Ik vind Alex een naar mens. Maar ze zal het idd wel worden.quote:Op maandag 10 december 2012 22:35 schreef ato het volgende:
Dat gaat Molly zuurpruim mischien een ticket Marokko kosten, ik moet toch wel lachen om de sluwheid van Alexandria alleen daarom mag zij ANTM worden..
Brittany ik heb een afkeer van haar, Hanna is ook lief maar kan ook bij de laatste 2 eindigen. jaclyn schatje maar die stem...
Ik ook niet. Beetje te plomp.quote:Op maandag 10 december 2012 22:46 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vind het wel terecht dat Jaclyn eruit is. Ik vond haar sowieso geen modellengezicht hebben.
Denk het ook!quote:Op maandag 10 december 2012 22:48 schreef ato het volgende:
Op foto's vond ik haar wel een modellengezicht hebben, op de laatste foto niet. Was een totale misser, vond ik van Kasia ook (onderkin, vlakke uitstraling) zij had er wel uit gemogen.
Maar volgende week wordt het nog leuk met zuurpruim molly..
Hahaha nu je het zegtquote:Op maandag 10 december 2012 22:53 schreef ato het volgende:
Hahaha zij kijkt net als jouw icoontje...
Molly kon weleens gaan winnen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:08 schreef Madame_Paon het volgende:
Hannah is echt een schatje.
Maar de laatste afleveringen zijn haar foto's niet meer zo goed ...
Molly en Brittani zijn beter, maar die zijn waarschijnlijk mentaal niet sterk genoeg om te overleven in de modewereld.
Wie er ook wint; het wordt vast niks.
Ik vind Brittany een mooier gezicht hebben, maar Molly doet het weer heel goed op foto's.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:56 schreef ato het volgende:
Nou ja als ik mocht kiezen koos ik eerder voor Molly dan Brittany..
Ja, daar lijkt ze idd wel wat op, alleen wat zwaarder.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:08 schreef ato het volgende:
Ik vind Molly mooier, heeft wat weg van kate Moss.
Brittany vind ik niets hebben wel op sommige foto's zoals die ene waar ze wordt opgemaakt...
Ja, ze was wel slim, maar tevens dom om steeds weer te proberen de controle te houden. Dat waren ze natuurlijk zat en dus kon ze gaan.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:33 schreef ato het volgende:
Hahahaha en ik vond Alexandria weer leuk, tuurlijk een bitch maar een slimme..
Dat zegt mijn gevoel ook. Maar toch...Molly?quote:Op maandag 24 december 2012 20:13 schreef ato het volgende:
Nou laat Molly winnen dan maar, hopenlijk heeft zij nog vriendelijkheidscursussen gevolgd.
Of dat hannah ons gaat verrassen met spetterende foto's en catwalks.
Maar please geen enge Brittany (mijn gevoel zegt dat zij het wel wordt blegh..)
Ik vind zowel Molly als Brittany erg goed, denk dat Hannah niet opgewassen is tegen de gemene dingetjes in de modewereld.quote:Op maandag 24 december 2012 20:30 schreef ato het volgende:
Ja Molly dan Lavenderr. wie hoop jij dat er wint?
Volgens mij vind jij Brittany niet zo leukquote:Op maandag 24 december 2012 20:46 schreef ato het volgende:
Ik hoop Hannah nu...hmmm
Met molly kan ik ook leven..
Maar ik vond het hannah wel meest gegund. Finale gaat dus zeker tussen Brit heks en Molly zuurpruim ..
Ze komt van een trailerpark, dus een sterk overlevingsinstinct en waarschijnlijk een ingebouwd gevoel van zich steeds te moeten waarmaken. Beide dingen kunnen haar helpen maar ook tegen haar werken.quote:Op maandag 24 december 2012 20:51 schreef ato het volgende:
Ik haat haar sorry, misschien kan ik ndat niets over haar zeggen. en kan in werkelijkheid een hardstikke leuke meid zijn.
Maar op tv: Ik vind haar zo in een slachtofferrol zitten, alles is slecht behalve haarzelf. Zij gaat over lijken heb ik he gevoel, zo'n meisje dat ik vroeger al wilde slaan.. :-)
Ann vond ik verschrikkelijk. Een bezemsteel heeft nog meer charme.quote:Op maandag 24 december 2012 20:53 schreef ato het volgende:
Nee ik vind haar niet leuk en zeg ik het nog zo netjes (erg he).
Ik vond de winnares van verleden jaar ook niet zo anti phatie als bij Brit..
Omdat ik probeer te kijken naar wie het meest geschikt is, en ik denk dat Brit en Molly wel geschikt zijn, maar dat Brit téveel bezig is met zich inleven terwijl het bij Molly vanzelf lijkt te gaan. En Hannah? Tja, die is zo overemotioneel, denk niet dat die het zou trekken allemaal.quote:Op maandag 24 december 2012 21:19 schreef ato het volgende:
Waarom? Al die vrouwen zijn op hannah na vreselijk?
Daarom vond ik Alex nog wel leuk , maar ik merk dat ik meer een zwak heb voor Molly. Maar die heeft heel wat te incaseren hoor. Leven is niet makkelijk..
Ik ook!quote:Op maandag 24 december 2012 21:32 schreef ato het volgende:
hahahahah ik geloof dat ik Molly leuk ga vinden!
Ja, toch Brittany. Vind wel dat ze het verdiend heeft hoor, al gunde ik het Molly ook wel. Brittany vind ik een mooier sprekender gezicht hebben.quote:
quote:
hihihihiquote:Op maandag 1 juli 2013 19:47 schreef Uccie het volgende:
[..]ik durf het bijna niet te zeggen maar....ja duh
Ik heb 1 seizoen gemist dus wel weer eens zin in!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |