
Waarom zijn er sommige bronzen spelers zo waanzinnig duur als je kijk op ultimatedb?
Nou dat valt soms ook mee.quote:
ja omdat het de allerslechtste speler van het spel isquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:00 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nou dat valt soms ook mee.
Neem nou Cho Beom Suk:
Rating 41, pace 69, alle andere stats daar ver onder.
Is volgens udb 5K waard op de PS3
Nee ultimatedb pakt het gemiddelde van alle transacties.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:57 schreef Hoogstaande het volgende:
Dat zijn1 van de slechste spelers. Die houden de bank warm zodat de team een lagere rating krijgt.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:00 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nou dat valt soms ook mee.
Neem nou Cho Beom Suk:
Rating 41, pace 69, alle andere stats daar ver onder.
Is volgens udb 5K waard op de PS3
Waarom is dat geld waard dan?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:01 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat zijn1 van de slechste spelers. Die houden de bank warm zodat de team een lagere rating krijgt.
Als je een single match speelt online dan zie je de ratings van de tegenstander. Je wordt ook gematched aan iemand met een vergelijkbare rating. Veel kneuzen willen dan een sterrenteam met kneuzen op de bank zodat ze tegen mindere tegenstanders moetenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:05 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Waarom is dat geld waard dan?
Ik heb net een Turton van 41 gemiddeld gekocht, die op udb een waarde van rond de 1k heeft.
BIN voor 200 gekocht. Eens zien of iemand gek genoeg is daar iets van 900 voor neer te leggen
Sommige mensen zetten die hele slechte spelers op hun bank om hun rating omlaag te halen, zodat ze slechtere tegenstanders krijgen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:05 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Waarom is dat geld waard dan?
Ik heb net een Turton van 41 gemiddeld gekocht, die op udb een waarde van rond de 1k heeft.
BIN voor 200 gekocht. Eens zien of iemand gek genoeg is daar iets van 900 voor neer te leggen
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je een single match speelt online dan zie je de ratings van de tegenstander. Je wordt ook gematched aan iemand met een vergelijkbare rating. Veel kneuzen willen dan een sterrenteam met kneuzen op de bank zodat ze tegen mindere tegenstanders moeten
Waarom zou je dat doen. BIN is altijd effectiever.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Zometeen maar gokken, 4 spelers in totaal 12k waarde eropzetten voor 150 coins
als je geld weg wil gooien is dat dé manierquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:19 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen. BIN is altijd effectiever.
Dit. 150c startprijs is gewoon iets voor luie mensen die waardes niet kennen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:19 schreef StijnDa het volgende:
[..]
BIN gaat niet, 6.5k BIN voor 4-1-2-1-2 Doumbiaquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:19 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
BIN gaat niet, 6.5k BIN voor 4-1-2-1-2 Doumbia
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:23 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Op Sport1 wel. Zender van de maand
Kabelquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:23 schreef Rijst het volgende:
[..]
sport1. Begint over een half uur al.
Hij verkoopt niet voor die prijsquote:
6.5 BIN is ook flink boven de marktprijsquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
BIN gaat niet, 6.5k BIN voor 4-1-2-1-2 Doumbia
Dan doe je goedkoper. Als je hem er voor 150 opzet raak je hem vast kwijt voor 3k, dat wil je ook niet.'quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hij verkoopt niet voor die prijs
Dan gaat hij zonder bin al helemaal niet verkopen voor die prijsquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hij verkoopt niet voor die prijs
Zit wel een prijsverschilletje in toch?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:26 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Godver ik heb per ongeluk een IF Doumbia gekocht toen ik de prijs van de NIF ging checken
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:26 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Godver ik heb per ongeluk een IF Doumbia gekocht toen ik de prijs van de NIF ging checken
Had je een spasme?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:26 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik zie een mini-vandermarretje.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:29 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
Hier ga ik het morgen eens mee proberen
Had bijna mee kunnen doen aan 11 nationaliteiten.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik zie een mini-vandermarretje.
lijkt er wel op.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:38 schreef pascal08 het volgende:
Is de Fransen epidemie al weer overgewaaid?
Ongeveer wel, wel het moment om alles te verkopen lijkt me. Iedereen zit straks met allemaal Fransen opgescheeptquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:38 schreef pascal08 het volgende:
Ja, nu het toernooi begonnen is zijn de meeste teams wel klaar. Prijzen zijn nog steeds veel hoger dan ze waren, maar het is geen gekkenhuis meer en ze zullen nu wel blijven dalen. Wellicht nog een kleine piek in de avond tussen 6 en 9, maar dat is me wat teveel gokwerk. geile winst gemaakt en nu is het mooi geweestquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:38 schreef pascal08 het volgende:
Ik twijfel of ik m'n complete team nu zal verkopen of houden. Aan de ene kant heb je kans dat die prijzen straks weer dalen tot het niveau van vorige week en dan maak ik dikke winst. Aan de andere kant kan ik nu ook coins farmen met dit team en heb je kans dat sommige spelers blijvend duurder worden, zoals Toefjes zei.quote:
In de hoeveel tijd komen er eigenlijk van die tornooitjes?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, nu het toernooi begonnen is zijn de meeste teams wel klaar. Prijzen zijn nog steeds veel hoger dan ze waren, maar het is geen gekkenhuis meer en ze zullen nu wel blijven dalen. Wellicht nog een kleine piek in de avond tussen 6 en 9, maar dat is me wat teveel gokwerk. geile winst gemaakt en nu is het mooi geweest
Mijne lijkt er wel een beetje opquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:29 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
Hier ga ik het morgen eens mee proberen
Had bijna mee kunnen doen aan 11 nationaliteiten.
Wanneer EA er zin in heeft..valt geen zinnig woord meer over te zeggen nowadays. Als ze aflopen en ze hebben geen zin dan verlengen ze het en als ze wel zin hebben komt er weer iets nieuwsquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:42 schreef Pietjuuhh het volgende:
[..]
In de hoeveel tijd komen er eigenlijk van die tornooitjes?
Volgens mij valt hij dan gewoon hard tegen eigenlijk..met bronze tegen silver/goud krijg je een hcp boost..als je hiermee tegen goede gold en silver komt dan zal hij denk ik niet tot zijn recht komen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:43 schreef poker4lifee het volgende:
zojuist m'n 1e squad samengesteld..wat vinden jullie ervan?
kheb dus een mancrush op kandji zeg maar in fifa.. grootste baas ooit
dus kijken of ik dit team langzaam na kan gaan bouwen:
http://www.futhead.com/12/squad/59917
Nice, dus als ik het goed begrijp kan er elke week zoveel coins geraapt worden?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wanneer EA er zin in heeft..valt geen zinnig woord meer over te zeggen nowadays. Als ze aflopen en ze hebben geen zin dan verlengen ze het en als ze wel zin hebben komt er weer iets nieuws
Nee, er zijn bijna nooit zulke specifieke toernooien. Normaal is het meer iets als in max 4 stars ofzo...of max 1 league of nationaliteit..dan is er niet zo'n gekkenhuis. Dit werkt alleen als ze maar 1 nationaliteit of league doen en zelf niet kan kiezen en dat is bijna nooit.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:47 schreef Pietjuuhh het volgende:
[..]
Nice, dus als ik het goed begrijp kan er elke week zoveel coins geraapt worden?
Veel blessuresquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:44 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Mijne lijkt er wel een beetje op
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#EzlObsjbbcWgq
iemand nog tips?
Ok, thnxquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, er zijn bijna nooit zulke specifieke toernooien. Normaal is het meer iets als in max 4 stars ofzo...of max 1 league of nationaliteit..dan is er niet zo'n gekkenhuis. Dit werkt alleen als ze maar 1 nationaliteit of league doen en zelf niet kan kiezen en dat is bijna nooit.
Nee, zeker niet elke week.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:47 schreef Pietjuuhh het volgende:
[..]
Nice, dus als ik het goed begrijp kan er elke week zoveel coins geraapt worden?
hcp boost pakt dan toch juist in mijn voordeel uit met mn bronze spelers in de squad? ik vind hem echt underrated haha, daarom lijkt het me wel leuk om met hem tegen zilveren teams enzo te spelen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Volgens mij valt hij dan gewoon hard tegen eigenlijk..met bronze tegen silver/goud krijg je een hcp boost..als je hiermee tegen goede gold en silver komt dan zal hij denk ik niet tot zijn recht komen.
Nee hcp boost gewoon je squad als daar een groot verschil in zit (als het dus bestaat..nog steeds niet bewezen natuurlijkquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:50 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hcp boost pakt dan toch juist in mijn voordeel uit met mn bronze spelers in de squad? ik vind hem echt underrated haha, daarom lijkt het me wel leuk om met hem tegen zilveren teams enzo te spelen.
Let op je fitness man..onder de 80 kan echt niet..daarom heb je ook zoveel blessuresquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:44 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Mijne lijkt er wel een beetje op
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#EzlObsjbbcWgq
iemand nog tips?
Toernooi voor franse spelers. Alle Franse spelers zijn dus als een rakket in prijs gestegen, waardoor er hier erg veel winst gemaakt is.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:55 schreef detennismaster het volgende:
Zo zit al sinds vrijdag in Oostenrijk, heb nu even internet. Wat heb ik gemist?
Het complete trading dagboek van alle FUT'ers op FOK betreffende de Franse markt.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:55 schreef detennismaster het volgende:
Zo zit al sinds vrijdag in Oostenrijk, heb nu even internet. Wat heb ik gemist?
LM IF Dempseyquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:43 schreef poker4lifee het volgende:
zojuist m'n 1e squad samengesteld..wat vinden jullie ervan?
kheb dus een mancrush op kandji zeg maar in fifa.. grootste baas ooit
dus kijken of ik dit team langzaam na kan gaan bouwen:
http://www.futhead.com/12/squad/59917
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:57 schreef laucas het volgende:
[..]
Het complete trading dagboek van alle FUT'ers op FOK betreffende de Franse markt.
Dus ik heb het beste tradingsweekend van het jaar gemist?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:56 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Toernooi voor franse spelers. Alle Franse spelers zijn dus als een rakket in prijs gestegen, waardoor er hier erg veel winst gemaakt is.
Laatst was er ook zo een, maar ja ongeveer welquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:58 schreef detennismaster het volgende:
[..]
[..]
Dus ik heb het beste tradingsweekend van het jaar gemist?
Ja, 80K per uur was makkelijk te halenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:58 schreef detennismaster het volgende:
[..]
[..]
Dus ik heb het beste tradingsweekend van het jaar gemist?
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, 80K per uur was makkelijk te halen
Dat is wel veelquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, 80K per uur was makkelijk te halen
(gedurende 3/4 uur eergisteren in de avond)
Dat was wel kansloos bij sommige mensen jaquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:57 schreef laucas het volgende:
[..]
Het complete trading dagboek van alle FUT'ers op FOK betreffende de Franse markt.
iemand?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:56 schreef poker4lifee het volgende:
en hadden de fysio trainers nou ook alleen effect op kaartjes of zorgen ze daadwerkelijk voor minder kans op blessures? vast het 1e
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:00 schreef Tobi-wan het volgende:
Vanavond maar even uitproberen
[ afbeelding ]
Holy fuck bazenteamquote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:00 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
Tussen de 220 en 240 denk ik..heb een uurtje gemistquote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:00 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat is wel veel![]()
Jij hebt 300k binnen gehengeld?
Pff, toch voor Iniesta gekozen in plaats van IF Fabregas?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:00 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
Nice, ik was ook voor Iniesta gegaan op die plekquote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:00 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
dank uquote:
Ah netjes welquote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tussen de 220 en 240 denk ik..heb een uurtje gemist
De stats van IF Fabregas zijn een stuk beter inderdaad. Maar daar kwam ik nog wat coins te kort voor. Had geen zin om te wachtenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:01 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Pff, toch voor Iniesta gekozen in plaats van IF Fabregas?
Vergelijk de ingame stats eens, ik zou gaan voor optie 2
Oké, waarom?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nice, ik was ook voor Iniesta gegaan op die plek
Ja en ik had het heel snel door, dat eerste uur was echt sick.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:02 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ah netjes wel![]()
Weet niet hoe lang ik bezig ben geweest, maar 80k per uur niet gehaald![]()
Je hebt wel iets meer trading ervaring denk ik
True that, begin ging het hardst. Toen kon je nog álles heel goedkoop halen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja en ik had het heel snel door, dat eerste uur was echt sick.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:03 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Pacewhore team trouwens dat CSKA
Ik baal zo dat ik dit gemist heb.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:04 schreef StijnDa het volgende:
[..]
True that, begin ging het hardst. Toen kon je nog álles heel goedkoop halen.
Omdat ik de CAM in 4-2-2-2 zie als een winger. Zijn 82 acceleration is prima (beter dan je zou denken met 78 pace) en zijn positioning en tactical awareness zijn echt sick waardoor hij altijd op de goede plek staat..verder 91 dribbling en 85 crossing wat ook erg belangrijk is en 4 star skill is op die plek wel erg fijn (en 4 star weak foot is ook handig).quote:
heb het ff zo ingevuld, stuk beter dan eerst. alleen jammer dat olave niet centraal kan omdat friedeltje erachter staatquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:57 schreef detennismaster het volgende:
[..]
LM IF Dempsey
RM: Richards
LCB: Wynne
CB: Olave
RCB: IF Anibaba
LCDM: Balchan
RCDM: Alonso
Lekker hoor.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:00 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
Dan wissel je Olave en IF Anibaba om. Of je neemt als keeper IF Ospinaquote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:08 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
heb het ff zo ingevuld, stuk beter dan eerst. alleen jammer dat olave niet centraal kan omdat friedeltje erachter staat
In dat opzicht is hij wel ietsje beter inderdaad, maar die CAM's komen ook nog wel eens voor het doelquote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Omdat ik de CAM in 4-2-2-2 zie als een winger. Zijn 82 acceleration is prima (beter dan je zou denken met 78 pace) en zijn positioning en tactical awareness zijn echt sick waardoor hij altijd op de goede plek staat..verder 91 dribbling en 85 crossing wat ook erg belangrijk is en 4 star skill is op die plek wel erg fijn (en 4 star weak foot is ook handig).
IF Cesc heeft maar 3 star skill en weak foot, 77 acceleration wat echt weinig is op die plek en ook beduidend mindere dribbling (85 crossing is wel hetzelfde).
Ik zie Iniesta als een prima wide CAM en bij een centrale CAM op CM zou ik juist eerder voor IF Cesc gaan.
haha was idd net op colombiaanse keepers aan het zoekenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:10 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dan wissel je Olave en IF Anibaba om. Of je neemt als keeper IF Ospina
Ja ieder zo zijn dingquote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:13 schreef Tim86 het volgende:
Ze komen wel voor het doel ja, maar niet dat Iniesta dan zo slecht is. Voor mijn spel is Iniesta wel geschikter denk ik. Jammer dat ze te duur zijn voor hem om allebei te halen
Mijn zoontje dinsdag door Ajaxquote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:16 schreef vandermar het volgende:
Maandag gaat mijn neefje proberen om door Feyenoord gescout te worden
Ik zie een ragequit halverwege de training aankomen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:16 schreef vandermar het volgende:
Maandag gaat mijn neefje proberen om door Feyenoord gescout te worden
quote:
Zoontje? Hoe oud ben je? Ouder dan Toef?quote:
Vrije trappen zijn weer zo belachelijk makkelijk. Randje 16 maak ik er 1 op 3 denk ik.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:10 schreef vandermar het volgende:
Zonet echt een heerlijke vrije trap gemaakt, niet op de manier waar bijna iedereen het op doet maar op de manier met effect25 - 30 meter met Ronaldinho met een vreselijke curve eraan. Morgen even uploaden
ik maak ze makkelijker op die manier dan op de manier van rechtdoor.
Ouder dan Toefjes lijkt me onwaarschijnlijkquote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zoontje? Hoe oud ben je? Ouder dan Toef?
Ik ben 35 en heb 4 kinderen...quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zoontje? Hoe oud ben je? Ouder dan Toef?
Eindbaas Taiwo linksbackquote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:17 schreef paul1501 het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/52988
Nog ideeën voor verbetering? IF Bale is te duur
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:18 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Ik ben 35 en heb 4 kinderen...
Ik weet niet wanneer je wat hoor....
Moet dinsdag de brief meenemen..
Bedanktquote:
Je bent ongeveer 3x ouder dan mijquote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:20 schreef Joodnl het volgende:
[..]Zo oud is dat toch niet hehehehe!
Is ze te duurquote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:20 schreef paul1501 het volgende:
[..]
BedanktWas vergeten dat hij nu in Engeland zit.
Waarom zendt de NOS trouwens alleen de samenvattingen uit? Tv is toch een stuk fijner dan zo'n stream..
2 bejaarden in de scene!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:18 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Ik ben 35 en heb 4 kinderen...
Ik weet niet wanneer je wat hoor....
Moet dinsdag de brief meenemen..
Haha vergeleken met hier wel relatiefquote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:20 schreef Joodnl het volgende:
[..]Zo oud is dat toch niet hehehehe!
Lindgren.quote:
/belgquote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:22 schreef Reemi het volgende:
Ja lap, mijn sopcast heeft geen beeld meer
Voel me nu ineens een Fossielquote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:21 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Haha vergeleken met hier wel relatief
Zonde hoor. Moskou doet het tot nu toe best aardig tegen Real.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:21 schreef Reemi het volgende:
[..]
Is ze te duurZe zenden ook nog eens liever Barcelona - bagger club dan bijvoorbeeld Real Madrid - Chelsea uit
Het museum heeft gebeldquote:
Had graag Chelsea - Napoli op TV gezienquote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:22 schreef paul1501 het volgende:
[..]
Zonde hoor. Moskou doet het tot nu toe best aardig tegen Real.
this nie woar hequote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:22 schreef Reemi het volgende:
Ja lap, mijn sopcast heeft geen beeld meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |