Oh, ja die had van die laserogen, te veel op 4chan gezeten geloof ik.quote:Op maandag 20 februari 2012 23:28 schreef Lithia het volgende:
Wtf doet die gast met het meisje daarachter?
quote:Op maandag 20 februari 2012 23:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh, ja die had van die laserogen, te veel op 4chan gezeten geloof ik.
Jawel gast, hij staat haar te schuren! Condoom om en gaan met die, banaan.quote:Op maandag 20 februari 2012 23:32 schreef Isdatzo het volgende:
[ afbeelding ]
Hij staat er niet eens bij in de buurt.
Oja, dat is wat de jeugd tegenwoordig doet.quote:Op maandag 20 februari 2012 23:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jawel gast, hij staat haar te schuren! Condoom om en gaan met die, banaan.
Het schijnt ja!quote:Op maandag 20 februari 2012 23:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oja, dat is wat de jeugd tegenwoordig doet.
Het lijkt me zo triest om te schuren en dat zo'n gast klaarkomt terwijl je alleen staat te dansen.quote:Op maandag 20 februari 2012 23:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oja, dat is wat de jeugd tegenwoordig doet.
GAS OP DIE LOLLYquote:Op maandag 20 februari 2012 23:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jawel gast, hij staat haar te schuren! Condoom om en gaan met die, banaan.
Maar dan mag je je gelukkig prijzen als hij er, als attente jongeman, aan gedacht heeft even een condoom om te doen!quote:Op maandag 20 februari 2012 23:36 schreef Lithia het volgende:
[..]
Het lijkt me zo triest om te schuren en dat zo'n gast klaarkomt terwijl je alleen staat te dansen.
C'mon, ze kunnen zichzelf toch beheersen?quote:Op maandag 20 februari 2012 23:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Maar dan mag je je gelukkig prijzen als hij er, als attente jongeman, aan gedacht heeft even een condoom om te doen!
Als ze met zo'n spange sma staan te schuren? Nimmer!quote:Op maandag 20 februari 2012 23:40 schreef Lithia het volgende:
[..]
C'mon, ze kunnen zichzelf toch beheersen?
Of overschat ik mannen nu?
Och, natuurlijk. Het hangt van de vrouw af.quote:Op maandag 20 februari 2012 23:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Als ze met zo'n spange sma staan te schuren? Nimmer!
Blijf eens bij negers uit de buurtquote:Op maandag 20 februari 2012 23:42 schreef Bravebart het volgende:
Ik spreek inmiddels een aardig woordje over de grens zien jullie dat?!
Ik ken geen negersquote:
Nee jij bent slecht voor z'n credquote:Op maandag 20 februari 2012 23:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ken geen negersJa 1. Maar ik ken hem wel, maar hij herkent mij nooit
Nee gast, ik kende al z'n muziek, dat vond hij wel baas zei hij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |