In Groningen weet ik wel een ziekenhuis.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:51 schreef summer2bird het volgende:
Ik zoek nog een verlaten ziekenhuis of gekkenhuis.
Zijn die er nog in Nederland?
Ik kan het nergens vinden
Edit:
http://www.urbexnederland.nl/urbex/viewforum.php?f=4
Handige site.
Gevonden
de meelfabriek.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:13 schreef Quantic het volgende:
De oude chocolade fabriek ( de baronie ) in alphen aan den rijn. Is alleen niet erg fraai en behoorlijk crack geworden
En in leiden is er ook een grote oude fabriek aan de rijn die al jaaaren leegstaat, is echt gigantisch weet alleen de naam er niet van
Ah helaas, ik vind het altijd wel een imponerend gebouw als ik er langs rijquote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:34 schreef Mirjam het volgende:
[..]
de meelfabriek.
kom je niet zomaar in, staan grote hekken omheen.
de boel staat boven ook op instorten, dus onveilig
Is het Psychiatrisch ziekenhuis meerenberg ten onder gegaan?quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:31 schreef Benelli het volgende:
Je komt op internet veel tegen over het provinciaal ziekenhuis in Bloemendaal, maar dat is niet meer de moeite waardBen er zelf een aantal keer geweest, maar er staat nu niets of nauwelijks iets meer van overeind. Dus daar hoef je in ieder geval niet heen
Doel is ondertussen geslooptquote:
Nee toch? Ik dacht dat er nog een handjevol mensen woont.quote:
In ieder geval een behoorlijk deel. En wat er nog staat is zo ver getrashed of gekraakt dat het niet leuk meer is. Ben er 3 keer geweest, en elke keer zie je steeds meer verdwijnen. Veel panden zijn nu ook afgesloten (wat heeeeel lang niet zo was). Maar wil niet zeggen dat je nergens meer binnen kunt. Alleen nu ben je dus strafbaar omdat er dingen afgesloten zijn. Daarbij komt ook nog eens dat ze in Belgie het recht hebben om je van hun terrein af te schieten.quote:
Ben ik ook geweest, zonder succes, bewaking is zeeeer streng daar. Loopt 24/7 bewaking op het terrein (militair personeel met bewapening). En de mensen die er tegenover wonen bellen meteen de politie zo gauw ze iemand zien. En dat hadden wij dus. Gelukkig kon de politie niet aantonen dat wij daadwerkelijk het terrein betreden hadden en lieten ze ons gaan.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:36 schreef Dven het volgende:
Psychiatrisch ziekenhuis in Bloemendaal. Maar beter ga je gewoon naar St. Jozefsheim net over de grens in Duitsland. Wel oppassen. Er loopt regelmatig bewaking rond. Maar een mooiere locatie met een nog meer bijzondere geschiedenis ga je niet vinden!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan zou ik idd snel gaanquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:34 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik wil dit jaar nog naar Doel, maar dat wordt opschieten dus!
Welke wijk bedoel jij ?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:16 schreef T42 het volgende:
in helmond staat een halve wijk leeg en nog wat straten als je de woning bouw toestemming vraagt mag je daar wel in vaak.
Mooi terrein, jammer dat het nu volledig gesloopt is.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:25 schreef TR08 het volgende:
De oude papier fabriek in Appingedam kun je misschien wel in komen. Is een verlaten fabrieks terrein met een warmte kracht centrale. Regel wel toestemming met de eigenaar.
Als je mooie foto's maakt van het oude ketel huis is misschien erg leuk. Ik vind die omgevingen altijd erg interessant. Ketelhuis is nog echt oud met flipperkast besturing, oude machines e.d.
ken nu nog een molen in ver verval in millquote:Op zondag 3 juni 2012 18:31 schreef T42 het volgende:
weet ook nog 2 molens maar 1 zijn ze al aan het opbouwen die 30 jaar klaar in een loods heeft gelegen
andere staat in gemert.
deze heb ik zelf ooit gemaakt in de straat
http://groenekever.nl/biosharmonie/index.php?pagina=fotos
een of ander gekkenhuisquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:40 schreef SW8810 het volgende:
Weet iemand waar dit is : http://www.urbexnederland(...)t=adres+waar+lokatie
En daarom worden locaties dus niet onthuldquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:32 schreef ZodiaX het volgende:
Wel jammer van de graffitie vaak in die verlaten gebouwen.
en koperdievenquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:01 schreef Row-1 het volgende:
[..]
En daarom worden locaties dus niet onthuld
Om dat soort mensen zoveel mogelijk weg te houden.
Hier een zwembad? Een verlaten zwembad in schiedam?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:49 schreef problematiQue het volgende:
Hier staat een oud zwembad te verroesten: http://g.co/maps/c3tsh
Top!!! Ik heb vroeger on Santpoort op school gezeten en kwam hier met de trein wel langs, vergeten locatie, ziet er prachtig uit. Voor de rest een leuke topic omdat ik zelf ook geregeld opzoek ben naar een unieke locatie. Maar het blijft moeilijk veel dingen zijn weg voordat je er erg in hebt. Ik heb een mooie film gezien opgenomen in een verlaten attractiepark ergens in Duitsland.... ook mooi, maar wel weer een flink stuk rijden.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:36 schreef Dven het volgende:
Psychiatrisch ziekenhuis in Bloemendaal. Maar beter ga je gewoon naar St. Jozefsheim net over de grens in Duitsland. Wel oppassen. Er loopt regelmatig bewaking rond. Maar een mooiere locatie met een nog meer bijzondere geschiedenis ga je niet vinden!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inmiddels woon ik niet meer in Nederland. Hier in het land ook bijzonder veel verlaten gebouwen. Waaronder dit 'juweeltje'. Gigantisch groot monument uit 1891 gebouwd door de communistische partij. Inmiddels vervallen totquote:Op zondag 24 maart 2013 17:37 schreef ervani het volgende:
[..]
Top!!! Ik heb vroeger on Santpoort op school gezeten en kwam hier met de trein wel langs, vergeten locatie, ziet er prachtig uit. Voor de rest een leuke topic omdat ik zelf ook geregeld opzoek ben naar een unieke locatie. Maar het blijft moeilijk veel dingen zijn weg voordat je er erg in hebt. Ik heb een mooie film gezien opgenomen in een verlaten attractiepark ergens in Duitsland.... ook mooi, maar wel weer een flink stuk rijden.
quote:Op zondag 24 maart 2013 17:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Inmiddels woon ik niet meer in Nederland. Hier in het land ook bijzonder veel verlaten gebouwen. Waaronder dit 'juweeltje'. Gigantisch groot monument uit 1891 gebouwd door de communistische partij. Inmiddels vervallen tot
[ afbeelding ]
Ook weer prachtig alleen jammer van die graffiti's :-(quote:Op zondag 24 maart 2013 17:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Inmiddels woon ik niet meer in Nederland. Hier in het land ook bijzonder veel verlaten gebouwen. Waaronder dit 'juweeltje'. Gigantisch groot monument uit 1891 gebouwd door de communistische partij. Inmiddels vervallen tot
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |