SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.
Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
Een spel per dag, ik zal morgenavond weer een leuke site posten..quote:Op maandag 20 februari 2012 23:21 schreef HappyBob het volgende:
Klinky, heb je nog meer van deze leuke spelletjes?
spele.nl ok grquote:Op maandag 20 februari 2012 23:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
http://9gag.com/gag/2797261 - Moeder der kunst.
[..]
Een spel per dag, ik zal morgenavond weer een leuke site posten..
Aaaaahquote:Op maandag 20 februari 2012 23:13 schreef HappyBob het volgende:
Ik nu welIk mis ze nu al.. Bobo & Hooidraad
Oh myquote:Op maandag 20 februari 2012 23:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bobo ik stuurde je een liedje.
Ik ging even kijken en zag dat ze allebei nog levenquote:Op maandag 20 februari 2012 23:30 schreef Hooidraad het volgende:
Mensen die hun paard/pony aan hun lot overlaten
Jeejquote:Op maandag 20 februari 2012 23:30 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Oh myIk ga 'm helemaal afluisteren
Mijn Pard is onsterfelijk.quote:Op maandag 20 februari 2012 23:30 schreef Hooidraad het volgende:
Mensen die hun paard/pony aan hun lot overlaten
k luister nu.quote:Op maandag 20 februari 2012 23:31 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ging even kijken en zag dat ze allebei nog leven
Klinky, je hebt een nummer terug
Wut?quote:Op maandag 20 februari 2012 23:39 schreef Hooidraad het volgende:
Wtf, opeens zo'n vliegende piramide over mijn beeldscherm
          klik
                      klik
           klik
klik
                   klik
Mensen die dit niet eerder hebben gehadquote:Op maandag 20 februari 2012 23:39 schreef Hooidraad het volgende:
Wtf, opeens zo'n vliegende piramide over mijn beeldscherm
          klik
                      klik
           klik
klik
                   klik
Naar je profiel en dan over je profielfoto heengaan, dan krijg je een linkje met 'Edit profile picture'.quote:Op maandag 20 februari 2012 23:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wut?
Oh, hoe wijzig ik mijn profielfoto op Facebook?Ik ben de draad een beetje kwijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |