SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most recent eyecandies:SPOILER: VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers tot topic #100.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GAME ON!![]()
Hoe deed je datquote:Zat je doelloos voor het scherm te staren fzo
[ Bericht 0% gewijzigd door o.us op 21-02-2012 00:50:20 ]Feyenoord Rotterdam![]()
Ik was eigenlijk aan het typen hoe kut de Rotterdamse politie is, maar jij wilde zo graag dat topic vol makenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:49 schreef o.us het volgende:
[..]
Hoe deed je datZat je doelloos voor de scherm te staren fzo
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:52 schreef junamii het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk aan het typen hoe kut de RotterdamseNederlandse politie is, maar jij wilde zo graag dat topic vol makenFeyenoord Rotterdam![]()
Welkom in mijn wereld.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:56 schreef junamii het volgende:
[..]
Ja, dat sowieso. Maar die Rotterdammer vond me verdacht![]()
Feyenoord Rotterdam![]()
Ik wel danquote:Op dinsdag 21 februari 2012 01:01 schreef junamii het volgende:
[..]
Blijft andersIk heb niks dat me verdacht doet lijken
?
Feyenoord Rotterdam![]()
Oh jeez, hier heb ik ooit op gedanst bij een playbackshow op de basisschoolquote:![]()
Ik was onbewust een mini sletje
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Pics van je vunzige wilde jarenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 01:21 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Oh jeez, hier heb ik ooit op gedanst bij een playbackshow op de basisschool![]()
Ik was onbewust een mini sletje![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 01:21 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Oh jeez, hier heb ik ooit op gedanst bij een playbackshow op de basisschool![]()
Ik was onbewust een mini sletje
Tevens link naar je (inmiddels al goedgevulde) tumblr?full stops and exclamation marks![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 01:23 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Pics van je (inmiddels al goedgevulde) vunzige wilde![]()
http://kzjumi.tumblr.comquote:Op dinsdag 21 februari 2012 01:24 schreef krioro het volgende:
[..]
Tevens link naar je (inmiddels al goedgevulde) tumblr?
Het is zo randomZit op m'n telefoon dus heb ik hier niet. Vraag maar aan Vasquote:Op dinsdag 21 februari 2012 01:23 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Pics van je vunzige wilde jaren
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Ik zie Iggy Azalea.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 01:28 schreef Juminelle het volgende:
[..]
http://kzjumi.tumblr.com
Het is zo random
full stops and exclamation marks
Forum Opties Forumhop: Hop naar: