Zoveel derrie in één post proppen is ook een kunst, huldequote:Op dinsdag 21 februari 2012 02:18 schreef Quisho het volgende:
Dubstep is de enige muziek die ik echt niet uit kan staan.
Metal en Rap zijn ook niet mijn muziek maar Metal kan wel een melodie hebben en emotie (bijv. metallica), rap gaat vaak ook ergens over en klinkt soms ook nog wel eens leuk ook al gebruiken ze samples (tech n9ne, NWA). En pop zit ook een melodie in, in de liedjes van Justin Bieber en Lady Gage zit meer melodie en emotie dan elk dubstep nummer ooit gemaakt.
Hardcore kan je op dansen.
Maar dubstep heeft geen emotie, geen melodie, kan je niet op dansen, gaat nergens over en je hebt er geen ENKEL talent of muzikale kennis voor nodig om het te maken. Als je dubstep leuk vindt ben je 12 jaar oud. Maar misschien krijg je nog wel een betere smaak als je later opgroeit.
En dubstep wordt hopenlijk binnen 3 jaar alweer vergeten (net als hardcore nu).
Het verreist meer kwaliteit dan het maken van een dubstep nummerquote:Op dinsdag 21 februari 2012 02:19 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Zoveel derrie in één post proppen is ook een kunst, hulde
Diepe gaap, ik denk dat die éne FOK!ker met het slechtste relativeringsvermogen is ontdenktquote:Op dinsdag 21 februari 2012 02:25 schreef Quisho het volgende:
[..]
Het verreist meer kwaliteit dan het maken van een dubstep nummer
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 02:19 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Zoveel derrie in één post proppen is ook een kunst, hulde
Wat is dezequote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 01:59 schreef withxhonor het volgende:
dit echt het enige wat ik hier op kan bedenken wat van toepassing is
[ afbeelding ]
Vrouwen waarderen dubstep vanaf het moment dat ze op een subwoofer hebben gezetenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 08:30 schreef female81 het volgende:
Pas geleden heb ik eens eens een hele poos een dubstepstream aan gehad (een hele gevarieerde, met Skrillex, redelijk diepgaande varianten en alles wat ertussen zit), in een poging om te begrijpen waar die hype nu vandaan komt.
Helaas riepen de nummers stuk voor stuk ongeveer evenveel emotie bij me op als het kijken naar een betonnen paal, óók de nummers waarvan ik het idee had dat ze éigenlijk best goed in elkaar zaten.
Voor straf alle linkjes afluisteren.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 08:39 schreef Rivalo het volgende:
Maak ik weer eens een KLB topic. Is het weer uitgelopen op een circlejerk topic voor liefhebbers van het 'genre' die allemaal YouTube filmpjes gaan posten.
De horror.
Le backfirequote:Op dinsdag 21 februari 2012 08:39 schreef Rivalo het volgende:
Maak ik weer eens een KLB topic. Is het weer uitgelopen op een circlejerk topic voor liefhebbers van het 'genre' die allemaal YouTube filmpjes gaan posten.
De horror.
die mensen hebben zelf zo'n oninteressant kut leven dat ze zich maar gaan bezig houden wat een ander leuk vindt, hoe kansloosquote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:57 schreef RickoKun het volgende:
Bazenmuziek, boeit me niet wat anderen vinden, maar ik houd van zowel bassnectar als skrillex als distance als 16bit als loefah als 6blocc als benga als dub phizix, come at me brah!!!
Mensen afzeiken om hun muzieksmaak en er onlosmakelijk trachten een verband te kunnen zien tussen muziek - leeftijd of intelligentie of creativiteit etc
T is nu eenmaal subjectief.
Nah, eigenlijk moet ik voor de grap dit weekend zelf eens een dubstep nummer maken.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 08:40 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Voor straf alle linkjes afluisteren.
Ik wil bij deze even melden dat ik al fan van je ben voordat je underground bent. /hipstermode.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 08:52 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Nah, eigenlijk moet ik voor de grap dit weekend zelf eens een dubstep nummer maken.
Geef me een microfoon en een bladblazer.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 08:54 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik wil bij deze even melden dat ik al fan van je ben voordat je underground bent. /hipstermode.
Ik denk dat je deze wel kan waarderen:quote:Op dinsdag 21 februari 2012 08:30 schreef female81 het volgende:
Pas geleden heb ik eens eens een hele poos een dubstepstream aan gehad (een hele gevarieerde, met Skrillex, redelijk diepgaande varianten en alles wat ertussen zit), in een poging om te begrijpen waar die hype nu vandaan komt.
Helaas riepen de nummers stuk voor stuk ongeveer evenveel emotie bij me op als het kijken naar een betonnen paal, óók de nummers waarvan ik het idee had dat ze éigenlijk best goed in elkaar zaten.
Dubstep en jazz geen maat? Dubstep heeft zelfs een vaste beat (kick op 1, snare op 5). Ben nog nooit een nummer tegen gekomen waar ik niet gelijk bij mee kan tellen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:27 schreef toastmann het volgende:
Ik snap dan alleen niet waarom mensen dubstep lelijk vinden maar vervolgens wel van jazz houden. Allebei kut muziek zonder maat en willekeurige tonen
Burial kwam ook langs, en was een van de betere dingen die ertussen zaten. Maar nee, het deed me nog stééds niks.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:10 schreef kipknots het volgende:
[..]
Ik denk dat je deze wel kan waarderen:
[ afbeelding ]
Tja, ik kan inderdaad wél naar jazz luisteren, fusion-achtig of verwerkt in meer poppy nummers; ik neig sowieso al meer naar de luchtige, funky kant van het muzikale spectrum (terwijl die dubstep vrij donker en 'masculien' op me over kwam). Is gewoon een smaakkwestie.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:27 schreef toastmann het volgende:
Ik snap dan alleen niet waarom mensen dubstep lelijk vinden maar vervolgens wel van jazz houden. Allebei kut muziek zonder maat en willekeurige tonen
+ een kettingzaag en een wasmachine/droogtrommelquote:Op dinsdag 21 februari 2012 08:55 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Geef me een microfoon en een bladblazer.
Probeer dit eens:quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:40 schreef female81 het volgende:
[..]
Burial kwam ook langs, en was een van de betere dingen die ertussen zaten. Maar nee, het deed me nog stééds niks.
Maar goed, na toch behoorlijk lang naar die stream te hebben geluisterd, en een wirwar aan subsub-stijlen te hebben gehoord, had ik voor mijn gevoel een representatief beeld. En heb ik maar de conclusie getrokken dat ik de dubstep-trend maar aan de jongere generatie over moet laten, die het wél 'snapt'.
[..]
Tja, ik kan inderdaad wél naar jazz luisteren, fusion-achtig of verwerkt in meer poppy nummers; ik neig sowieso al meer naar de luchtige, funky kant van het muzikale spectrum (terwijl die dubstep vrij donker en 'masculien' op me over kwam). Is gewoon een smaakkwestie.
En je komt uit 81quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:40 schreef female81 het volgende:
[..]
Burial kwam ook langs, en was een van de betere dingen die ertussen zaten. Maar nee, het deed me nog stééds niks.
Maar goed, na toch behoorlijk lang naar die stream te hebben geluisterd, en een wirwar aan subsub-stijlen te hebben gehoord, had ik voor mijn gevoel een representatief beeld. En heb ik maar de conclusie getrokken dat ik de dubstep-trend maar aan de jongere generatie over moet laten, die het wél 'snapt'.
[..]
Tja, ik kan inderdaad wél naar jazz luisteren, fusion-achtig of verwerkt in meer poppy nummers; ik neig sowieso al meer naar de luchtige, funky kant van het muzikale spectrum (terwijl die dubstep vrij donker en 'masculien' op me over kwam). Is gewoon een smaakkwestie.
Leeftijd zal het weinig mee te maken hebben. Maar het is inderdaad duistere muziek, gebouwd rond minimalistische ritmes en hele diepe baslijntjes. Als je dat niet trekt zal je geen dubstep vinden die je leuk vindt.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:40 schreef female81 het volgende:
[..]
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |