Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
Ik heb er net ook weer 1 opgepikt voor 7kquote:Op maandag 20 februari 2012 20:35 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik maak nog steeds ieder kwartier 2k winst met Benzema
Neequote:Op maandag 20 februari 2012 20:41 schreef Rijst het volgende:
Tauch jij bent FC Oss toch?Ik heb de mijne voor 100 coins minder erop gepleurd.
Timquote:Op maandag 20 februari 2012 20:41 schreef Rijst het volgende:
Tauch jij bent FC Oss toch?Ik heb de mijne voor 100 coins minder erop gepleurd.
quote:Op maandag 20 februari 2012 20:45 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee jij bent gewoon stom, meneer de beveiliger.
Inderdaad, nu ik erbij ben is het superleukquote:
WHAHAH DOMME BELG XDquote:Op maandag 20 februari 2012 20:45 schreef Pietjuuhh het volgende:
Even een vraagje, jullie traden op het internet neem ik aan?Als ik dan doe, doe ik search en weer ok, hoe saai en traag gaat dit, consolo is toch sneller?
Nee jij bent 1 grote tumor.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Inderdaad, nu ik erbij ben is het superleuk
Flikker maar op met die Managala, heb er drie al anderhalf uur op staanquote:Op maandag 20 februari 2012 20:46 schreef vandermar het volgende:
Let er wel iemand op? Ik pik 3 Managala's voor onder 10K en ik krijg ze steeds voor 13,5K verkocht
quote:Op maandag 20 februari 2012 20:47 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Flikker maar op met die Managala, heb er drie al anderhalf uur op staan
quote:
Ik heb op de PS3 nog nooit een mangala gezien onder de 10kquote:Op maandag 20 februari 2012 20:48 schreef vandermar het volgende:
[..]ik krijg ze toch echt voor 13,5K verkocht en met 3 at the back voor12,75K
Geen aandacht aan schenken mi mangquote:
Same. Ja gister in het begin, toen het toernooi net bekend werd.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:49 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik heb op de PS3 nog nooit een mangala gezien onder de 10k
ja toen had ik natuurlijk moeten toeslaan, maar ja kon toen ook niet weten dat die gast 15k waard werdquote:Op maandag 20 februari 2012 20:51 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Same. Ja gister in het begin, toen het toernooi net bekend werd.
2 wedstrijden gewonnen en ik weet nu al dat Benzema me straks de das om gaat doen in de finale. Ik kan de verleiding bijna niet weerstaan om tegen een veel te hoge prijs er 1 te kopen.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik ben van al m'n Fransozen af, ga er ook niet meer kopen
Klopt. Ik weet nog dat ik zat te kijken naar een aantal Lloris's voor 5k BIN en naar die Mangala's voor 5k BIN. Zat dik te twijfelen of het het waard zou zijn en heb ze uiteindelijk ook niet gekocht. Ja 1 Llorisquote:Op maandag 20 februari 2012 20:51 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
ja toen had ik natuurlijk moeten toeslaan, maar ja kon toen ook niet weten dat die gast 15k waard werd
Voor 10k maximaal heb je er al eentjequote:Op maandag 20 februari 2012 20:55 schreef pascal08 het volgende:
[..]
2 wedstrijden gewonnen en ik weet nu al dat Benzema me straks de das om gaat doen in de finale. Ik kan de verleiding bijna niet weerstaan om tegen een veel te hoge prijs er 1 te kopen.
Ik wil wel de UP natuurlijk.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Voor 10k maximaal heb je er al eentje
Dan moet je al minstens 2x het toernooi winnen om hem eruit te halen.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Voor 10k maximaal heb je er al eentje
Het is volgens mij niet de bedoeling dat je hier handelt, tenzij het tegen een vriendenprijs is. En nee, dat is niet 90% van de gemiddelde verkoopwaarde.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:56 schreef Pietjuuhh het volgende:
pascal ik heb er eentje in 433 intresse?
Daarom speel ik het lekker offline. Zo win ik altijd het toernooiquote:Op maandag 20 februari 2012 20:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dan moet je al minstens 2x het toernooi winnen om hem eruit te halen.
Mwa, zonde dan imo.quote:
een UP kan ik je ook al niet aanbiedenquote:Op maandag 20 februari 2012 20:58 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het is volgens mij niet de bedoeling dat je hier handelt, tenzij het tegen een vriendenprijs is. En nee, dat is niet 90% van de gemiddelde verkoopwaarde.
Bij mij begint het nu juist lekker te lopen.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik ben van al m'n Fransozen af, ga er ook niet meer kopen
OMGFWTFROFLMOA!! Ik zie nu pas dat je die toernooien ook offline kan spelen. Da's helemaal makkelijk! xDquote:Op maandag 20 februari 2012 20:58 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Daarom speel ik het lekker offline. Zo win ik altijd het toernooi
Volgens mij scheelt het niet zoveel in coins.
Dan doe je het vele malen beter als mij, keep it up!quote:Op maandag 20 februari 2012 20:59 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Bij mij begint het nu juist lekker te lopen.
Al 5 verkocht in een kwartier tijd. (ongeveer 8k winst)
Haha ja maar je krijgt wel iets minder coins. 500 minder voor het toernooi winnen en iets minder per wedstrijd. Maar volgens mij haal je er alsnog meer uit omdat je altijd het toernooi wint.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:59 schreef pascal08 het volgende:
[..]
OMGFWTFROFLMOA!! Ik zie nu pas dat je die toernooien ook offline kan spelen. Da's helemaal makkelijk! xD
Ja precies. Ik verwacht niet dat ik elke keer het toernooi win online, alhoewel ik wel die meest erge n00bs tegenkom nuquote:Op maandag 20 februari 2012 21:01 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Haha ja maar je krijgt wel iets minder coins. 500 minder voor het toernooi winnen en iets minder per wedstrijd. Maar volgens mij haal je er alsnog meer uit omdat je altijd het toernooi wint.
Ik heb wel een normale Benzema voor je die je kan lenen gedurende het toernooi.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:58 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het is volgens mij niet de bedoeling dat je hier handelt, tenzij het tegen een vriendenprijs is. En nee, dat is niet 90% van de gemiddelde verkoopwaarde.
Da's aardigquote:Op maandag 20 februari 2012 21:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb wel een normale Benzema voor je die je kan lenen gedurende het toernooi.
Daar kan ik eigenlijk geen nee tegen zeggen...quote:Op maandag 20 februari 2012 21:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb wel een normale Benzema voor je die je kan lenen gedurende het toernooi.
True dat is heel erg vervelend. Maar dat gebeurt het meest bij World Class en Legendary. Dit Franse toernooi is op Professioneel en het is echt heel makkelijk om de bal af te pakkenquote:Op maandag 20 februari 2012 21:02 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik speel liever tegen een echte tegenstander, dat stomme gedraai van de AI, net een schaakspel
Ik trade eigenlijk alleen de goedkopere, tot 2k inkoop en weer voor 3/4k de verkoop in.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dan doe je het vele malen beter als mij, keep it up!
Moet je wel even wachten aangezien ze nog op de TP staan of je moet even trade offer doen.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:04 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Daar kan ik eigenlijk geen nee tegen zeggen...
Ik wist dus niet welke ik allemaal moest kopen, heb 4 Benzema's omgezet deze avond en nog wat Menez en Gourcuff's. Toch wel snelle winstquote:Op maandag 20 februari 2012 21:05 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik trade eigenlijk alleen de goedkopere, tot 2k inkoop en weer voor 3/4k de verkoop in.
Welke formatie heeft die Sakho?quote:Op maandag 20 februari 2012 21:15 schreef Lindgren. het volgende:
Sta inmiddels op 43k, begon gisteren met 6. Op m'n trade pile nog: 3 UP Gomisjes á 4k, 1 Briand á 3k, 1 Sakho a 7k, 1 Gourcuff á 4k, 1 Mexes á 4k, 1 Benzema á 13k en een handjevol Pastores á 10k.
4-5-1, zie nu dat ie ongeveer 6 is.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:16 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Welke formatie heeft die Sakho?
quote:Op maandag 20 februari 2012 21:05 schreef psychedelicate het volgende:
Waarom staat die oude Katja nog in de OP i.p.v. een Franse OP chick?
quote:Op maandag 20 februari 2012 21:19 schreef Fuszy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Enige die ik zo kan verzinnen
http://www.onzetaal.nl/ta(...)telijk-voornaamwoordquote:Op maandag 20 februari 2012 21:19 schreef pascal08 het volgende:
Godverdomme, schiet ik vol in me eigen doel. Wel een pracht goal, dat wel.
Stop nou eens met correcten man, is wel genoeg zo..quote:Op maandag 20 februari 2012 21:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
http://www.onzetaal.nl/ta(...)telijk-voornaamwoord
Helemaal mee eens. Ik wordt scheid ziek van al die mense die kontstant lopen te verbeteren.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Stop nou eens met correcten man, is wel genoeg zo..
Heeft Ricky een nieuw album?quote:
Bruce Springsteen, niet Rick Rossquote:Op maandag 20 februari 2012 21:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heeft Ricky een nieuw album?
Dacht alleen een nieuwe mixtape
Rick Ross is the boss, Springsteen is een fagquote:
Je hebt nog veel te lerenquote:Op maandag 20 februari 2012 21:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Rick Ross is the boss, Springsteen is een fag
quote:Op maandag 20 februari 2012 21:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee, die kerel haat ik al sinds ik kan horen. In my hometownquote:
quote:Op maandag 20 februari 2012 21:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als jij Benzema hebt wel. Anders sowieso niet.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:27 schreef Tauchmeister het volgende:
Trade offer: 4321 Benzema voor 4321 Sanchez. Doen?
Ja.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Als jij Benzema hebt wel. Anders sowieso niet.
Doen. Sanches is 9.5k waard.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:27 schreef Tauchmeister het volgende:
Trade offer: 4321 Benzema voor 4321 Sanchez. Doen?
Benzema gaat voor 15kquote:
- Doe normaalquote:
Kijk wat je zelf doet,quote:Op maandag 20 februari 2012 21:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ga niet provoceren spleetoog
quote:Op maandag 20 februari 2012 21:38 schreef vandermar het volgende:
Die scheldpartijen hier over en weer
Ik zal deze er maar even bijhalen.
"Beledigingen zijn de argumenten van hen die ongelijk hebben." (Rousseau)
13,5k voor een 4-3-3.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:38 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
voor hoeveel verkoop je die gast?
Ik wordt hier uitgemaakt voor dikzak uit het nietsquote:Op maandag 20 februari 2012 21:38 schreef vandermar het volgende:
Vind je het gek met zo'n UI.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik wordt hier uitgemaakt voor dikzak uit het niets
quote:Op maandag 20 februari 2012 21:38 schreef vandermar het volgende:
Ik wordt.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik wordt hier uitgemaakt voor dikzak uit het niets
Ik ga toch ook niet haten op UI'squote:
Laat maar..quote:
De grammatica SS'er uithangen en dan ook nog eens verkeerdquote:
quote:Op maandag 20 februari 2012 21:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
De grammatica SS'er uithangen en dan ook nog eens verkeerd
En Fucito en Kandji hebben Oduro uit de basis gespeeldquote:Op maandag 20 februari 2012 21:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
MLS bronze valt wel mee qua pace vergeleken met de silvers. Alleen Oduro en Nyassi met 92 pace zijn echt snel, daarna Ashe met 89 pace en dan Fucito met 88 pace. De CBs hebben minder dan 80 pace.
Hij*quote:Op maandag 20 februari 2012 21:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]Ik meld gewoon wat ie fout schrijft.
In dat geval is het 'iequote:
l2p.quote:
Oké, ik ook, maar kan niet echt meer wat anders vinden.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:44 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Benzema atm. Onder 10k inkopen, 11-12k verkopen!
Learn to play?quote:Op maandag 20 februari 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
l2p.
[..]
Oké, ik ook, maar kan niet echt meer wat anders vinden.
keek vandaag voor de grap eens op zo'n site waar je coins kan kopen, en daar stond iets van ¤220,- voor 1 miljoen coinsquote:Op maandag 20 februari 2012 21:43 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb weer eens zo'n dag hoor, ALLES gaat mis.. alles verlies ik, niet alleen met die Fransen maar ook met al mijn teams waar ik normaal wel "goed" mee ben.
Bah. Ik sta op het punt om alles te verkopen en maar te cashen, want dit gaat nergens meer over. Hoeveel euro krijg je voor hoeveel coins tegenwoordig?
Dan wordt je echt keihard opgelichtquote:Op maandag 20 februari 2012 21:45 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
keek vandaag voor de grap eens op zo'n site waar je coins kan kopen, en daar stond iets van ¤220,- voor 1 miljoen coins
Edit: dollar bedoel ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
quote:Op maandag 20 februari 2012 21:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan wordt je echt keihard opgelichtninja editSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feyenoord Rotterdam
quote:Op maandag 20 februari 2012 21:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan wordt je echt keihard opgelichtNet op tijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
gewoon geen coachquote:Op maandag 20 februari 2012 21:46 schreef Hoogstaande het volgende:
Gruwelijk, volledig spaans team uit zilver en goud
Ik zie wel heel veel dezelfde coaches in de handel staan trouwens, maar bijna geen toppers.
Houden veel mensen gewoon standaard de beste coach?
Chelsea (L)quote:Op maandag 20 februari 2012 21:47 schreef Hoogstaande het volgende:
Dan kan je ook gewoon beter een carièrre starten met chelsea en lekker tegen de AI gaan spelen![]()
Nee, gewoon 1tje met de juiste formatie. Die multiplers boeien mij geen fuck xDquote:Op maandag 20 februari 2012 21:46 schreef Hoogstaande het volgende:
Gruwelijk, volledig spaans team uit zilver en goud
Ik zie wel heel veel dezelfde coaches in de handel staan trouwens, maar bijna geen toppers.
Houden veel mensen gewoon standaard de beste coach?
IKSDEEquote:Op maandag 20 februari 2012 21:48 schreef vandermar het volgende:
ik wil in de vluggigheid er nog wel eens een letter teveel achter zetten XD
quote:
ja dat kanquote:Op maandag 20 februari 2012 21:49 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]kan dat?
Ik zat helemaal een coach te zoeken die het beste bij mijn opstelling past.
Heb nu wel 100% samenspel (kon ff niet op t juiste woord komen)
Teamgeest (Chemistryquote:Op maandag 20 februari 2012 21:49 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]kan dat?
Ik zat helemaal een coach te zoeken die het beste bij mijn opstelling past.
Heb nu wel 100% samenspel (kon ff niet op t juiste woord komen)
Chemistry ja, dat zocht ik.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja dat kanen het is chemistry, 99 is max zonder coach.
Echte autisten gaan voor 100 chemquote:Op maandag 20 februari 2012 21:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja dat kanen het is chemistry, 99 is max zonder coach.
quote:Op maandag 20 februari 2012 21:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Echte autisten gaan voor 100 chem
Same herequote:Op maandag 20 februari 2012 21:51 schreef Toefjes het volgende:
Ik ga voor 100. Alleen perfectie(op de LM en RM op CAM na dan)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |