Dit. Alleen Isabeau invullen waar Seb staat. En zij waar hij staat.quote:Op woensdag 22 februari 2012 09:37 schreef Estrys het volgende:
Seb gaat niet naar de peuterspeelzaal. Hij ging vanaf dat hij 3 maanden was drie hele dagen naar het kdv. Ik vond het wat veel voor het manneke. Drie dagen opvang plus een halve dag psz. Daarbij de peuterspeelzaal zit letterlijk een lokaal verder in hetzelfde gebouw, met veelal dezelfde kindjes en op hetzelfde speelplein.
Nou, inderdaad! Waarom zou je het niet gewoon proberen? De kans is groot dat je nieuwe kanten van je kind leert kennen en dat je ziet dat hij/zij zich zonder jou goed kan vermaken..quote:Op woensdag 22 februari 2012 08:38 schreef freecell het volgende:
En dan is de vraag: waarom zou je het niet doen? Voor jezelf of voor haar?
quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:18 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nou, inderdaad! Waarom zou je het niet gewoon proberen? De kans is groot dat je nieuwe kanten van je kind leert kennen en dat je ziet dat hij/zij zich zonder jou goed kan vermaken..
quote:Op woensdag 22 februari 2012 08:51 schreef kitty_hello het volgende:
Ze gaat er wel heen, maar voor mijn gevoel vind ik het met 2,5 (iets) fijner dan nu (al).
quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:44 schreef simmu het volgende:
nog even eenvoorvalletje delen over mijn grote jongen: met zijn verjaardagsfeestje zomaar opeens toen hij met oma aan het babbelen was wees hij naar kiro's plekje in de kast en zei "kiko!"
selene is er nu en dan wel erg mee bezig (op een gemoedelijke manier), van ravi stond ik echt even flabbergasted
dat dus maar Seb invullen waar Isabeau staat en hij waar zij staatquote:Op woensdag 22 februari 2012 10:46 schreef Sorbootje het volgende:
Ik vind het geweldig om te zien hoe het KDV het leven van Isabeau verrijkt. Toen ik er gisteren kwam was ze met een meisje van ruim 3 aan het spelen. Ze waren samen aan het "koken". Vanmorgen beet ze flink van zich af toen een wat ouder jongentje haar puzzel wilde pakken. Ik vind dat soort dingen mooi om te zien. Thuis leert ze dat niet, daar heeft en krijgt ze geen broertje of zusje van ongeveer dezelfde leeftijd. Natuurlijk leert ze ook wel wat van haar grote broer en zussen, maar da's toch echt wel een heel groot leeftijdsverschil.
Wat ontroerend.quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:44 schreef simmu het volgende:
nog even eenvoorvalletje delen over mijn grote jongen: met zijn verjaardagsfeestje zomaar opeens toen hij met oma aan het babbelen was wees hij naar kiro's plekje in de kast en zei "kiko!"
selene is er nu en dan wel erg mee bezig (op een gemoedelijke manier), van ravi stond ik echt even flabbergasted
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |