Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
Straks ga je nog dromen over FUT.quote:Op maandag 20 februari 2012 17:58 schreef Toefjes het volgende:
Gekkenhuis dit, sta te koken met de laptop naast me. Dieptepunt in de FUT verslaving
En je schrok zeker zwetend wakker.quote:Op maandag 20 februari 2012 17:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb ik al een keer gedaan. Dat ik inlogde en al mn coins weg waren
Afhankelijk van o.a. de duur van het toernooiquote:Op maandag 20 februari 2012 18:06 schreef Toefjes het volgende:
Is 21:00 het juiste moment om te stoppen met de handel? Misschien dat de eerste teleurgestelde spelers dan eieren voor hun geld gaan kiezen?
Had je meer uit kunnen halenquote:
Echt hopen dat het geen 24 uurs toernooi isquote:Op maandag 20 februari 2012 18:07 schreef Reemi het volgende:
[..]
Afhankelijk van o.a. de duur van het toernooiAls hij nou een paar weken duurt, kan je nog wel even doorhandelen
ligt ook aan de formatie. Net een mooie 4-3-3 op kunnen pikken. Benzema nummer 9 op de TPquote:Op maandag 20 februari 2012 18:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Had je meer uit kunnen halen
op hoeveel coins zoek jij bij benzema BIN?quote:Op maandag 20 februari 2012 18:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ligt ook aan de formatie. Net een mooie 4-3-3 op kunnen pikken. Benzema nummer 9 op de TP
Heb net ook een Benzema verkocht met 5k winstquote:Op maandag 20 februari 2012 18:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ligt ook aan de formatie. Net een mooie 4-3-3 op kunnen pikken. Benzema nummer 9 op de TP
10 of 11K.quote:Op maandag 20 februari 2012 18:09 schreef Pietjuuhh het volgende:
[..]
op hoeveel coins zoek jij bij benzema BIN?
We leren wel veel van elkaar hier, is zeker een voordeelquote:Op maandag 20 februari 2012 18:10 schreef Tauchmeister het volgende:
Zijn zij nou zo dom of zijn wij nou zo slim?
Alleen benzema is niet genoeg info dure formatie: doen. Goedkope formatie: de moeite niet echt waard denk ik.quote:Op maandag 20 februari 2012 18:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Heb hier een Benzema CA vOor 11.5k bin. Is dat het waard of niet ivm CA?
Formaties zijn van groot belangquote:Op maandag 20 februari 2012 18:13 schreef poker4lifee het volgende:
kan iemand me vertellen wat nasri en evra nu ongeveer waard zijn op ps3? krijg oa hun 2 in een tradeoffer namelijk
quote:Op maandag 20 februari 2012 18:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Formaties zijn van groot belang
Aah oke, 4321 istie, redelijk gewild toch?quote:Op maandag 20 februari 2012 18:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Alleen benzema is niet genoeg info dure formatie: doen. Goedkope formatie: de moeite niet echt waard denk ik.
met 4def om te beginnenquote:Op maandag 20 februari 2012 18:14 schreef Hoogstaande het volgende:
Wat zijn de dure formaties?
Gewoon de veelgebruikte formaties zoals Barcelona en Real hebben ofzo?
Denk eens na.quote:Op maandag 20 februari 2012 18:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Aah oke, 4321 istie, redelijk gewild toch?
Dit zijn leermomenten voor mij, eenmalige vraagquote:
4-1-2-1-2quote:Op maandag 20 februari 2012 18:14 schreef Hoogstaande het volgende:
41212, 442 en 433quote:Op maandag 20 februari 2012 18:14 schreef Hoogstaande het volgende:
Thnx, ga ik in de gaten houdenquote:Op maandag 20 februari 2012 18:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
4-1-2-1-2
4-3-3
4-4-2
4-3-2-1
4-2-2-2
Iets minder duur:
4-2-3-1
4-3-1-2
4-4-1-1
Ga je nu spelen tijdens deze gouden tradingstijd?quote:
Ik kan niet handelen op grote schaal, slecht gevoel overquote:Op maandag 20 februari 2012 18:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ga je nu spelen tijdens deze gouden tradingstijd?Ik denk dat ik de console niet aanraak vanavond. Coins maken
Later misschien, wilde net naar de supermarkt gaan. Ben vanaf 13:00 bezig, de tijd gaat ineens razendsnelquote:
Ait aitquote:Op maandag 20 februari 2012 18:20 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Later misschien, wilde net naar de supermarkt gaan. Ben vanaf 13:00 bezig, de tijd gaat ineens razendsnel![]()
Om 21:00 ga ik wel ff een toernooitje spelenquote:Op maandag 20 februari 2012 18:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ga je nu spelen tijdens deze gouden tradingstijd?Ik denk dat ik de console niet aanraak vanavond. Coins maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |