Dit is heerlijk inderdaadquote:
Die gaan nog wel, maar persoonlijk zie ik dit ook weer als een andere muzikale hoek, eerder als IDM (het subtiele dubstep-basje ten spijt).quote:
Pendulum is geen dubstep. Pendulum schaart men onder t algemeen onder drum n bass. Neemt niet weg dat t vet is!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:19 schreef davako het volgende:
Ik geef altijd de voorkeur aan de wat lichte vormen van Dubstep.
Mijn toppers zijn toch echt Pendulum en Magnetic man
Deze clip ookHeerlijk
Ik zou inderdaad maar even wat drum n bass opzoeken, want zo te horen is je 'lichte' dubstep een ander genrequote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:19 schreef davako het volgende:
Deze clip ookHeerlijk
Misschien ook wel ja. Aangezien je de tweede bent die mij hier op wijst. Maar Skrillex luister ik ook wel, maar begreep uit de vorige posts dat dit meer Brostep is. Dus eigenlijk luister ik misschien niet eens zoveel dubstep...quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:38 schreef IkBenSjoerd het volgende:
[..]
Ik zou inderdaad maar even wat drum n bass opzoeken, want zo te horen is je 'lichte' dubstep een ander genre
Niet :Squote:Op woensdag 22 februari 2012 11:33 schreef Quisho het volgende:
Okee dit topic gaat nu over gitaarsolo's
Kirk Hammett heeft meer skills dan Skrillex ooit zal hebben. Tenzij Skrillex gitaarles gaat nemen.quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:33 schreef Quisho het volgende:
Okee dit topic gaat nu over gitaarsolo's
Beweren dat Skrillex skills heeft is sowiesoquote:Op woensdag 22 februari 2012 11:38 schreef Quisho het volgende:
[..]
Kirk Hammett heeft meer skills dan Skrillex ooit zal hebben. Tenzij Skrillex gitaarles gaat nemen.
Oooh die gast is ook goedquote:
Dat sowieso ja. OMG IK KAN OP EEN KNOPJE DRUKKENquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:42 schreef Keselo het volgende:
[..]
Beweren dat Skrillex skills heeft is sowieso-waardig.
Pendulum is drum 'n bass toch?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:19 schreef davako het volgende:
Metal is nog altijd beter dan dubstepquote:
bij muziek is niks per definitie beter, jouw mening is niet de absolute waaheid hoor achterlijke bakbanaanquote:Op donderdag 23 februari 2012 14:37 schreef Quisho het volgende:
[..]
Metal is nog altijd beter dan dubstepEn ik vind alleen Metallica goed.
Maar goed gaan we maar verder met klassieke muziek
Nu heb je 2 redenen om je diep te schamen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:28 schreef Eenskijken het volgende:
Ik luister metal en dubstep, wat nu?
Denken dat Dubstep-'artiesten' überhaupt skills hebbenquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:42 schreef Keselo het volgende:
[..]
Beweren dat Skrillex skills heeft is sowieso-waardig.
'Dubstep' zonder dubquote:Op donderdag 23 februari 2012 02:34 schreef Nikmans het volgende:
Even deze classic pompen om 2:34 's nachts
Vergeet Doctor P en ga voor den enigste echte Drs. P!quote:Op maandag 20 februari 2012 21:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Skrillex is geen dubstep, zoek eens op Doctor P of Mount Eden
troika hier, troika daarquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:13 schreef Eldiablo het volgende:
[..]
Vergeet Doctor P en ga voor den enigste echte Drs. P!
Ja! Daar werd ik een paar posts op gewezenquote:
Cokiquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |