dit is een eenpansgerecht, wel in meerder pannen, maar makkelijk, ik heb de andere avonden bij anderen gegetenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:20 schreef Ang3l het volgende:
Wat doe je jezelf aan.
En ik maar denken dat je nooit meer voor een grote groep wilde koken
veel plezier daar !quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:48 schreef Cavalinho het volgende:
Van 3 graden naar 28. Wel zwaar bewolkt en buien voorspeld. Niet de beste dag om op te treden (nee ik niet, ik ga kijken).
Hoewel, het heeft zo zijn eigen charme.
De rest van de week en volgende week ook nog regen en onweer voorspeld.![]()
Kwam hier (ook) voor het strand....
dat is cavalinho en hij post juist boven die van jouquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:18 schreef esperanza93 het volgende:
Hoe is het afgelopen met die jongen in coma?
Dank je wel, zal wel lukken, beter hier dan waar ik was. Daar was het in de hangmat (binnen), in bed, op de bank, hangmat, bed, bank. Rondje in het park voor frisse neus, en weer opnieuw. Ik werd gek.quote:
maar niet overmoedig worden hè.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:46 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Dank je wel, zal wel lukken, beter hier dan waar ik was. Daar was het in de hangmat (binnen), in bedm, op de bank, hangmat, bed, bank. Rondje in het park voor frisse neus, en weer opnieuw. Ik werd gek.
mooi want toeschouwers zijn ook nodigquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:10 schreef Cavalinho het volgende:
Zal niet gaan surfen of capoeira doen...
Ben nog veel te moe, man, ik kan echt niks, maar ik kan nog wel genieten van het feestgedruis om me heen.
Nah, als je daarna niet bij je blijven slapen, dan valt het wel mee.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
vandaag kook ik Chili con carne voor 20 man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |