Ik heb bij Ireth ook klussen gedaan met mede Fokkers en hoewel we elkaar pas net kende konden we samenwerken alsof we dat al jaren deden.quote:
Multifunctioneel inzetbaar. Meestal bezig met laminaat, afwasmachines en wasdrogers, bekabeling, schakelaars, trek- & buigveren en mensen achter de vodden zitten....quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:28 schreef innepin het volgende:
Oh wat leuk joh, dit wordt dus gewoon een reünie voor jullie![]()
En jij bent dus van de elektra en Merlijn doet algemeen kluswerk, oui?
Scorpie doet dus de cateringquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:25 schreef Scorpie het volgende:
Ik kan alleen maar pc's fixen, netwerkjes en kabel aanleggen, daarna houdt het wel op
BBQ'en en frituren is ook een mannenzaak.quote:
Laat me dan maar verven of plinten fixen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:28 schreef Rucky het volgende:
[..]
BBQ'en en frituren is ook een mannenzaak.
* Merlijn tipp-ex aangeeftquote:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:38 schreef Egberts het volgende:
* Egberts is blond, dacht dat het hier de SC was
Tis zeker niet aardig als ik hier een grapje maak over een gebrek aan sociaal leven hè?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:22 schreef Rucky het volgende:
De datum maakt mij niet zoveel uit. Het weekend is sowieso geen probleem.
Verstandig is het iig niet.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:27 schreef innepin het volgende:
[..]
Tis zeker niet aardig als ik hier een grapje maak over een gebrek aan sociaal leven hè?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |