Ik krijg zo een goed beeld van je. Volgens mij ben je een beetje zo:quote:Op dinsdag 21 februari 2012 05:01 schreef computerprobleem het volgende:
TS begint:
Robert de Niro of Al Pacino
Gangster of Mafia
Thriller of Horror film
Arnold Schwarzenegger of Sylvester Stallone
Communisme of Kapitalisme
Links of Rechts
Op je 70e sterven in rijkdom of op je 100e in armoede
Op je 30e sterven als een belangrijk persoon die nog lang herinnerd zal worden, of op je 90e in rijkdom (maar niet zo belangrijk, gewoon een rijk iemand)
Werknemer of Werkgever
Amerika of Rusland
Israël of Iran
Zuid-Korea of Noord-Korea
Basisschool directeur of Professor aan hoge universiteit
Regisseur of Acteur
Officier of Soldaat
Seks of Geld
Koning of President
Oorlogsfilms of Westerns
Conflicten aangaan of Conflicten vermijden
Alleen beantwoorden indien bovenstaande vragenlijst het nog niet duidelijk maakt:
Bang voor de dood of Bang om écht te leven
Je hebt het niet helemaal goed overgenomenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 05:09 schreef Stokstaart het volgende:
Robert de Niro of Al Pacino]/b]
Gangster [b]of[/b] [b]Mafia
Thriller of Horror film
Communisme of Kapitalisme (maar dan wel vanuit het grondpricipe)
Links [/b[][b]of[/b] Rechts
[b] Op je 70e sterven in rijkdom of op je 100e in armoede
Op je 30e sterven als een belangrijk persoon die nog lang herinnerd zal worden, of op je 90e in rijkdom (maar niet zo belangrijk, gewoon een rijk iemand)
Werknemer of Werkgever
Amerika of Rusland
Israël of Iran
Regisseur of Acteur
Officier of Soldaat
Seks of Geld
Koning of President
Oorlogsfilms of Westerns
Rommeltje. Opnieuw.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 05:09 schreef Stokstaart het volgende:
Robert de Niro of Al Pacino]/b]
Gangster [b]of[/b] [b]Mafia
Thriller of Horror film
Communisme of Kapitalisme (maar dan wel vanuit het grondpricipe)
Links [/b[][b]of[/b] Rechts
[b] Op je 70e sterven in rijkdom of op je 100e in armoede
Werknemer of Werkgever
Amerika of Rusland
Israël of Iran
Regisseur of Acteur
Officier of Soldaat
Seks of Geld
Koning of President
Oorlogsfilms of Westerns
Je mag niets veranderen, dat is vals spelen!quote:
de jouwe ziet er ook niet uitquote:
maar das tong, zijn werk is het maken van zulken lijstjesquote:Op dinsdag 21 februari 2012 05:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
de jouwe ziet er ook niet uit
die van tong zijn veel prettiger in te vullen
Ja, bedankt. Ik ben een zeer gewaardeerd lid hier. Zonder mij zou er hier elke dag een zombie apocalypse plaats vinden, ik schrik die bitches af. Dus ja, ik red elke nacht FOK!, een beetje meer waardering is nodig vind ik.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 05:14 schreef Glesse het volgende:
Nee dit gaat hem niet worden hier maar toch bedankt voor de moeite computerprobleem want jij probeert er tenminste een beetje Schwung in te houden hierzo...
Dat weet ik wel. Ik lurk hier meer als dat je zou denkenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 05:15 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ja, bedankt. Ik ben een zeer gewaardeerd lid hier. Zonder mij zou er hier elke dag een zombie apocalypse plaats vinden, ik schrik die bitches af. Dus ja, ik red elke nacht FOK!, een beetje meer waardering is nodig vind ik.
Maar krijg ik nie
Wat heeft lelijkheid nou met vrienden te makenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 05:17 schreef Glesse het volgende:
[..]
Dat weet ik wel. Ik lurk hier meer als dat je zou denken![]()
Maar tegenwoordig, sinds 2:30 vannacht, ben ik niet meer het verlegen muurbloempje met een natte plek in mijn broek dat ik ooit was.
Mijn commentaar was ook niet vervelend bedoeld want ik moet hier vrienden maken omdat dat in de echte leven toch niet lukt en nooit gaat lukken gezien mijn leleikhijd.
Want ik waardeer qualiteitstopics in de nachtelijke uren.
Deze Mannetjen ken ik van de internetquote:Op dinsdag 21 februari 2012 05:22 schreef computerprobleem het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Lieve computerprobleem, ben je er vannacht weer? want dan wil ik wel een goede nachtbagger. Niet zo een als vannacht waar ik zelf alleen maar aan meedoe. maar een nachtbagger die epische ende tof wordt.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 05:20 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Wat heeft lelijkheid nou met vrienden te maken
Als je echt zo lelijk bent, zoek je toch gewoon lelijke vrienden?
Maar ja, veel vrienden hebben is overschat. Liever een aantal erg goede vrienden waar je op kunt vertrouwen, dan achtienhonderdvijfenzeventig (1875) hyves/facebook vrienden.
Maar gewoon reageren hier, ik ben 's nachts meestal online. Weet niet eens waarom, ben een nachtmens denk ik.
Maar ik hoor de vogeltjes al fluiten, dus het zombie gevaar is weg.
Ey vriend, als we zo gaan beginnen dan kun je het wel vergeten om vrienden te worden met mij!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 05:25 schreef Glesse het volgende:
[..]
Deze Mannetjen ken ik van de internet
Maar ik wil niet meer foeteren op een plek waar wanden en vloeren samenkomen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 05:26 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ey vriend, als we zo gaan beginnen dan kun je het wel vergeten om vrienden te worden met mij!
'Deze Mannetjen', noem jij deze eindbaas een 'Deze Mannetjen van de internet'?
Je weet niet wie dat is? Indien je echt niet weet wie die eindbaas is:
- Ga in foetushouding in een hoekje liggen, met je duim in je mond, en zeg tegen jezelf dat je heel diep moet schamen!
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik praat nie meer met jou je wee nie wie die man is je ben nie garpig hoorquote:Op dinsdag 21 februari 2012 05:28 schreef Glesse het volgende:
[..]
Maar ik wil niet meer foeteren op een plek waar wanden en vloeren samenkomen.
Ik wil ook een moordmachine zijn, een met scherpe tanden en een He-man tattoeage.
Shit ik heb het verpoepert. En nu?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 05:28 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik praat nie meer met jou je wee nie wie die man is je ben nie garpig hoor![]()
![]()
![]()
![]()
in een hoekje in foetushouding liggen met 1 duim in je mond en tegen jezelf zeggen dat je je heel diep moet schamen voor je schaampraktijkenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 05:30 schreef Glesse het volgende:
[..]
Shit ik heb het verpoepert. En nu?
zometeen ga ik slapenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 05:36 schreef Glesse het volgende:
Oke ik ga nu met mijn smartphone in de hoekje liggen om de nachtbakker in de gaten te houden en ik kom hier op terug als ik uitgeschaamd ben. Sorry ende Excquises. Ben je er vannacht weer of hoe want dan kan ik mijn schaamalarm zetten.
Solang je de naam van de held die die film hebt geregsieerd en in geactieerd nie wee ben je nie lief !quote:Op dinsdag 21 februari 2012 05:38 schreef Glesse het volgende:
Maar tot dan blijft alles Unforgiven zeker?
oke goed zoquote:Op dinsdag 21 februari 2012 05:40 schreef Glesse het volgende:
Oke dan ga ik nu in de hoekjen liggen clint eastwood.
Lieven meneer Conquistador Clint Eastwoodquote:Op dinsdag 21 februari 2012 05:42 schreef computerprobleem het volgende:
oke goed zo
en bit nu dat clint eastwood je vergeeft voor je zonden
oke dit keer ben je vergevenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 05:46 schreef Glesse het volgende:
[..]
Lieven meneer Conquistador Clint Eastwood
ik bit tot u uit volle monde
mij te vergeve alle zonde
die ik heb begaan door hoogmoed verblind
wetende dat computerprobleempjen altijd wint
mijnheer clint van unforgiven en 1 miljoentjen baby
het enige wat daarop rijmt is heebie
en dat hoort gewoon bij mijn gebet
tot oprechte vergiffenis van de slechte gedragjes van Glesse en sorry
maar ook maak ik mooie peents
zoals u vast wel weets.
dus ik bit en bit en bit opdat ik uit mijn samenkomst van wanden en vloeren mag komen om meneer clint te dienen en vrienden te krijgen op de Foks.
maar ik weet dat ik nog steets niet meer ben als een foetus.
amun
je heb nix gekosenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 05:44 schreef Spartagek het volgende:
Robert de Niro of Al Pacino
Gangster of Mafia[/b]
Thriller of Horror film
Communisme of Kapitalisme
Links of of Rechts
Op je 70e sterven in rijkdom of op je 100e in armoede
Op je 30e sterven als een belangrijk persoon die nog lang herinnerd zal worden of op je 90e in rijkdom (maar niet zo belangrijk, gewoon een rijk iemand)
Werknemer of Werkgever
Amerika of Rusland
Israël of Iran
Regisseur of Acteur
Officier of Soldaat
Seks of GeldKoning of President
Oorlogsfilms of Westerns
wil u ook een prijs (extra) ?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 05:48 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
oke dit keer ben je vergeven
maar nog 1 keer en de leider van de Computerprobleem Militaire Academie stuurt Buba de vernietiger op je af! dus lief zijn voortaan!
![]()
![]()
Omdat Kim Jong-Un de kleinzoon is van de Eeuwige President. Heel de wereld rouwt altijd om de dood van een geliefd en groots leider. Je stelt mij teleur DrDentz. Hoe haal jij het in je kleine minuscule hooft om het land waar de heiligste leiders geboren zijn, waar bij hun gebore winter opeens lente werd, zeemonsters begonnen te zingen en er overal vrede was, belachelijk te maken?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 05:51 schreef DrDentz het volgende:
HOE KUN JE NOU VOOR KAPITALISME ZIJN EN DAN NOORD KOREA KIEZEN hahaha
En niet te vergeten waar vogels treuren en meren dichtvriezen als er een van die grootse leiders overleit.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 05:54 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Omdat Kim Jong-Un de kleinzoon is van de Eeuwige President. Heel de wereld rouwt altijd om de dood van een geliefd en groots leider. Je stelt mij teleur DrDentz. Hoe haal jij het in je kleine minuscule hooft om het land waar de heiligste leiders geboren zijn, waar bij hun gebore winter opeens lente werd, zeemonsters begonnen te zingen en er overal vrede was, belachelijk te maken?
he die hat ik nog niet gezien! kan ik helaas pas thuis bekeikenquote:
jij hebt heul niks te zeggen in dezen topicquote:
als iemant het kan is hei het wel.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 06:03 schreef DrDentz het volgende:
Nu DrDentz' vragenlijst.
computerprobleem maakt leuke topics of ban hem
Clint Eastwood wordt geëxecuteerd en al zijn films vernietigd of er breekt een nucleaire wereldoorlog uit, alles gaat kapot maar Clint overleeft en trekt daarna als lone ranger over de post-apocalyptische vlaktes op zoek naar voedsel en bruikbare restanten van de vroegere beschaving
Oké, op die manierquote:Op dinsdag 21 februari 2012 06:48 schreef Glesse het volgende:
ja er was eerst een lijst met vraagen die je moest maken en dan wist je wie je was en waarom.
maar toen kwamen er belangreiker onderwerpen aan de bod, en die zijn toen even tussedoor behandelt.
Ga je dat nu nog uitleggen?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 05:32 schreef computerprobleem het volgende:
in een hoekje in foetushouding liggen met 1 duim in je mond en tegen jezelf zeggen dat je je heel diep moet schamen voor je schaampraktijken
en als je vind dat je het lang genoeg hebt gedaan mag je hier je excuses aanbieden en dan leg ik uit wie die Mannetjen is![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 04:58 schreef computerprobleem het volgende:
Oke, om te beginnen: dit topic is niet echt verbonden met mijn andere 'Computerprobleems' topic reeks.
Waar gaat het topic dan wel over? Hieronder vind je een lijst met vragen, daarin kun je telkens kiezen uit 2 antwoorden. Kies welke het beste bij jou pas! Gewoon, voor de lol!
---
De vragen:
Robert de Niro
Mafia
Thriller
Arnold Schwarzenegger
Communisme
Links
Op je 70e sterven in rijkdom
op je 90e in rijkdom (maar niet zo belangrijk, gewoon een rijk iemand)
Werknemer
Rusland
Israël
Noord-Korea
Professor aan hoge universiteit
Acteur
Soldaat
Seks of Geld
President
Westerns
Conflicten vermijden
Alleen beantwoorden indien bovenstaande vragenlijst het nog niet duidelijk maakt:
Bang om écht te leven
Veel succes!
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:37 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb nog een paar vragen voor mijn LLB werkstuk:
1. Welke relatie bestaat er tussen gezondheid en seksualiteit? n goeie
2. Noem minimaal vier verschillende SOA’s Monopoly DrDentz en noch twee.
3. Beschrijf hoe de aandoeningen van hierboven, kunt krijgen. Op de Foks lid zijn
4. Wat is het verschil tussen het hebben van aids en HIV ? 1 letter
5. Leg de werking van de anticonceptiepil uit. Dan baren de vrouwtjes niet
6. Uit onderzoek blijkt dat nog veel jongeren geen condoom gebruiken klopt
A. Welke verklaring kun je hiervoor geven? dat is niet fijn
B. Welke risico’s lopen deze jongeren? seksverslaving
7. Geef minimaal twee oorzaken voor de explosieve stijging van het aantal aids-patiënten in Afrika Monopoly en DrDentz
8. Kun je de morning-afterpil beschouwen als anticonceptiemiddel? Wat je wil ouwe
Het is geen babyquote:Op dinsdag 21 februari 2012 06:05 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
jij hebt heul niks te zeggen in dezen topic
en ik haat die baby uit je avatar
waarom trekt ie altijt zo'n dom kut gezicht, wilt ie klappen op zijn hooft hebben of zo?
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |